Bleon yavaşça başını salladı.
"O zaman bunu tahta bir kılıçla yapabilirsin. Neden böyle bir bıçağı eline aldın ki..."
Başımı çılgınca salladım.
"Sonra... Hanımefendi. Şimdi izin alabilir miyim?"
"Ah özür dilerim. Philia, bugün çok çalıştın. Yarın görüşürüz."
"Evet. Sonra yoluma devam edeceğim."
Philia vedalaştıktan sonra odadan çıktı.
"Çok mu acın var? Kolunu hareket ettirebilir misin?"
"Biraz acıyor ama sorun değil..."
Bleon sanki bana güven vermeye çalışıyormuş gibi kolunu hafifçe kaldırdı.
"Kendini zorlama. Bunu nasıl yapabilirsin ki...''
Ama Bleon aniden yanında oturan beni yakaladı ve yüzünü omzuma gömdü.
"Başkalarıyla konuşmayı sevmiyorum..."
"Ha?"
"Karımın başka bir adamın adını çağırması hoşuma gitmiyor..."
Sonra sanki gerçekten kötü bir ruh halindeymiş gibi sesi titredi.
"Sadece konuşuyorduk..."
"Evet biliyorum."
Cevabımdan memnun kalan Bleon yüzünü omzuma sürttü. Onun dokunuşuyla hafifçe ürktüm.
"Bu arada bugünkü tedavin nasıldı? Kendini daha iyi hissediyor musun?"
Philia'nın daha önce söylediklerini hatırlayarak hemen ona sordum.
"Bilmiyorum."
"Bilmiyor musun? Vücudunuzun temizlendiğini hissetmiyor musunuz?"
"...Dürüst olabilir miyim?"
"Evet. Dürüst ol."
"...Bu hoş değil."
"Ha?"
"Karımdan başkasının vücuduma dokunması çok ama çok rahatsız edici..."
"Ah, öyle mi?"
Neden tatsızdı? Onunla sohbetimize bir an ara verdim ve romanın içeriğini hatırlamaya çalıştım. Astell'in hafızasını araştırırken Bleon'un Philia'dan nasıl tedavi gördüğünü çözemedim. Bu yüzden okuduğum romanın içeriğini biraz belirsiz ve hatalı da olsa hatırlamak zorunda kaldım.
Bu yüzden...
İşte bu. İlk başta Bleon'un tedaviyi şiddetle reddettiği söylendi.
'Bu yüzden zor zamanlar geçirdiği söyleniyor.'
Ancak Philia, Bleon'u hasta bırakamazdı, bu yüzden bir doktor olarak sahip olduğu sorumluluk duygusu onu ısrarla ona bağlı kalmaya yöneltti ve sonunda Bleon'u iyileştirdi.
'Yakında düzelecek.'
Şu anda bundan memnun değil ama ileride bundan daha çok hoşlanacak, değil mi? Bleon'un hoş olmayan bir şey olarak tanımladığı şeyin pek endişe verici bir konu olmadığını biliyorum.
"Bunun nedeni ilk defa olması. Muhtemelen yakında daha iyi olacak."
"...Tamam aşkım."
"Yani, Philia sana ne zaman davransa, yüzünde iyi bir ifade olmalı, sonra iyi işbirliği yapmalı ve iyi cevap vermelisin, tamam mı?"
"...Evet."
Çok iyi tepki verdi ama kalbinin bunda olduğunu hissetmedim, bu yüzden kollarından uzaklaştım ve doğrudan gözlerinin içine baktım. Güzel yüzünü iki elimle tuttum ve ona dikkatle baktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...