"Nasıl buldular lan bizi?!Sikeyim bitir işlerini gel peşimden!"
Olkan silahı Kadirin ellerine tutuşturup arka kapıdan çıkmıştı.Gerizekalı devletin polislerini kendisi gibi salak sanıyordu galiba.Çıktığı gibi yakalanmıştı.Gözlerim Kadirle buluştuğunda hızla gelip silahı Nihata doğrulttu.
"Kadir sakın!Lan zaten baygın sıkacaksan bana sık!"
Beni dinleyip bu kez silahı bana doğrultmuştu.Onun sıkmaya cesaret edemediğini görmüştüm gözlerinde.Belkide birinin canını alacak kadar kötü değildi.Sikeyim ne diyorum ben?Yolun sonuna geldik ve o bunu anlamıştı artık.
"Orospu Yamaçın seni hayatımıza soktuğu o güne lanet olsun!Bitirdin lan beni!"
"Bırak silahı.Senin için,bizim için,Ömer için en iyisi bu."
"Niye?Beni yine tımarhaneye gönder diye mi?Senin bu boş laflarına salak kardeşimden başka kimse kanmaz."
Onu kurtaramayacağımı anlamıştım.Bundan sonrası için artık hiçbir şey yapamazdım.Kadir ne hapis yatmak ne de akıllanmak istemiyordu.Ona seçim hakkı vermemiştim ancak o seçenekleri elinin tersiyle itti.
"ABİ!"
"İndir silahını!"
Murat polislerle beraber içeri dalmıştı.İkizim iyiydi artık rahat ölebilirdim.Ömeri görmek isterdim son kez.Ona son kez ve ilk kez seni seviyorum demek istiyordum.Hayat bana bu kez yaşam şansı vermeyecekti sanırım.Çünkü beni kurtaracak Ömerim büyük ihtimal tutuklanmıştı.
"İndir silahını!"
"Madem yolun sonu, beraber geberelim!Ben cehenneme yalnız gitmeyeceğim!"
Kadir bacaklarımı çözünce beni sandalyeden kaldırmıştı.Kafama silahı dayayıp tetiği çekmek için bekliyordu.Ölmeden önce gördüğüm son şey ikizimin gözlerinden akan yaşlar olacaktı.
"Abi!Kadir lütfen,yalvarırım.Yapma!"
"Babama iyi bak.Ömeri,Nihatı sana emanet ediyorum.Murat,artık güçlü durman gerekiyor kardeşim."
Çünkü seni koruyacak bir abin olmayacaktı.Gözlerimi kapatıp bekledim.Ölmeyi beklemek o kadar garip bir duyguydu ki...Kafama sıkılacak kurşun hayatımı sonlandıracaktı ve ben kıpırdayamıyordum bile.Yapabilseydim çığlık atardım.
On sekiz yaşıma lanet okuyorum.
"Şunu sakın unutma.Ben yaşasaydım bile Ömerle senin geleceğin olmayacaktı."
Kadir kulağıma konuşunca gözlerimi açtım.Ne anlatıyordu bu herif?
"Ömeri mahvetmene izin vermeyeceğim.Kardeşimi sana asla kurban etmeyeceğim."
"Kadir-"
"Sen asla kazanamayacaksın.Varlığım bir şey ifade etmiyor ama yokluğum çok şeyi değişecek.Cehennemde sakın karşıma çıkma orospu çocuğu."
Ben daha ne olduğunu anlamadan beni Muratın üzerine itip silahı kafasına dayamıştı.Bu kadar ileri gider miydi?
"Ne bedel öderim,ne de mutlu olmanıza izin veririm.Sanada,kardeşine de cehhenemi yaşattığım için çok mutluyum!"
Sakın...Gözlerimin önünde ikinci ölüm gerçekleşmişti.Biri Yamaçtı diğeri Kadir.Kafasına sıktığı kurşun beyaz duvarı kirletti.Kanı ne duvardan,ne de hayatımızdan hiç çıkmadı.
Diğer bölüm final.Sizce Ömerle Mert arasında ne olacak?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son sınıf
Acciónİkiz kardeşinin yerine geçen Mertin hikayesi.Muratı,ikizini hastanelik eden o kişiyi arıyordu... Eşcinsel konulu!