A rosszullétem óta eltelt egy hosszú hét.
Hála az égnek, hogy a Serdar projektnek sikerült pontot tennünk a végére és többet nem kell látnom az abberált barmot. Ez a részemről hatalmas megkönnyebbülés.Na meg szerezzünk kisebb munkákat is magunknak, amik seperc alatt készek lesznek. Minden haladt a normális kerékvágásban. Na meg persze eközben Efsunnal lejátszottunk egy két numerát nálam vagy egy hotel szobában.
Komolyan mondom, hogy Allah ezt a nőt nekem tefemtette. Nincs még egy ilyen a földön, mint ő.
Annyira egy hullámhosszra kerültünk, hogy már-már kitaláljuk egymás gondolatait.Viszont egy dologra nem vagyok büszke. Hazudtam neki a minap. De jó cél érdekében. Nem akartam, hogy aggódjon fölöslegesen miattam. Azt lódítottam, hogy a vizsgálati eredményekkel minden a legnagyobb rendben, viszont az igazság az, hogy fogalmam sincs, hogy milyenek lettek az eredmények, mert nem érdeklődtem a korháznál. De lelkiismeretesen küldtek egy emailt egy új programálással, de kurvára nem érdekel.
- Min gondolkozol kicsim? - jöttem vissza a jelenbe, amikor Efsun a vállamra helyezte kezét.
- Csak munka. - lódítottam ismét.
- Túl sokat dolgozol. - ült az ölembe, majd adott egy csókot. - Ez nem tesz jót. Feszült leszel tőle.
- Azt mondod? - vontam fel a szemöldököm. - Lenne ötletem, hogy hogyan vezessem le azt a sok felgyülemlett feszültséget.
- Hmm... - mosolyodott el halványoan, majd somolygott. - Például, hogy? Vezesd fel. - ujjával a nyakam mentét simogatta.
Tenyerem a fedetlen combjára fektettem, majd lassan, kínzóan lassan felfele haladtam, amíg elértem a ruhája korcát.
Orromat a nyaka szélén húztam végig, majd megálltam a fülénél és halkan suttogni kezdetm.- Először is. A kezem bevezetném a lábadközé, majd lassan és érzékien birtokba venném ujjaimmal az addigra már benedvesedett pinádat.
Miközben ezeket mondtam, addigra kezem beférkőzött a ruhája alá és simogatni kezdtem ott ahol az imént említettem.
Efsun ajkai megnyiltak a csodálattól, miközben szorosan lehunyta a szemeit.
Az ujjam erősebben nyomtam a forró csiklójára.
- Nyisd ki a szemed, Efsun. - mondtam kemény hangon.
Tette amire kértem. Mélyen a szemébe néztem, ahol a vágy lángja egyre nagyobb és nagyobb lett.
- Utána felállítanálak. - miközben tettem azt amit mondtam.
Abbahagytam Efsun kényesztetését, majd a kezét fogva felálltam vele. Kíváncsi pillantásokkal várta a következő tettem.
- Megfordítalak és lenyomlak az asztalra.
Rányomtam az asztalra. A két kezét a hátába nyomtam és egyik kezemmel összekulcsoltam őket.
- Felrántom azt a falatnyi ruhádat.
Felrántottam a ruháját. Lassan fölé hajoltam, majd az ajkam a füle helyét súrolta, miközben mondtam.
- Most meg úgy megbaszom azt a nedves édes kis pinádat, hogy nem fogsz tudni leülni.
A hangom rekedt volt már a vágytól. Abban a pillanatban annyira fel voltam izgulva, hogy a kemény farkam majdnem kilyukasztotta a nadrágom.
Efsun hangosan kapkodott levegő után. Ő is már teljesen kész volt.
- Mi lesz ha valaki benyit? - kérdezte reszkető hangon.
- Nem ront be senki rajtad kívül az irodámba. Nem merik.
Remegő kézzel szabadítottam ki tombolo faszom a nadrágomból, ami már türelmetlenül várta a jutalmát.
Marokra fogtam magam, majd figyelmeztetés nélkül tövig Efsun nedves és forró punciába nyomultam.
A hirtelen és váratlan mozdulatomra hangosan felszisszent.
- Annyira szűk vagy. - morogtam a szavakat, mialatt mozogni kezdtem benne.
Az irodában a testek hangosan csapódtak össze. Efsun minden lökésemre kélyes nyögéssel válaszolt. Teljesen kikészített.
A jobb kezemmel lenyúltam hozzá. Tenyerem rákulcsoltam nyakára, majd arra kényszerítettem, hogy kiegyenesedjen. Erősebben szorítottam rá a nyakára, minek következtében megnyilt az ajka.
- Gyorsabban! - zihalta erőtlenül, mire azonnal eleget tettem a kérésének. - Igen! Keményebben.
Lázasan jártam ki és be a pincijában, ami már lucskosra ázott a nedvességben.
- Én mind-mindjárt el... - suttogta, de vigyaztam rá, hogy még ne élvezzen el.
A lehető leggyorsabban kihúzódtam belőle, mire erősen rácsapott az azstalra és dühösen fordult felém.
Megmarkoltam a derekát és azzal a lendülettel felültettem az asztalra, majd hanyatt fektettem.
- Na most. - mondtam, azzal erős mozdulattal széjjelebb tártam a combjait, majd beáltam közéjük.
Lenéztem Efsunra, aki türelmetlenül várta, hogy újra elmerüljek benne.
Én sem vártam tovább. Egy könnyed mozdulattal ismét belé siklottam, minden akadály nélkül.
- Ah! - ziháltam. - A fenébe.
- Gyerünk már Kerem. - csapott rá hisztisen a kezemre, amivel a combját szorítottam. - Gyerünk!
Összeszorítottam a szám, majd olyan kíméletlen tempóban kezdtem el ostromolni a punciját, hogy minden lökéssel elmozdult az asztal, amiről közben néhány tárgy le is esett.
Efsun kezdett a kelleténél hangosabb lenni ezért a tenyeremet a szájára szorítottam.
- Te akartad keményen. - lendítettem meg erősen a csípőm, miközben tartottuk a szemkontaktust. - Viseld!
Még egy erőteljes lökés, amitől könnybe lábadt a szeme.
- Megmondtam, hogy úgy megbaszlak, hogy nem tudsz majd leülni. Én mindig tartom a szavam.
Erősebben szorítottam kezem a szájára, majd fokoztam a ritmust. Egyre gyorsabban és gyorsabban dugtam.
Efsun teste ívben feszült meg az asztalon, mialatt a sikolyát elnyelte a tenyerem.
Én sem bírtam tovább a hüvelye őrült remegését, ami folytotta a farkam. Pár pillanatokkal később én is elélveztem.A lábam is beleremegett ebbe az orgazmusba.
- Allah! - morogtam Efsun melleire.
- Ah Kerem. - siklott keze az izzadtságtól nedves hajamba. - Te jó ég!
Miutan magamhoz tértem kihúzódtam belőle, majd rendbe tettem magam.
Az asztalról elvettem pár zsebkendőt és megtisztogattam Efsunt is, majd felsegítettem az asztalról.
Olyan fáradtan nézett rám a szeretkezésünk után. Fáradt és nyugodt.
Nem szeretném, hogy más férfiak így lássák. Ezt a látványt csak magamnak akarom tudni.
YOU ARE READING
ELŐNYÖS ÜZLET
Romance~ • Kerem Hakanoğlu átvette apja Kemal Hakanoğlu cégét és így ő lett a FŐNÖK. De egy valamire nem számított, egy társtulajdonosra, aki nem más mint... nos ő. Efsun Aslan, aki elhunyt apja helyét veszi át a cégnél. Izmírből Isztambulba kell utaznia e...