زیرزمین

4 0 0
                                    

فصل اول
به زیرزمین خوش آمدید ال
-لایت... حالا... خواهش می کنم... - زمزمه کردم، در حالی که تقریباً دو روز از استرس همین وضعیت بودم -، بس است... به آرامی التماس کردم و سعی کردم مچ دستم را تکان دهم. بر اثر اصطکاک طناب روی آنها ملتهب شده است.
لایت که داشت اتاق را مرتب می کرد در حالی که من روی صندلی مانده بودم با دقت به من نگاه می کرد و جارویی را که در دستانش گرفته بود رها می کرد. سر و صدایی که او هنگام افتادن ایجاد کرد به نظرم رسوا کننده بود، محصول سکوت طاقت فرسای نصب شده در اتاق. نگاهش به من احساس ناراحتی عمیقی می‌داد، مخصوصاً پس از دیدن او که چشمانش را از روی نفرت گشاد می‌کرد.
با هر قدمی که لایت به سمت من برمی‌دارد، احساس کردم گردش خون قلبی‌ام افزایش می‌یابد.
-نمیشه، فهمیدی؟ -با تندی گفت کرد و پشتش را خم کرد به طوری که صورت ما در یک ارتفاع بود. دهانش لبخند زد، اما چشمانش این ژست را همراهی نکرد. سعی کردم قورت بدهم، اما کمبود بزاق باعث شد گلویم احساس سوزش کند.
زمزمه کردم، صدایم متزلزل و شکسته شد: "تو نمی توانی من را برای همیشه اینجا نگه داری..." از من چه انتظاری داری؟ -دوباره زمزمه کردم، پشتم قوز کردم و به زمین خیره شدم.
او با لبخند گفت: عزیزم، اما تو باعث این اتفاق شدی، انگار رفتار من او را ناامید کرده است. او به شدت نفس می‌کشید، دستش را به سمت صورتم دراز کرد و با لرزش انگشتانش را روی گونه‌ام می‌لرزید: «از اول نباید با شخص دیگری معاشقه می‌کردی.»
احساس کردم آدرنالین ضربان قلبم را افزایش می دهد.
او لایت را آنقدر خوب می‌شناخت که بداند در شرف حمله هیستریک است.
-اشتباه می کنی، اینطور نیست... -با عذاب توضیح دادم و سعی کردم با او روبرو شوم.
-این درست نیست؟ -یه ابرویی بالا انداخت در حالی که لباش رو به هم فشار میداد و کم کم پشتشو صاف میکرد-؟
تو رو به رویم به من می گویید که دروغ می گویم! - با ترس سرم را خم کردم و احساس کردم هر لحظه که در سکوت می گذرد ضربان قلبم بیشتر می شود.
-نه نه...فقط همینه - وقتی دیدم اونقدر دستاشو فشار داد که تو یه ثانیه بند انگشتاش رنگ پرید، کلمات تو گلوم حبس شدند.
-تو خائن لعنتی! - غرش کرد، صدایش را با عصبانیت تند کرد، دندان ها و فک های فشرده اش را به من نشان داد، در حالی که با عصبانیت به جارویی که روی زمین افتاده بود لگد زد -
من همه چیز را به تو داده ام!، اما برای تو هیچ چیز کافی نیست!، هیچ!
-ولی من فقط تورو دوست دارم...فقط بخاطر اینکه به یه لطف نیاز داشت باهاش ​​حرف زدم-عجله کردم جواب بدم و سعی کردم توهماتش رو کم کنم.
-خفه شو حالا! رگهای اطراف عنبیه او در حین صحبت شروع به متورم شدن و مرطوب شدن کردند. باورم نمیشه ظلمتو که اینجوری از عشق من بهت سو استفاده کردی! - گریه کرد و به سمت جایی که من بودم حرکت کرد و انگشتانش را با سختی شدید روی شانه هایم گذاشت. وقتی احساس کردم استخوان های ترقوه ام را سوراخ کردند، ناله دردناکی کشیدم.
-چند یادداشت به او قرض دادم چون گفت کلاس قبلی را از دست داده است، دیگر هیچ! -وقتی سوزش رو روی پوستم از اصطکاک احساس کردم جیغ زدم.
-تو قلابی، خیانتکار! - با گونه های سرخ شده و پر از اشک مرا سرزنش کرد و مرا تکان داد.
وقتی متوجه شدم ناخن هایش پوستم را پاره می کند، التماس کردم: "لطفا، لطفا، بس کن." جیغ بلندی کشیدم، وقتی متوجه لکه دار شدن خون پیراهنم شد ایستاد.
انگشتانش را از پوستم جدا کرد و ناگهان رهام کرد. بدنش شروع به لرزیدن کرد وقتی به دست هایش که از زخم من لکه دار شده بود نگاه کرد. دیدم گونه هایش از ضربه رنگ پریده، این چیزی بود که بعد از هر طغیان برایش اتفاق می افتاد.
او در حالی که دیوانه وار به هر طرف نگاه می کرد تکرار کرد: نه، نه، نه، نه. ال، عشق من، متاسفم، خیلی متاسفم،من نمیخواستم، نمیخواستم، نه، نه، نه -
در حالی که با وحشت از نتایج اعمال خود ناله می کرد، اشک از چشمانش سرازیر شد.
زمزمه کردم: «لایت، نه...» در حالی که درد شدیدی در سینه‌ام احساس می‌کردم، این‌طوری دیدنش باعث درد شدید من می‌شود. عشقم نگران نباش من خوبم... - با صدای آروم لبخند بهش اطمینان میدم.
او درست می گوید، او همه چیز را در زندگی به من داده است، او هر دقیقه را به من اختصاص داده است. من باید کمتر با شریکم رفتار می کردم، هرگز نمی خواستم باعث حسادت او شوم.
-عشقم، من، من - به من نزدیک شد، روی زمین خزید، تا بین پاهایم بود - من می خواهم جبران کنم، قسم می خورم.
- با دستای لرزون کمربندم رو درآورد در حالی که زیپم را باز می کرد و با گونه هایش شلوارک بوکسم را نوازش می کرد و با ظرافت می بوسید.
سعی کردم نعوظ رو به رشد داخل لباس زیرم را مهار کنم، اما نتوانستم. گرچه عقلم فریاد می زند که این درست نیست، اما حرارتی که از سینه ام بیرون می زند، وقتی لطافت و پشیمانی او را احساس می کنم، مرا کاملا مست می کند. وقتی لب هایش را روی سر آلت تناسلی من گذاشت و زبانش را با حرکات دایره ای در حالی که دستش را پشت سرم می برد و انگشتانمان را در هم می پیچید، با هیجان آهی کشیدم.
زمزمه اش را شنیدم: «دوستت دارم». شیرینی او سینه ام را آب کرد. من دوست ندارم او را عصبانی کنم، دوست دارم وقتی از من مراقبت می کند، وقتی که مرا نوازش می کند و از من محافظت می کند.
-آه... - وقتی دیدم داره با نعوظ من بازی می کنه که آب دهانش از گوشه لبش داغ می چکید، ناله کردم.
درد هرگز مانعی برای رابطه جنسی من و لایت نبوده است. وقتی رابطه ما شروع شد، او مرا به تخت بست، در حالی که به من حمله می کرد با دستانش خفه ام می کرد، من همیشه دوست داشتم درد و لذت را با هم مخلوط کنم. بنابراین، اگرچه ممکن است این یک موقعیت خطرناک باشد، بدن من آن را به عنوان چنین تشخیص نمی دهد.
-دوست داری؟ -با صدای خشن پرسید، مکیدن، روی عضوم سر خورد و سرعت حرکت را افزایش داد. با صدای بلند نفس نفس زدم و اجازه دادم ناله هایم اتاق را پر کند.
دوستش داری، دوستش داری، نه؟
سرم را تکان دادم، کاش می توانستم دستانم را آزاد کنم تا انگشتانم را در موهایش فرو کنم و او را عمیق تر کنم. شروع کردم به کج کردن باسنم، می خواستم احساس کنم دارم پشت گلویش را لمس می کنم.
با افزایش نشاط حرکاتم تاکید می کنم: «بله دوستش دارم، عشقم، بله دوستش دارم». پشتم را قوس دادم که احساس کردم گزگز در نعوظ سفت شده ام، می خواهم تمام شوم، دارد می آید.
- و این مال من است، ال، آلت تناسلی تو مال من است
چند ثانیه قبل از اینکه منفجر بشه و من وارد دهنش بشم گفت.
با صدایی شکسته و احساس غوغای دلپذیری در نبضم گفتم: «البته که هست. لب هایش را لیسید و هر چه را که با نوازش هایش بیرون رانده بود را قورت داد.
با لبخندی گفت: از شنیدن این حرفت خوشحالم، ال. او هنوز زانو زده بود، باکسر و شلوارم را با ظرافت بالا کشید.
-خب حالا بریم یه چیزی بخوریم؟ من پیشنهاد می کنم که این وضعیت مانند یک بازی یا یک شوخی افراطی باقی بماند. نور سرش را خم کرد، انگار گیج شده بود.
-چی میگی تو؟ -لبخند زد
-. اگر اینجا خانه تو باشد، عشق من
-چی..؟ - من بی حوصله می پرسم، هم از اطلاعات و هم از آرامش او در انتقال آن.
-که اینجا باشی عشقم. با خونسردی از روی زمین بلند می شود، می گوید: «دیگر نمی خواهم خودت را لو بدهی».
-. در اینجا من شما را از دست همه در امان خواهم داشت. به زیرزمین خوش آمدید
فصل دوم
چون دوستت دارم
در سن یازده سالگی او قبلاً مسئله همجنس گرایی را حل کرده بود. از همان دوران کودکی می دانستم که هر چقدر هم که یک زن زیبا باشد، اندام تناسلی من مطلقاً قادر به واکنش نیست. و پسر من سعی کردم. مجلات، تبلیغات، قهوه با پا، پورنوگرافی، اما اصلاً هیچ.
من بدبختی داشتم که در یک خانواده محافظه کار به دنیا آمدم، بنابراین آنها از این خبر خیلی هیجان زده نشدند. آنها مرا به عنوان کفر و گناهکار پایین نیاوردند.
سعی کردم زیاد به این موضوع اهمیت ندهم، چون گرایش جنسی تنها بخشی از یک فرد است. منظورم این است که من ال لاولیت هستم، نه آنطور که در کلاس به من اشاره کردند، «گوجه کاغذی». مطمئناً این را به دلیل رنگ پریدگی صورتم به من گفتند، نه به دلیل ضعف جسمانی، چون از کودکی به کلاس های کاپوئرا می رفتم و اعجوبه آکادمی ام بودم.
با این حال، به نظر می‌رسد که مردم بیش از حد به این موضوع اهمیت می‌دهند که من بیشتر توسط یک توده در پایین روشن می‌شوم تا دو تا در بالا.
انگار فضایی از طرد به تنم پیچیده شده بود. باید هر روز وانمود می کردم که نادیده گرفته شدن در خانه برایم بی ربط است و در کلاس درس هم همین طور بود.
گاهی اوقات، در طول روز، غم و اندوه من به حدی بود که یواشکی از راهروها به سمت حمام می رفتم تا بتوانم گریه کنم. با این حال، وقتی رنج بر من غلبه کرد، وقتی عذاب درونم را فرا گرفت، به بالا نگاه کردم، لایتی بود که موهایم را نوازش می کرد و به من می گفت که همه چیز درست می شود، اشک هایم را خشک می کرد زیرا از زمانی که او تمایل من به گریه کردن را در همه چیز کشف کرد، او یک کیسه دستمال کاغذی یکبار مصرف خرید.
لایت سه سال از من بزرگتر است و اگرچه در مدرسه با هم آشنا شدیم، اما او در حال حاضر در دانشگاه است. وقتش شد برای بردن من رفت و به خانه اش رفتیم. پدر و مادرش بر خلاف من به رابطه ما احترام می گذاشتند.
او از من در برابر همه محافظت کرد. برخلاف من، لایت بسیار محبوب بود.خجالتی مرموز کلاس.ورزشکار، جذاب، درخشان. همه دخترا با دیدن رد شدنش آهی کشیدند و خب برای من هم همین اتفاق افتاد. لایت از آن زیبایی برخوردار است که نمی توانی از مشاهده آن دست بکشی، مثل این است که او تو را هیپنوتیزم می کند.
چیزی هست که دانستن آن ضروری است. بله، جذبم به سمت مردان بود، با این حال، او مرا "جذب" نمی کرد، من را روشن می کرد، جذبم می کرد و با هر حرکتی مرا می لرزاند. تصویر او وسواسی بود که در پرپیچ و خم ترین گوشه های سرم جاسازی شده بود، عشقی افلاطونی برای بیان آن به گونه ای دیگر.
لایت کاملاً همجنسگرا بود، با این حال، مشخص بود که تنها کسی که متوجه شده بود من بودم. احتمالاً به این دلیل که به غیر از پسری به نام میکامی که هر دو چراغ مدرسه بودند، تمایل زیادی به صحبت کردن نداشت.
وقتی لایت متوجه همجنس گرایی من شد، در راهروها شروع به برخورد زیاد با هم کردیم، گاهی اوقات متوجه می شدم که او در حال تماشای من است و با احتیاط به من چشمکی می زد یا لبخندهایی به من می زد که از سر تا پا می لرزیدم. پسری که عملاً به کسی توجه نمی کرد، در میان مردم به دنبال من گشت. با این حال، ما صحبت نکردیم، آنچه رد و بدل کردیم چیزی جز معاشقه نبود.
راز بین هر دو
صادقانه بگویم، من عاشق آن لبخند صمیمانه و بیهوده ای که او به دیگران می کرد، نشدم، بلکه لبخندی بود که می گفت: "آنقدر به تو ضربه می زنم که حتی مرده ها هم متوجه شوند."
من آنقدر شیمی قوی با او احساس می کردم که می توانستم در زمان استراحت آب آناناس بنوشم و به آناتومی پروانه ها فکر کنم، که فقط با دیدن سایه او یک جلسه جنسی شدید به ذهنم خطور می کرد.
می خواستم جلوتر بروم، ایده با لایت بودن، هرگونه مشکل یا ناراحتی فعلی را از سرم منحرف کرد.یک روز تابستانی، وقتی در راهروی همدیگر را دیدیم، زنگ خانه به صدا درآمد. تصمیم گرفتم از کنارش رد شوم و این جسارت را داشتم که به آرامی فاق او را بدون اینکه متوجه شود لمس کنم. از آنجایی که وقتی این اتفاق افتاد او مرا تماشا می کرد، می توانست جلوی آن را بگیرد، اما این کار را نکرد.
سوزشی که در دستم حس کردم به حدی بود که سریع و مضطرب به سمت دستشویی دویدم و لباس هایم را در آوردم. آماده شدم دوش بگیرم، با استفاده از این که همه باید بروند کلاس، می خواستم خودارضایی کنم، می خواستم خودم را با آن حسی که هنوز وجودم را تحت الشعاع قرار می داد لمس کنم.
در دوش را بدون قفل بستم و دوش را روشن کردم و اجازه دادم آب داغ از موهایم تا قوزک پام جاری شود. هر بار که صورت او را در ذهنم تداعی می‌کردم احساس می‌کردم نعوظم رشد می‌کند و با دست شروع به نوازش خود از جلو به عقب کردم و سر آلت تناسلی‌ام را آشکار می‌کردم.
از لحظه ای به لحظه دیگر، صدای باز شدن در اتاقکم را شنیدم و به کسی اجازه ورود داد که بلافاصله در را پشت سرش قفل کرد. توده ای در گلویم ایجاد شد، بدون اینکه برگردم آن را تشخیص داده بودم، عطر او بود.
ما قبلاً هرگز جمله ای رد و بدل نکرده بودیم، همه چیزهایی که تجربه کرده بودیم جسمانی یا اشاره ای بود.
وقتی موهایم را عقب می کشید، احساس کردم خیس شدن لب هایش از پشت گردنم جاری شد. دستانش دور کمرم حلقه شده بود، نعوظش را می مالید، انحنای گردنم را می بوسید. صدای خنده‌اش را پشت گوشم شنیدم که روی نوازش‌هایش ناله می‌کردم، یک دستش روی نعوظم می‌چرخید و با دست دیگر نوک سینه‌ام را ماساژ می‌داد.
رژگونه کاملاً به صورتم هجوم آورد که در یک حرکت چابک مرا برگرداند و ما را رو به روی هم قرار داد. جوش و خروشی که وقتی موهایش را از آب خیس از دوش دیدم در بدنم گذشت، در حالی که او مرا با دستانش به دیوار چسبانده بود، کاملاً غیرقابل توضیح است، زبان هرگز قادر نخواهد بود آن احساس بسیار بدوی و شدیدی را که تجربه می کردم در بر گیرد. .
-ممنون بابت هدیه، ال. او چند ثانیه قبل از اینکه زبانش را به دهانم وارد کند، زمزمه کرد و لب هایم را با اضطراب و اغواگری نیش زد: "حالا تو مال من را خواهی شناخت."
-میتونم بدونم چی تو رو اینقدر بامزه میکنه؟ لایت وقتی لبخند من را بعد از ساعاتی طاقت فرسا در سکوت دید، پرسید چرا لبخند؟یا بهتر است بگوییم توسط چه کسی؟ به وضوح می‌توانستم خصومت را در لحن او تشخیص دهم، اما آنقدر با خاطره راحت بودم که به آن توجهی نکردم.
با تصویر درج شده ملاقاتمان زیر دوش مدرسه پاسخ دادم: «در تو، در ما».
-دروغ میگی لعنتی دروغ میگی! - فریاد زد، از روی صندلی بلند شد و به خاطر ناگهانی که این کار را کرده بود، آن را دور انداخت.
-ولی لایت قبلا بهت گفتم...
-ماتسودا لعنتی!اگه دوباره دستش رو بذاره روی تو می کشمش قسم می خورم که می کشمش!
-دفتر بود، یه دفتر ساده بهش قرض دادم عشق! - من ادعا کردم، شکنجه شدم و رنج کشیدم، لایت هنوز تصمیم به شل کردن روابطم نداشت. قبلا بهت گفته بودم دوستت دارم تو تنها کسی هستی برای من... منو از اینجا بیرون کن...
-تو ریاکاری، میخوای منو فریب بدی تا گره ات رو باز کنم، نه؟ میخوای ترکم کنی میخوای ترکم کنی! - او به دلیل عدم تعادلی که فرضی که در مورد افکار من ایجاد کرده بود، محکوم کرد. قبل از اینکه دستش را به گونه ام کوبید و سوزش و درد گزنده ای روی صورتم گذاشت، نتوانستم توجیه کنم.
-چرا لایت؟ - قبل از اینکه تلخی روی صورتم بلغزد و با هق هق زخمی که باعث شده بود از او پرسیدم - چرا با من این کار را می کنی؟ اگر بدانی که برای من همه چیز هستی، همه چیز...
اعتراف می کنم که نفس نفس می زند، احساس می کنم یک سوراخ عمیق از سینه ام بیرون می آید.
-در مورد چی میگیری؟ - می پرسد و سرش را کج می کند: آرام باش.
این فقط چند سال طول می کشد، این برای شماست که خودتان را از بقیه سم زدایی کنید، شما به آنها نیاز ندارید، فقط به من نیاز دارید. آنجا پر از آدم های بد است، من کسی هستم که قرار است به بهترین شکل از تو مراقبت کنم، زیرا دوستت دارم، دوستت دارم، عشق من.
لب‌هایم را روی هم فشار می‌دهم و سعی می‌کنم جلوی اشک‌ها را بگیرم، در حالی که لایت نزدیک می‌شود تا اشک‌های غمگینی را که خودش ایجاد کرده است خشک کند.
در حالی که با بازیگوشی یک قاشق سوپ را روی لبم بالا می‌برد، با خوشحالی گفت: "دهان کوچکت را باز کن و "آآآآآ" بگو.
با خجالت هر کاری که او می خواهد انجام می دهم و اجازه می دهم مایع داغ بدون هیچ مقاومتی وارد شود. با محدودیت هایی که روی مچ دستم وجود داشت، برای من غیرممکن بود که بتوانم تمرینی به سادگی غذا خوردن انجام دهم.
یه جورایی سریع با شرایط وفق پیدا کردم. وقتی چیزی را زیر سوال نمی برم، لایت آرام می ماند و می توانم از توجه او لذت ببرم. من از هر غذایی که او تهیه کرده لذت برده ام، زیرا آشپزی یکی از استعدادهای اوست. آن سوپ هم از این قاعده مستثنی نبود و مدتی بود که چیزی که کنسرو نشده باشد نخورده بودم.
او در حالی که فواره خالی را روی میزی کنار ما گذاشته بود، با لبخند گفت: "من عاشق این هستم که ما بحث نکنیم، عشق من." آبگوشت رو دوست داشتی شاید خیلی شور بود نمیدونم.
-نفیس بود، لایت. تو در آشپزی عالی هستی - جواب دادم و سعی کردم لبخند بزنم. با این حال، نمی‌توانستم خستگی را که نشستن طولانی مدت برایم ایجاد کرده بود، کاملاً استتار کنم. من به سختی رها کردم تا حمامی را که در آن اتاق ادغام شده بود، اشغال کنم و زمان آن مشخص شده بود. پنج دقیقه بیشتر طول نمی کشید، همه چیز باید سریع انجام می شد.
-خیلی خوشحالم می کنه که دوست داری عشقم
من همه چی رو مخصوص تو آماده می کنم. او در حالی که ظروف کثیف را در دستانش گرفته بود به من گفت: "دسر می آورم، طولانی نمی کنم."
در سرم طنین انداز شد: «من مخصوص تو آماده کردم». هیچ کس در خانه آن حرکات را برای من نداشت. اگر من یا برادرم می خواستیم غذا بخوریم، دو راه وجود داشت، یا خودمان می پختیم یا با پولی که پدر و مادرمان به ما داده بودند خریدیم تا از زیر بار آن مسئولیت خلاص شویم. در واقع، جدا شدن آنها به قدری مزمن است که من حتی مطمئن نیستم آنها متوجه شوند که من بیش از سه روز است که در خانه نرفته ام.
با احساس ناراحتی در قلبم نفس می کشیدم و هر لحظه احساس می کردم ضربان قلبم کاهش می یابد.
چرا لایت برای آوردن دسر طول می کشد؟
از زمانی که با او آشنا شدم، روزهای بسیار بدی را با تنهایی سپری کردم. هر بار که او حضور ندارد، حتی اگر فقط برای یک لحظه باشد، من شروع به برانگیختن موقعیت هایی در زندگی خود می کنم که من را ناراحت می کند و من را وارد یک حلقه طوفانی می کنم که فرار از آن غیرممکن است. مثل این است که من نمی توانم لحظات شادی را تجربه کنم بدون اینکه خودم با تصوراتم درباره واقعیت آنها را خراب کنم. هر اتفاق مثبتی که برای من رخ می دهد، هر دلیلی که می تواند کمی خوشحالم کند، با خاطره ای که با آن مقابله می کند، ویران می شود. یعنی همانطور که من را خوشحال می کند که لایت برای من غذا می پزد، غمگینم است که به یاد بیاورم مادرم از این کار متنفر بود و آشکارا آن را بیان کرد.
چند باری که مادرم غذا درست می‌کرد، باید آن را قورت می‌داد و بیشتر شبیه شکنجه بود. برنج سوخته، رشته فرنگی خیس، سبزیجات شسته نشده، شیر تاریخ مصرف گذشته، به عنوان مثال های خاص. غذاهایی که هم Beyond، هم برادرم و هم من را با گرفتگی درد روی زمین گذاشت. به خاطر موارد فوق است که در سنین پایین آشپزی را یاد گرفتم. با این حال، با بزرگتر شدن، دیگر انرژی لازم برای انجام این کار را نداشتم، بنابراین شروع کردم به گرفتن پول و خوردن هر چه می خواستم در خیابان.
با در نظر گرفتن آن، چگونه قلب من می تواند از لایت متنفر باشد؟ اگر برایم چیزهایی بپزد که دوست دارم و سالم هستند، موهایم را برس می کشد و خشک می کند، به تک تک حرکاتم توجه می کند، گاهی کتاب می آورد، برایم می خواند و درباره آنها صحبت می کنیم.
چطور می‌توانستم حال بد پراکنده‌اش را بعد از این‌که او انجام می‌دهد تا من را خوشحال ببیند، تحمل نکنم؟ او به قدری جزئیات گرا است که در صورت گریه ای که هر بار به خودم آسیب می زنم، حتماً یک کیسه دستمال کاغذی یکبار مصرف حمل می کند. من قبل از لایت هیچ کس در جهان نبودم.
چشمانم برق می زند و به سختی می توانم ببینم.
لایت زمزمه کرد و با حالتی متحرک وارد اتاق شد و صندلی را گرفت تا جلوی من بنشیند: "ببین چه آوردم، عشقم." توت فرنگی آغشته به شکلات با کمی بستنی نعنا و پسته.
احساس کردم قلبم به تپش افتاد. او نور لحظه های تاریکی من است، تنها کسی که قادر است من را از سوراخی که در هر زمان غیبت در آن می بینم بیرون بکشد.
-لایت - آروم صداش کردم.
-آره؟ -در حالی که یکی از میوه ها را با چنگال می کرد پرسید.
خواهش کردم و به زمین خیره شدم: "یه لحظه بذارش." بیا و من را بزرگ کن لطفا مرا در آغوش بگیر.
لایت، کمی گیج، اما بدون اینکه حال و هوای شادش را ترک کند، دستانش را به سمت من دراز کرد، یک دستش را روی پشتم گذاشت و دست دیگرش را در موهای تیره ام در هم پیچید. چانه ام را روی شانه هایش گذاشتم و با احساس آرامش از حضور او در اتاق، خیلی آهسته شروع به گریه کردم.
تنها چیزی که برایم مشهود است این است که فقط در آغوش او آرامش پیدا می کنم. او تنها خانواده من است.
می خواستم دستم را آزاد کنم تا او را هم در آغوش بگیرم و بغلش کنم.
من اعتراف کردم: "من به تو نیاز دارم، من همیشه به تو نیاز دارم." "و من تو را دوست دارم... من تو را مانند هیچ چیز در دنیا دوست دارم." او فشاری به من داد که احساس نوازش و خوش آمدگویی داشت.
نزدیک گوشم زمزمه کرد: "من تو را بیشتر دوست دارم، ال" و شروع کرد به بوسیدن گردنم با ملایمت و بسیار آرام.
من نمی خواستم در مورد آن بحث کنم، اما این درست نیست. تمام وجودم را به او می دادم، این آزادی را می دادم که هر کاری می خواهد با من بکند.
احساس کردم دستانش پشت گردنم را محکم گرفت، در حالی که دیگری به کمرم چسبیده بود. وقتی زبانش انحنای گردنم را می‌چرخاند، ناله کردم و سرم را به عقب تکیه دادم و آن را در دسترس‌تر کردم.
اگر لایت در کنارم بود می توانستم با هر چیزی روبرو شوم.
وقتی دندان هایش پوستم را به آرامی گاز گرفت، نفس نفس زدم: «لایت، مهم نیست که باید برای همیشه کنارت بمانم، مهم نیست که دیگر نور خورشید را نبینم، مهم نیست که بتوانم. دیگر این اتاق را ترک نکن.» تا زمانی که بتوانم با تو باشم.
احساس کردم لایت یخ زد و او با تمام شدن جمله ناگهان از من فاصله گرفت. در چشمانش ترس، وحشت می بینم، با آشفتگی نفس می کشد و دستانش عرق می کند.
-نه...نه...این درست نیست ال...
با دیدن تغییر ناگهانی خلق و خوی او، آب دهانم را قورت دادم، هرگز نمی دانستم وقتی این اتفاق برای او افتاد چه انتظاری داشته باشم.
می ترسیدم فکر کنم ممکنه خشن بشه ولی...نمیدونم الان چه غلطی کردم؟
-چه چیزی خوب نیست؟ -با ترس لکنت زدم و شانه هایم را بالا انداختم. نمیتونستم دست از لرزش بردارم، شکمم داشت می چرخید.
بدون اینکه حرفی بزند و با نگاهی گمشده شروع به بازکردن طناب هایم کرد تا اینکه از هر بند رهایی یافت.
مچ دستم را حرکت دادم، در اثر مواد طناب گرفتگی و ملتهب شدم.
-نمیشه، ال، من همچین کاری باهات نمی کنم...
لایت پشتش روی زمین افتاد، داشت خفه می شد، با دو دستش سینه اش را گرفت، نفسش سخت می شد، با گذشت ثانیه ها صورتش قرمز می شد. به او نزدیک شدم و سعی کردم صورتش را به صورتم نزدیک کنم.
-لایت عشقم آروم باش به من نگاه کن لطفا
-دستامو گذاشتم روی گونه هاش و پیشونیشو گذاشتم روی گونه هام
- به من نگاه کن عشقم لطفا نفس بکش نفس بکش این میگذره من اینجام با تو -من لایت رو کاملا میشناختم که بفهمم داره عذاب میکشه از حمله وحشت - عشق من، به من نگاه کن، همه چیز خوب است، همه چیز سر جای خودش است، ما در این با هم هستیم.
چند ثانیه همینطور ماندیم و چسبیده بودیم و لایت کم کم به ریتم همیشگی اش ادامه داد. من او را محکم در آغوش گرفتم زیرا احساس کردم علائمش از شدت کاهش یافته است.
"بیمار". من از این موضوع اطلاع داشتم، والدین لایت به من اطلاع داده بودند، آنها به دنبال من در مدرسه رفتند تا به من در مورد تشخیص روانپزشکی او هشدار دهند. با این حال، حتی با سندی که در دستم بود، نمی‌توانستم آن را زمین بگذارم، نمی‌خواستم آن را رها کنم.
-لایت نگران نباش من میرم کمکت می کنم حمایتت می کنم با هم از این قضیه خلاص می شویم و...
-هیچ درمانی برای چیزی که دارم نیست ال. گاهی اوقات من کاملاً واقعیت را گم می کنم. تو نمی تونی کاری که باهات کردم رو تحمل کنی... - سعی کرد از چنگ من خلاص بشه اما من نگذاشتم بره.
-بله لایت، من تو را در درمان همراهی می کنم، داروی مورد نیازت را می خوریم، من آنجا خواهم بود و.
-نه، ال، نه! نمی‌خواهم به بیمارستان روانی بروم، نمی‌خواهم به یک غریبه بگویم که چه اتفاقی برایم می‌افتد، نمی‌خواهم با آنها در مورد زندگی‌ام صحبت کنم، نمی‌خواهم آنها درباره من بدانند، یا در مورد کارهایی که با من کردند، من... - لایت من را رها کرد و در حالی که یک رچ را فشار می داد، شکمش را در دستانش گرفت.
-با تو چه کردند؟ لایت، عزیزم، عشقم
از چی حرف میزنی؟
- در حالی که پشتش را نوازش می کردم هق هق زدم - با تو چه کردند؟
-ال، حالا برو... - چند ثانیه قبل از اینکه بیهوش شود زمزمه کرد. اگر می خواستی فرار کنی، الان وقتشه.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now