– Bújjunk el valahová. – suttogtam remegő hangon az izgatottságtól.
– Hm... Csábító ajánlat. Gyerünk az irodádba. – morogta, majd azzal megfogta a kezem és azzal vezetni kezdett fel a lépcsőn az irodám felé.
Seda asztala üresen állt, nem volt ott. Jobb is így. Biztosan ő is a herceg fogadásával van elfoglalva.
Pillanatok alatt elfoglaltuk az irodát Keremmel, aki olyan volt akár egy kamasz. Nem birt az érzelmeivel. Amint becsuktam magunk mögött az ajtót azonnal nekem ugrott.
– Na végre! – morogta két csókja közt. – Kettesben.
– És most tartsd be amit nekem ígértél. – segítettel le róla a zakóját, amit a forgószékre dobtam.
– Nem maradok adósod.
A szemében valami sötét csillant, amikor éhes tekintetét végig vezette rajtam.
– Vedd le a bugyid. – parancsolta keményen.
Játszani akartam az ördöggel, így dacosan felemeltem a fejem és mélyen a szemébe nézve mondtam:
– Kényszeríts.
Kerem torkából egy mély artikulálatlan hang szaladt ki, miközben felém közeledett.
– Játszani akarsz?
Nem válaszoltam csak álltam a tekintetét.
Tudni akartam milyen az amikor kihozom őt a sodrából és ellent mondok neki.A következő mozdulatával megpörgetett, majd a hátam a mellkasának csapódott. Eközben a ruhám egészen a derekamig rántotta fel. A hirtelen jött mozdulattól felsikoltottam.
– Egy hangot se!
Azzal elmarkolta a csipkés bugyim korcát és egy erőteljes mozdulattal lerántotta rólam. Az anyag egy hangos reccsenéssel jelezte azt, hogy megadta magát.
Kerem hevességétől egyre csak fokozódott bennem a vágy és az izgatottság, ami csak arra várt, hogy valaki csillapítsa.
– És most megtanulod, hogy többet nem szórakozol velem. – lehelte, majd magával szembe fordított. – Térdre! – utasított.
Olyan kemény tekintettel méregetett, hogy azt hittem lyukat üt belém.
Mivel nem tettem amit kért megragadott a vállamnál és letólt.
Felpillantottam rá.
– Mit szeretnél Kerem? – kérdeztem csábos hangon.
– Hogy a faszom a szádban legyen.
Kapkodó ujajival kicsatolta nadrágját, majd elővette hatalmasra duzzadt eres faszát, ami szemmagasságba került.
– Nyisd ki a szád! – dörrent a hangja a csendes helyiségben.
– Nem. – határozottan utasítottam el csak azért, hogy idegesítsem. Pedig minden vágyam azt volt abban a pillanatban, hogy végre számba vegyem a hatalmas farkát és hogy érezhessem az ízét.
Kerem lenyúlt, majd tenyerét a nyakamra kulcsolta és elkezdte szorítani. Ettől csak még jobban beindultam. Éreztem, ahogy a nedvesség végigcsorog a belső combomon. Mivel egyre jobban szorította a torkom kénytelen voltam kinyitni a szám, mire Kerem abban a pillanatban benyomult az ajkaim közé hatalmas faszával.
– Ah! – sóhajtott fel.
A teljes számat kitöltötte a hatalmas mérete, de még így sem sikerült teljesen befogadnom.
Elképesztő méretei voltak Keremnek. Egy ekkora szerszámmal képtelenség elbánni.
YOU ARE READING
ELŐNYÖS ÜZLET
Romance~ • Kerem Hakanoğlu átvette apja Kemal Hakanoğlu cégét és így ő lett a FŐNÖK. De egy valamire nem számított, egy társtulajdonosra, aki nem más mint... nos ő. Efsun Aslan, aki elhunyt apja helyét veszi át a cégnél. Izmírből Isztambulba kell utaznia e...