Bunu söyledikten sonra dudaklarımı hafifçe kaldırdım ve
yumuşak saçlarını okşamak için uzandım. Muhtemelen şu ana kadar ondan uzak durduğum için Bleon'un yüzü rahatlamayla aydınlandı. Sonra Bleon aniden başını okşadığım elini tuttu ve dudaklarına götürdü. Ancak Bleon'un dudaklarının dokunuşuyla rüyamda yaşadığım duygunun aynısını canlı bir şekilde hatırladım ve vücudum hafifçe irkildi.'Bu dudaklar...'
Tekrar. Ve rüya durmadan kafamda tekrarlanıyordu.
"Evet. Karım hakkında her şeyi bilmek istiyorum ama sen burnumu sokmamı istemiyorsun o yüzden artık sormayacağım. Ama bir dahaki sefere böyle bir rüya gördüğünde hemen bana söyle. Tamam aşkım?"
"Tamam aşkım. Yapacağım."
Başımı salladım ve zoraki bir şekilde gülümsedim.
“Ah, karım. Aç mısın? Az önce arabada sadece biraz ekmek yedin, başka bir şey yemedin.”
Yakın zamana kadar kendimi acıkmamıştım ama Bleon'un sözleri beni bir anda acıktırdı.
“Şimdi siz söyleyince, kendimi biraz acıkmış gibi hissediyorum.”
Ben bunu söylemeyi bitiremeden Bleon yataktan kalktı ve bir yere doğru yola çıktı. O bunu yaparken ben sadece boş boş arkasından baktım. Bleon ileri doğru ilerleyerek masanın önünde bir süre durdu ve bir süre sonra elinde yemek tepsisiyle geri döndü.
“Karımın ne zaman uyanacağını bilmiyordum, o yüzden hazırladım… Ama hava çok soğuk…”
Bleon sanki bundan hiç memnun değilmiş gibi hafifçe kaşlarını çattı.
"Biraz daha bekleyin, çalışanlardan yemeği tekrar ısıtmalarını isteyeceğim."
Sonra endişelenmemem için gülümsedi ve yatağın yanındaki zili çalmaya çalıştı.
"HAYIR. Sadece onu yiyeceğim.
“Eşime nasıl soğuk yemek yedirebilirim…”
"Sorun değil. Ve gece olduğu için biraz yiyip tekrar uyuyacağım.”
Pencereden dışarı baktığımda, karanlık akşam gökyüzünde ay en yüksekteydi. Bu, burada çalışan insanların da uyuduğu anlamına geliyordu. Yiyecek hiçbir şeyim yokmuş gibi değildi. Aslında çok fazla yiyecek vardı ve yemek biraz soğuk olduğu için onları uyandırmak istemedim.
"Buraya ver."
Yatağa oturdum ve Bleon'a uzandım. Bana soğuk yemek yedirmek konusunda hala isteksizmiş gibi yüzünde hafif sert bir ifadeyle yatağa yaklaştı.
"Eş…"
Bleon elinde tepsiyi tutarak yatağın önünde hareketsiz duruyordu, belki de benden tekrar düşünmemi istemek için.
“Gerçekten sorun yok. Kahvaltıda daha lezzetli bir şeyler yiyebilirim.”
"Ha... Tamam."
Bleon çok geçmeden istifa etti ve yatağın kenarına oturup tepsiyi bıraktı. Tepsinin üzerinde et, biraz ekmek, meyve ve şarapla doldurulmuş bir güveç vardı.
"Vay! Lezzetli görünüyor."
Boğazımı nemlendirmek için önce bir kadeh şarap aldım ve tadın tadını çıkararak bir yudum aldım.
“Mm, bu şarap çok lezzetli. Yemek yedin mi Bleon?”
"…HAYIR."
Tabii ki Bleon'un çoktan yemiş olacağını düşündüm ve ona sordum ama cevap hayır oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Chick-LitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...