"Allah aşkına başımızda bin türlü bela var!Müzik yarışmasına gitmemiz şart mı?"
Koala gibi ellerimi tutup gitmem için yalvaran Yamaça bakıyordum.Bana büyük sürprizi varmış,sor bakalım umrumda mı?Hayır.
"Ya kafan dağılır işte ne güzel!Hem sürprizimi çok beğeneceksin,lütfen!"
Neyse ki çok uzak gitmemiz gerekmiyordu.Hemen okulun yukarı katına çıkıp yerlerimizi almıştık.Ömerin yarışmayı izlemeye geldiğini görünce yerimde kıpırdanmıştım.Yanında hep olduğu gibi diğer piçler vardı.
Kadir ve Kıvanç beni görünce hemen yanıma gelmiştiler.Bana sorarsanız,keşke Ömer gelseydi.Benden kaçması beni rahatsız ediyordu.Neden kaçtığını bildiğim için rahatsız oluyordum.Ona hiç unutamayacağı hatıra bırakmıştım.
"Kimleri görüyorum!Mertcik,bize bir şov gösterirsin artık."
"Olur Kadir.Herkesin önünde façanı alırım aşağı."
"Rahmetli kardeşin iyiydi ya!O nerede nasıl konuşacağını biliyordu."
Kardeşimden ölmüş gibi bahsediyordu pezevenk.Yerimden sıçrayıp herifin yakasını kavramıştım.Kıvanç araya girmiş,Yamaç koluma tutunmuştu.Bana farketmiyordu,Kadiri her yerde dövebilirdim.
"Mert sakin ol.Kameralar kayıtta!"
Kadirin yakasını bırakıp yerime geri oturmuştum.Sol bacağım çoktan titreşim modunu almıştı.O iti gebertmeme çok az kaldı.Gözlerim Ömerle buluştuğunda bana dışarı çıkmamı işaret etmişti.Hadi Ömer,bana istediklerimi ver.
Yamaça su almak için çıktığımı söylemiştim.Okulun çoğu yarışmayı izlemek için gelmişti.Ömerle ilk kez koridorda rahat bir şekilde konuşmak oldukça garip hissettirmişti.
"Kolyen ve diğeri burada.Al ve sil şu videoyu."
Kolyemi alıp hemen boynuma taktım.Siyah poşeti açıp içindeki kanlı bıçağı görünce yumruklarımı sıkmıştım.Kanım hala o bıçağın üzerinde duruyordu.Kıvanç itini gebertmemem için bana tek bir şey söyleyin.Söyleyin ki,bende onlar gibi duymayayım.
Gerektiğinde kulaklarımı kapatmayı onlardan öğrenmiştim.
"Al kendin sil."
Telefonu Ömere uzatıp silmesini söylemiştim.Madem söz verdim tutacaktım.
"Görmek istemiyorum.Hadi sil ve peşimi bırak.Bir daha benden bir şey isteme!"
"Kıvançı arkadaşın sanıyordum.Baksana,onu tek kalemde sildin."
"Ne düşündüğün umrumda değil.Benden alacağını aldın,bırak peşimi."
Videoyu silip telefona bakmasına izin vermiştim.Rahatlayan suratına bakıp sırıtmıştım.Umarım Muratın yaşadıklarını biraz olsun anlamışsındır.Senin abinin benim kardeşimden çaldığı hayalleri ben senden çalmayacaktım.Benim asıl düşmanım Kadir ve yanındakı köpekti.
"Umarım bir daha beni bu videoyla tehdit etmezsin."
"Umarım bir daha abinin yaptıklarına ortak olmazsın."
Önden gidip Yamaçın yanına oturmuştum.Elimdeki siyah poşete baksada bir şey söylememişti.Yarışma başladığında ilk yedi dakika neredeyse kulağım kanayacaktı.Hayır,ses yarışması değil miydi?Yanlışlık olmalı çünkü kulaklarım artık kanıyordu.
"Senin aklına uyup bura gelen bacağımı siksinler."
"Heyecanlı kısmı sonda.Azıcık sabır ya."
Yamaç alt dudağını büzünce gözlerimi devirmiştim.Tatlı falan olduğunu sanıyordu ama yanılıyordu.Gözlerim sürekli Ömere bakıyordu.Ona bakmamak için direniyordum ancak başarısızdım.Videoyu silmeme rağmen yüzü asıktı.
Az önce dudağının kenarında hafif iyileşen yaraya kaymıştı gözüm.Dokunmamak için zor tutmuştum kendimi.Artık onu tehdit edecek hiçbir şey kalmamıştı elimde.Buna değil,bir daha Ömerle konuşamayacağıma üzülüyordum.
Gözleri gözlerimi bulunca Duman çalmıştı.Sahneye çıkan kişi "Seni kendime sakladım" şarkısını okuyacaktı.Müziği ikimizde biliyorduk,bu yüzden Ömer benden önce davranıp yüzünü dönmüştü.
Onu bunu bilmem anlamam
Kim ne derse desin lan
Arkanızdan yol almam
Onlar ister alınsın
İsterlerse darılsınOnu bunu bilmem karışmam
Kim ne derse desin lan
Ben alınıp satılmam
Onlar ister alınsın
İsterlerse satılsınSeni kendime sakladım
Hepsini ben hesapladım
Seni kendime sakladım
Hepsini ben hesapladımİçimde en derinde yanan umut ışığı vardı.Ben üzerine hep toprak atıp o ışığın önünü kesmeye çalışıyordum.Ama galiba yapamayacaktım.Karanlığı aydınlatacak o ışık bana gözlerimi kapatmadan önce gördüğüm yıldızları hatırlatıyordu.
Beni ölümden kurtardığı gibi karanlıktan da kurtaracaktı.
"Evet arkadaşlar!Kazanan kişinin ismi için büyük ekrana bakalım!"
"İşte sürprizim orada."
Yamaç kulağıma eğilip konuşmuştu.Ben de herkes gibi ekrana bakıyordum.Ekranda kazanan kişinin ismi değil,o gece kayıt aldığım video oynatılıyordu.Kadire yapıldığı gibi benim yüzüm kesilmiş ve yalnız Ömer gözüküyordu.
"S-sen ne yaptın..."
Bombayı bırakıp kaçıyorum.Yarın görüşürüüüüüüüüz
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son sınıf
Acţiuneİkiz kardeşinin yerine geçen Mertin hikayesi.Muratı,ikizini hastanelik eden o kişiyi arıyordu... Eşcinsel konulu!