Saklı düşman

2K 117 5
                                    

"Ömer?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Ömer?"

Koşarak çıkan bedenin peşinden gitmiştim.Kadir hala izlediklerinin etkisindeydi.Merdivenlerden inen bedeni durdurmak için elini tutmuştum.Elini çekmek istediğinde merdivenlerden düşmeden yakalamıştım onu.

"Ben yapmadım."

Belini kavrayıp düşmesine engel olan ellerimi itmişti.Ömerin gözlerinden akan yaşlara,titreyen bedenine bakıncı yutkunamadım.Daha az önce ona verdiğim sözü tutamamıştım.

"Ben sana güvenmiştim."

Ömerin bana güvenmesi bana hayatımın şokunu yaşatmıştı.İntikamım da haklı oluşumun verdiği güvendi bu.Benim en büyük hatam videoyu Yamaçla paylaşmaktı.Henüz Yamaçı iyi tanımıyordum ve en büyük kozu onun ellerine bırakmıştım.

"Ben yapmadım diyorum!Ömer hadi gidelim,seni abinden korumam gerekiyor."

Elini tutup merdivenlerden inmiştim.Ama Ömer artık bana güvenmiyordu.Kadir, kardeşim ondan hoşlandı diye hayatını mahveden biriydi.Şimdi kim bilir Ömere neler yapacaktı.Evet,Ömeri abisinden korumak için saklayacaktım.

"Bırak beni!Sen kimsin lan?!Beni koruyacaksın öyle mi?!Beni senden kim koruyacak o zaman?!"

"Ben yapmadım!Bak her şeyi anlatacağım sonra şimdi gidelim!Seni o herife veremem!"

"Çok iyi oyuncusun gerçekten.Alkışlıyorum seni,hadi şimdi siktir git."

"ÖMER!"

Kadirin sesini duyunca Ömerin elini daha sıkı tutmuştum.Dolan gözleri acıyla yüzüme gülümsüyordu.Hayır,Ömerin sonu Murat gibi olsun istemiyordum.Muratı kurtaramadım lakin Ömeri kurtarmak istiyordum.

"Ömer..."

Kadir Ömerin yakasını kavrayıp dışarı sürüklemişti.Ömeri arabaya bindirip belkide öldürmeye götürüyordu...Ben sadece Ömerin gidişini izlemiştim.Onu bir daha göremeyeceğimi düşününce kalbim sıkıştı.Ayağımın bastığı toprak üzerime atıldı sanki.

İntikam almak isterken başka birinin hayatına sebep olacaktım.

"Mert nereye?!"

"Ne yaptın lan sen?!"

Peşimden gelen Yamaçın yakasını kavrayıp sırtını duvarla buluşturdum.Acıdan inleyen bedeni boğmamak için zor duruyordum.Benden habersiz bunu nasıl yapardı?Benim alacağım intikamdan ona ne?!

"Sana yardım etmek istedim-"

"Başlatma yardımına lan!Bilerek yaptın!Çünkü sende intikam almak istiyorsun dimi?!!Beni kullanarak çok büyük yanlış yaptın!"

"Onlar aynısını Murata yaptı.Senin kardeşine,ikizine."

"Sorunda bu lan!Ben onlar gibi değilim!"

Belki bu beni zayıf kılardı,ancak pişman etmezdi.Bende elimi taşın altına soktum,kabul ediyorum.Lakin kurallarım vardı.Yapacağım her şeyi önceden planlayıp çizgimi çekmiştim.Şu gerizekalı bir bok bilmeden planlarımı mahvetmişti.

Artık emindim,Yamaç bunu Murat için değil kendisi için yapmıştı.Murat için bir şey yapacak olsaydı eğer en başından sesini çıkarırdı.İkizime yapılan her kötülüye göz yummazdı.Yaşayıp yaşamayacağı belli olmayan benim kardeşimdi.Ancak gözlerinde nefret taşıyan Yamaçtı.

Ömere bunu yaptığı için zerre pişmanlık duymuyordu.Masama bırakılan o notta bahsedilen düşmanımın kim olduğunu biliyordum.Benim gerçek düşmanım Yamaçtı.

"İbne misin?"

"Hayır.Tuzaktı,böyle olacağını bilmiyordum."

"Ne tuzağı Ömer!Kimdi lan o!Hangi herifin altına yattın söyle!"

Benim kardeşime kıyan eller elbet kendi kardeşine de kıyacaktı.İnsanın içi kötü oldu mu,kötülük etmek için ayrımcılık yapmazdı.Onun için farketmiyordu,kardeşi ve ya başka biri.

"Mert yaptı!Senin yüzünden yani!Murata yaptığını bana yaptı!"

Aslında her şey şimdi başlıyordu.Meğerse bu güne kadar yaşananlar fragmandı.Ben Mert.Hayatım on sekiz yaşımda mahvoldu ve ben çok geç farkettim.

Son sınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin