Bölüm 35

343 13 0
                                    

Bunu yüksek sesle nasıl söyleyeceğim konusunda endişelendim, bu yüzden farkında olmadan kelimeleri uzattım.

"Lütfen rahat konuşun."

“On yıldır Kren'deyim, dolayısıyla başkentteki durum hakkında pek bir şey bilmiyorum. Belki çeşitli şeyler biliyorsundur diye buraya geldim.”

"Çeşitli şeyler, tam olarak ne?"

"Belki…"

Bilmesem bile ailem hakkında başka birine soru sormanın çok tuhaf olacağını düşündüm ve bunu söyleyip söylememe konusunda tereddüt ettim. Yine de bir şey alabilir miyim diye ağzımı açtım.

"Heines Markizliği hakkında bir şey biliyor musun?"

"Heines Markizliği mi?"

"Evet. Demek istediğim şu; on yıl öncesinden bugüne neler olduğunu soruyorum. Onlar benim ailem ama bildiğiniz gibi pek iletişim kurmuyoruz.”

"Hmm…"

Bir şey düşünüyormuş gibi görünüyordu, bu yüzden bir süre ağzını açmasını bekledim.

“Dürüst olmak gerekirse bilmiyorum.”

"Ne?"

"Düşes beni çok iyi tanımıyor olabilir ama son on yıldır başkente neredeyse hiç gitmedim."

“Ama başkenti iyi biliyordun…!”

"Bu doğru. On yıl boyunca kenar mahallelerdeki canavarları zapt etme ekibinde yer aldım. Ama yakın zamanda boyun eğdirme ekibinden ayrılıp geri döndüm. Ve yolumu biliyorum çünkü her tatile çıkışımda başkente dönüyorum.”

"Ah…"

Bu arada, on yıldır canavarları zapt etme ekibinde yer aldığına dair hiçbir fikrim yoktu.

"Düşes'in sorularına verecek bir cevabım yok çünkü tatillerim uzun değildi ve pek sosyalleşmiyordum."

Buraya gelmemeliydim. Sonuçta bu adamın da benim gibi hiçbir bilgisi yoktu. Yine de bir şeyler elde edebileceğimi düşündüm ama sanki boşuna Bleon'un kalbini rahatsız etmişim. Biraz hayal kırıklığına uğramış bir ifade takındım ama bu kibar değildi, bu yüzden aceleyle sildim.

"Anladım... O zaman yapacağım..."

Tam onu ​​selamladıktan sonra kalkıp gitmek üzereydim ama McCain beni durdurdu ve hemen ağzını açtı.

“Ama… Eğer istersen seni sosyal çevresi çok olan biriyle tanıştırabilirim.”

"Birisi?"

"Evet. Çok geniş bir ağı var, bu yüzden belki Majesteleri istediğiniz bilgiyi alabilir."

'Ne yapalım.'

Bir süre düşündüm. Zaman daralıyordu ve daha önce hiç görmediğim bir yabancıyla tanışıp soru sorma konusunda isteksizdim.

Ancak…

Artık hiçbir bilgi olmadan Astell'in ailesiyle tanışmak kadar pervasızca bir şey olamazdı. Elbette beni görür görmez ısırıp çiğneyeceklerdi, bu yüzden cephanemde onlara karşı en az bir silah bulundurmam gerekiyordu. Bunu aklımda tutarak ne yapacağıma dair net bir fikrim vardı.

"Kim o?"

İlk olarak McCain'den bu sosyal kişinin kim olduğunu bulmasını istedim.

"Adı Leila Parkers, Parkers Dükalığı'nın dük prensesi."

"Prenses Parkers mı?"

"Evet. Ziyafetleri ve sosyal toplantıları sevdiği için soyluların toplandığı hemen hemen her yere gittiğini duydum.”

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin