16 RÉSZ +18

631 13 0
                                    

• Efsun

Nagyon megrémültem, amikor megláttam Kerem hasán azt a hatalmas vágást. Megijedtem annyi vérnek a látványától, ugyanis nem kevés folyt. De minden tiszteletem a Keremé. Tisztesen állta a sarat. Fájdalomnak nyomát sem mutatta.

- Korházba kell mennünk. - mondtam szinte azonnal.

- Nincs rá szükség. - próbált ellenkezni, de nem adtam magam ilyen könnyen.

- Azt majd én eldöntöm. Nyomás. - mondtam ellentmondást nem tűrő hangon.

Konoly tekintettel méregetett végül, majd beadta a derekát. Valahonnan kerítettünk neki egy pólót, mert félmeztelenül csak nem indulhattunk útnak.

- Ez csak egy kis karcolás. Még 5 centi sincs. - ellenkezett tovább, de azért jött a nyomomban.

Méghogy ez neki csak egy ki vágás.

Méghogy ez neki csak egy ki vágás

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hát az ész megáll. Minden férfi imádja a macsót játszani, de én ezt nem veszem be. Azt mondja nem fáj. Akkor miért szisszent fel amikor közelebbről is szemrevételeztem a sebét. Na ne szórakozzon itt velem.

Amilyen gyorsan csak lehetett hívtunk egy taxit, majd amikor megérkezett gondolkodás nélkül vágódtam be hátra én magam is Kerem mellé.

*****

A folyosón vártam, amíg az orvos Kerem sebét látta el a rendelőjében. Idegesen járkáltam fel s alá a hosszú és kihalt folyosón. A csendet néha egy mentőautó hangja szakította meg. Egy örökkévalóságnak tűnt, míg egyszercsak kinyílt az orvosi rendelő ajtaja és kilépett rajta Kerem.

- Mit mondott a doki? - léptem azonnal hozzá.

- Semmit. Bekötötte és annyi. - mondta nemtörődöm módon. Utáltam amikor ezt csinálta. Fel tudtam volna képelni ilyenkor. - Na meg naponta kötést kell cserélni.

- Ennyi? - kételkedtem.

- Még adott valami injekciót. Nem lehet tudni, hogy rozsdás volt-e az a drót vagy sem. Nem lenne jó ha elfertőződne. - magyarázta, de közben elindult a kijárat felé.

- Te meg mit dugdosol a kezedben. - állítottam meg, amikor kiléptünk a friss levegőre.

Kerem értetlenkedő pillantásával találtam szemben magam.

- Semmit.

- De igen. - ellenkeztem.

- Nem. - rázta le magáról a kezem, majd tovább indult.

Ha nem szép szóval akkor csellel. - gondoltam magamban, majd utána igyekeztem.

Szó nélkül haladtam mellette, majd egyszercsak azt színleltem, hogy megbotlottam. Kerem természetesen azonnal a karjaiba zárt és erősen ott is tartott. Ennek a mozdulatnak köszönhetően szorosan egymásnak préselődtünk.

ELŐNYÖS ÜZLETWhere stories live. Discover now