Bölüm 65

244 10 0
                                    

Nefes almaya çalışırken, geçmiş ve şimdiki zaman çizelgesi gözlerimin önünden geçti. Geçmişe bakıldığında, o kadar da korkunç değildi. Bleon'la geçirdiğim her an ölçülemeyecek kadar büyük bir nimetti. Özellikle bu hayat onun sayesinde çok mutluydu. Her ne kadar hayatım bu mutluluğu tam olarak yaşamamıza izin verecek kadar uzun olmasa da yine de onun sayesinde...

"Eş! Gözlerinizi kapatmayın! Gözlerinizi açın ve nefes alın! Ölemezsin! Asla ölmemelisin! Lütfen...! Her şeyi yaparım. İstediğiniz her şeyi yapacağım, bu yüzden ölmeyin... sadece lütfen... Lütfen...!"

"Doktor burada! Hanımefendi!"

"Hanımefendi!"

"Hanımefendi!"

Bleon'un körüklerinin ardından kahyanın, doktorun ve Philia'nın sesleri birbiri ardına duyuldu.

"Hanımefendi! Gözlerinizi kapatmayın! Nefes almak! Evet. Böyle nefes al! Philia!"

"Millet, arkanıza dönün ve bakmayın. Şimdi tedaviye başlayacağım."

Philia elbisemin düğmelerini çözdü ve elbiseleri aşağı çekti. Ve geçen gün de gördüğüm büyüyü gördüm ve elini kalbimin olduğu bölgeye getirdi. Bir süre sonra nefes almak kolaylaştı.

"Hıh... Huuk... Haa..."

Ve zar zor nefes alabildiğimin rahatlığıyla bilincimi kaybettim.

* * *

Ertesi gün uyandığımda gördüğüm ilk şey Bleon'un yüzüydü. Yere diz çökmüş, elleri benimkilerden birine dolanmış, sessizce bana bakıyordu. Sadece bir gün olmuştu ama yüzü büyük ölçüde zayıflamıştı. Bütün gece uyanmadığım için ne kadar endişelendiği çok açık.

"Bleon..."

Kelimeleri söylerken sesim boğuk çıkıyordu. Ama onu aramama rağmen Bleon kıpırdamadı ve sadece gözlerimin içine baktı. Şimdi ona baktığında gözleri o kadar endişe ve korku doluydu ki.

"Bleon."

Adını tekrar söylediğimde hafifçe irkildi. Sonra birdenbire gözyaşları akmaya başladı.

"Merhaba... Kok..."

"Neden ağlıyorsun..."

Onu ağlarken görmek her zaman kalbimi kırıyordu. Ne zaman o kadar derinlik taşıyan güzel mavi gözlerinden yaşlar aktığını görsem, tek dileğim onun endişelenmeden gülümsediğini görmekti. Sadece onun mutlu olmasını istedim. Dik bedenini bir kenara bıraktım, Bleon'un tutmadığı diğer elimi kaldırdım ve yavaşça saçını okşadım.

"Ağlama... Sana gülüşünü beğendiğimi söylemiştim."

"Özür dilerim, özür dilerim... Karısı..."

"Ne için üzgünsün?"

"Her şey için üzgünüm..."

Biraz doğruldum ve başını yavaşça kollarımın arasına aldım. Sonra Bleon acil bir hareketle belime sıkıca sarıldı.

Seninle ne yapmalıyım... Bensiz devam edemezsin, peki ne yapmalıyım?

Uzun süre onu kucağına alıp saçına dokunan Bleon'un ağlaması yavaş yavaş kesildi. Ben de ondan uzaklaşmaya çalıştım ama Bleon gitmesine izin vermedi.

"...Benden nefret mi ediyorsun? Benden hoşlanmıyor musun...?"

"...Neden?"

"Seni geri arayıp hayatına müdahale ettiğim için benden nefret mi ediyorsun...?"

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin