Dikkat 18!
"Murat,odandan çıkmayacak mısın oğlum?"
"Yorgunum anne.Uyuyup erken kalkacağım."
Annemden boynumdakı yara bandını saklamaya çalışıyordum.Annem çalıştığı için şimdilik yakalanmamıştım.Umarım hafta sonuna kadar şu izden kurtulurdum.
Mert,antremanlara ne zaman geleceksin?Kanka mesajımı görünce ara!
Nihat spor arkadaşımdı.Çoğu zaman basketbol için buluşurduk.İyi anlaştığım,kavga etmediyim tek kişiydi.
Yarın buluşalım anlatacaklarım var.
Telefonumu kapatıp yastığın altına geri bırakmıştım.Nihata her şeyi anlatmayı düşünüyordum.Doğrusunu söylemek gerekirse,bu yük omuzlarıma şimdiden ağır gelmeye başlamıştı.
Atacağım konuma gel pısırık.
Muratın telefonuna gelen mesaja bakmıştım.Ömer,Kadirin kardeşi beni pavyona davet ediyordu.Muratın sigarayla,alkolle işi olmazdı.Çünkü o ben değildi.Ömerin attığı konumu biliyordum,hemen bir taksi sipariş verip odadan çıkmıştım.
"Anne,biz arkadaşlarla basketbol oynayacağız.Çok geç kalmam merak etme."
"Tamam oğlum,iyi eğlenceler!"
Montumu alıp çıkmıştım.Belkide bir tuzağa doğru gidiyordum.Belkide Ömer abisiyle beraber beni dövmek için bekliyordu.Gözlüğümü evde unuttuğumu takside fark etmiştim.Bu güne kısmetmiş,Murat değil Mert olarak ağızlarının payını vermeye gidiyordum.
"Sağol abi."
Taksiden inip mekana giriş yapmıştım.Kapıda duran heriflerin neden kimlik kontrolü yapmadığını merak ediyordum.Burası onların mekanı olabilir miydi?Okul müdürü pavyon işletiyor olamaz mıydı?
"İkinci kat."
Önümü kesen kadını süzmüştüm.Burada çalıştığı kıyafetlerinden belliydi.Söylediği gibi ikinci kata çıkmıştım.Solum da açık olan kapıya baktım.Herhalde benim için açık bırakılmıştı.
"Gelmişsin..."
Odaya girince Ömer kapıyı kapatmıştı.Yüzüme bakarken duraksadığını fark ettim.Gözlüğe alışmış olmalıydı.Bana yaklaşıp yüzüme dokunmuştu.Çenemi tutup sanki heykel inceliyormuş gibi davranıyordu.
"Gözlüksüz daha yakışıklıymışsın."
Yüzümü sağa çevirip elinden kurtulmuştum.Kapanan kapıya,daha sonra küçük odadaki tek yatağa bakmıştım.Beni dövmek için çağırdığından şüphe duyuyordum artık.
"Kadire videoyu abine göndermesini söylemişsin.Bu yüzden buradayım,hadi beraber gönderelim abine."
Cebinden telefonunu çıkartıp sırıtarak yüzüme bakıyordu.Sonunda herkesin bahsettiği ama kimsenin göstermediği o videoyu görecektim.
"Göndermeden izlemek ister misin?Bence aklını kaybetmişsin bunun başka açıklaması olamaz."
Yanıma gelip telefonunu bana uzatmıştı.Merak ediyordum lakin korku bedenimi sarmıştı.Neydi Muratı korkutan?Neydi onu intihara sürükleyen?Telefonuma gelen mesaj indiyim kuyudan çıkarmıştı beni.
Mert,Ömer konum atsa bile gitme.Söz veriyorum yarın videodan sana bahsedeceğim.
Çok geçti Yamaç.Ben artık Ömerin attığı konuma gelmiş ve videoyu izlemek üzereydim.Telefonu alıp tuşa basmıştım.Cehennemin kapısını anahtarla açmıştım aslında.Gördüğüm manzarayı bana hafıza kaybı bile unutturamazdı.
"İyice yala hadi!"
Duyduğum sesler,gördüğüm manzara yüzünden neredeyse kusacaktım.Kadir olacak o it kardeşime sakso çektirmişti.Muratın yanağından akan yaşları görünce bunu ona zorla yaptıklarını anlamıştım.Videoda Kadirin yüzü gözükmüyordu.Arkadaşı Kıvançın sesini duyunca videodakı kişileri tahmin etmek zor değildi.
"Sen mi çektin bunu?"
Ömerin yüzündeki gülümseme titreyen ellerime inince kaybolmuştu.Hiçbir şeyden haberim olmadığı için ona soruyordum.
"Kafayı mı yedin?Korkudan altına sıçarsın sandım ama sen hafıza kaybı-"
Onun boğazına yapışıp abisinin bana yaptığını yapmıştım.Tüm gücümle o piçin nefesini kesmeye çalışıyordum.
"Bununla mı tehdit ettiniz?Cevap ver orospu çocuğu!Kardeşimi bununla mı tehdit ettin?!"
"Kimsin sen?"
Boğuk çıkan sesini duyunca yüzüne tükürmüştüm.Tanışalım Ömer,ben yer yüzündeki gerçek şeytandım.
"Mert ben.Muratın abisi,ikizi!"
Bir kez daha kaşlarının havaya kalktığını görmüştüm.Boğazını sıkan parmaklarımı hafifletip sıktığım yumrukları yüzüne geçirmiştim.Yüzünü kanatmak içimi soğutmayacaktı,ben daha ileri gidip onu öldürmeyi düşünüyordum.
"Neden lan!Neden orospu çocuğu neden!Ne yaptı size?!Bana cevap ver!"
Kırdığım burnu kanamıştı.Onun dövülmekten halsiz düşen bedenini yatağa itip cebimdeki telefonu sehpaya yaslamıştım.Şimdi sıra bendeydi.
"Murat nerede biliyor musun?Benim kardeşim hastanede!Sizin yüzünüzden intihar etti!Uyanıp uyanmayacağı belli değil!Sen benim yüzüme bakıp sırıtıyorsun öyle mi?!Sahipsiz mi sandın lan onu?!"
"Bi-bilmiyordum."
Bilmiyordu.Abisi kardeşimi döverken keyifle izlemişti.Abisi kardeşime sakso çektirirken videoya almıştı.Abisi kardeşime zorbalık yaptığında destek çıkmıştı ve bana söyleyeceği tek şey bilmiyordum...
"Ben dişe diş,kana kan diyorum Ömer."
"Hayır."
Ne yapacağımı anlamıştı.Kemerimi çözüp kayıt tuşuna basmıştım.Yataktan kalkmak için uğraşan bedenin üzerine çıkıp saçını çekmiştim.Fermuarımı açıp aletimi görmesi için çıkarmıştım.Hayır,ben onun abisi gibi sapık değildim.Ama biliyordum,o videoyu silmelerinin başka yolu yoktu.
"Kardeşime gaz veriyordun.Şimdi sen göster maharetini."
Zorla ağzını açıp aletimi sokmuştum.Neredeyse kusacak gibiydi.Bende az önce o videoyu izlerken öyle hissetmiştim.Benim adaletim buydu ve yemin ederim herkes payını alacaktı.
"Bana bak!Yüzüme bak!"
Saçını çekip aletimi ağzından çıkarmıştım.Bir kaç dakikalık video yeterdi bana.
"Aç kulağını iyi dinle.Git abine söyle,ciğerini sökmek için geldim!"
Bu günlük bu kadar.Merti haklı bulmayan varmı?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son sınıf
Actionİkiz kardeşinin yerine geçen Mertin hikayesi.Muratı,ikizini hastanelik eden o kişiyi arıyordu... Eşcinsel konulu!