Bölüm 45

327 16 1
                                    

Ama Michael tarafından yakalandı ve bir yere sürüklenmek üzereydi. Bu figürü görür görmez Bleon'un yüzü bir anda öldürücü enerjiyle doldu. Tam hızıyla koştu, Michael'ın karnına tekme attı ve onu güvenli bir şekilde kollarının arasına aldı. Neyse ki geç kalmamıştı, dolayısıyla durumu daha kötü değildi ama her zaman ağırbaşlı ve zeki olan o sanki şoktaymış gibi titriyordu.

"İyi misin, karım?"

"Bleon!"

Astell, Bleon'u hiç bu kadar umutsuzca aramamıştı. İşte o anda Bleon, kendisi için o kadar önemli hale geldiğini hissetti ki tatmin oldu, ancak onu bu hale getiren adamı pek affedemiyordu. Kendi gözleri önünde çaresiz kalan Astell'i gördüğü anda zihni boşaldı, elleri ve ayakları üşüdü. Onun için bu kadar değer verdiği kişiye bu kadar pervasız birini görmeye dayanamıyordu.

Astell'e beklemesini söylediğinde yüzü, sanki onun yanından uzaklaşmaktan korkuyormuş gibi endişeli bir ışıkla doldu. O kadar güzeldi ki, o da kalbinde ondan ayrılmak istemiyordu ama hemen şimdi bir şeyler yapması gerekiyordu. Astell'e nazik bir gülümsemeyle beklemesini söyledi ve Michael'a doğru yürüdü.

Arkasını döner dönmez Bleon'un ifadesi bir anda soğudu ve tepesine kadar yükselen öfkeyi dizginlemeye çabaladı. Geçmişte yaşananları düşününce, birkaç gün önce Heines'te akşam yemeğini düşündüğünde, o ailenin tüm bireylerini öldürmek istiyormuş gibi hissediyordu ama bunu yaparsa karısının korkup ona kızmasından korkuyordu. , bu yüzden onu tutuyordu. Ama artık dayanamayacak noktaya gelmiştir ve artık dışarı çıkma zamanı gelmiştir.

İkinci sefer birinciye göre daha yoğun olduğu için midedeki organların sağlam olmama ihtimali yüksekti. Belki de bu yüzden Bleon yaklaşana kadar Michael yerde yatıyordu. Sandalyeler ve masalar zaten darmadağınıktı ve yakınlarda kimse yoktu. Bleon onunla göz teması kurmak için eğildi, sonra öldürücü enerji dolu bir ifadeyle kulağına yaklaştı ve uyarı sözcükleri söyledi.

"Beni dinle. Eşim naziktir ve sorunları kelimelerle çözmeye çalışır. Ama ben aynı değilim."

"Ne saçmalık! Ah!"

Michael çığlık attı ve sanki organlarından biri gerçekten yırtılmış gibi acı dolu bir inleme çıkardı. Ve Bleon onun tam olarak nerede olduğunu biliyordu, o yüzden elini Michael'ın karnına koyup bastırdı.

"Ahh! Yapma, basma! Bırak!"

Michael'ın onu bırakmasını söyleyen yüksek sesi üzerine Bleon elini hafifçe bıraktı. Ve tekrar söylemeye devam etti.

"Bugün burada sona eriyor, ancak tekrar Karınızın karşısına çıkarsanız sadece kendinizin değil, ailenizin hayatlarını da riske atmaya hazırlıklı olsanız iyi olur. Beni anlıyor musun?"

"Ne saçmalıktan bahsediyorsun sen... aaah!"

İstediği cevap beklediği kadar kolay çıkmayınca Bleon'un sabrı yavaş yavaş sınırına ulaşıyordu. Karısı onu bekliyordu ve o da burada daha fazla yaygara koparmak istemiyordu ama Michael bu şekilde ortaya çıkarsa o da elinde değildi. Bleon, Michael'ın büyük olasılıkla incineceği bölgeye baskı yaptı.

"Ben, anlıyorum! Ah! Anladım! Bırak!"

Yüzü acıdan buruşan Michael sonunda teslim oldu.

"Ailene açıkça söyle. Eğer karıma eziyet edersen ne olacağını bilmek istiyorsan, şimdiye kadar yaptığın şeyi yapmaya devam et.

Bunu bitirdikten sonra Bleon dizlerini bükerek ayağa kalktı. Daha sonra sevgili karısının yanına döndü. Michael, tüm vücudunda tüyleri diken diken olan Bleon'un sırtına baktığında, şimdiye kadar bir çeşit korkuya kapılmış olduğunu fark etti. Ve fark etti. Gerçekten, eğer bir daha o çirkin fahişe Astell'in karşısına çıkarsa çılgın dük ne gerekiyorsa yapacaktır.

Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmekHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin