• Kerem
Kezeben a bőröndöm szorongattam és a napszemüvegem mögül felnéztem a hatalmas hotelre, ahol megszáll az egész csapat. Több fekete luxus furgont béreltem, hogy az egész csapat eljöhessen.
Magamhoz térve nyújtottam a kezem, hogy segítsek Elifnek kiszállni, csupa udvariasságból, mire megajándékozott egy hatalmas mosollyal. Utána következett Efsun. Halvány mosollyal az arcomon nyugtáztam azt, hogy esze ágában sem volt elfogadni a segítségem.
Hogy mennyire makacs te jó ég! - gondoltam magamban, majd megforgattam a szemeim, habár úgysem láthatta mert napszemüveg volt rajtam.
A mellettünk megálló furgonból Zeynep, Ferit és Demir lépett ki.
Oh majd elfelejtettem, hogy Serdar is velük egy autóban utazott, az én legnagyobb örömömre.
Komolyan mondom úgy bámulta egész végig Efsunt, hogy csodálom nem esett ki a szeme. Azt hittem, hogy ott helyben leütöm, mint a legyet.
Ez a fickó nem volt szimpi. De nagyon nem.Na még szép, hogy most is Efsun körül van.
Én mondom megverem.
- Gyerünk becsekkolni! - nézett kőrbe Efsun a csapaton, mire több boldog arc bámult vissza rá.
Efsun ment előre és persze rögtön után Serdar, aki Efsun feneke látványára csorgatta a nyálát.
Gyorsítottam a lépteimen, majd mikor elhaladtam volna mellette csak azért is meglöktem a vállamal, olyan erővel, hogy majd orra bukott.- Oh bocsánat. - mondtam egyáltalán nem sajnálva.
- Nem baj.
A hangzavarra Efsun felénk pillantott, majd rosszalló tekintetét belém fúrta.
- Most meg mi van? - kérdeztem ártatlanul.
- Légy óvatosabb.
- Hogyne főnökasszony! - mondtam grimaszolva.
Ezek utan csendben maradtam. Elvettem a szobám kulcsát, majd mit sem törődve elindultam a lift felé. Csak arra tudtam koncentrálni, hogy pár perc és letusolhatok. Mást sem akartam csak a hosszú út utan egyet tusolni és lemosni maganról az utazás fáradalmait.
Így is tettem, hogy elterveztem az egészet, majd úgy döntöttem, hogy valamivel kényelmesebb és egyben nyáriasabb öltözetet veszek magamra.Mert amikor megérkeztünk fekete blúz és egy szűrke nadrág volt rajtam. És valljuk be a bodrumi időjárás gyilkolni tud a melegével.
Déli órában elindultam le a hotel éttermébe, ugyanis nagyon megéheztem. Az egész csapatot ott találtam éppen meghitten ebédeltek. Az érkezésemre többen is felém pillantottak. Egyetlen személyt kerestem csupán és az nem más volt, mint Efsun, aki Serdar és Elif tarsaságában fogyasztotta az ebédjét. A lábaim azonnal elindultak az asztal irányába ahol ültek.
YOU ARE READING
ELŐNYÖS ÜZLET
Romance~ • Kerem Hakanoğlu átvette apja Kemal Hakanoğlu cégét és így ő lett a FŐNÖK. De egy valamire nem számított, egy társtulajdonosra, aki nem más mint... nos ő. Efsun Aslan, aki elhunyt apja helyét veszi át a cégnél. Izmírből Isztambulba kell utaznia e...