Kalpsiz herifler

3.1K 180 23
                                    

"Abi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Abi."

"Ömer?!Kim yaptı lan bunu?!"

Ben yapmıştım.Ömerin Kadire olanları anlatacağından emindim.Yaptığımız şeyi videoya aldığımı biliyordu.Bana en çok ne dokundu biliyor musunuz?Ona Muratın hastanede olduğunu söylediğimde özür dilemedi bile.Çünkü hala hata yaptıklarını anlamamıştı.

"S-sen videoyu izledin mi?Mert,Murat o videoyu izlemeni hiç istemedi!Neden gittin?"

Yamaçın hıçkırıklara boğuluşunu izlemiştim.Ona sarılıp elimi sırtına çıkardım.Boy farkı olduğu için yüzü hemen göğsümü bulmuştu.Ömerin videosunu ona izlettirmiştim.Muratın neden korktuğunu şimdi anlıyordum.

İkizim o videoyu görmemi hiç istememişti.

"Murat uyandığında ona sakın videoyu izlediğimden bahsetme.Ben öyle bir video görmedim.Tamam mı Yamaç?"

Burnunu çekip kafasıyla beni onaylamıştı.Ağlamaktan ıslanan yanaklarını elimle silmiştim.Dün gece kayıt aldığım videoyu ona da attım.Başıma bir şey gelirse gerekeni yapardı.

"Kadir durmayacak.Eskisinden daha da öfkelidir şimdi."

"Ben duracak mıyım?"

Yamaçı önden gönderip bir sigara yakmıştım.Dün gece hiç uyumamıştım.Düşünmekten neredeyse kafam patlayacak gibiydi.Şimdi neyi nasıl yapmam gerektiğini düşünüyordum.Kadirle kartları açık mı oynayacaktık?

Eğer öyleyse bu işime gelirdi.Sigaramı yere atıp ezmiştim.Muratın gözlüğünü takıp yere bıraktığım çantamı aldım.Karşımda dün yüzünü dağıttığım Ömer vardı.Yüzündeki kanlar temizlenmiş ve pansuman yapılmıştı.

"Gebermemişsin."

"O videoyla ne yapacaksın?"

"Abine söyledin mi?"

"Okula mı yayacaksın?"

Abisine söylememiş olamazdı dimi?Yok eğer öyleyse benim planlarım suya düşecekti.Onun yakasını kavrayınca korkudan gözlerini kapatmıştı.Zaten mahvolmuş suratını vuracak değildim.

"Abine söylemedin öyle mi?Neden?Onu gebertmemden bu kadar mı korkuyorsun?"

"O videoyu sil,bende kardeşinin videosunu sileyim.Tüm kopyalar bende,hepsini silerim yemin ederim!"

Daha o videoyu kimin yaydığını bulacaktım.Şu üç orospu çocuğu kendi aralarında izlemek için çektiği videoyu neden tüm okula yaydı,merak ediyordum.

"Videoyu kim paylaştı?Neden yaptı bunu?"

Ömer susarak yüzüme bakıyordu.Kıvanç,Kadir ve Ömer arasındakı bağın ne olduğunu bilmiyordum.Ancak Ömerin isim vermeyeceğini anlamıştım.

"Bizden farkın yok.Bana yaptığın tacize girer.Kendini yakmayı göze aldın mı?"

Gözlerinden akan yaşlar pek umrumda değildi.O yaşların aynısını benim kardeşim de akıtmıştı.Onlar durdu mu peki?Hayır.

"Murata yaptığınız ne o zaman?Kardeşimin gözlerindeki ışığı aldınız!"

"Ben Kadirle konuşacağım,artık yapmayacak söz veriyorum."

"Muratın uyanıp uyanmayacağı belli değil lan!Senin konuşman neyi değişir?"

Benim gibi o da geç kalmıştı.Herkes sustuğu için kardeşim şu an hayatta değildi.Ömerin pişmanlığı neye yarar?Muratın bedenindeki izler geçecek miydi?Kardeşim uyanıp eskisi gibi karşımda duracak mıydı?

"Yalvarırım."

"Kıvanç mı paylaştı videoyu?"

"Sileceğimi söyledim!Lütfen."

Formanın altına giydiğim beyaz kazak boynumu kapatıyordu.Kazağı çekiştirip daha dün abisinin bıraktığı yarayı göstermiştim ona.

"Abin durdu mu?O psikopat herif yaptıklarının cezasını çekecek!Sıra ona da gelecek Ömer."

Ömerin yakasını bırakıp önümü kesen bedenini yolumdan itmiştim.Aniden elimde hissettiğim sıcaklıkla neye uğradığımı şaşırdım.Elleri elimi tutmuş ve beni durdurmuştu.

"Diz çökmemi ister misin?Yaparım gerçekten.Ama lütfen o videoyu kimseye gönderme.Yalvarırım."

"Soruma cevap ver o zaman!Kardeşimi tüm okula rezil eden kim?!"

Ben soruma cevap alamayacaktım.Elimdeki sıcaklığa alışmadan onun ellerini itmiştim.Kendisini atsa bile intikamımı alacaktım.Yemin ederim,hiçbir şey Murattan önemli değildi.Benim kardeşim on sekiz yaşında!Onun diğerleri gibi gülümsemeye hakkı vardı!Onlar bunu Murattan aldı.

"Sen videoyu kimin paylaştığını biliyor musun Yamaç?"

"Ben-"

Zil çalınca lafı bölünmüştü.Hemen yerime geçip sınav için kalemimi çıkarmıştım.Birazdan Muratın hep düşük not aldığı sınavdan yüksek puan alacaktım.O kadar çok güveniyordum matematiğime.Sana hediyem olsun kardeşim.


İki üç tane yorum gördüm havalara uçtum!Çok teşekkür ederim!Akşama bir bölüm daha gelir kuzularım.Yoruma devammmm

Son sınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin