"N-Nihat iyi misin?"
Nihatın kana boyanmış gömleğine bakıyordum.Hiç acımadan kuzeninin bana yaptığını arkadaşıma yapmıştı.Bazıları bıçakla ekmek kesemez,bazıları da bıçakla kan akıtır.
"Abi,ben gelmeden ziyafete başlamışsın?"
Kadir Olkana sarılıp sırıtarak Nihata bakıyordu.İki piç birleşip canıma okudular.Bana saplasaydı o bıçağı bu kadar koymazdı.Ancak canımı nasıl yakacağını iyi biliyordular.Sonuçta can yakmaktan kolay ne var?
"Gerçekten bu kadarına değdi mi?Merak ediyorum.Bak,arkadaşın kanlar içinde önünde duruyor.Bize teşekkür etmelisin.Seni gebertip bir ömür utançtan kurtaracağız!"
Kadirin bana sorduğu soruyu ilk kez kendime sormuştum.Kıvanç hapisten çıkarsa bunlar yine durmayacaktı.Sikeyim,ben bir türlü sona yaklaşamıyordum.Kendi sonumu getirdim şu piçlerin değil.
Soruyorum kendime,gerçekten bu mu?Tüm savaşın kaybetmek için mi?
"Ömerin gözlerinde bir ömür göreceksin beni Kadir!"
Yüzüme yediğim yumruk yüzünden sırıtmıştım.Sola düşen kafamı kaldırıp Kadirin gözlerinin içine baktım.Hiç mi şu gözlerde insanlığa ait kırıntı olmaz?Bir çocuk neden bu kadar vahşi birine dönüşür?
Gerçek hayvanlarla yaşadığı içindir belkide.
"Ben bu gün ölsem bile üzülmeyeceğim.Çünkü sen benim kanımı elinden silemeyeceksin lan!Geceleri uyuyamayacaksın!Benimle beraber kardeşinin sana olan güvenide toprağa gömülecek!"
Boğazıma yapışan eller durmadan yüzüme yumrukla vuruyordu.Yüzümdeki gülümseme bozulmuştu artık.Ama yinede bu iti sinirlendirdiğim için çok mutluydum!
"Sen kim Ömer kim!Benim kardeşimin aklını çeldin!Geber lan!"
Şu piçin elinde boğulmadan önce yüzüme yediğim son yumruk bayıltmıştı beni.Kulaklarımda son kez Nihatın ismimle bağırması yankılanmıştı.Ben ikizimi,arkadaşımı ve babamı Ömere emanet ediyorum.
"Al şu silahı.Yarın mahkeme bitince sıkarsın kafalarına.Merak etme,cesetleri bizzat kendim yakacağım Kadir."
Beni koruduğun gibi ailemi de koru Ömer.Sen kendime sakladığım en güzel anım olarak kalacaksın.Kendini koru,ailemi koru,kalbindeki yerimi koru.Sana hiç söyleyemedim ama ben seni çok sevdim Ömer.
Sen de bizi sev...
"Ömer biz neden polise gitmiyoruz?Abim yok!Nihat yok!Yarın mahkemeye gitmesin diye kaçırdılar abimi!"
"Yirmi dört saat geçmeden kayıp ihbarında bulunamayız Murat.Yarın duruşmaya sen gideceksin."
"Şahit yok ki."
"Var.Bir kişi daha var."
Sizce şahit kim?Doğru tahmin yapılırsa diğer bölümü salacağım.
Arkadaşlar,bu kitaptan sonra soft aşk ve azim hikayesi yazmayı düşünüyorum.Sizce nasıl olur?Entrikalar yordu beni. Arkadaşlar telefonum otomatik çeviriyor yazdıklarımı.Ben aynı gün içerisinde 3,4 sayfa yazıp atıyorum.Kusura bakmayın ama gerçekten yazdıklarımı düzenleme fırsatım olmuyor.
Yazı hataları yüzünden özür dilerim.Lütfen bu konu kapansın artık.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son sınıf
Acciónİkiz kardeşinin yerine geçen Mertin hikayesi.Muratı,ikizini hastanelik eden o kişiyi arıyordu... Eşcinsel konulu!