بازجویی🔞

13 0 0
                                    

اگر از او بپرسید دروغ می‌گوید، اما لایت یاگامی مدت‌ها بود که خودش نبود، او مدت‌ها بود که به دروغ گفتن و پنهان کردن افکار واقعی‌اش با مهارتی فوق‌العاده عادت کرده بود. چیزی که هنوز از کنترلش خارج بود، مهم نیست که چقدر سعی می کرد آن را نگه دارد، واکنش های بدنش بود.
کارآگاه با صدای عمیقش که بین چهار دیوار اتاق مرتب و پراکنده طنین انداز می شد، گفت: «تو واقعاً منزجر کننده ای کیرا.» یک شلاق دیگر دوباره باسن قرمز شده متهم را که روی زمین روی زانو دراز کشیده بود و دستانش را از پشت بسته بود و پاها و پاهایش را برهنه روی سختی کف فلزی بود، با آن تی سیاه آستین بلند تنبیه کرد. -پیراهنی که با آن دستگیر شده بود، از آنجایی که اعتراف کرد به عنوان مقصر احتمالی قاتل مورد نظر بوده است. قفل‌های قهوه‌ای او که حالا طولانی‌تر شده بود، به او کمک کرد تا رژ گونه‌هایش را بپوشاند، اما این شرم یا عصبانیت نبود که چهره‌اش را رنگی کرد، نه آن انکار که L در او برانگیخت، و نه حتی جفت دوربین اطرافش که آنها ضبط کردند. هر لحظه سازش به عنوان شاهدان خاموش. در آنجا، در حالی که سرش را خم کرده و در یک توپ جمع کرده بود، دلیل سرخ شدنش نعوظ ضربانی در فاق او بود، وجدی که سوزش روی پوستش هر بار که آن میله پوشیده از چرم براق مشکی او را تکان می داد، ایجاد می کرد.
-ال...چند بار باید این را تکرار کنم؟... من کیرا نیستم-صدای لرزانش در چنین شرایطی بهترین کاری بود که می توانست انجام دهد. شلاق دیگر همان چیزی بود که او درست در زمانی که کلمات از دهانش خارج شدند، دریافت کرد و باعث شد که او با احتیاط خرخر کند و انگشتان پایش را به هم ببندد.
-هر چند بار که لازم است برای جلوگیری از نمایش مسخره خود. خودت نبودی که گفتی از بی گناهی خودت مطمئن نیستی؟ -معلوم بود که ال لاولیت در آن بازجویی عجیب و غریب به این راحتی تسلیم نمی شود. یک ضربه دیگر
-روش های شما برای گرفتن اعتراف مشکوک است. این شکنجه ال.
تنبیه کننده به آرامی با پاهای برهنه متهم را محاصره کرد، چشم از او برنداشت، در حالی که شنیده هایش را تحلیل می کرد لبخند عجیبی بر لبانش نقش بست. چند ثانیه در مقابلش ایستاد، خمیده و ساکت بود و تلویحاً به رقیبش جرات داد که صورتش را بلند کند و نگاهش را نگه دارد. وقتی جوابی نگرفت به سمتش خم شد و با قدرت چانه اش را بالا آورد.
-اگر از آن لذت می بری، شکنجه نیست، لایت.
او در حالی که دندان هایش را به هم می فشرد گفت: «تو دیوونه ای L». با غرور به مرد سیاه مو نگاه کرد، پس اگر از آن لذت می برد چه؟ هیچ کس تحت چنین شرایطی به راستی اعتراف نمی‌کرد، و L از قبل آن را می‌دانست، که تنها یک معنی داشت: او نیز از آن لذت می‌برد.
لایت نمی توانست کاملا توضیح دهد که چگونه به آن نقطه رسیده اند. او شب اول حبس خود را به یاد آورد که در پایان روز وطاری او را از سلولش بیرون آورده بود و به دستور ال او را به آنجا برده بود و او را در همان وضعیت با تمام لباس هایش رها کرده بود. مرد زاغ بی وقفه او را تماشا می کرد، او به خوبی آن غلغلک را به خاطر می آورد که متهم لعنتی اش آن شی را در دستانش گرفت، آن را آسیاب کرد و با آن به کف دست خود زد و سعی داشت او را بترساند و به تنبیهش مباهات می کرد. برای دروغ هایش او فکر کرد که آیا متوجه هیجان او شده است، آیا افکار ناشایست او را خوانده است، زیرا درست در همان لحظه بود که همه چیز شروع شد. او به یاد آورد که چند جمله «فرار کن»، «مرا تنها بگذار»، کلماتی که کارآگاه مطمئناً به عنوان تلاشی نامطمئن برای خلاص شدن از شر او تلقی می‌کرد، به زبان آورده بود، اما در واقع برای شیطان مرگی بود که او را همراهی می‌کرد. مدت‌هاست که ریوک هر شب با خنده بازنشسته می‌شود و می‌دانست که صاحب Death Note مانند یک فانی خبیث تسلیم خواسته‌های زمینی شهوت شده است. و چه اهمیتی به تمسخر آن احمق داشت؟ این چیزی بیش از یک حرکت بیشتر در دوئل او با دشمن خود نبود. اگر L فکر می کرد که با این کار می خواهد تسلیم شود، بسیار در اشتباه بود. بله، او کیرا بود، و از نگاه زیرکانه ای که کارآگاه مشهور به او کرد، لذت می برد، چگونه با نگرانی لب هایش را می لیسید، از دیدن اینکه چگونه بین قوانین اخلاقی احمقانه و انحرافاتش سرگردان شده بود، لذت می برد، اما مهمتر از همه از آن جنسی بی امان لذت می برد. تنش در آن که هر دو زیر آب رفته بودند. این خدای دنیای جدید نیست که التماس رحمت می کند، بلکه خود L است که در این بازی شکست می خورد.
-می فهمم که نمی خواهی به جرمت اعتراف کنی، اما اعتراف کن که این را دوست داری.
-و چه چیزی از آن به دست خواهید آورد؟ این ربطی به قضیه نداره
-کیرا مغرور است، هرگز به ضعفی اعتراف نمی کند، هر چه زمان بیشتر می گذرد، بیشتر به نظرم می رسد که پروفایل شما کاملاً مطابقت دارد - صورتش را نزدیکتر کرد تا بتواند نفس های آشفته کودک را روی لب های رنگ پریده و نازک خود احساس کند. شاید نگویید، اما در اعماق وجودم می دانید که من درست می گویم.
البته حق داشت برنامه اولیه دانشجوی دانشگاه این بود که فقط چند روز پس از حبس، یادداشت مرگ را رها کند، اما پس از اولین ملاقات شبانه، نظرش تغییر کرد، اگر حافظه اش پاک می شد، از آن دوئل قدرت و اراده لذت نمی برد. راه، تسلیم غیر قابل مصرف، عصیان و سرکشی. لذتی بود که او حاضر به رد کردنش نبود، تحریکی وسوسه انگیز برای دشمنش.
لاولیت بلند شد و دوباره دور او حلقه زد. با پایان محصول، صورت زیبای پایش را نوازش کرد، به آرامی آن را در مسیری در امتداد نیم رخش، به سمت پشت او، سپس روی دستانش و تا پوست آشکار باسن شهوانی‌اش بلغزید، جایی که دوباره ضربات محکم دیگری طنین انداز شد. .
-به من بگو یاگامی... آیا وجدان نداری که می دانی پدرت روزها در زندان است در حالی که تو خدای دروغین بازی می کنی؟
انگشت اشاره و وسطش را لیسید و مطمئن شد که مقدار زیادی بزاق روی آنها می چکد.
لایت پس از آن رطوبت گرمی را روی پرینه اش احساس کرد، چشمانش را محکم بست و نمی توانست نفس نفس زدن لذت بخشی را مهار کند. انتظارش را نداشت، خیلی زیاد بود.
-تو یک خدا نیستی، تو یک مرد معمولی هستی که به قوانین این دنیا مقید شده‌ای. او به مالش آن ناحیه حساس ادامه داد، قطره‌ای از بزاق به اندام تناسلی مرد ژاپنی سر خورد و بین بیضه‌هایش دوید و انگار یک شکنجه خوشمزه برای طول عضو سخت خود. از روی غریزه، او کمی با باسن خود تکان می‌خورد و اجازه می‌دهد حالت بدنش بسته شود و قضاوتش با آن احساس سوزش تیره شود. او در تلاش برای مهار تکانه هایش، یک گونه اش را روی زمین گذاشت.
- بسه دیگه!..
...
-اعتراف کن! بگو دوست داری!
-من همچین کاری نمیکنم!
لاولیت با نوک انگشتان داغ و خیس خود بر آن ناحیه ضربه زد و او را به مرز هذیان رساند.
-بگو!
-ن... نه!
-درستو نگرفتی؟! - او با خشم نیرو را پرتاب کرد و با میل شدید نفسانی دوباره به او ضربه زد، این بار با دست خودش.
پژواک توبیخ بارها و بارها بین دیوارها طنین انداز شد. لاولیت ضربه محکمی زد و بدون شرم یا ملاحظه همه چیز را که در دسترس بود با فالانژهایش فشار داد. لایت تسلیم سختی تنبیه بدیع و لمس مسامحه شد. انضباط، تازیانه، نیش زدن، اطاعت.
کیرا حتی پس از آن که به شدت در رودخانه غلیظی از خلسه به اوج خود رسید، لذت خود را در آن شب اعتراف نکرد. با این حال باید به این فکر کند که حالا چه باید بکند، آیا به آن بازی پرپیچ و خم ادامه دهد یا دوباره لایت یاگامی شود و به شکست خود در این نبرد، در جنگ سلطه و تسلیم اعتراف کند.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now