"Kıvançı paketlemişsin."
On sekiz yaşındayız ya.Bu kadar yüzsüz olmaya ne gerek vardı?Kardeşimi çatıdan iten orospu şimdi karşımda oturuyordu.Ben çoğu zaman öfkeme yenik düşerdim.Tabii sonra yaptıklarım için pişmanlık duyardım o ayrı mesele.Lakin şimdi yapacağım şey için kesinlikle pişmanlık duymayacaktım.
"Nereye götürüyorsun beni?! Mert bırak!"
Ensesinden tuttuğum gibi sürüklemiştim Yamaçı peşimden.Merdivenleri yukarı çıkıp en sonda çatının kapısını açmıştım.Manzara güzeldi hatta bu gün güneş doğmuştu.
"MERT!"
"Bana seni aşağı atmam için tek bir şey söyle!Muratı,kardeşimi senin ittiğini biliyorum!"
Yamaçın aşağı bakarken tuttuğu nefesi bana uçurumdan atıldığım zamanı hatırlatmıştı.Nasıl korktuğunu anlayabiliyordum.
"Kadir yüzünden!O istedi yemin ederim!"
Şu piç daha işlediği suçun farkında değildi.İkizim ölüyordu ve onun yaptığı açıklamaya bak.Senin yapacağın arkadaşlığı,dostluğu sikeyim.
"Mert ben sana yardım ettim!"
"Arkadaşını,kardeşimi çatıdan attın!"
Bu gerçeği bağırarak kulağına söylemiştim.Tüm dünya duysa bile Yamaç ne yaptığını anlamıyordu.Hala kendini savunması gözümde iyice zavallı duruma sokmuştu onu.Bir insanın hiç mi eli titremez?
"Senin kardeşin yüzünden beni köşeye sıkıştırdılar!O çok önemsediğin Ömer var ya. Kıyafetlerimi çıkaran,fotoğrafları çeken oydu! Murat susarak gitseydi eğer ben bunları yapmak zorunda kalmayacaktım."
İçimde Yamaça karşı acıma duygusunu kaybetmiştim.Tamam,Murata selam verdi diye başına bunlar geldi anlıyorum.Ama katil olmayı bu bahanelerin ardına saklayamazdı.Bir can almaktan bahsediyordum.
"Muratı ittin, fotoğrafların silindi öyle mi? Kardeşim ölünce sana madalya takardılar herhalde."
Yakasına yapışıp bedenini kenara itmiştim.Seni bu çatıdan atmak vardı ama... Neyse ki sen kendin bu çatıya çıkıp hayatını sonlandıracaktın.Çünkü ben bunun için her şeyi yapacaktım.Merdivenlerden inmeden önce beni bekleyen bedenle karşılaşmıştım.Elinde sigara sırıtarak yüzüme bakıyordu.Bir piçten kurtulmadan diğeri kesiyordu önümü.
"Gittin mi arkadaşını ziyarete?Çok rahatsız etme,yakında senide o deliğe tıkacağım."
"Sen hala kendini bir bok sanıyorsun öyle mi?O salak seni bıçaklamasaydı nasıl tıkacaktın onu hapise?Senin Muratta bizi ispiyonlayacak göt yok.İbne ya,anlarsın."
Kadirin yakasına yapışıp sigarayı dudaklarının arasından almıştım.Sigara sönmeden Kadirin boynunda söndürmüştüm.Bu herifi sona sakladım diye bu kadar rahat oluyorsa yanlış yapıyor.Müthiş sonunu bizzat kendim yazacaktım.
"Seni gebertirim!"
"Yanlış.Sen bana bir bok yapamazsın.Çünkü karşında Murat değil Mert var.Ha birde, kardeşim uyandı.Sen kendini beklenmedik sona iyice hazırla."
Yüzüme yediğim yumruk yüzünden geri sendelemiştim.Düşmemek için duvara tutunup öfkeyle üzerime gelen Kadire bakıyordum.Sonunda ikimizin yumruklarla konuştuğu o gün gelmişti.Kaçınılmaz son...
Herifin eli ağırdı.Dudağımdan akan kanla neye uğradığımı şaşırmıştım.Göğsüme yediğim tekme sırtımı yerle buluşturdu.Kadir karnıma oturup yüzüme yumruklarını geçirince nefessiz kalmıştım.Üzerimdeki ağırlığı itmemin tek yolu az önce boynuna bıraktığım yaraydı.Ellerim boğazını sıkınca acıyla inlemişti.
"Geber lan!Geber artık kurtulayım senden!"
"Seni mezara sokmadan ölmem!"
Bu hikayenin sonunda ikimizden biri mezara girecekti.İşte asıl kaçınılmaz son buydu.
Arkadaşlar önceki sayfada Ömer-Mert için yazılanlara açıklık getireyim.Kimse kimseyle sevgili falan olmadı sakin sjsjjs Çocuk parmağını koyup öptü o kadar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Son sınıf
Acciónİkiz kardeşinin yerine geçen Mertin hikayesi.Muratı,ikizini hastanelik eden o kişiyi arıyordu... Eşcinsel konulu!