Bunu söyledikten sonra Marquis Aris liderliği ele geçirdi ve McCain bana bakıp hemen onu takip etti. Ama Bleon hareket etmedi ve sadece bana baktı. Onu durdurmamı istiyor gibiydi.
"Dük'le konuşmaya gideceğim, lütfen biraz bekleyin."
"Evet. Acele etmeyin."
İfadesine baktığımda asla böyle hareket etmeyeceğini düşündüm, bu yüzden Leila ve Marchioness Aris'ten anlayışlarını istedim. Ona ulaşır ulaşmaz Bleon elimi tuttu. Beni bırakmama isteğini hissedebiliyordum. İkisinin yürüyüşünden biraz daha yavaş yürüdüm. Bleon beni takip ederken yandan bana baktı. Daha sonra dudaklarımı açtım.
"Sözümüzü unutmadın mı?"
"...yapmadım."
Bleon'un yanıtı geç geldi ve ifadesi sertleşti. Ne yapacağımı düşünürken sonunda onu yatıştırmanın en iyi yolunu buldum.
"Bugün iyi iş çıkarırsanız ödüllendirileceksiniz."
"...Ödül?"
Ödül sözlerim üzerine Bleon'un gözleri büyüdü.
"Henüz değil. Eve döndüğümüzde sana vereceğim."
Ama her nasılsa, şimdiye kadar ona verdiğim ödüllerin her birini hatırladığında gözlerinin kenarları biraz kırmızı görünüyordu. Belki bir şey olur diye onu sinsi düşüncelerinden uzaklaştırmak için elimi hızla yüzüne doğru salladım. Sonra, şans eseri, sanki kendine gelmiş gibi bakışları netleşti.
"O halde bugün iyi iş çıkaralım. Anlamak?"
"...Pekala, karım..."
"O zaman şimdi git? Marquis Aris ve Sör Holster orada bekliyorlar. Çabuk git."
Bleon'un sırtını iki adamın beklediği yere doğru ittim. Bleon isteksizce geri döndü ama bana bakmaya devam etti. Her gittiğinde ona gitmesini söylemek için elimi salladım ve Bleon'un Marquis Aris ve McCain'e katıldıktan sonra ortadan kaybolduğunu görür görmez hemen arkamı döndüm ve hafif adımlarla Leila ve Marchioness Aris'e doğru yürüdüm.
Ama o zaman öyleydi. Çok uzakta değildi, bu yüzden bekleyen iki kişiyi düşündüm ve hızla yürüdüm, birden yanımda tanıdık ama isteksiz bir ses duydum.
"Astell."
Kim olduğunu zaten sesten tanımıştım, bu yüzden sesin beni çağırdığını duyduğum yere doğru kendimi dönmeye zorladım. Julia, Michael ve Helena yan yana durmuş bana bakıyorlardı.
"Rahibe Julia, Kardeş Michael. Helena."
"Sen de buradasın."
"Burada olmama izin verilmediği söylenemez."
Fazla konuşmak istemedim o yüzden sert konuştum. Ama hızla arkamı döndüğümde buranın nasıl bir yer olduğunu fark ettim. Ben de birkaç kelime alışverişiyle uzaklaşmak istedim.
"Doğru düzgün veda bile edemedim. Beni akşam yemeğine davet ettiğin için teşekkür ederim."
"Ne? Gerçekten minnettar mısın?"
Julia alaycı bir şekilde söyledi.
"Evet elbette. Uzun bir aradan sonra ailemi görmek çok güzeldi."
Bilerek ağzımın kenarlarını kaldırdım ve cevap verdim.
"Hmm... Emin değildim ama tıpkı senin de söylediğin gibi Julia, bu kız gerçekten değişti."
Ancak yandan bana nahoş bir bakışla bakan Michael alçak bir sesle ağzını açtı.
"Sözlerimi dinle kadın. Bir dahaki sefere seni gördüğümüzde kibar ol," diye yanıtladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Literatura FemininaTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...