Bölüm 72

188 11 0
                                    

Bleon'un nasıl bir ifadeye sahip olduğunu merak ederek başımı çevirmeye çalıştım ama yüzünü enseme dayadığı için kolayca hareket edemiyordum.

"Seni tehlikeye atmak istemiyorum, Karıcığım..."

"Ha? Hayır, öyle, nngh."

Yine de belini sabit bir şekilde hareket ettirirken onunla konuşmanın keyfi kesintisiz devam ediyordu.

"Düzelecek. Ah, yavaş ol, wa, bekle, hu-uhng."

"Bir dahaki sefere, bir dahaki sefere. Haa, o zaman bana durmamı söylesen bile bunu sonuna kadar yapacağım, tamam mı?"

Bunu söylerken Bleon'un sesi o kadar alışılmadık derecede alçaktı ki, onun da benim gibi sınırına ulaştığını hemen hissedebildim. Ancak Bleon başıma kötü bir şey gelmesi ihtimaline karşı insanüstü bir sabırla katlanıyordu. Onu düşünerek, eylemlerinin ardındaki anlamı anlayabiliyordum, bu yüzden onu buraya daha fazla itemezdim.

"Tamam... O zaman, ah, Bleon, hu-hngh, ahhkk!"

Onaylayıcı yanıt verdiğim anda Bleon'un alt bedeni daha hızlı hareket etti. İçine sokmadı ama inanılmaz yüksek bir hızla, sanki iç duvarlarıma vuruyormuşçasına, erkekliğinin ucuyla şişmiş yumruğuma kabaca bastırmaya başladı.

"Ah-ha, ah, ah!"

Islak cinsel organlarımızın birbirine sürtünmesinin müstehcen sesi, hareketleri arttıkça kulaklarımda daha net duyuluyordu. İçimi uyaracak kadar şiddetli bir şekilde dışarıyı ovuşturduğunda, belim çılgınca sallandı ve vücudumun yoğun süzülme hissine kapıldım ve düşmemek için hızla Bleon'un bileğini tuttum. Ve bir süre sonra tepeden tırnağa baş döndürücü ve uzak bir zevk tüm bedenimi sardı.

"Ahhhhhh!"

"Ah."

O anda ikimiz de aynı anda doruğa ulaştık. Açıklığım çılgınca daraldı, sıvı döküldü ve uyluklarımın arasından geçip öne doğru çıkıntı yapan ucundan s * adamlar fırladı.

"Haa..."

"Uhh, ah...!"

Ama o zaman öyleydi.

Hâlâ doruk noktasından çıkamadığım için vücuduma yayılan hafif zevkle sarhoş olmuştum ama midemde hafif bir çekiş hissettim. Böylece zevkten sırılsıklam olmuş bir halde farkında olmadan iki elimi de karnıma koydum.

"Eş? İyi misin...?"

Sığ bir inilti çıkarırken arkadan Bleon'un endişeli sesini duydum. Bleon hızla belimi tuttu ve kollarını etrafıma doladı.

"Heuk, ah, ha-ha..."

Bleon'un hareketleri durdu ama doruğun kalıcı dalgaları hala devam ediyordu. Neyse ki midemde daha önce hissettiğim gerginlik artık pek hissedilmiyordu. Ancak vücudumun hassasiyeti en üst seviyedeydi ve yavaşça karnına dokunduğunda uykululuk hissi devam etti.

"Ben iyiyim."

"Ha..."

Bleon rahat bir nefes aldı.

"Midem şimdi biraz buruştu. Şimdi iyi."

Onu rahatlatmak için elinin üstüne hafifçe vurdum.

"Beklendiği gibi sabırlı olmalıydım..."

"HAYIR!"

Pişmanlık dolu sesiyle sözünü aniden kestim.

"...Yani uzun zaman oldu. O yüzden öyle söyleme."

"Eş..."

Bleon'un üzerimdeki hakimiyeti biraz daha güçlendi. Bir süre tek kelime etmeden kollarına yaslandım ve dengeyi buldum.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin