Bölüm 23

353 23 0
                                    

Hem sesinden hem de ifadesinden moralinin bozuk olduğu açıkça görülüyordu. Ama bu sefer bu konuda yapabileceğim hiçbir şey yoktu. Bu yüzden onun yanından geçip banyoya doğru ilerledim. O kadar yorgundum ki, gözlerim kapanıp duruyordu ama arabayla geldiğimde vücudumun her santimini tozdan arındırmak zorunda kaldım. Bu yüzden uykulu gözlerimi açmaya zorladım, kendimi temizledim ve banyodan çıktım.

"Yıkamayı bitirdim. Dük de acele edip yıkanmalı."

Dışarı çıktığımda elbette Bleon'un orada olduğunu sandım ve doğal olarak ona bulaşıklarını yıkamasını söyledim ama nedense odada başka kimse yoktu.

"Nereye gittin?"

Bir süreliğine dışarı çıktı mı?

Sandalyeme oturup onu bekledim ama uykuya dalmaktan kendimi alamadım. Bu yüzden hemen yatağa gittim ve köşeye uzandım.

'Eğer böyle uyursam Bleon yanıma yatabilecek mi?'

Köşede duvara yakın yatıyordum ama tek başıma uyuyamadım. Bu yüzden gözlerimi elimden geldiğince açık tutmaya çalıştım ama yine uyuşukluğu yenemedim ve hemen derin bir uykuya yenik düştüm.

* * *
Bir anda gözlerim sonuna kadar açıldı. Uyandım ve yanımda kimsenin olmadığını hissettim, bu yüzden Bleon'u bulmak için arkama döndüm. Oradaydı ama yanımda yatmıyordu. Bunun yerine yatağın üzerine eğilmiş, yere diz çökmüş, yüzü bana dönük bir şekilde uyuyordu.

Ve bu pozisyonda bile hâlâ elimi bırakmadan nazikçe tutuyordu. Bir an yüzüne baktım. Geçen sefer hissettiğim gibi, uyuyan çok güzel bir yüzü vardı.

'Ne kadar zaman geçmişti?'

Yüzüne bakarken aniden pencereden dışarı baktım ve hava karanlık olmasına rağmen ay hala parlıyordu. Bu şekilde uyumaya devam etmesini sağlayamadım, bu yüzden nazikçe Bleon'un omzunu sarstım.

"Bleon."

Belki de yeni uyandım ve bilinçsizce onun adını söyledim. Çağrımla birlikte yavaşça gözlerini açtı.

"Eş...?"

"Neden böyle uyudun? Rahatsız edici."

Bleon gözlerini kırptı ve bir an için durumu anlamış gibi göründü.

"Ah..."

"Yanımda uyu... Şimdi buraya gel."

Yanıma uzanabilmesi için kendimi biraz daha duvara yasladım.

"HAYIR. Böyle uyumayı seviyorum."

"Bu nasıl rahat olabilir? Tartışmayın ve yanıma uzanın."

"Ben iyiyim... Karısı rahatsızsa ne yapmalı...?"

"Hiç rahatsız edici değil. Şimdi gel."

O mırıldanmaya devam ederken Bleon'un elini tuttum ve onu yakına çektim. Daha sonra isteksizce ayağa kalktı ve büyük bedenini yanıma koydu. Ancak beklendiği gibi ikimiz uzandığımızda yatakta yer kalmamıştı. Bleon düşündüğümden çok daha büyüktü bu yüzden kolları dışarı çıkmıştı.

'Ne yapalım?'

Kollarını yataktan kaldırarak uyumak rahatsız ediciydi, bu yüzden iyi uyuyamayacak. Yarın omuzlarının sert olacağına eminim, bu yüzden ona endişeli gözlerle baktım.

"Yerde uyuyacağım. Rahatça uyuyabilirsin."

Bleon sanki gözlerimi okuyormuş gibi bana güven vermeye çalışan bir gülümsemeyle yataktan kalktı.

"Beklemek."

Düşmesini engellemek için hızlandım ve kolunu tuttum.

"Yanında uyuyamaz mısın?"

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin