McCain'i ikinci kattaki çalışma odasına götürdüm. McCain ancak aramızda çay ve atıştırmalıklardan oluşan bir masanın bulunduğu karşılıklı kanepelere yüz yüze oturduktan sonra konuşmak için ağzını açtı.
"...Sen bekliyorsun."
"Ah evet. Dük savaş alanını terk ettikten sonra öğrendim."
"Böylece..."
"Bana söyleyecek bir şeyin mi var?"
"Size söylemeden önce bir doktor çağırmanızı istiyorum..."
"Doktor?"
McCain aniden doktoru görmek istedi.
"Nereniz yaralandı? O zaman hemen doktoru arayacağım."
"Hayır hayır. Sadece, beklediğiniz için, her ihtimale karşı..."
Bunu söylerken yüzü benim için endişeyle doluydu.
"Ne diyorsun, neden bu kadar ileri gitmek zorundasın...? Eğer benden kaynaklanıyorsa endişelenme. Ya da şimdi doktoru çağıracağım, o da birazdan gelecek."
"...Peki."
Uşağa acele etmesini ve Logan'ı aramasını söyledikten sonra karşımda oturan McCain'e baktım. Orada oturuyordu, eskisinden daha sabırsız görünüyordu.
"Sayın."
Onu dinlemeye hazır olarak aradığımda McCain uzun bir süre bana baktı, sonra sanki o da benimle konuşmaya hazırmış gibi sessizce ağzını açtı.
"Dük'le ilgili."
"Dük?"
"Evet. Dük Bleon Einer... gitti... kayboldu."
Eksik? Neden bahsediyorsun? Karşımda oturan bu adam neden bahsediyordu?
"Şimdi... Az önce ne dedin?"
Yanlış duyduğumu sandım, bu yüzden tekrar sordum.
"Hereta Platosu'ndaki son savaş sırasında Dük Bleon Einer ve şifacısı Philia kayboldu."
Bir anda bütün dünya uçuruma döndü. Bir şey söylemek için ağzını oynattı ama hiçbir şey duyulmadı. Karşımdaki adamın ifadesi an be an değişiyordu. İlk başta ifadesi ciddi ve sakindi, sonra kaygı ve endişe dolu bir yüze dönüştü. Ancak bir süre sonra şaşkın bir ifadeyle karnıma bakıyordu. Ancak o zaman koltuğumun çok ıslak olduğunu fark ettim.
"—Hanımefendi! Düşes, kendinize gelin! Hanımefendi!"
"Ah..."
Yavaşça aşağıya baktım. Elbisenin alt kısmı tamamen kanla lekelenmişti. McCain yanıma geldi ve beni kollarının arasına aldı.
"H-Hayır..."
Bir anda nefeslerim yavaş yavaş kesildi. Nefes almak çok zordu.
" Hah, huh. Hayır hayır. Haaaa, bebeğim, hayır...!"
"Hanımefendi, nefes alın. Nefes! Doktor henüz orada değil mi?!"
"Lütfen, lütfen kaydedin. Huk, kurtar, kurtar bebeği. Lütfen..."
"Sakin ol! Hanımefendi! Bunu başaracaksın. Yaşayacaksın! Bu yüzden...! Kahya!"
Kapı açılırken McCain'in yüksek sesi odada yankılandı.
"Buradayım! Artık buradayım - Hanımefendi!"
Ve doktorun tanıdık sesini duyduğumda bilincimi kaybettim.
'Madam'ın bilincini yeniden kazanması gerekiyor.'
'Çocuk konusunda ne yapmalıyız...?'
'Onu hemen mideden çıkarmam lazım.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Trajik Bir Romanda Kocamla İlgilenmek
ChickLitTrajik bir romanda, 13 yaşındaki kocasını kendi zevkine göre eğitirken ölen Astelle Heines'in cesedine sahip oldum. Hines'ın çirkin kadını. Evlenecek başka erkeği olmadığı için çocuğuyla evcilik oynayan asil bir hanımefendi. Astelle'in yüksek sosyet...