Bölüm 47

326 15 0
                                    

"Henüz uyumadın mı?"

"Evet...."

"Neden yapmadın?"

"Sevgili karımı bir süredir doğru dürüst göremiyorum. O yüzden bu mutlu anı kaçırmak istemedim..."

Çok güzel bir yüzü vardı, çok sevimli konuşuyordu ve vücudu....

Rüyamda gördüklerim bir anda aklıma gelince içimdeki iffetsiz şeytanı kovmak için çok çabaladım.

"Karım, kendini hasta mı hissediyorsun...?"

Kaşlarımı çattığımda Bleon endişeli bir sesle sordu.

"HAYIR. İyiyim. Bir an tuhaf bir düşünceye kapıldım..."

"Garip bir düşünce mi?"

Ah, neden bunu sebepsiz yere söyledim ki?

"Hayır, endişelenme. Muhtemelen Bleon... Benim bilgim dışında hiç uyuşturucu kullanmadın, değil mi?"

Asla yapmayacağını düşünmüştüm ama rüyamda gördüklerim konusunda endişelenmeye devam ettim ve ona sordum.

"Evet. Tedaviye başladığımdan beri içmedim. Çünkü bana içmememi söylemiştin, Karıcığım."

"Tamam aşkım. Asla içmeyin. Gelecekte asla içmemelisin. Anlamak?"

"Evet...."

İyi yapılmış bir işe iltifat olarak uzanıp onun altın sarısı saçlarını okşadım. Bleon daha sonra saçlarıyla uğraşan elimi tuttu ve dudaklarına götürdü. Daha sonra elimin avuç içini hafifçe öptü. Ani hareketinin kalıcı dokunuşu nedeniyle vücudum hafifçe ürperdi.

"Daha fazla uyu. Bugün zor olmalı..."

"Ha? Evet. Uyumalısın."

Bleon'un kolları kafamın altına girdi ve beni kollarının arasına aldı. Uzun bir süre sonra uzanıp ona sıkıca sarıldım. Bleon yavaşça sırtımı okşadı. Fakat tam bir uykusuzluk hissiyle uykuya dalmak üzereyken birden partide Bleon'a verdiğim söz aklıma geldi.

"Ah, doğru!"

"Eş?"

"Sana bir ödül vereceğimi söyledim...!"

Bunu hatırladım ve ona söz verdiğim, unuttuğum ödülden dolayı üzüldüğünü hayal ettim. Başımı Bleon'un göğsüne gömerek ona baktım.

"Bana daha sonra verebilirsin. Bugün eşim için zordu..."

Ve sanki bunu hatırladığım için yeterince minnettar olmuş gibi, hafifçe alnımdan öptü.

'O kadar da zor değil...'

Hiç de zor değildi çünkü Marquis Aris'in malikânesinde olup biten her şeyi çoktan unutmuştum ve her şey çoktan halledilmişti. Uykudan uyandığımda o kadar yorgundum ki, o rüya olmasaydı tamamen iyileşebilirdim.

"Ben iyiyim...."

Ben de dudaklarımda gerçekten sorun olmadığını belirten bir gülümsemeyle dedim. Bleon'un dediği gibi ödül daha sonra verilebilirdi ama onunla çok gurur duydum ve bugün yaptıklarından dolayı minnettarım.

Belki o olmasaydı, tıpkı geçmişte Astell gibi ben de tek başıma aşağılanır ve tacize uğrardım. Ve belki de Michael'ın bugünkü durumu göz önüne alındığında bana daha kötü davranılması mümkündü. Ama artık beni kurtarabilecek ve bu kötülük sürüsünden koruyabilecek biri var.

Tamamen benim tarafımda olan biri. Yanımda beni koruyan, değer veren ve seven biri.

Şu ana kadar onu korumam ve onunla ilgilenmem gerektiğini düşünüyordum. Aramızdaki yaş farkı ve onunla benim aramda zaten bildiğim durum, onu son derece genç ve zayıf gösteriyordu. Ancak bugün Aris malikanesinde gördüğüm Bleon beni bu fikri tamamen değiştirecek kadar şok etti.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin