6 RÉSZ

500 16 0
                                    

•Efsun

A reggelim fogyasztottam amikor eszembe jutott a tegnapi veszekedés a cégnél. Az ahogy Kerem érzelem mentesen kicsinálta azt a fickót. Komolyan mondom rémisztő volt. Nem csodálom, hogy a cégnél mindenki tart tőle. Vagyis ez a hír járja. Azt mondják nagyon szigorú.

Nem tudom, hogy mi ütött belém akkor, de az a szigor, határozottság na meg persze Kerem vonzó karaktere láttán rendesen benedvesedtem odalent.

Persze utána azonnal szidtam magam, mint a bokrot, hogy mégis mit képzelek magamról. Hogyan lehetnek ilyen piszkos gondolataim egy idegen iránt, akit egyáltalán nem ismerek.

*****

Mikor megérkeztem a céghez Meryem közölte, hogy már vár rám Galip Çebeçi egy híres ruha tervező. Mint kiderült rokonságban áll Bora Çebeçivel. Mosollyal az arcomon köszöntem meg neki, majd sietős léptekkel szeltem a lépcsőt felfelé.

- Jó reggelt! - köszöntöttem, amint beléptem az irodába.

- Jó reggelt Efsun kisasszony! Galip Çebeçi vagyok. - fogtunk kezet.

- Efsun Aslan. Kérem foglaljon helyet.

Miután leült türelmesen vártam, hogy miért érkezett.

- Minden bizonnyal tudja, hogy ki vagyok. - nézett rám, mire helyeslően bólintottam. - Jövő héten lesz a legújabb ruháim divatbemutatója. Szeretném ha elvállalná a benti dekoráció megtervezését és a kinti kertet is. Úgy hallottam, hogy önök a legjobbak. - fűzte még hozzá.

- Mit is mondott egy hét múlva lesz a rendezvény?

- Igen. - bólogatott bőszen.

- Az nagyon kevés idő. - gondolkodtam hangosan.

- Tudom, de nézze önben van minden bizalmam. Kérem tegye meg.

Pár pillanatig hezitálta. Gondolkodtam azon, hogy elegendő lesz e az az egy hét ahhoz, hogy befejezzük a munkálatokat. Aztán megszólaltam.

- Rendben van Galip úr. Megcsináljuk.

- Köszönöm Efsun kisasszony! - az arcán az őszinte mosolyt véltem felfedezni.

Ha ennyi kell, hogy boldoggá tegyek egy embert hát akkor legyen megcsinálom.

- Holnapra előkészítem a szerződést. Kérem jöjjön vissza, hogy aláírhassuk.

- Hogyne. Még egyszer köszönöm. Ezzel megmentett.

- Ugyan Galip úr!

Galip Çebeçivel való megbeszélésünk után nem kellett sokat várnom, hogy megérkezzen az asszisztens jelöltem. Meryem adott egy telefont, hogy megérkezett. Így én nagy előszeretettel fogadtam őt.

Pár pillanattal később kopogtattak, majd felbukkant előttem egy kedves női arc.

- Jó napot! - ráztunk kezet egymással. - Seda Topal vagyok.

- Jó napot! Efsun Aslan. Kérlek foglalj helyet. - böktem az egyik üres fotelre.

Ezek után kezdetét vette a „kihalgatás" hadművelet. Igazából úgy ítéltem, hogy Seda egy nagyon kedves és szimpatikus egy nő. És az aktáját látva volt tapasztalata is bőven.

ELŐNYÖS ÜZLETWhere stories live. Discover now