Birkaç gün sonra Philia'yı görmeye karar verdik. Kren'e gitmesi gerekiyordu ama Philia bir şekilde doktor Logan'la birlikte oradaydı.
Bleon ve ben kahvaltıdan hemen sonra Philia'yı ziyarete gittik. Tedavi odasının kapısını açtığımda Logan ve Philia oradaydı. Ancak Bleon elimi tutarken aniden daha sıkı tuttu.
"Hanımefendi...!"
Ben şaşkın bir ifadeyle Bleon'a bakmak üzereyken Philia hoş geldin bakışıyla beni aradı.
"Philia!"
Onu gördüğüme çok sevindim ve genişçe gülümsedim, sonra ona üzgün bir şekilde baktım.
"Yüzün çok kötü görünüyor. Çok zor zamanlar geçirdiğini duydum..."
Philia, Bleon'dan çok daha uzun süre savaş bölgesindeydi. Buna rağmen güzelliği hala ön plandaydı.
Hayır, hanımefendi. Dükün işi benden daha zordu."
Philia yanımdaki Bleon'a baktı. Ancak Bleon tekrar onun gözlerine baktığında Philia'nın sözlerine çok kısaca yanıt verdi.
"Tam olarak değil."
"Vay canına, Dük karısının önünde zor zamanlar geçirmiyormuş gibi davranıyor."
"Gerçekten mi?"
"Saçma sapan konuşma."
Bleon, çok heyecanlı olan Philia'yı açıkça azarlıyordu. Ona hafifçe baktım ve bunu yapmaması için ona bir bakış attım.
"Neden bu kadar acımasızsın? Philia, Dük'ün cankurtaranıdır."
"Karısı, mesele o değil...!"
"Philia. Lütfen Dük'ün sert konuşan ama içten olmayan bir adam olduğunu anlayın."
"Evet bayan. Biliyorum."
Neyse ki Philia pek üzgün görünmüyordu.
"Hanımefendi, biliyor musunuz? Bir aydan fazla bir süre baygın kaldıktan sonra Dük uyandı ve ilk önce seni aradı."
"Gerçekten mi?"
"Evet. Ve hızlı bir şekilde Madam'ın yanına dönmesi gerektiğinden, bacaklarından birindeki kırık kemikler hâlâ yerine oturmadığında hareket etmeye çalıştı, bu yüzden gerçek bir mücadeleydi."
"Yapma."
Bleon, Philia'ya çenesini kapatmasını söylerken kaşlarını çattı. Ancak Philia pes etmedi ve hikayesine devam etti.
"Dişlerimi ne kadar sıktığımı ve gerçekten geri döndüğümde hanımefendiye söyleyeceğimi söylediğimi biliyor musun?"
"Hep çok fazla konuşuyorsun."
Sırayla ikisine baktım. İkilinin ilk karşılaşmasını göz önünde bulundurursak, bunu şimdi yapıyor olmaları çok tuhaftı. Onları böyle sohbet ederken görünce çok yakın görünüyorlardı çünkü iki aydır birlikteydiler. Orijinal hikayenin gücü bu muydu? Değiştirmeye cesaret edemediğim orijinal hikaye nihayet gücünü gösteriyor mu?
Ne olursa olsun mutluydum. Canlı döndüğü için minnettardım ama daha fazlasını istemiyordum. Ve sonunda ben öleceğim ve o kalacak, yani Philia yanında olsaydı gözlerimi daha rahat kapatabilirdim.
"Hanımefendi, işte dün bahsettiğim ilaç."
İkisine baktım ve bir an düşündüm, sonra Logan yanıma gelip ilacı bana uzattı. Ancak Bleon'un tutuşunun gücü yeniden güçlendi ve hatta biraz acıttı.
"İlacı almadan önce kontrole gideceğim."
"Bu yeterli. Bugünden itibaren Einer Dükalığı'nın aile doktoru Philia'dır. O yüzden Philia, karımla sen ilgileneceksin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...