Gece kuşunun sonu

1.9K 110 4
                                    

Arabada gece kuşunun mekandan çıkmasını bekliyordum

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Arabada gece kuşunun mekandan çıkmasını bekliyordum.Nihat bu kez beni yalnız bırakmamıştı.Haklı,hep yalnız kalınca başıma gelmedik şey kalmıyordu.Nihatı koruma diye yanıma alacaktım neredeyse.Ölümden değil,yarım kalacak hayallerimden korkuyordum.

Bu gün son gecendi Kıvanç ve sen bundan habersiz eğleniyordun.Birazdan müzik eşliğindeki danslarına son verelecekti.Kaç yıl yatacaktı içerde bilmiyordum.Lakin herkes hakettiği yerde ölmeyi bekleyecekti.

Kimi hapishanede,kimi tımarhanede,kimi de toprağın altında.

Tabii toprağa basarak ölmeyi bekleyenleri unutmadım.Anlayacağınız herkes bekleyiş içersindeydi.

"Naber gece kuşu?"

Yine birinin elini tutup pavyondan çıkıyordu.Beni karşısında görünce kahkaha atmıştı.Sinirden bu kadar delireceğini bilseydim daha erken çıkardım karşına.

"Çok mu içtim?Siktir öldün sen.Hadi!"

"Yapma ya.Sen helvamı yedin mi?"

Kadının elini bırakıp karşıma dikilmişti.İşaret parmağını yanağıma dokundurup korkarak geri adım atmıştı.Öldüyüme bu kadar çok mu inandırmıştı kendisini?Gerçi bende öleceğimi sanıyordum ama.

"Yaşıyorsun..."

"Zekanı ayakta alkışlıyorum."

Cebinden çıkardığı bıçağı görünce o geceyi hatırladım.Kıvançın beni bıçakladığı,Ömerin beni kurtardığı geceyi.Bu herif hala yaptıklarından utanmıyordu.Gözlerinde en ufak utanç göremediğim için sinirlenmiştim.Nasıl bu kadar kalpsizsin sen?

"Bıkmadın mı kendini bana öldürtmekten?Kardeşin gibi çatıdan atlayıp gebersene!"

"Sana son kez şans veriyorum.Kadirin yüzünü sakladığı videonun gerçek halini ver bana."

Hala elinde tuttuğu bıçağa bakıyordum.Bırakmayacaktı o bıçağı,anlamıştım.Son saatlerindi Kıvanç.İyi bir seçim yaparak hapis yatmaktan kurtula bilirdin.Ancak sen öfkenin esiri olmuşsun.Ben akan kanımı kardeşimin intikamı için umursamazdım.Sen son şansını kaybettin.

"Seni gebertmeden siktir git!"

"Sana acıyorum.Umarım o delikte geberip gidersin."

Neden bahsettiğimi bilmiyordu henüz.Afallayan bakışları siren sesini duyunca yukarı kalkmıştı.

Jeton düştü sonunda.

"Kıvanç Tuncel,cinayete teşebbüsten tutuklusunuz."

Keşke Muratta burada olsaydı.O piçin kollarına takılan kelepçeyi görseydi.Ona dokunan eller hesap verecekti sonunda.Polisler onu götürmesin diye çırpınıyordu.Gözümün önüne ikizimin mahvolmuş bedeni geldi.O videodan bahsetmek istemiyorum bile.

Bana bunları ne unutturacaktı?Beni geçtim,Murat bir daha nasıl aşık olacaktı?Kardeşim bir daha nasıl güvenecekti?Biz iki kardeş paramparça olmuştuk.Nasıl dağıldıysak öyle toparlanacaktık.Biliyorum,uzun bir süre gerekiyordu.Şu itin kelepçelendiğini gördüm ya.Artık iyileşmek için sebebim vardı.

"Yalan söylüyor!Şu herif kardeşi gibi ibne!Bırakın lan beni!Ben hiçbir şey yapmadım!İftira!"

Polisler onu arabaya bindirmeden son kez yanına gitmiştim.Sinirden kızaran yüzüne acıyarak bakıyordum.Hırsına,öfkesine yenik düşenler acınacak durumda olanlardı.

"Cehennemde mutlaka buluşalım."

"Orospu çocuğu!Bırakın beni!"

Elveda gece kuşu.Yaptıklarının hesabını daha on sekiz yaşında vermeye başladın.Umarım bir daha can yakmadan önce iki kere düşünürsün.Umarım bir daha can yakmayı düşünmezsin.Senin gibiler akıllanır mı bilmem.Ancak benim gibiler ailesini hep korumak zorunda.

"Çok şükür.Bir piçten daha kurtuldun Mert.Geriye bir tanesi kaldı."

Seni en sona bıraktım Kadir.

"Yanlış,iki tanesi kaldı."

Nihat kaşlarını çatıp yüzüme bakıyordu.Şimdi Yamaç için geliyordum.Niyetim onu hapishaneye tıkmak değildi.Dört duvara kapanıp sokağa çıkamayacak hale gelecekti.

Çatıdan ittiğin ellerle getirecektim sonunu.

"Abine söyle,artık arkadaşını hapishanede ziyarete gider.Teşekkür ederim Ömer."


Son sınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin