Tell me why?

555 0 1
                                    

من الان یک ماه با ریوزاکی هستم، او هم از نظر بدنی و هم از نظر درونی زیبا بود. من نقشه خود را برای تبدیل شدن به خدای دنیای جدید رها کرده بودم، مطمئناً، گاهی اوقات هنوز تصوراتی از یک من دیوانه داشتم که سعی می کرد مرا فاسد کند یا به من توهین کند، اما معتقد بودم که به لطف عشقی که احساس کردم می توانم مقاومت کنم. برای ال .... اشتباه کردم ....
اما شاید اگر داستان را از ابتدا تا انتها برای شما توضیح می دادم بیشتر متوجه می شدید ....:
3 نوامبر 2004، 11:57 ب.ظ
"ممممم..." ناله کردم، تمام وزن ریوزاکی روی خودم بود و فقط می خواستم بخوابم.
"ال...میخوام بخوابم..."
"خب، اتفاقاً من نمی خواهم، همچنین به این دلیل که همیشه و فقط بعد از لعنت کردن تو به خواب می روم."
او بیان می کند.
"اما... ریوزاکی، در مورد چی صحبت می کنی!"
"ببین، میدونم تو هم میخوای..."
من شرمنده ام.
از زمانی که او را ملاقات کردم، در مورد همه چیز احساس ناامنی کردم، به خصوص وقتی که او آن شوخی ها را انجام می داد.
"ا-این درست نیست." با ناراحتی جواب دادم
او را از روی خودم بیرون کشیدم و نشستم.
با شیطنت گفت: "اوه، بیا، ببین، اگر من بخواهم تو را به هر حال می کنم..."
«ریوزاکی!»
بلند شدم و به حموم رفتم تا صورتم را بشورم.
نه، اون موقع دستبند نداشتم... بعد از یک هفته با هم بودن، دستبندها را برداشته بود و به من فاش کرد که این کار را فقط برای نزدیک شدن به من انجام داده است. در همین حین او به بقیه در ستاد گفته بود که باید اتاق را با من تقسیم کند تا مرا زیر نظر بگیرد، او باهوش است؟
"من گرسنه هستم." صدایی از پشت سرم گفت
«ریوک. فقط صبر کن تا فردا که برم صبحانه خوبه؟"
حالا ممکن است از خود بپرسید: ریوک در آنجا چه می کند؟
خب... قدرت نداشتم دفترچه را به او پس بدهم، چه رسد به بسوزانش. من نمی توانستم این کار را انجام دهم. مخفیگاه بهتری پیدا کرده بودم... کجا؟ ساده. ریوک. من فقط به او گفتم که دفترچه را برای من نگه دارد، نه آن را ... و یک شینیگامی همیشه به قولش عمل می کند، بنابراین هیچ کس نمی تواند او را پیدا کند .... اما بیایید ادامه دهیم.
"اوه... باشه..."
"هنوز اینجایی؟" گفت آینه
"وای خدای من! زندگی داری؟! همیشه باید عذابم بدی؟"
"تا زمانی که شما به قول من عمل کنید ... بله"
به او توجهی نکردم و از حمام خارج شدم.
یکی از پشت بغلم کرد و بوسید روی گردن
«نه ریوزاکی، نه امشب.» من عصبانی گفتم
با ناراحتی جواب داد: باشه، باشه...
دوباره به خواب رفتیم و من در آغوش معشوق خوابم برد.
4 نوامبر 2004، 10:34 صبح.
"لایت؟"
اما چرا من نمی توانم فقط دفترچه یادداشت را بسوزانم؟
"لایت."
"و با این حال نباید آنقدرها سخت باشد..."
"لایت!)
"ها؟" ترسیده فریاد زدم
"چرا امروز صبح اینقدر در فکر فرو رفته ای؟" پدرم از من پرسید
«آه...آره، درست است. من هیچی ندارم، فقط دیشب کم خوابیدم..."
«مطمئنی که حالت خوبه؟ شاید امروز بتوانید استراحت کنید.)
"خب استراحت ضرری نداره..."
"اوه، من اینجام..." با صدایی خارج از مکالمه قطع شد.
"نه. لایت به دلیلی اینجاست. ما باید کیرا را پیدا کنیم و او باید اینجا بماند." ال
«اما ریوزاکی، لایت به نظر نمی‌رسد که بتواند تحقیقات را دنبال کند. به او روز مرخصی بده.» ماتسودا مداخله کرد.
"نه. و بعد، چه کسی می‌تواند بگوید که این بهانه نیست؟
شاید او به دنبال بهانه ای است تا دوباره شروع به کشتن مردم کند.»
«ریوزاکی! اما گاو مقدس! تو هنوز باور داری که من هستم
کیرا؟! بعد از این همه مدت؟!"
(به طور مشخص."
"اما... من فکر کردم که ...."
"چه فکر کردی لایت؟"
"من فکر می کردم شما متفاوت هستید."
ال با چشمانی شیشه ای و بی بیان به من نگاه کرد.
وقتی صحبت می کرد صدایش سرد و تند بود و سینه ام را سوراخ می کرد.
"خب، به نظر می رسد اشتباه می کردی یاگامی. او به کار خود بازگشت و من را در رنج گذاشت.
"چرا الان این کار را می کند؟! چون من چه گناهی کردم؟!"
"اوه، چه سرگرم کننده هستند این انسان ها!"
صدای خنده ریوک را شنیدم که پشت سرم می‌خندید، اما حرف‌هایش دور و خفه به نظر می‌رسید. دیدم تار بود و سرم می چرخید.
"چرا چرا چرا؟"
همان کلمه بارها و بارها تکرار شد، در حالی که خنده ای دیوانه وار به ذهنم راه یافت. من دیگه نمیتونستم چیزی بفهمم
سپس، تاریک.
دقیقاً من وسط اتاق بیهوش شدم و بعد از آن فقط به لطف پدرم می دانم که چه اتفاقی افتاده است. ظاهراً بخاطر افت فشار خونم در چند ثانیه خیلی سیاه شده بودم... راستش نمی دونم چرا ولی از ال برداشتم.
تنها کسی که قلبم را به تپش واداشت، مرا غش کرده بود. من احمق بودم درسته؟ به هر حال من حدود 2 ساعت بعد از خواب بیدار شدم و تمام روز را استراحت کردم.
اما بریم جلو....
4 نوامبر 2004، 9:16 ب.ظ
داشتم دوش می گرفتم که صدای خنده ریوک رو شنیدم
بله طعم
"الان چه داری؟"
«هه عزیزم
سرم را از درب دوش بیرون آوردم و به اطراف نگاه کردم. با دیدن اینکه چیزی آنجا نیست، با تعجب به شینیگامی نگاه کردم.
"چی دیدی؟"
"درخشش در چشم تو."
"در مورد چی غر میزنی؟"
کامل از حمام بیرون اومدم و حولمو پوشیدم و شروع کردم به خشک کردن موهام با حوله.
(با دقت در آینه نگاه کنید و اگر نور را نمی بینید به من بگویید.»
همانطور که او به من گفت عمل کردم. در واقع چیزی متفاوت در چشمان تو بود، اما من نمی دانستم چیست.
"مشکل چیه؟ من پرسیدم.
میل تو به اجرای عدالت دوباره متولد شده است.
به سمتش برگشتم، اما تصمیم گرفتم به او توجهی نکنم، در حالی که سشوار را گرفتم و شروع به خشک کردن موهایم کردم.
رد شدن از زمان
«پس ریوزاکی، می‌خواهی چه کار کنی؟»
"خودت میدونی." او با شیطنت پاسخ داد.
(باشه." با لبخند گفتم.
مستقیم از جا پرید و به من نگاه کرد.
"واقعا؟؟"
"البته، اما من در اوج هستم."
(هر چیزی...."
(سپس شروع کن به ناله کردن." با شهوت زمزمه کردم.
روی لب‌هایش کوبیدم، شروع کردم به رقص کردن زبان‌ها، با پشتش او را به سمت تخت هل دادم و پیراهنش را درآوردم، آن را در جای نامشخصی انداختم، همین کار را با من انجام دادم.
شروع کردم به پایین رفتن و گردنش را بوسیدم، او نفس نفس می زد و زیر لمس من ناله می کرد. روی نقطه خاصی ایستادم و شروع به مکیدن کردم، لعنتی چقدر دلم برای بالا بودن تنگ شده بود. چقدر دلم برای رئیس بودن تنگ شده بود.
هههه بله، معلومه که من هم چند بار اوج بودم، اما ال بیشتر اوقات اوج بود، پس....
روی او نشستم تا شلوار و باکسرش را در بیاورم و عضو سخت و ضربانش را نشان دادم. به آرامی خودم را پایین انداختم، آن را در دهانم گرفتم، شروع به لیسیدن تمام طولش کردم و باعث شد که "عزیزم" بلندتر ناله کند. من آن را کاملاً داخلش بردم، در حالی که ال دانه اش را در دهانم ریخت، سرم را بالا و پایین تکان دادم.
کنار کشیدم، شلوار و لباس زیرم را پایین انداختم، سپس پاهایش را گرفتم و کاری کردم که دور کمرم بپیچند. بدون اخطار وارد او شدم و باعث شدم پسر زیر من جیغ بکشد.
من زیاد اهمیتی ندادم و شروع کردم به فشار دادن بیشتر و سریعتر، شروع به بلندتر ناله کردن کردم و درد ال را به لذت تبدیل کردم.
من وارد او شدم، در حالی که ریوزاکی برای دومین بار آمد و نام من را فریاد زد.
"عالی بود." ال گفت: سعی کرد بغلم کنه.
(بله، بله...من دارم میرم حموم.) با تحقیر جواب دادم و دستانش را از خودم دور کردم و بلند شدم.
4 نوامبر 2004، 23:56
من بعد از داشتن یک "لحظه داغ" با ال به حمام فرار کرده بودم.
حالا شما از خود می‌پرسید: "چطور این لایت احمق ابتدا می‌گوید که ال را دوست دارد و بعد او را روی تخت رها می‌کند که انگار فقط یک اسباب بازی است؟"
اوه... حق با شماست، من واقعا احمق، احمق، احمق بودم، اما کلمه ای که مرا به بهترین نحو خلاصه می کند این است: احمق.
واقعا عصبانی شدم خیلی عصبانی
بازتاب گفت: "اوه اوه!"
"چه چیزی می خواهید؟!"
"خب، آدم عاشق کاری را که شما انجام دادید انجام نمی دهد..."
"تو می دانی که حق با توست. چقدر حق با ریوک است. من اصلا از رفتار امروز ریوزاکی با من خوشم نیومد، اون کیه که اینطوری با من رفتار کنه؟! چطور جرات میکنی؟! من کیرا هستم و هیچ‌کس، تکرار می‌کنم، هیچ‌کس نمی‌تواند با من اینطور رفتار کند!»
"لایت؟ آیا به کیرا بودن برگشتی؟»
ریوک پشت سرم پرسید.
«و-چی؟ ن-نه من کی کیرا نیستم...»
"احمق، این چیزی است که شما گفتید."
(آه، بله من کیرا هستم... نه... یک لحظه صبر کنید، من آنطور نیستم.. مثل... من.. من کیرا هستم... یا نه؟ لعنتی، من دارم دیوونه میشم...»
(به نظر من شما قبلاً دیوانه هستید، عزیزترین.)
ریوک گفت.
"تصمیم بگیر. با من هستی یا مخالف؟" بازتاب از من پرسید.
"نمی دانم...."
احساس ضعف و گیجی می کردم، به معنای واقعی کلمه داشتم دیوانه می شدم.
"پس، آیا رفتار امروز ال با شما را دوست داشتید؟"
"نه..."
"میخوای انتقام بگیری؟"
(آره...."
به پایین نگاه کردم و شروع کردم به فکر کردن.
"و... آیا او را دوست داری؟"
سرم را کمی بالا آوردم و با موهای جلوی صورتم به انعکاس خودم نگاه کردم. لبخند شیطانی روی لبم نشست.
«شاید یک بار، اما دیگر نه. و عشق کلمه بزرگی است، شاید فقط یک دلدادگی جوانی بود ... یک سرگرمی ... بالاخره من کیرا هستم. یا نه؟"
«پس برگشتی؟ ریوک از من پرسید.
(بله، من برگشتم. و از قبل برنامه‌ای برای بردن بازی در ذهن دارم.»
دیگر خودم را نمی شناختم، انگار بخشی از وجودم ذهنم را گرفته بود و مرا به گفتن و انجام کارهایی سوق داد که هرگز انجام نمی دادم.
به سمت ریوزاکی برگشتم که در همین حین لباس پوشیده بود و چیزهایی را که درآورده بودم روی صندلی گذاشته بود. به سمت کمد رفتم و لباس خواب پوشیدم.
"لایت؟ خوبی؟"
"بله چرا؟" سرد پرسیدم
با نگاهی افسرده و دلشکسته به من نگاه کرد.
روی تخت دراز کشیدم و پشتم را به او کردم.
"شب بخیر عشق من." او گفت.
شب، ال.
آن شب نتوانستم بخوابم و بارها و بارها به این فکر می‌کردم که روز بعد چه می‌خواهم انجام دهم، چگونه کاملاً دیوانه شده‌ام، چگونه دیگر نمی‌توانم کنترل زندگی‌ام را به دست بیاورم. حالم خراب بود
من یک احمق بودم. و این را قبلاً گفته ام و بارها با خودم تکرار کرده ام. ای کاش اولین بار که دفترچه را برداشتم، آن را در همان جایی که بود قرار می دادم. آرزو می کردم که او سالم بماند. دوست داشتم به زندگیم ادامه بدم. ای کاش هرگز ال را ندیده بودم و عاشقش نمی شدم. بنابراین نه من و نه او رنج نمی کشیدیم. دوست داشتم به کشتن جنایتکاران ادامه دهم بدون اینکه کسی تلاش کند جلوی من را بگیرد و خطر مرگ را به جان بخرد. 10...یا من نمی خواستم آن ماموران را بکشم... نمی خواستم مردم را رنج ببرم.
من خیلی چیزها را می خواستم.
اما سرنوشت راه دیگری را برای من انتخاب کرد.
5 نوامبر 2004، 9:38 صبح
و تا الان میدونی من دیوانه بودم.
دقایق به سرعت گذشت.
من به ساعت نگاه کردم.
9:58.035
فکر کردم: "اینجا رفتیم."
«ریوزاکی؟ حالت خوبه؟) از ماتسودای فضول پرسید.
"آره...."
شنیدم که چه می گویند، اما توجه نکردم. داشتم به ریوک گوش می دادم که اطلاعات خیلی مهمی به من می داد.
"لایت. نقشه شما کامل تر از آن چیزی است که فکر می کردم. میسا همه چیز را به خاطر می آورد و برای من یادداشتی گذاشت که روی آن نام ال نوشته شده بود. بعد از امروز، یک قدم با پیروزی فاصله دارید."
لبخند ذهنی زدم بلند شدم و به دنبال ریوک به سمت حموم رفتم. نقشه ام را اجرا کردم و برگشتم. میسا احمق بالاخره نقشی داشت.
دوباره به ساعت نگاه کردم.
9:59.
51
52
53
54
55
56
57
58
59
00
اتاق قرمز شد در حالی که کلمات روی صفحه کامپیوتر چشمک زد:
"همه داده ها حذف شده است"
«ریوزاکی؟! ریوزاکی چه خبر است؟!"
"من به واتاری گفتم که اگر اتفاقی برایش بیفتد باید تمام داده ها را حذف کند."
بعد از گفتن این جمله، ال در حین انجام عملم از روی صندلی افتاد.
<نه!" من دادزدم.
ریوزاکی را در آغوش گرفتم و او را به خودم نزدیک کردم.
«حتماً فردی با دفترچه مرگ بوده است. دنبالش بگرد. من اینجا با او می مانم." گفتم.
همه شروع کردند به دویدن و انجام کارهایی که من گفتم در حالی که من با ال تنها مانده بودم.
(بنابراین، لاولیت. چه احساسی دارد که باختی؟"
من کسی نبودم که حرف میزدم لعنتی! عشق من رنگرزی شد و من به امپراتوری کیرا فکر کردم!
(سپس این تو بودی. همیشه تو بودی."
پوزخندی روی صورتم ظاهر شد.
"به من بگو چرا." او با من به زبان مادری اش صحبت کرد.
«چون من کیرا هستم. و کیرا هیچ ظلمی ندارد. با این حال به سوال من جواب ندادی باختن چه حسی داره؟؟"
"من-به باختن اهمیتی نمی دهم...چون من..."
لحظه ای ایستاد.
این آخرین لحظات زندگی او بود.
"چون من .... من همیشه تو را دوست داشتم لایت."
از این حرف ها شوکه شدم. او در هنگام مرگ مرا عشق بزرگ خود می دانست نه قاتل خود.
"من... دوستت دارم لایت." با این حرف، آخرین نفسش را کشید و در آغوش من جان داد.
پیروزمندانه ایستادم و روی زمین افتادم. اما از درون ناامید بودم.
شاید بهتر باشد توضیحی در مورد اینکه چگونه او را کشتم به شما بدهم. ایناهاش:
فلاش بک
تازه وارد دستشویی شده بودم.
"ریوک، دفترچه یادداشت."
دفترچه مرگ را در دستانم گرفتم و بازش کردم. به اسمی که میسا برایم گذاشته بود نگاه کردم.
‏L Lawliet.
در دفتر نوشتم.
«ال لاولیت در 5 نوامبر 2004 در ساعت 10:01 صبح پس از گفتگو با قاتل خود درگذشت.»
"لایت. میسا در حال حاضر با واتاری صحبت می کند، از او می پرسد که آیا او می تواند شما را ببیند یا نه، اما او نام او را خواهد دید و در دفترچه مرگ می نویسد که او در ساعت مرگ خواهد مرد
10:00 حذف تمام داده ها. این سیگنال او برای شما خواهد بود."
"عالی. من برنده شدم. اما شما از کجا این همه چیز را می دانید؟"
"بعد از اینکه به میسا گفت که باید واتاری را بکشد، او این نقشه را ... با کمک رم در نظر گرفت.
و او همه چیز را برای من توضیح داد."
(باشه... او آنقدرها هم که فکر می کردم احمق نیست.)
سالها از آن روز گذشته بود، من «ال دوم» شده بودم و همه را گول زده بودم. به جز دو. نزدیک و خودم هر روز از احساس گناه غلبه می کردم اما تا به حال زیر انگشت شست شیطانم بودم... سپس آن روز فرا رسید. و می دانستم که قرار است بمیرم. نزدیک مرا کشف کرده بود و من زیر اتهامات فرو ریخته بودم.
‏«АНАНАНNANANANANAN!! درست است، من هستم کیرا.»
ماتسودا به من شلیک کرده بود و من از سرنوشتم فرار کرده بودم، زیرا یک ترسو کثیف بودم.
یک احمق
قبل از اینکه ریوک نام من را در دفترچه یادداشت بنویسد اتفاقی افتاد. اما... شاید اگر به شما بگویم بهتر باشد.
روی چند پله ساختمانی فرو ریختم که یادم نیست چه شکلی بود و کجا بود. این کوتوله آلبینو لعنتی مرا شکست داده بود. او امپراتوری مرا ساخته بود که به خاطر آن عشق بزرگم را کشته بودم، او مرا تحقیر کرده بود، مرا رنج می داد و مرا فریب داده بود.
این فقط یک تقلید رنگ پریده از ال بود. و اگر آلمانی نبود هرگز مرا شکست نمی داد. از اعتراف متنفرم، اما بله، او مرا شکست داده بود...
صدای شهر را از دور می شنیدم، با مردم بی خبر از اتفاقات... با مردمی که نمی دانستند خدایشان در حال مرگ است.
سپس، یک سر و صدا، یک صدای خفیف بالای سرم. مثل زمزمه بود و مرا صدا می زد...
"لایت؟"
"و-کی هست؟" با اینکه حرف زدن برایم سخت بود پرسیدم.
(این من هستم. من ال هستم."
"ا-ال؟!)
(بله دقیقا.» با صدایی سرد پاسخ داد.
"ب-ولی من تو را کشتم..."
"شاید بله، شاید نه، شاید شما فقط دیوانه شده اید."
"من-این امکان پذیر نیست..."
در همین حال بر بام یک آسمان خراش ....
«تو باختی، لایت. من از ابتدا به شما هشدار دادم که در هنگام مرگ نام شما را در دفترم خواهم نوشت. این یک قانون معتبر برای شینیگامی است که دفترچه را بین مردان می آورد و اولین کسی که دفترچه را از روی زمین برمی دارد. اگر تو را زندانی کرده بودند، کی می‌داند تا کی باید منتظر مرگت بودم، حوصله ماندن و انتظار ندارم، دیگر برای تو تمام شده است، پس بهتر است الان بمیری. ما زمان زیادی را با هم گذراندیم و خستگی های متقابل را از بین بردیم. این فقط یک انفجار بود."
به لایت برگردیم
"شاید لایت، این فقط احساس گناه شماست که در زمان نامناسبی خود را نشان می دهد..."
اشک های داغ شروع به غلتیدن روی گونه هایم کردند. *
(من-من همیشه تو را دوست داشتم، لاولیت."
یک حمله قلبی
آخرین سخنان لایت یاگامی.
آخرین نفس کیرا
من روی آن پله ها مردم، تنها در دنیا. و آگاه بودم که تنها کسی که واقعاً مرا دوست داشت مرده بود. به خاطر من.
شینیگامی شدم و تا ابد تنها بودم.
در حال حاضر من از طریق پورتال به دنیای انسان می اندیشم. ریوک می گوید شاید باید این کار را انجام دهم. من باید دفترچه یادداشت را مانند او با من بیاندازم. اما من نمی توانم. من نمی توانم، ممکن است شخص دیگری مانند من رنج بکشد.
من نمی خواهم.
و شاید من واقعا لیاقت تنهایی را داشته باشم، این مرا به یاد زمانی می اندازد که ال را مسخره می کردم و بعد اتفاقی برایم افتاد، مانند افتادن از پله ها یا چیزی... و لاولت به من گفت، او گفت این یک چیز است. ... اما چی؟ یادم نیست....
چقدر احمقانه!

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now