Bölüm 74

227 7 0
                                    

O kadar güzeldi ki Bleon duygularına hakim olamıyordu. İlk oturduğu yerin yanındaki koltuğa dönmek yerine Astell'in önünde yere diz çöktü.

"Bleon?"

Bu beklenmedik hareket karşısında gözlerini kırpıştıran Astell, Bleon'a baktı. Bleon'un fiziği o kadar büyüktü ki şu an yerde oturuyor olmasına rağmen göz seviyemiz hala aynıydı. Bleon, Astell'in gömleğini yavaşça omzundan aşağı indirdi. Yaka kısmı esneyebildiği için kıyafetler kolaylıkla çıkıyordu.

Doğum öncesine göre çok daha büyük olan iki göğsü gözlerinin önünde belirdi.

Göğüsleri ortaya çıkınca Astell refleks olarak ürperdi. Sonuç olarak meme uçları doğal olarak ayağa kalktı.

"Soğuk?"

Astell'in tepkisini gören Bleon endişeli bir yüzle sordu.

"Hayır, öyle değil..."

Yaz yavaş yavaş geçiyor, değişen mevsimler kısa sürede sonbaharı karşılamaya başlıyordu. Yine de bulundukları yatak odası, kıyafetlerini çıkarsalar bile soğuk hissetmiyordu.

"...İyi misin?"

Bleon Astell'e baktı ve bir kez daha izin istedi. Astell yavaşça başını salladı.

"...Evet. Ah!"

İzin verir vermez Bleon'un büyük eli Astell'in sol göğsünü nazikçe sardı.

"Acıtıyor?"

"Öyle değil... Hhn."

Sadece ona dokunarak vücudunun her yerindeki sinirler hassaslaştı. Astell inlememek için dudağını ısırdı, bunun şehvetli bir anlam taşıyan bir hareket olmadığını aklında tutuyordu.

Ancak bu kararlılık çok geçmeden bozuldu.

"Ah, ah-hhhh!"

Astell acımadığını söyleyince Bleon hemen dudaklarını bir göğsün üzerine koydu. Meme ucunu ağzına aldığı anda Astell'den tiz bir inilti yükseldi.

"Hnng, Bleon..."

Astell başını geriye eğdi ve elini Bleon'un göğsüne gömülü olan başına koydu. İnce saçları parmaklarının arasından altın gibi akıyordu. Bleon bir an duraksadı ve kadının onu itmediğini fark etti, sonra meme ucunu ağzına aldı. Daha sonra ağzına tuhaf tadı olan bir sıvı doldu.

Ancak aynı zamanda sevdiği kadının vücudundan da geliyordu, dolayısıyla ince tadı çok lezzetliydi. Böylece emziren bir bebek gibi ciddi bir şekilde diliyle emmeye başladı.

"Ah-huk, ha, ah!"

Bleon'un eylemleri devam ettikçe Astell'in inlemeleri daha da yükseldi. Daha önce yaptığı kararlılık zaten hiçbir iz bırakmadan uzaklara dağılmıştı. Bleon memesini ne kadar emerse, alt yarısı da o kadar ıslanıyordu. Hissetmemesi gerektiğini kendine defalarca hatırlattığı şey cinsel zevkti.

"Nnngh, Bleon!"

Astell, Bleon'un saçını sıkıca tuttu ve emmeyi bıraktı ve Astell'e bakmak için başını kaldırdı.

"İyi misin Karıcığım? Bunu böyle mi yapmalıyım?"

Konuşurken göğsü hâlâ ağzındaydı ve yumuşak dili küstah meme ucunu dürtüyordu. Bu bilinçsiz hareket vücudunda baş döndürücü bir his uyandırdı.

"Hıh, hım."

"Artık çıkacağını sanmıyorum."

"Sonra diğer taraf..."

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin