'Huuhk, nefes nefese, dur, dur, ahhk!'
Ne kadar zaman geçtiğini bile bilmiyordum. Pencereden geçen ışık ve karanlığın arasından sadece günlerin geçtiğini anlayabiliyordum. İlacı sadece ilk seferde aldım ve ondan sonra almadım, bu yüzden tıbbi etkisi hemen ortadan kalktı ama o beni tuttu ve yorulmadan sürekli sarıldı.
Ve şimdi bir köpek gibi yüz üstü yatıyordum, yüzümü yatağa gömüp onu arkadan karşılıyordum. Ama artık sınırdı. Kalbimin sonuna kadar yarıştığını hissettim. Bleon hâlâ bendeki değişikliği fark etmemiş gibiydi, çünkü sırf zevk için ağır nefes alıyordum. Ama şimdi ağzımdan kalın inlemelerden daha sık nefes alma sesleri çıkıyordu.
'Huhk, zor zamanlar mı geçiriyorsun, karım?'
'Ah, ha, ha, aahh.'
Ben derin nefesler alırken, düzgün konuşamazken Bleon'un erkekliği içeriden kaçtı. Sonunu düşünmedim bile. O çıkarmadan önce içimde zonklayan sütunu hâlâ içimi sımsıkı dolduruyordu. Ve tahminim doğru çıktı. Beni kaldırdı ve yüzümü kendisine çevirdi, cinsel organlarımı açıklığıma doğru itti.
'Haah! Hu-ohk, huuk, nngh.'
'Eş...'
O zaman öyleydi. Belimi şiddetle hareket ettiren Bleon dudaklarımı öpmek üzereydi.
'Haack, hayır, hayır! Hah, hava, hava...'
Şu anda bile böyle nefes alıyorum ama onu öpersem bu şekilde öleceğimi biliyordum. Başımı sağa sola salladım ve dudaklarından uzak durmaya çalıştım. Ancak bunun kendisi için bir reddedilme olduğunu düşündüğü için Bleon'un gözleri bir anlığına aşağıya kaydı, sonra çenemi tuttu ve üzerime öpücükler yağdırdı.
'Mmph.'
Nefesim kesilmişti. Durmasını söyleyerek göğsüne tokat attım. Ama bu sefer ellerimi sıkıca tuttu ve bırakmadı.
Ahh bunu istemedim. Ben bu tür bir ölüm istemedim... Sadece sessizce ve gizlice ölmek istedim ama onun önünde ölmek istemedim. Hayır. Eğer bu şekilde ölürsem beni daha çabuk unutabilir. Böyle bir kadını hemen unutabilir ve bu sefer hayatını düzgün bir şekilde yaşayabilir.
Belki de bu onun aklını tamamen terk etmek için son şansımdı. Bu düşünceyle bir şeyler yapmam gerekiyordu. Kafamı temizleyip karar verdikten sonra, tüm bu süre boyunca pasif olan bedenimi hareket ettirmeye başladım.
Kaçmakla meşgul diliyle damağımdaki damağı kaşıdığında, Bleon'un tutuşunda hafif bir güç kaybı hissettim. Gözlerimi açıp ellerimi çektim ve göğsünü geriye doğru ittim. Sanırım ne yaptığımı anladı, Bleon'un vücudu kolayca itildi ve sırtını yatağa yatırdı.
'İyi. Huuk, bunu sonuna kadar yapalım. Birisi öldüğünde biter değil mi? Hıh.'
'Huhtt, karım... Doğru. Birlikte öleceğiz.'
'HAYIR. Haa, yalnızca sen öleceksin.'
Yavaşça yukarı tırmandım ve vücudunu yandan okşadım. Elimi sol göğsüne koydum ve kalbinin hızla attığını hissettim. Diğer elimi kalbimin üzerine koydum. O kadar yavaş ve zayıf koşuyordu ki artık hiçbir hareket hissedemiyordum. Onun benimkinden oldukça farklı olan kalp atışlarıyla ne yapacağımdan daha emin oldum.
Evet. Yaşamak zorunda. Kalbi o kadar hızlı atıyor ki ölemez. Ölecek olan benim. Ölmesi gereken tek kişi benim
O zaman öyleydi. Sonunda tüm gücümü topladım ve göğsünün üzerinde duran elim tekrar yukarı doğru hareket etti ve onu geçen seferki gibi boğdum. Ve nefes bile almadan ona saldırdım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...