Tekrar ağlamaya çalıştığında ona hemen durmasını söyledim.
"Özür dilerim... Heup..."
"Sakin ol."
"...Evet......."
"Şimdi düzgünce anlat. Siz ve Sör McCain ne hakkında konuştunuz ve nedeni neydi?"
"...Salona gittiğimde Eşim gelmedi... Bana söylediğin şeyi aynen yaptım..."
"Şövalye Komutanı olarak görevini iptal mi edeceksin?"
Bleon hafifçe başını salladı.
"Sonra Karısı ile konuşmak istediğini söyledi... Bunu kabul edemeyeceği konusunda ısrar etti..."
"Yani Efendi, kılıçla kasıtlı olarak kesildiğini fark ettiğinde seni tehdit mi etti?"
Bleon başını kaldırdı ve şaşkın gözlerle bana baktı.
"...Bunu duydun mu?"
"Ha."
"Üzgünüm..."
Bleon ağlamaklı bir sesle cevap verdi.
"Neden? Bunu neden vücuduna zarar verecek kadar yapıyorsun?"
Konuşmanın akışına bakılırsa benden kaynaklandığını düşünmüştüm ama şimdilik onu sorgulamaya devam ettim.
"Eğer yaralanırsam onu işe almak istemeyeceğini düşündüm..."
"Eğer Sir McCain'den hoşlanmıyorsanız, ondan hoşlanmadığınızı söyleyebilirsiniz. Neden böyle aptalca bir şey yaptın...!"
Ağzın iyi çalışıyor ama neden bir şey söylemiyorsun...
Hareketleri o kadar aptalcaydı ki suskun kalmamı sağladı.
Dükalığın başı Bleon'dur ve eğer hoşlanmadığını söyleseydi onu zorlamazdım.
"Ve..."
"Ve?"
Daha fazlası olduğu açıktı. Bleon'un sözlerine odaklandım.
"Ve... O adam Karıma tuhaf bir şekilde bakıyordu, bu yüzden gücendim ve bundan nefret ettim. Bu yüzden eğer bunu yaparsam buraya ayak basamayacağını düşündüm... Onu Karımdan sonsuza kadar uzak tutmak istedim."
"Bana bakıyor?"
Bu ne anlama geliyordu? Bleon'un dudaklarından beklenmedik sözler çıktı.
Bleon'un sözleri sanki McCain Holster'ın yüreğinde beni taşıyormuş gibiydi.
"Ah, olamaz."
Bleon'un saçma düşüncesi karşısında kahkahalara boğuldum.
"Şuna bakın... Eşim çok savunmasız. Bu yüzden başka seçeneğim yoktu..."
Bleon yüzünde hoşnutsuz bir ifadeyle uzun bir iç çekti.
Ha? Mümkün değil...
Verdiği tepki karşısında başımı eğdim.
"Ama bu tür bir adam ve Karısı beni umursamıyor bile ve gülüyor ve konuşuyor..."
Hmm...
Görünüşe göre Bleon'un bu konuyla ilgili bazı endişeleri vardı...
Astell pek popüler değildi. Hayır, aşırı derecede değil ama en azından bu kadar popüler değil. Bunun nedeni yirmi üç yaşına gelene kadar bırakın flört etmeyi, evlenmemiş bile olmasıydı.
Sadece Bleon'u vardı ve hatta çocukluğundan beri Astell tarafından beyni yıkanmıştı ve büyüdüğünde onun için ondan başka kimsenin olmadığını düşündü. Bleon normal büyümüş olsaydı Astell'e bakmazdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...