Bölüm 2

674 32 0
                                    

"Bleon?"

Hafızamda Astell'in ona herkesin içinde 'Duke' dediğini ama özel olarak sadece adını söylediğini öğrendim. Ben de onun adını seslendim.

"...Uyandığına sevindim. ben... ben..."

Bleon elimi yanağıma koydu. Ne kadar titrediğini hissedebiliyordum.

"Ne kadar oldu?"

"...Bir hafta oldu."

Bir hafta?

Bu kadar uzun zaman olduğunu bilmiyordum, bu yüzden ona şaşırmış bir ifadeyle baktım.

"Bir hafta boyunca... ben gerçekten... Haa..."

Sözleriyle mücadele etti. Boştaki elimi uzattım -diğeri onun elindeydi- ve başını nazikçe okşadım.

"Tamam. Uyandım."

"...Evet. Bu çok rahatlatıcı. Ah, hemen doktoru çağıracağım."

"İyiyim ama teşekkür ederim. Artık incinmiyorum."

"Ancak..."

Bleon konuşurken beni kırıp kırmadığına çok dikkat ediyordu.

"Tamam."

Bunu söyledikten sonra bir süre düşündüm.

'Hala titriyor. Beni tutmak mı istiyor?'

Nedense gözleri bana bir şey istediğini söyledi, ben de biraz düşündüm, sonra kollarımı ona açtım, ifadem ne yapacağımı bilmediğimi ama ona iyi davranmak istediğimi ele veriyordu. Neyse.

"Buraya gel."

Sonra sanki Bleon bekliyormuş gibi kucağıma düştü. Benimkinden çok daha büyük olan sırtını yavaşça okşadım.

"İyi çocuk."

Bana kocaman sarıldı ve yüzünü boynuma sürttü.

'O bir köpek yavrusu gibi.'

Ben de onun ipeksi saçlarını okşadım, titremesinin geçmesini bekledim.

"Daha iyi hissediyor musun?"

"...Henüz değil."

Artık titremeyi bırakmıştı ve gözle görülür şekilde sakinleşmişti ama hâlâ kollarımdaydı.

"Yatağa... Yukarı çıkabilir miyim?"

"Ha?"

"Yapamam... Ben mi? Eşime sarılmak istiyorum..."

Belki de cevabım onu ​​inkar ediyormuşum gibi göründüğü için sesi bastırılmıştı.

"Ah...? Tamam, yukarı gel."

Ben izin verir vermez Bleon yatağın yanına gelip yanıma uzandı. Ve önceki durumun aksine bu sefer beni kollarına alan oydu.

"Haa... sanırım artık nefes alabiliyorum..."

Derin bir nefes aldı ve rahat bir nefes verdi.

Artık daha iyisin, değil mi?

"Evet artık iyiyim."

"Artık hastalanmayın lütfen..."

Onun kollarındayken kafamda soru işaretleri dolaşıp duruyordu.

'Seni taciz eden kişi için neden bu kadar endişeleniyorsun?'

Pek anlamadım. Aldığı şartlanma mıydı? Sürekli olarak kötü muamele görmesi onu isyan etmekten alıkoymuş muydu? O çok itaatkardı, sözlerime bağlı kalıyordu ve bana koşulsuz teslim oluyordu. Neyse Astell'e karşı herhangi bir antipati beslediğini göremedim, bu da bana gelecekte işlerin kolaylıkla çözülebileceğini düşündürdü.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin