Bunu söyledikten sonra yatak odasından çıktım. Ve arka plan yeniden değişti. Bu sefer kütüphanede doktorumla konuşuyordum.
'Yani lütfen.'
'Ama hanımefendi...'
'Uzun süre yaşayamam. Ve zaten su dökülmüş durumda."
Logan'ın derin bir nefes aldığını görebiliyordum.
'Peki ya Philia adındaki çocuk? Bleon'a karşı hisleri var gibi mi görünüyordu? Sizce sonuna kadar Bleon'a iyi bakabilecek mi?'
'Philia nazik ve sorumluluk sahibi bir çocuk. Bu konuda endişelenmene gerek yok.'
'Tamam o zaman. Bana mümkün olduğu kadar çok ilaç getir. Ve Bleon'un o dönemde veraset yarışına hiç dahil olmayan bazı akrabaları da var. Onlarla iletişime geç. Böyle bir kişi muhtemelen Bleon'a sonuna kadar yardım edecektir.'
'Bunu gerçekten yapmak zorunda mısınız, Bayan?'
'Logan. Bleon ve ben birbirimizi çok uzun zamandır görüyoruz. Bleon'un bu sefer yaptığı her şey benim sayemde. İlacı almamasını söylememe rağmen gelmediğim için endişelendi. Bleon'u tek bir kişiye karşı kör ettim. Yani beni böyle düşünmeye iten şey buydu. Hepsi benim suçum. Ve eğer hiçbir şey yapmadan ölürsem, muhtemelen Bleon da... Şu anda sadece Bleon'un ne yapacağına dair en kötü varsayımlarda bulunuyorum. O hala genç. Şu anda sadece yirmi dört yaşında. Tekrar düzgün bir şekilde yaşayabilir. Bunu yapmak için beni tamamen unutabilecek. Beni bırakıp gitmesine izin vermeli.'
'Hanımefendi...'
'Bana yardım et. Ve ben orada olmasam bile Bleon'a iyi bakın.'
'...Evet.'
'Ve unutma. Söylentilerimi düzgün bir şekilde yaymanız gerekiyor. Bleon'un sempati kazanabileceğinden ve herkesin beni işaret edip, dilediğince yemin edebileceğinden emin olmalısınız.'
'Evet. Aklımda tutacağım.'
'Teşekkür ederim.'
Sonra arka plan tekrar değişti ve burası yine yatak odasıydı. Rüyalarımda bile Bleon odanın çevresinde durup beni bekliyordu.
'Eş...!'
Yanıma geldi ve bana sarılmaya çalıştı ama sonunda başaramadı. Çünkü onu çok zorladım.
'Eş...?'
Bleon bana hafif şok olmuş bir yüzle baktı.
'O kirli ellerle nereye dokunduğunu sanıyorsun?'
'Ne...?'
'Sen kirlisin. Benimle konuşma. Bana bakma bile. Seninle aynı odada bulunmak bile beni ölesiye hasta eder.'
'Bunu neden yapıyorsun, Karısı...?'
'Şimdi bilmediğini mi söylüyorsun?'
'B-çok fazla abarttığım için mi? Karısını görmeyeli o kadar uzun zaman oldu ki—'
'Neyden bahsediyorsun şimdi? Başka birini tutman yeterli değil. Onu benimle karıştırdığını mı söylüyorsun?'
'Evet? Bu nedir...'
Bleon'un şaşkın bakışı gözlerini doldurdu. Ve Philia'ya ne olduğunu anladıktan kısa bir süre sonra yüzü şokla kaplandı. Ama onu umursamayan bir ses tonuyla itmeye devam ettim.
'Çıkmak! Çıkmak! Dışarı çık ve öl!'
'Karısı... Hah...'
'Ağlamayı bırak artık. Ne diye ağlıyorsun?'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Literatura KobiecaTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...