Sıradan bir gündü, diğer günlerden pek farkı yoktu. Tüm bunların başlangıcı, Bleon'a atıştırmalıklar getirme düşüncesinin aklıma gelmesiydi; her ne kadar bu görev aslında kahya ya da çalışanlar tarafından yapılıyor olsa da.
"Hngh, Bleon..."
"Astel..."
Ve şimdi ofisteki masanın üzerinde yatıyordum ve tüm vücudumla Bleon'u alıyordum. Getirdiğim çayı ve kurabiyeleri bitirene kadar sohbet etmeye çalışıyordum ama bunu burada nasıl yaptığımıza dair hiçbir fikrim yoktu.
Ancak mekana göre ikimiz de hâlâ neredeyse tamamen giyiniktik. Sadece pantolonunun tokasını açmıştı ve ben de sadece elbisemin eteğini belimin biraz üzerine kaldırmıştım. Tabii bu, alt bedenimize bakmadıkları zamandı ama biri bizi görse, düzgün görünümümüze rağmen şu anda yaptığımız şey hayal edilemezdi.
Ancak bu, Bleon'un hareketlerinin durağan veya yavaş olduğu anlamına gelmiyordu. Tam tersine, belki de bu durumdan daha da heyecanlanan iri, kalın organı öfkeyle bana saldırdı.
"Huh, ah, ah!"
Sert et dar duvarları durmadan çizdiğinde beynimin erimek üzere olduğu hissi. Bunun sonucunda ağzımdan tekrar tekrar dayanılmaz inlemeler çıktı.
"Haa..."
Bleon'dan da memnuniyet dolu bir iç çekiş geldi.
"Ah, ha-ahh, Bleon...! St, dur...!"
Kendisi ofisinde çalıştığı için normalde yatakta yaptığımız gibi rahatlayıp vakit geçirebileceğimiz bir durum değildi. Eğer onu bu şekilde bırakırsam sonunu bilmeden bunu yapardı, o yüzden zaten aklımı başıma toplamam gerekiyordu.
"Gerçekten durmalı mıyız?"
"...Evet? Ah, ah, hnnngh!"
Ama durmamız gerektiğini söylemek istedim ama sonunda çıkan inlemeler yüzünden daha fazla konuşamadım. Böyle bir şey söylediğim için sanki beni cezalandırıyormuşçasına zaten sonuna kadar çarpılmış olan erkekliği daha da derinlere ve daha hızlı nüfuz etti.
"Aahh, ha, ha!"
"Astel..."
"E, çok derinsin...! Ah, hah!"
Onu ikna etmek için hazırladığım sayısız cümle, en derin yerimi, en çok hissettiğim yeri büyük bir hızla vurarak, bir anda iz bırakmadan yok oldu.
Ve zihnim tamamen boşaldı, hiçbir şey düşünemez hale geldim ve sadece tatlı çığlıklar atarak bana verdiği zevke teslim oldum.
"Aahh, aahhk, ahng!"
"Astell, Astell..."
"S, çok iyi...! Nngh, daha fazlası, hngh!"
Sonunda uzanıp boynuna sarıldım, iyi olduğunu söyledim ve daha fazlasını istedim.
"...İyi mi? Eş?"
"Huuk, evet, çok iyi, nnngh."
Durmamız gerektiğini unutup, artan bir aciliyet duygusuyla mücadele ederken, o anda tutkuya boğulmuş mavi gözler karşılaştım. Hafifçe kaşlarını çatan ve dudağını ısıran düzgün Bleon'un farklı bir yanını gördüm.
Yüzünün beni daha da tedirgin ve sabırsız hale getirdiğini hissederek aceleyle başımı kaldırdım ve dudaklarımı onunkine götürdüm.
"Kahretsin, mmph!"
Ancak kısa bir öpücük vermek üzere olan benim aksine, öpücük hızla Bleon'la kalıcı, şehvetli bir öpücük haline geldi. Yumuşak dil ağzımın içinde hareket ediyordu ama alt kısımdaki hareketinde hiçbir yavaşlama ya da durma belirtisi yoktu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Literatura FemininaTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...