Bölüm 61

256 14 0
                                    

Her zamanki gibi inatçıydı. Yiyecekleri yemeden çöpe attığımı fark etmiş olmalı. Onunla daha fazla tartışmamak için biraz çorba yedim. Ben yavaş yavaş yemeğimi yerken McCain dikkatle bana bakıyordu.

“Yüzümde bir şey mi var…?”

"…Hiç bir şey."

Başımı tekrar çevirip çorbayı içmeye çalıştım ama sonra kaşığı masanın üzerine koydum.

"Artık yemek istemiyorum."

"Biraz daha al."

"HAYIR. Daha fazla yersem biraz hazımsızlık çekeceğimi düşünüyorum.”

"Haa... Peki o zaman."

Belki bir insanı hazımsızlığa zorlayamazdı, bu yüzden McCain içini çekti ve yediğim çorbayı ve kaşığı temizledi.

“Bunu yapmak zorunda değilsin. Bunu çalışanlar da yapabilir.”

"Yapmak istediğim şey bu."

"Peki neden…"

Tam iki aydır yanımda bekliyordu. Kendisi gibi İmparatorluğun kurtarıcısı olarak anılan bir Marquis oğlu ve bir şövalye için yalnızca hasta bir insanı sağlığına kavuşturmak, insan gücü israfıydı.

"Yapmam gereken her şeyi yapıyorum, bu yüzden bana yapmamamı söyleme."

Yine söyleyecek hiçbir şeyim yoktu. Çenemi kapalı tuttum ve onunla açıkça konuştum.

"Dük'ün canlı olarak geri döneceğine inanıyorum. Öyle inanıyorum."

"Ben de... umarım öyledir."

"Bana neden bu kadar iyi davrandığını bilmiyorum ama bu iyiliğin karşılığını veremeyeceğimi biliyorsun."

"…Biliyorum. Sakın bana yapmamamı söyleme; bunu istediğim için yapıyorum. Ve bahsettiğin o iyiliği zaten aldım.”

"Ne?"

Ona şaşkın bir ifadeyle bakarken, bir şeyin karşılığını aldığını söyleyerek ne demek istediğini bilmiyordum, aklıma Layla ile yaptığım bir konuşma geldi.

"Daha önce Kılıf Markizliği'nin Bahçesi'nde tanışmış mıydık?"

O kadar eski bir anıydı ki yüzü o kadar bulanıktı ki onun McCain olduğunu bile düşünmedim ama şimdi onun o zamanki çocuk olduğuna ikna oldum.

"…Evet."

Doğruydu.

“O zamanlar bana söylediğin sözler Astell, beni bugün olduğum kişi yaptı. Bu yüzden senden başka isteyeceğim bir şey yok. Seni her zaman olduğu gibi yanında korumak istiyorum.”

O zamanlar ailemden uzaklaşmıştım ve kendimi onunla özdeşleştirdiğim için sadece birkaç kelime söylemiştim. Ama bunun onun için bu kadar anlamlı olacağını bilmiyordum.

'HAYIR.'

Oradan geçen birinin söylediği şeyin, biri için hayatını tamamen değiştirecek güçlü bir şey olabileceğini zaten biliyordum.

"Sen aptalsın."

Ben aptalım, o aptal. Hepimiz. Hiçbir şey olmadığını düşünerek öylece bırakabilirdik ama yapamadık. Bu yüzden ona daha fazla bir şey söyleyemedim.

"Lütfen dinlen. Öğleden sonra döneceğim."

Ona üzgün bir ifadeyle bakarken McCain bana dinlenmemi söyledi ve aceleyle odadan çıktı. Onun dışarı çıkışını izledim ve pencerenin yakınındaki bir masaya gidip sindirmek için oturdum. Ve bir an pencereden dışarı baktım.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin