Bleon derin bir nefes aldı; muhtemelen konuyu değiştirmeye devam ettiğim için hayal kırıklığına uğramıştı. Onun saf olmadığı düşüncesini bir kez daha iptal ediyorum. Bleon, istediği bir şeyi bu kadar kolay elde edemeyince çok sevimli ve masum görünüyordu.
Bir süre düşündükten sonra beni tutan kolu bıraktım. Sonra ondan uzaklaşmak için Bleon'u hafifçe omzunun üzerinden ittim. Yakışıklı yüzü görüşümü doldurdu.
"Şimdi sana bir ödül vereceğim."
Yakında ilginç bir şey olacakken, hissettiğim heyecandan sesimin istemsizce yükseldiğini hissedebiliyordum. Dudaklarımın kenarlarının yukarıya doğru kalkmasını engellemek için büyük çaba harcadım.
“Ödülünüzü almaya hazır mısınız?”
"…Evet."
"O halde gözlerini kapat."
"Ne?"
"Eğer gözlerini kapatırsan sana ödülünü vereceğim."
Gözlerini kapatmasını söylediğimde Bleon'un bir saniye kadar şüpheli bir ifadeye sahip olan yüzü bir anda beklenti dolu bir ifadeye dönüştü. Daha sonra yavaşça gözlerini kapattı.
Yakışıklı yüzüne bir süre hayran kaldıktan sonra Bleon'un gözlerini iki elimle dikkatlice kapattım. Yüzü hafifçe ısındı ve avuçlarımda sıcaklığı açıkça hissedebiliyordum. Hiç gecikmeden doğrudan Bleon'un yüzüne gittim.
Öpücük-
Bleon'un alnından uzaklaşıp gözlerini açmasını beklerken belirgin bir öpücük sesi duydum. Ve yine beklediğim gibi kendince bir ödül aldıktan sonra gözlerini açan Bleon'da bir an hayal kırıklığı yaşadı ama sonra ortadan kayboldu.
Ben ise tepkisinden çok memnun kaldım çünkü tam da beklediğim gibiydi, bu yüzden geniş bir gülümsemeyle konuştum.
"Ödülünü beğendin mi?"
“…….”
Bleon cevap vermedi.
"Beğenmedin mi?"
"…HAYIR. Beğendim……"
Bleon'un hayal kırıklığına uğramış yüzünü bana göstermek istemediği için aceleyle gözlerini indirdiğini görebiliyordum.
'Sevimli.'
Bu çocuğun somurtkan bir yüz ve ses tonuyla cevap vermesi neden bu kadar tatlı?
“Beğendin ama neden böyle görünüyorsun…?”
Düşündüğümden çok daha eğlenceliydi. Ben de Bleon'u biraz daha kızdırmak niyetiyle hiçbir şey bilmiyormuş gibi yapıp üzgün bir ses tonuyla konuştum.
"Ne? Hayır, hayır, hoşuma gitti, Karıcığım…!”
Daha sonra Bleon, yaptıklarının beni rahatsız ettiğini düşünerek acilen özür dilemeye başladı.
"Üzgünüm. Bir anlığına aklımı kaçırmış olmalıyım. Eşimle bu şekilde birlikte olmak çok güzel…”
Bleon ağladı.
Ha? İstediğim tepki bu değildi…
Bleon diğer konularda kolayca fikirlerinden vazgeçiyordu ama bu konuda inatçıydı, örneğin onu öpmemi, ona sarılmamı ya da onunla yatmamı istiyordu. Bu yüzden buruşmuş bir bakışla kesinlikle istediği şeyde ısrar edeceğini düşünmüştüm ama kendisini bu şekilde alçakgönüllü hale getirmesini beklemiyordum.
"Şakaydı!"
Dudaklarından daha fazla gereksiz söz çıkmasından korktuğum için aceleyle durumu düzelttim. Sözlerim üzerine Bleon'un gözleri hızla büyüdü ve yüzü utançla doldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Chick-LitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...