Birkaç gün sonra ilk kez gerçekleşen bu öpücük fazla tatlıydı. Dili anında dudaklarıma kaydı ve kıpırdadı. Çılgınca öpücükte bedenimi kontrol etmek zordu ve ben geri adım atmaya çalışırken Bleon sanki bırakmaya dayanamıyormuş gibi bir elini başımın arkasına doladı. Ve yumuşak et, içeri doğru giderek daha geniş bir alana yayılmaya başladı.
Ben de ondan uzaklaşmak istemiyordum, bu yüzden iki kolumla Bleon'un boynuna sımsıkı sarıldım, bu da yetmedi, giderek yaklaştım ve sonunda onun sıkı kalçalarına yerleştim. Ancak rahatça oturmak için hareket ederken kazara bacaklarımı iki yana açarak onu kucaklayacak bir pozisyona düştüm. Bleon sanki bırakmak istemiyormuş gibi beni tutmaya devam ederken iri eliyle belimi yakalayıp hareket etmemi engelledi.
"Ha..."
"Haa..."
Öpüşürken burundan nefes almak sonsuza kadar yapılamazdı, bu yüzden sonunda birbirlerinin dudakları nefes almak için ayrıldı. Benim sıcak nefesim ile onun sıcak, sert nefesi aramızda bir parmak genişliğindeki boşluğa karışıyordu.
Ancak bir an için Bleon yerinden kalkmadan tekrar yanıma koştu ve iki dil tekrar birbirine dolandı ve birbirlerinin tükürüklerini paylaşmaya başladılar. Belki de ikinci öpücük olduğu için Bleon biraz daha rahatlamış gibi geldi ve bu sefer eskisi gibi acele etmek yerine sanki benimle dalga geçiyormuş gibi ağzımı araştırdı, beni tahrik etti.
"Hnnnh..."
Sonunda ağzımdaki boşluktan boğuk bir inleme kaçtı. Yavaş yavaş zevkten sırılsıklam olurken bacaklarımın arasındaki sert merkezini hissedebiliyordum. Başlangıçta bu noktada kendimi hızla ondan ayırıyordum, bu yüzden Bleon her zaman mantığına aykırı davranmamaya çalışıyordu ve daha ileri gitmek isteyen alt bedeninin hareketini durdurmaya çalıştığı birçok durum vardı.
Ama şimdi gözlerinde daha huzursuz olduğumu açıkça görebiliyordu ve Bleon yavaşça belini hareket ettirip kıyafetlerinin içinde sakladığı cinsel organını eteğimin altındaki hassas bölgeye yakın bir yerde ovuşturdu.
Ama beklediğim gibi sadece Bleon'u öpmeye çalışmama rağmen vücudumun onunla birlikte giderek daha da ısındığını hissediyordum. Vücudumun her yerine, hatta gizli yerlerime bile dokunmasını, emmesini, yalamasını isteme fikri zihnime hakim olmaya başladı. Böylece Bleon'un sığ hareketiyle aynı anda sırtımı da hareket ettirmeye başladım.
"Hmm..."
"Haa..."
Hıçkırıklarla dolu bir inilti çıktığı anda, bu sinyaldi, Bleon'un dudakları dudaklarımdan düşüp kulağıma yaklaştı. Ve Bleon'un kasvetli, alçak sesi, cinsel uyarımla ısınan kulaklarında sıcak nefes alma sesiyle birlikte duyuldu.
"Eş..."
"Hımm...!"
Bleon'u ilk gördüğüm andan itibaren, bana karısı dediğinde hissettiği çaresizlik hoşuma gitti. Onun için tek kişi benmişim gibi hissettim ve onun tek kişi olduğunu hissettim. Ama aynı zamanda beni umutsuzca arzuladığı ciddiyeti her zaman kalbimi doldurdu.
Ve o anda bana seslenen sesi gizleyemediği derin, karanlık bir şehvetle dolup taşıyordu.
"Bleon..."
"Eş..."
"Bleon..."
"Astel..."
Artık sadece birbirimize sahibiz. Onu aradım, o beni aradı, ben onu tekrar aradım, o da beni tekrar aradı.
"Yatak odasına gidelim mi...?"
Bleon'un hareket etme sözü üzerine başımı salladım. Ondan hiç uzaklaşmak istemiyordum. O kadar heyecanlanmıştım ki şu anda onunla bir olmak istiyordum. Bleon ne istediğimi anladı ve elbisemin arkasındaki düğmeleri tek tek çözdü ve elbisemi omzumun biraz altına indirdi. Daha sonra yüzünü boynuma gömdü ve dudaklarını oraya bastırdı.
"Ahh..."
Bir süre boynumda kaldı. Bir kısmını ısırdı, emdi, yaladı ve ısrarla alay etti. Daha sonra bir süre sonra başı hafifçe aşağı doğru kaydı ve bu sefer dudakları köprücük kemiğine doğru hareket etti ve sanki çıkıntılı köprücük kemiğinin şeklini kontrol etmek istercesine bir süre diliyle bir ısırık aldı.
Bleon bunu yapıp saçını okşarken ben sadece aralıklı olarak inledim. Tam Bleon elbiseyi tekrar aşağı indirip göğsümü ortaya çıkarmak üzereyken kapının çalınması duyuldu ve etrafımızda bir sessizlik oluştu.
Tak, tak.
"Dük. Bu Jace."
Belki kahyanın sesini duyan tek kişi bendim ama Bleon durmadı ve dudaklarını ve dilini üzerimde kullanmaya devam etti. Ancak sadece ikimizin olduğu bir dünyadan ilk uyanan ben oldum.
Bir anda aklım şimşek gibi çaktı ve Bleon'un kollarıma gömülü olan yüzünü dimdik kaldırdım. Onun ve benim bakışlarımız buluştuğunda, Bleon'un göz kenarları arzularının tatmin edilmemiş gecikmesinden dolayı kırmızı parladı. Yine de Bleon beni görmezden gelerek yüzünü yine boynuma gömmeye çalışıyordu. Alçak sesle hemen Bleon'u aradım.
"Bleon!"
Ancak onu aradığımda Bleon cevap vermeyince kahya tekrar Bleon'u aradı.
"Dük. Antrenman zamanı geldi ve Sör McCain antrenman sahasında sizi bekliyor."
Ah doğru. Eğitim.
Bleon meşgulken bile günde iki kez McCain'den kılıç ustalığını öğreniyordu. Ve şu anda, akşam yemeğinden önce, bu günün ikinci antrenmanıydı.
"Dük'ün halletmesi gereken bazı işleri var, o yüzden Şövalyeler Komutanı'na bir dakika beklemesini söyle."
"Evet. Anlıyorum hanımefendi."
İçeriden cevap gelmediği için kahyanın kaba bir şekilde içeri girmesi mümkün değildi ama McCain'i bekletemezdi. Bulanık zihnimi uyandırarak Bleon'un yerine cevap verdim. Bleon sersemlemişken, aceleyle hafif bol elbisemin düğmelerini yeniden ilikledi ve yeniden düzgün bir şekilde giyindikten sonra Bleon'a baktım. Ama hâlâ bu zevkten kurtulmak için çabalıyormuş gibi görünüyordu.
"Bleon...!"
İlk önce uyluğundan aşağıya inmeye çalıştım. Ancak Bleon bırakmadı.
"Çıkmama izin ver. Ha? acele etmek!"
"Eş...?"
"Biraz bunun hakkında konuşalım."
"Ancak..."
"Acele etmek."
Yakın zamana kadar birbirimize imrendiğimizin aksine, kararlı bir şekilde konuştuğumda Bleon'un elinin gevşediğini hissettim. Bu arada ben de kalçasından inip yanına oturdum. Ama aniden bakışlarım bacaklarının arasına düştü ve durumunun çok zor olduğunu fark ettim.
'Eh, benim için de aynısı geçerli.'
Dışarıdan görünmüyordu ama eteğin içindeki iç çamaşırı o kadar ıslanmıştı ki hemen değiştirilmesi gerekiyordu.
"Üzgünüm. Seni sadece kışkırttım... Eğitimini bile düşünmedim."
"HAYIR. Ben... Haa..."
Bleon uzun bir iç çekti, konuşmayı bitiremedi. O nefesin sonunda çözülmemiş bir arzu vardı. Ama biz bu duruma çok alıştık çünkü bu bir-iki defa olmadı. Ve artık ne yapmam gerektiğini tam olarak biliyordum.
"Gidip önce Sir McCain'e söyleyeceğim, o yüzden Bleon..."
"HAYIR! Gitmeyin...!"
Uşağın gidip onu beklemesindense benim gidip konuşmamın daha iyi olacağını düşündüm. Gözleri nedense o kadar üzgündü ki daha fazla hareket edemedim ve sordum.
"Ha?"
"Ben şimdi gidiyorum o yüzden karım burada kal. Lütfen."
"Ancak..."
O da ben de onun hemen hareket edemeyeceğini biliyorduk, bu yüzden başımı hafifçe eğip ortasını işaret ettim. Ancak dar olan pantolonlar biraz daha rahatlamıştı.
"Gideceğim, karım."
Bunu söyleyen Bleon hafifçe alnımdan öptü. Daha sonra hızla ofisten çıktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Chick-LitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...