Az autó a normális sebességgel haladott az úton, mialatt a belsejében csend honolt. Melisa az utat figyelte és kormányzott én közben az ablakon kifele bámultam.
De naív voltam, hogy azt hittem a barátnőm ennyiben hagxja a dolgokat.- Ééééés amúgy mi volt Keremmel ez az előbbi kis jelenet? - kérdezte miközben egy pillanatra felém nézett.
- Hogy érted azt, hogy mi volt? Megköszöntem, hogy ott maradhattam és ennyi. - adtam magyarázatot.
- Aha. - bólintott egyet. - Na de most komolyan kérdem. Mi volt?
Már nyitottam volna a szám, hogy válaszoljak , de figyelmeztetően magasba emelte mutatóujját és így szólt:
- És ne merészeld azt mondani, hogy semmi, mert nem veszem be. Hisz olyan meghitten néztetek egymás szemébe. Na meg ahogy kezébe vette a kezed. Ahhhh!
- Nehogy itt elélvezz nekem. - motyogtam az orrom alatt, de így is meghallotta és grimaszolt felém.
- A múlt éjjel kint voltunk az udvaron. - kezdtem bele. Jobbnak véltem mihamarabb elmondani a rövid változatot, mert Melisat ismerve addig nem fog békén hagyni míg nem tájékoztatom. - Majd beszélgetésbe elegyedtünk. Szóbakerült a családja és a volt szerelme, Efsun. Kerem meg mesélt nekem a még benne megmaradt érzésekről. Háborúban áll a szíve és az elméje. Mintha felejteni akarna, de mégsem.
- Ez szerintem normális. - szólt közbe a barátnőm. Amikor látta, hogy kíváncsian őt nézem folytatta. - Meghalt a menyasszonya, aki gyereket várt. Azóta hónapok teltek el. Normális, hogy a szívében őrzi még azt a nőt. De ha új életet akar kezdeni akkor muszáj lesz a feledés mezsgyéjéfe lépnie, hogy egy új utat találjon magának, ami boldoggá teheti őt.
Csak hallgattam barátnőm szavait és mélyen a gondolataimba mélyedtem. Igazat kell adnom Melisanak. Ahhoz, hogy Kerem túl tegye magát a történteken, nem muszáj teljesen elfelednie Efsunt. Nem is tudná. De együtt kell élnie a hiányával és azzal az ürrel a szívében, amit maga után hagyott. Viszont abban a szívben kell kialakítson egy olyan zugot, ahová beengedhet valaki mást. Aki kitöltheti azt az ürességet.
Ez lenne egy másik út, de amíg erre Kerem nem jön rá magától addig nem tehet semmit. Meg kel lelnie a saját lelki békéjét.
- Ez az út lehetnél te is.
A barátnőm hangja élesen hasított bele az üvöltő csendbe. Először fel sem fogtam, hogy mit mond, de pillanatokkal később rájöttem.
- Ugyan Melisa. Miket össze nem hordasz. - néztem rá rosszallóan.
- Na ne gyere nekem ezzel. Ne mond nekem azt, hogy nem tetszik neked Kerem. - mondta, mialatt ráfordult a szüleim birtokához vezető útra.
- Nem azt mondtam, hogy nem jóképű, mert nagyon is az.
- Na, hát akkor hol itt a baj? Már akkor is tetszett neked, amikor először járta korháaban vizsgálatra.
- Melisa! - néztem rá komoly tekintettel. - Azzal a nővel lenne baj, aki nem nézné meg magának Keremet. - mondtam teljesen meggyőzödve.
Elgondolkodott azon amit mondtam. Lassan bekanyarodott a birtok feljárójára, majd miután leállította a járművet megszólalt:
- Ebben igazad van. Jócskán üti az átlag feletti férfiakat.
Elnevettem magam, mialatt kicsatoltam a biztonsági övemet.
- Várj! Szólok Efenek, hogy segítsen felvinni a cuccaid. - pattant ki a volán mögül és sietett az én felemre.
- Nem kell eltúlozni. Csak egy kis táska az én is elbírom.
- Á-á arról szó sincs. Akkor inkább már én viszem a táskád.
Azzal kicsapta a hátsó ajtót és kivette a táskám, amit a vállára dobott.
- Segítsek? - nézett le rám, amikor ki akartam szállni az anyósülésről.
- Nem szükséges köszönöm! - küldtem felé egy mosolyt, majd kis szerencsétlenkedés után sikerült kiszállnom épségben.
Lassan bebicegtem a házba, ahol anyáék már vártak mosollyal az arcukon.
Már hiányoztak nekem.
Ipek asszonnyal, a házvezetőnővel anya készíttetett finom húslevest, majd belém diktált egy tányérel azt mondván, hogy ez hamarabb rendbe hozza a lábam.
Nos én mint hivatásos orvos nem nagyon értek ezzel egyet, de rá hagytam a dolgot és neki adtam igazat.Étkezés után Melisával úgy döntöttünk, hogy pihenésképpen megnézzük a sorozatunk új részét, amit a minsp adtak ki. A szobámban el is helyezkedtünk az ágyon kényelmesen, majd a falra erősített tévén elindította a sorozatot.
YOU ARE READING
ELŐNYÖS ÜZLET
Romance~ • Kerem Hakanoğlu átvette apja Kemal Hakanoğlu cégét és így ő lett a FŐNÖK. De egy valamire nem számított, egy társtulajdonosra, aki nem más mint... nos ő. Efsun Aslan, aki elhunyt apja helyét veszi át a cégnél. Izmírből Isztambulba kell utaznia e...