Dokunmadan sevelim

1.2K 70 5
                                    

"Kim geldi Ömer?"

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

"Kim geldi Ömer?"

"Kurye!"

Ömer yakamı kavrayıp beni eve sokmuştu.Ellerimi havaya kaldırıp gülümsemiştim.Sevgilime küçük bir süpriz yapmıştım ama her şeyi unutarak.Omuzlarımdan itip beni odasına götürmüştü.

"Babam görseydi ne yapacaktın?"

Odanın kapısını kitleyince yatağına oturmuştum.Oturmadan önce pamuk şekerleri eline bıraktım.

"Sevgilimi özledim görmeye geldim,bunları söyleyecektim."

Gözlerini devirip yanıma oturmuştu.Pamuk şekerini açıp yemeye başlayınca kahkaha atmamak için bakışlarımı yere indirdim.Kafamı sola çevirdiğimde Ömerin annesiyle fotoğrafını görmüştüm.Çerçeveyi elime alıp Ömerin küçüklüğüne baktım.

"Annene hiç benzemiyorsun."

"Babama benziyorum ben.Anneme daha çok abim benziyor."

Haklıydı,kadının yüzünü incelediğimde Kadir gelmişti gözlerimin önüne.

"Annen nerede Ömer?"

"Mezarlıkta."

Şaşırarak ona bakıyordum ancak Ömer hiçbir şey olmamış gibi yemeye devam ediyordu.Belkide atlatmıştı annesinin ölümünü.Ancak bir çocuk hiç mi söylerken üzülmez?Kalbinde üzülüyordur herhalde.

"Başın sağ olsun.Nasıl oldu?"

"Gerçekten bilmiyor musun?Tüm okul biliyor aslında.Annem intihar etti.Yedi galiba sekiz ay tımarhaneye yattı sonra da camdan attı kendisini."

İşte şimdi anlıyordum,Ömer neden Kadiri oradan çıkarmam için bana yalvarmıştı...Çerçeveyi geri yerine bırakıp tekrar yatağa oturmuştum.Ömerin omzuna dokunmak için kaldırdığım elim havada kalmıştı.Onu nasıl teselli edeceğimi bilmiyordum.Abisini oradan çıkartamazdım,bunu ikizime yapamazdım.

"Ömer ben..."

"Konuşmasak olur mu?Yıpranmak istemiyorum artık.Bu ilişkiyi bu konularla mahvetmek istemiyorum gerçekten."

Konu derindi ve ben ilerde ilişkimizi nasıl koruyacağımızı düşünüyordum.Gerçekten sonuna kadar devam edebilir miyiz?Belkide bir kaç ay ya da bir kaç yıl.

"Anlatmayacak mısın?"

"Neyi Ömer?"

"Dudağına ne oldu?Kiminle kavga ettin?"

"Hiç sormasan?"

Gülümseyip beni onaylamıştı.Bu ilişkinin en iyi tarafı birbirimizi zorlamamaktı.Anlayışlı olursak çözerdik biz bu işi.Ömerin benim için getirdiği pijamaları giymiştim.Biliyordum,bu abisinin pijamalarıydı.Benden olsa hiç dokunmazdım ancak Ömer için giymek zorunda kalmıştım.

"Yerde uyurum ben."

"Emin misin?Tek kişilik yatak ama sığardık bir şekilde."

Emindim.O yatağa sığacağımızı ben de biliyordum lakin Ömerin eskisi gibi benden korkmasını istemiyordum.Farkındaydım yaptıklarımın.Ona unutması kolay olmayacak travma hediye etmiştim.

Katlanacaktık sonuçlarına.

"İyi geceler."

"Yarın sana çok güzel kahvaltı hazırlayacağım."

Yatağım Ömerin yatağının hemen yanındaydı.Onun bana uzattığı elini tutup gözlerimi kapatmıştım.Yüzümde gülümsemeyle en son on yıl önce uyumuştum.Şimdi böyle uyumak güzel hissettiriyordu.

"Mert,teşekkür ederim.Yaptıklarının farkındayım.Araya beni rahatlatmak için mesafe koyduğunu biliyorum.Kendini suçlu hissetme ve o gün yaptığın şey hakketiğim bir şeydi.Sadece bana biraz daha zaman tanımanı istiyorum."

"Ömer,senden hoşlanıyorum.Bu nasıl bir şey biliyor musun?Sana dokunmasam bile hayatımın sonuna kadar gözümün önünde olmanı istiyorum.Varlığın benim için yeterli sanırım."

"Sen beni tavlıyorsun artık."

Kahkaha atıp tuttuğum eline öpücük kondurmuştum.Ben seni değil,sen beni tavladın.Bunu ilerde ona söylemem gerekiyordu sanırım.Yine sabah hangi belaya uyanacağımı bilmeden uyuyordum.


Kadınlar gününüz kutlu olsun bebeklerim!Bizim günümüz bir gün değil her gün!Hep mutluluktan ağlayalım!

Son sınıfHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin