McCain vagonun kapısını açtı ve benimle bir an göz teması kurdu, sonra beni Bleon'un kollarında gördü ve aceleyle başını eğdi. Yüzümde utangaç bir ifadeyle Bleon'dan uzaklaşmak için ayağa kalkmaya çalıştım. Ama Bleon bana daha sıkı sarıldı.
"Dük?"
Onu aradığımda Bleon rahatladı ve arabadan inip bir binanın önünde durduk.
"Bu mu?"
McCain'e baktım ve sordum.
"…Evet. Başkentin en eski barlarından biri.”
"Bir bar?"
"Burası başkentin en iyi şaraplarından bazılarının satılmasıyla ünlü. O şarabın yanına en çok yakışan yemekler de mükemmel.”
"Gerçekten mi?"
McCain'in açıklamasını dinlediğimde beklentim birdenbire arttı.
"Hadi acele edelim ve içeri girelim."
Lezzetli bir şeyler yeme düşüncesiyle hafif bir adım atarak öne geçtim. Ama benden daha hızlı olan iki adam bir anda yanımdan geçerek kapıyı aynı anda açtılar.
"İçeri gel, karım."
"Girin."
İki adam bakıştı. Önceki ve şimdiki duruma bakınca ikisini ayırmanın en iyi seçenek olacağını düşündüm ancak kalabalık bir yerde refakatçi olmadan yalnız kalmak da çok tehlikeliydi. Ve dürüst olmak gerekirse, bana göre McCain'in sadece işini yaptığını söyleyebilirim.
Ancak Bleon ona karşı fazla bilinçli davranıyordu. İçime doğru iç çektim ve içeri girmek için aralarından geçtim. Belki de McCain yalan söylemiyordu çünkü saat öğle yemeğinden önce olmasına rağmen bar insanlarla doluydu.
'Vay.'
Tatlı ve hoş kokulu şarapların, lezzetli ve iştah açıcı yemeklerin kokusu salonu doldurdu. Ve pek çok insan üç beş kişi halinde toplanıp kendi insanlarıyla gülüp sohbet ediyordu. İnsanlarla dolu bir yere geldiğimde kalbim bir şekilde bunaldı. Atmosferi daha derinden hissetmek istediğim için gözlerimi kapattım ve derin bir nefes alıp verdim.
'Ne kadar güzel'
Bir süre hareketsiz durduktan sonra Bleon kollarını omuzlarıma doladı ve meraklı bir sesle bana seslendi.
"Eş?"
"Bence burası güzel."
Buranın neden Hares'teki en ünlü ve popüler yer olduğunu anlayabiliyorum.
"Sağ?"
McCain arkadan cevap verdi ve bana doğru yürüdü.
“Çok hoşuma gitti. En çok satan içecek ve yiyecekleri buradan sipariş etmek istiyorum.”
Boş bir masaya oturduk. Bleon ve ben bir masada oturuyorduk, McCain ve bize eşlik eden diğer şövalye de yandaki masada oturuyordu. McCain buraya sık sık gelmiş olabilir çünkü siparişi anında bitirdi ve çok geçmeden masa leziz görünen yiyecek ve alkolle doldu.
"Bu nedir?"
Gözüme ilk çarpan şey etin içine sarılmış sebzelerin olduğu yemekti. Ben çatal ve bıçak kullanarak onları lokma büyüklüğünde parçalara ayırdım. Daha sonra eti çatala koyup Bleon'un ağzına götürdüm.
"Dene."
Bleon hemen ağzını açtı, ben de eti ağzına koydum. Daha sonra eti ağzıma attım.
“Vay canına, bu çok lezzetli. Sağ?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
Literatura FemininaTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...