Vazgeçmek yok

1.1K 64 7
                                    

"Hastanede söylediklerin

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Hastanede söylediklerin...Ben araya girmesem söyleceyeğin şey ne kadar ağırdı biliyor musun?O senin kardeşin Mert."

"Farkındayım baba.Ben farkındayım ama o farkında değil.Benim hayallerim suyun yüzüne çıkamadan battı gitti!"

"Bitmedi!Ben her yolu deneyeceğim."

Bana denemek için yol bırakmamıştılar.Benim umutlarımı,kanatlarımı kırdılar.Başıma gelmeyen kalmadı ancak en çok bu acıttı.Olkan piçi yüzünden kavuşamayacağım hayallerim ağlattı beni.

Sikeyim babamın önünde dizlerimin üzerine çöküp hıçkırarak ağlıyordum.Kaybettim işte daha ne olsun.Kaçamadım,savaştım lakin başaramadım.Ben Murat için savaşırken tüm gücümü kullandım,bu yüzden kendime gücüm kalmadı.

"Özür dilerim baba.Çok özür dilerim ama gerçekten gücüm kalmadı."

Babamın bana sarılması daha çok yakmıştı canımı.Zayıf olduğum gerçeği tokat gibi çarpmıştı yüzüme.İsmimin hakkını veremedim ben.Çok denedim olmadı bende yıkılmayı aldım göze.Bundan sonra olacaklara hiç hazırlıklı değildim.Kıvanç hapiste çürüsün ben hayallerimi toprağa gömeyim.

Ne kadar güzel başarı.

Yamaç piç babasıyla,Ömer de Kadirle uğraşacaktı.Tabii benim Ömerden çok geç haberim olmuştu.O manyağı hastaneden çıkaran salakla uğraşmak zorunda kalacaktım.Murat için tam dört ayımı harcadım.Peki kendim için?

Kaç yıl daha uğraşacaktım ben bunlarla?

"Kuzu yuvasına geri dönmüş öyle mi?"

"Kadir,sakın o çocukla uğraşayım deme.Bizim tek hedefimiz Mert."

"Şuna bir açıklık getirelim.Olkan abi,abimi hastaneden çıkardın eyvallah lakin benim tutacağım el belli.Merti ne sana,ne de sana kurban etmeye niyetim yok."

Kaç yıl daha uğraşırsam uğraşayım yalnız olmamak en büyük şansımdı.Benim kurtarıcım hep yanımda durmaya yemin etmiş gibiydi.Çok merak ediyordum,ben onun yanında duracak kadar uzun yaşar mıydım?

Kulaklığımı takıp gözlerimi kapatmıştım.Yorganı kafama çekip gözyaşlarımı sakince akıtıyordum.Bu kez çatıdan atılan hayallerimdi ve ben yetişememiştim.

Bazen sevdim,bazen sevildim
Uzadı burnum,sivrildi dilim
Kırdıysam sizleri özür dilerim
Artık helalleşelim
Ölümüne yaşadım hayatımı
Geçti üstümden
Vazgeçtim ben bugün
Vazgeçtim bu dünyadan
Vazgeçtiğim ne var ne yoksa hepsi sizin olsun. (Gripin-Vazgeçtim ben bu gün.)

"Mert!Misafirin var oğlum."

Burnumu çekip ıslanmış yanaklarımı sildim.Odamdan çıkıp salona gelmiştim.Karşımda gördüğüm beden benim için umut ışığıydı aslında.

"Ömer."

Sıkıca sarılmıştım ona.Sanki bir tek o varmış gibi.Zaten geriye sadece o kalmamış mıydı?O da beni bırakıp giderse nasıl kalkardım ayağa ben?

"Geçecek.Bu da geçecek Mert.Vazgeçmeyeceğiz tamam mı?Asla vazgeçmeyeceğiz."

Asla.Çünkü artık yalnız değildim ve bana güvenen iki kişi için savaşacaktım.

"Ömeri dövmeme neden izin vermedin Olkan abi?Merte,o piçin yanına gitti!"

"Ömere parmağınla dokunsan kırarım o parmağı Kadir.Madem tarafı belli bırak savaşsın.Kaybedince aklı başına gelir korkma."

Çektik silahları,ilk kurşunu yedik eyvallah dedik.Artık sıra bizdeydi.


Bu günlükkkk bu kadar. Yalnız Ömer ben sana aşık oldum onu ne yapacağız?

 

Son sınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin