McCain'in gitmesi çok doğal ama Bleon'un bundan pek hoşlanacağını sanmıyorum...
"Evet. Başkenti iyi tanıdığı için kendisine herkesten daha çok güvendiğini söyledi. Gitmesi gerektiğini söyledi."
"Hımm... anladım."
Neyse, her şey yoluna girecek. Artık bu konuyu düşünmemeye karar verdim.
"Bir şey olursa hemen Hares'teki malikaneyle iletişime geçmelisiniz."
"Anlaşıldı."
Ben de Jace'e biz yokken ne yapacağımı sordum ve Bleon'un bulunduğu ofise gittim. Bunu daha fazla düşünmemeye karar verdim ama Bleon'la konuşmam gerektiğini hissettim. Geldiğimde geçen gün azarladığım hizmetçi kapıda nöbet tutuyordu.
Bana baktı ve şaşırdı ama bu sefer daha önce yaptığı hatayı yapmadan doğru olanı yaptı. İçeriden geldiğimi duyunca Bleon kapıyı açtı ve beni selamladı.
"Eş..."
Bleon beni ne zaman görse dünyanın en mutlu insanı gibi gülümserdi. Yani onu böyle görünce aynı zamanda kendimi iyi hissettim.
"Çabuk içeri gelin."
Bleon'un saçları biraz kıvırcıktı, belki de daha sonra ayrılmadan önce acil meselelerle meşguldü. Bleon'un uzattığı elini tuttum ve onu içeri kadar takip ettim. Ben kanepeye oturduğumda Bleon da yanıma oturdu.
"Ne oldu? Hazır mısın?"
"Artık neredeyse bitirdim. Sanırım bir saat içinde yola çıkabiliriz."
"Gerçekten mi?"
"Evet. Fakat..."
Bir süre ara verdim. Sonra Bleon'un yüzünden kaygılı bir ifade geçti.
"Eskort sorunu hakkında..."
"Eskort mu?"
"Evet. Biz Hares'teyken bazı Şövalyeler bizi takip etmeye karar verdi..."
Bunun için üzülmedim. Ama bunu söyledikçe morali yatıştı ve ona biraz üzüldüm ve ağzım kolay kolay açılmadı.
"Sir McCain Holster gitmeye karar verdi mi?"
"Ha? Evet..."
Ama ben konuşamadan ilk önce Bleon konuştu. Ve o kadar da kötü görünmüyordu.
"Karısı gerçekten... çok hoş..."
"Ne?"
"İyi konuşamıyorsun çünkü endişeleniyorsun... Ben iyiyim Karıcığım."
Bleon'un bunu söylerken gösterdiği beklenmedik tepkiye boş boş baktım ve hafifçe gülümsedim.
"Efendin takip etmesinin doğal olduğunu düşündüm."
"Gerçekten mi?"
"Evet. Herhalde ikimiz de başkente gitmeyeli uzun zaman oldu ve Sir McCain Holster başkentte büyüdüğü için buna aşina olacaktır."
"Sör McCain Hares'ta mı büyüdü?"
'Ah, bu yüzden Jace de bunu daha önce söyledi.'
Peki Bleon bunu nasıl biliyordu? Geçmiş araştırması yaptı mı?
"Evet. İnceledim. Ah, elbette, bunu saf olmayan bir kalpten yapmadım... O, Dükalık şövalyelerinin komutanı olacak, bu yüzden onun işe alınabilecek güvenilir bir kişi olduğundan emin olmam gerekiyor..."
Bleon benim onu tuhaf biri olarak görmemden korktuğu için aceleyle bahaneler uydurdu.
"Biliyorum. Aferin."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Chick-LitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...