Bölüm 16

422 23 0
                                    

Ben bunları düşünürken Philia elini Bleon'un vücudundan çekerek tedavinin bittiğini işaret etti.

"Philia. bugün iyi iş çıkardın."

Philia'nın elini vücudundan çektiğini hissettiği anda Bleon henüz soyunmamasına rağmen hemen yanıma geldi. Bana tekrar arkamdan sarıldı, derin nefes alıp verdi.

'Neredeyse bir ritüel gibi.'

Tedavisinden sonra bir ritüel. Bleon bu şekilde yanımdan ayrılmadı ve aynı şeyi yapmaya devam etti. İlk başta yaptıklarına şaşırmıştım ama artık bunu doğal bir şey olarak kabul ettim. Özellikle rahatsız olmadım ve Bleon'un beni araması iyi hissettirdi, bu yüzden onu hiçbir şekilde azarlamadım.

"Hanımefendi. Sana söylemem gereken bir şey var."

İş biter bitmez, Philia her zamanki gibi doğrudan bölgeyi temizlemeye gitti ama bu sefer benimle konuşmak istedi. Philia, sanki şu anda Bleon'un beni tuttuğunu görmeye bağışıklığı varmış gibi ifadesiz bir şekilde bana yaklaştı.

"Sorun ne?"

"Tedavi neredeyse bitti"

"Ne?"

Tedavi nasıl bu kadar çabuk bitebilir? Bu sözlerin Philia'nın ağzından çıkmasını beklemiyordum, irkilmiştim. Şaşkınlıkla ürktüğümde beni tutan Bleon'un da irkildiğini hissedebiliyordum.

"Artık sadece birkaç tedaviyle detoksifikasyon tamamlanacak."

"Anlıyorum...?"

Bu böyle olmamalı...

Tedavinin bitmesi ve Bleon'un sağlığına kavuşması iyi oldu. Ancak romanda bile, birkaç ay sürse bile tamamen tedavi edilmesinin neredeyse imkansız olduğunu hatırlıyorum.

Ama bunu bir haftada mı yaptı ? Tabii bu sefer sürenin daha kısa olmasını bekliyordum. Bağımlılığı artık çok daha hafif olduğu için tedavinin bu kadar uzun süreceğini düşünmemiştim. Durum böyle olsa bile bir hafta hâlâ çok kısaydı.

"Peki artık Dük'ün vücudunda neredeyse hiç ilaç kalmadı mı?"

"Evet. Görebilirsin. Şu andan itibaren tedavi yalnızca artık maddelerin uzaklaştırılmasından ibaret olacak ve Dük muhtemelen ilacın etkilerini şu anda bile hissetmiyor."

"Peki. Anladım..."

Beni arkadan tutan Bleon bana daha sıkı sarıldı. Her nasılsa bu onun çok hoşuna giden bir jestmiş gibi geldi.

"Peki daha kaç kez tedavi görmesi gerekecek?"

"Sadece bir veya iki kez olacak."

"Peki. Anladım. Bugün çok çalıştın, o yüzden lütfen geri dön ve dinlen."

"Evet. Sonra yola çıkacağım."

Philia ayrılır ayrılmaz Bleon çok mutlu bir sesle ağzını açtı.

"Tedavi yakında bitecek. Eş."

"Yani... Düşündüğümden daha erken bitti."

Farkında olmadan dudaklarımdan çıkan ses biraz kasvetliydi.

"Ama... öyle görünüyor ki... karım pek mutlu değil...?"

Ve sanki bunu fark etmiş gibi Bleon'un sesi somurtkanlaştı.

"HAYIR...! Bu iyi. Kocam sonunda iyileşiyor, öyleyse neden mutlu olmayayım?"

Aceleyle bahaneler uydurdum.

"Gerçekten mi? Ben de öyle düşünmüştüm."

Sonra Bleon'un sesi yeniden parladı.

"O zaman bunu şimdi yapabilir miyiz?"

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin