انسانها برای شکست برنامهریزی شدهاند، همیشه از قبل آماده شکست هستند، زیرا آنها به دنیا میآیند، تنها یقین و انکار ناپذیر آنها مرگ است و همیشه خواهد بود. همه میدانند که خواهد آمد، اما هرگز آماده نیستند. طعم زندگی طعمی که می تواند به شیرینی عطر نم نم بارانی باشد که در صبح روز دوشنبه می بارد و احساس تنبلی خوشایند را در بدن به جای می گذارد یا حتی تلخ مانند حسادت زهرآگینی که دل هر یک را پر می کند. و هر انسانی که به خود اجازه می دهد تسلیم این حس ناپسند شود، طعم بدی در دهان به جا می گذارد و احساس حقارتی که به اندازه بوی پوسیدگی جسد ناخوشایند است، از هر چیزی که نمی دانند می ترسند. خودشان قضاوت می کنند خودشان می دانند درست یا نادرست با سرهای ضعیفشان دنیای کوچکی می سازند و همه چیز بیرون از آنها به طرز وحشتناکی بی ثمر و کثیف است از مرگ می ترسند، یک چیز طبیعی و حتی زیبا، اما از آن می ترسند. آنها می ترسند دوباره بیدار نشوند. برای دیدن طلوع خورشید که اصرار دارد شبکیه چشم خود را با تصویری غیرقابل توضیح آرام و خوشایند نشان دهد، آنها می ترسند که دیگر نتوانند بوی قهوه قوی را که هر روز صبح درست می کنند و آنها را از خواب بیدار می کند، حس کنند. مثل شوکی از واقعیت، داغ و تلخ، از گلو فرو می رود و روح را مثل آغوشی محکم گرم می کند، می ترسند دیگر طعم لب های عزیزشان را نچشند، طعم هایی به رنگ های رنگین کمان متنوع، هر کدام به ارمغان می آورند. آنها یک احساس منحصر به فرد از لذت، هر یک آنها را به ارمغان می آورد. آنها تا زمانی که زنده هستند و با سرهای پر از میلیون ها فکر بیهوده و غیر ضروری، هرگز نمی دانند طرف مقابل چیست، اما می ترسند. آنها برای عزیزانشان که از دست دادنشان رها شده اند می ترسند، با اشک های نمکی که از چشمان متورم و قرمزشان جاری می شود، از کارهایی که هرگز انجام نداده اند و هرگز انجام نخواهند داد زیرا آنها رفته اند، احساساتی که هرگز زندگی نخواهند کرد می ترسند. آزمایش کردن آنها می ترسند که دیگر نتوانند ریه های خود را با هوایی پر کنند که زمانی پاک بود، اما امروز چیزی جز مه تقریبا سمی نیست که خون را پمپاژ می کند و رگ های آنها را مانند آخرین اخگر آتش قدیمی گرم می کند. و آنها را راست نگه می دارد; بیدار هستند تا زندگی ناچیز و ناپاک خود را بگذرانند، آنها می ترسند که اینجا نباشند تا ببینند دنیا خراب می شود، تکه تکه می شود، در حالی که آخرین انسان ها با ناامیدی برای زندگی خود فریاد می زنند. در نهایت اگر نترسند چه چیزی برای آنها باقی می ماند؟ موجوداتی آنقدر شکننده و بی اهمیت که با کوچکترین تماسی می توانند بشکنند؟ "
می خواستم دوباره به کارآگاه مشت بزنم.
او که همیشه مرا متهم به کیرا بودن می کرد، این جسارت را داشت که در حضور من اعتراف کند که اگر من خودم قاتل سریال لعنتی نبودم، سخنان او: "تحقیق فایده ای ندارد (...)"
در هر صورت، من نمی توانم نسبت به او احساس نفرت داشته باشم، هوش، خردمندی او در مواجهه با موقعیت های پیچیده و احساس عدالت او را تحسین می کنم. با این حال، چرا من هدف شما هستم؟ این مدام در سرم می چرخید و همیشه اصرار می کرد که قاتل واقعی من هستم، گویی او به آن نیاز دارد و این تنها حقیقت زندگی او بود.
عجیب است، من نمی توانستم او را به خاطر آن سرزنش کنم.
مغزم به نوعی به من گفت که او حق دارد به من شک کند. ماندن در شرکت او به هیچ وجه بزرگترین اتلاف وقت نبود، اعتقادات و ایده های او صرفاً نابغه هستند، ریوزاکی خود نابغه است.
ما اختلافات خود را داریم و مشت و لگد پرتاب می کنیم، اما در مجموع، ریوزاکی برای من شرکت بدی نبود - مانند بخش بزرگی از جمعیت جهان که همیشه با کلمات خوب دستکاری می شوند - خوشحالم که... باهاش کار کنم؟... .
شاید. من L را به خاطر کارآگاه زیرک بودن تحسین می کنم.
- این جدیه؟ - "من هر چیزی را که در مورد این پاندا فکر می کردم پس می گیرم، او فقط یک احمق، ضد اجتماعی با مسائل جدی اعتماد و وسواس زیادی به شیرینی جات است."
- Raito-kun، شما می دانید نظارت 24 ساعته چیست، نه؟ - هوا پر از تمسخر شد. - این بدیهی است که شامل حمام می شود. - کارآگاه با صدای آرام همیشگی اش و انگشت اشاره اش روی لبش صحبت کرد.
- حتی میفهمم چرا به من دستبند زدی.
- نه. من نمی فهمم. - اما چرا به من ملحق میشی؟ - "شما فقط می توانید در کنار صبر کنید."
- خوب رایتو کان، این فقط شک من را در مورد کیرا بودن تو و زمان حمام کردن را کاهش می دهد.
- ... - این برای لایت واضح بود، اما او همچنان از اشتراک حمام با شخص دیگری کمی ترس داشت، زیرا همیشه حریم خصوصی زیادی داشت.
لایت شروع به درآوردن شلوارش کرد و او را فقط باکسر سیاه و پیراهن لباس سفید به تن کرد. او متوجه شد که به این فکر می کند که چگونه پیراهنش را در بیاورد، زیرا هر دو زنجیر شده بودند. او به ریوزاکی نگاه کرد که دمای آب را لمس می کرد و منتظر پاسخ بود.
- چی شده رایتو کان؟ - بدون اینکه زحمت نگاه کردن به دیگری را داشته باشد، صحبت می کند
- میخوای دستبندها رو در بیاری تا دوش بگیریم؟ - این بدیهی بود چون نمی توان بلوز را با دستبند درآورد.
- در مورد آن، - ریوزاکی برگشت و برای اولین بار در آن لحظه نگاهش را به سمت کوچکترین فرد معطوف کرد، او نمیتوانست متوجه شود که دیگری با بلوز رسمی که یک سوم لباس خصوصی او را پوشانده بود، چقدر جذاب است. نه اینکه خیلی به زیبایی ظاهری اهمیت می داد، اما لیگث آدم بدی بود، او قبلاً با استدلال تند و تیزهوشی در حل مشکلات زندانی را اغوا کرده بود، حالا اندام باریک خود را بدون "نقص" به رخ می کشد.
ریوزاکی طولی نکشید که پیراهن دیگری را پاره کرد.
- تو دیوانه ای؟ - او واقعاً هیچ تصوری از خطر ندارد. فکر لایت. - چرا کرد؟
- همانطور که قبلاً گفتم، ما وقت نداریم. و کلید دستبند با واتاری است. فکر کردم بهتر است آن را نزد او بگذارم و نیاوردم، چون امروز قصد دوش گرفتن نداشتم. - لیگث بحث کمی را که قبل از حمام داشتند به یاد آورد، کارآگاه اصلاً نمی خواست تسلیم شود، با این حال، لیگت یاگامی مردی نیست که تسلیم شود. - اینقدر عصبانی نباش. دفعه بعد لجبازی شما را در نظر می گیرم.
نور تحریک را نادیده گرفت، او خسته بود. وقتی متوجه تاخیر بازداشت شده شد، بلافاصله گفت: من تنها کسی نیستم که در این وضعیت شرم آور است.
- تو... نمیخوای لباساتو هم در بیاری؟ - احساس سوزش خفیفی به صورت پسر اصابت کرد، حتی او دلیل آن را هم متوجه نشد. - یعنی تو عجله نداشتی؟
- آه بله. من واقعاً از دمای آب بسیار سرگرم شدم. - آیا این پسر مشکلی دارد؟ - با این حال، چرا این میل ناگهانی برای دیدن من بدون لباسم؟... شاید خودت را در یک ... "مضرر" می دیدی؟... آیا احساس عدالت تو اینقدر قوی است؟ یاگامی کان؟ - "من جهت این گفتگو را دوست ندارم." - شاید... کیرا هم چنین حسی دارد. با وجود اینکه او تبلیغ برابری نمی کند، به نوعی فکر می کند که حق انتخاب سرنوشت مردم را دارد. - این آخرین نی لیگث بود، او از آن روز خسته شده بود - چیز معمولی - بالاخره پدرش مجبور شد حتی پس از 60 روز زندان وانمود به کشتن او کند.-
باید اضافه کنم که ... - صدای برخورد دست به صورت رنگ پریده تمام محیط را ساکت کرد، از این به بعد تنها صدایی که شنیده می شد صدای یاگامی بود.
- من از متهم شدن به یک قاتل، روانی، قاتل واقعی، هر چه شما ترجیح می دهید خسته شده ام.
من از بی اعتمادی خسته شده ام، آیا اصلاً به این فکر می کنی که وقتی به قتل صدها نفر متهم می شوم چه احساسی دارم؟ - اجساد از قبل روی زمین بود، لایت روی زانوهایش در مقابل کارآگاهی که نیمه دراز کشیده بود.
- مشکلت چیه؟ - لایت تا جایی فریاد زد که گلویش خشک شده بود و به آب نیاز داشت، در آن لحظه نفرت او چنین بود. یقه اش را گرفت و صورتشان را خیلی نزدیک کرد. - من از این به اندازه کافی سیر شدم. دستگیری من و میسا کافی نبود؟ شاید شما این ایده را دوست نداشته باشید، اما حتی شما، "سرباز بزرگ" نیز ممکن است اشتباه کنید. - خون مرد جوانتر در حال جوشیدن بود و تنها صدایی که آن دو می توانستند بشنوند تنفس سریع او بود، لایت هنوز کمی طول کشید تا متوجه وضعیت شود. نیمه برهنه بودن بر روی بدن شخص دیگری و نفس نفس زدن می تواند باعث سوء تفاهم های زیادی شود. لایت بدون صحبت با کارآگاهی که روی زمین مانده بود بلند شد. داشت از شرم می مرد، اما این را به ال نشان نمی داد.
سکوت اکنون سرود آنها بود، در حالی که لایت طوری به زمین خیره شده بود که انگار جالبترین چیز دنیاست، کارآگاه همچنان روی آن نشسته بود و به نظر میرسید که در مورد چیزی فکر میکرد.
زمان زیادی نگذشت و صدای زنجیر در اتاق پیچید، لایت در آن لحظه از خیره شدن به زمین دست نکشید، اما زمانی که خود را مجبور به بررسی وضعیت کرد، متوجه شد که کارآگاه نه تنها مغز درخشانی دارد، بلکه بدنش نیز بسیار عالی است. همچنین به معنای واقعی کلمه می درخشید، پوست سفید نور محیط را منعکس می کرد، که تضاد زیبایی را با موهای مشکی او ایجاد می کرد، در یک آبشار بی ادبانه پایین آمد و فقط چند سانتی متر از شانه های پهن او ایستاد. کمر او نیز بی توجه نبود، برای یک مرد نازک بود
وقتی ریوزاکی "فهمید" که تحت نظر است، اعصابش را داشت که چیزی بگوید...
- همه چیز خوبه، لایت کان؟ - این سؤال قبلاً نمادی از تمسخر برای لیگث بود، اما از آنجایی که او نمی توانست روی برخی از نورون ها حساب کند، فقط به آن پاسخ داد.
- آره. - مثل مجروح سرش را تکان می دهد.
-خوبه...خب...بریم حمام؟
لایت به هر طریق ممکن خود را از نظر ذهنی نفرین کرد، که حتی متوجه نشد که چه زمانی قدیمی ترین قطعه گم شده را حذف کرد - که اتفاقاً خاکستری بود. - پسر از چیزی که دید شگفت زده شد، که نمیتوان آن را عادی تلقی کرد، ریوزاکی نیز از این نظر دارای موهبت بود، به نظر من، برای حمل چنین عضوی باید مجوز دولتی داشت. یاگامی سرش را تکان داد (ههه) و آن افکار را کنار زد.
آن دو در سکوت کامل وارد حمام شدند، دوش ها کنار هم بودند، دیوارها بود اما... آنقدر پایین بودند که نمی توانستند چیزی را بپوشانند یا حریم لازم را فراهم کنند.
لایت قبلاً حسابش را از دست داده بود که چند بار نگاهش به مرد مسنتر افتاد، آب روی موهای سیاهش افتاد و آنها را تراکمتر کرد، سپس چهرهاش با موهای پشت سرش بیشتر نمایان شد که کارآگاه را جذابتر کرد. در هر صورت این دو تا زیر کمر نگاه های زیادی رد و بدل نکردند.
ریوزاکی خیلی وقت پیش کارش را تمام کرده بود، اما هنوز یک یاگامی خاص بود که اصرار داشت بیشتر از حد لازم طول بکشد.
سپس مرد مسنتر از روی دیوار بزرگی که آنها را از هم جدا میکرد پرید و دستهایش را روی پشت مرد جوان گذاشت.
-و-چیکار میکنی؟ - هزار و یک پاسخ برای این سوال وجود داشت و لایت به سادگی میتوانست استنباط کند، اما مغزش با شرمندگی ترجیح داد بپرسد.
- معلوم نیست؟ - "نه اینطور نیست" - به شما کمک می کند تا کار را تمام کنید، زیرا به نظر می رسد نمی دانید چه مدت در اینجا هستیم. - آیا می توان از طعنه به عنوان یک سلاح استفاده کرد؟ در دستان L کاملاً ممکن است، لایت میتواند چالهای حفر کند و تا پایان عمر فلاکتبارش در آنجا زندگی کند.
- نیازی نیست، من خیلی پیرم که بلد نیستم دوش بگیرم.
- لطفا رایتو کان، از حسن نیت من استفاده کن. - کارآگاه لبخند عجیبی روی لبانش بود - به هر حال ما دیر آمدیم و شما خیلی طولانی می کنید.
"این مرد مرا دیوانه می کند."
ریوزاکی انگشتانش را در قفل های لایت فرو کرد، رشته های دانش آموز فوق العاده صاف و نرم بودند، گذراندن دستش از میان آنها لذت بخش بود.
آن دو دوباره در سکوت حمام را ترک کردند، ریوزاکی به مظنون اصلی خود کمک کرده بود تا شستشو را تمام کند، و لایت، تقریباً یک بزرگسال، به خود اجازه داد که حمام شود، وضعیت هیچ غریبه ای را نداشت.
اتاقی که در آن بودند چیز خاصی نبود، تخت های یک نفره کنار هم، با یک تخت خواب بین آنها، یک صندلی راحتی کنار آن، کمد نسبتا بزرگ پای تخت ها چشم نوازترین چیز بود. بزرگ نبود، خیلی کمتر کوچک، دنج کلمه ای بود که محیط را به بهترین شکل توصیف می کرد، بدون تلویزیون یا کامپیوتر، مکانی برای استراحت و بس.
آنها بدون تردید لباس می پوشیدند، فقط لباس زیر و شلوار به اندازه کافی راحت می پوشیدند تا در آن بخوابند.
لایت به محض برخورد به بالش خاموش شد، خسته بود، روز خسته کننده و استرس زا بود.
ریوزاکی فقط به سقف خیره شد، می دانست که به این زودی نمی خوابد و شب طولانی خواهد بود. همه آنها در واقع بودند، کارآگاه عادت شبانه خوبی نداشت، زمانی که می خوابید معمولاً 2 یا 3 ساعت بود و به محض اینکه بدنش به افراط می رسید به سادگی 3 یا 4 روز سیاهی می کرد. برای او نسبتا طبیعی است.
با این حال، او هرگز زمان زیادی را تلف نکرده بود، معمولاً بیشتر در مورد پرونده تحقیق می کرد و تحقیقات را پیش می برد، اما به ویژه امروز او یک مانع نسبتاً شایان ستایش داشت. لایت یاگامی، او نمیتوانست با دستبند به اطراف حرکت کند، و این باعث استرس کارآگاه میشد، او به مقداری آب نبات نیاز داشت، اما دوباره، لایت یاگامی. خنده دار بود که همه چیز به مرد جوانی که بیش از همه دانش آموز نمونه، نمونه تحصیلکرده و جامعه پذیر، اولین فرزند خانواده سنتی و مهمتر از همه مظنون اصلی یکی از بزرگترین پرونده های قتل بود، برگشت. در تاریخ.
ریوزاکی فقط برای آن روز طاقت فرسا به مرد جوان استراحت می داد، پس از 60 روز زندان، لایت هنوز از استرس این که پدرش اسلحه را به صورتش بگیرد، رنج می برد.
پس از چند دقیقه سکوت کامل، لایت حرکت کرد و صورتش را آشکار کرد، او کمی می لرزید، احتمالاً به دلیل سرما، از آنجایی که بدون پتو بود، ریوزاکی طولی نکشید که با احتیاط بلند شد و مرد جوان را پوشاند. اما وقتی شکل تقریباً فرشته ای را دید، نتوانست خود را نگه دارد و با هم دراز کشید، بدون اینکه نگاه یکنواختش را از صورتش بردارد، کوچکترین را در آغوش گرفت و نتوانست مانع از استشمام بوی شامپو شود. قبلا خیلی دلپذیر بود
حتی وقتی لایت در آغوشش بود، کارآگاه از فکر کردن دست نمی کشید، و نمی توانست، مغزش همیشه کار می کرد، آیا این یک عارضه جانبی نابغه بودن بود؟ شاید خدا فکر می کرد که اگر کامل بود با دیگران منصف نبود.
L به اندازه کافی مغرور نبود که احساسات خود را به خودش نپذیرد، او می دانست که چه احساسی نسبت به یاگامی دارد و می دانست که این کار از جهات مختلف اشتباه است، از جمله، مرد جوان مظنون او بود، تنها مظنونی که باید دقیق تر بگویم. و ریوزاکی میتوانست تمام تراشههایش را روی آن شرط بندی کند، علاوه بر این، لایت هنوز خردسال بود و کارآگاه بیش از 24 سال داشت.
او متعجب بود که چگونه کیرا می تواند اینقدر گستاخ باشد، به سادگی نمی توانست باور کند که بزرگترین حریف او از لحظه ای به لحظه دیگر نگرش او را تغییر داده است، منطقی نبود، کیرا اینقدر بی خیال نمی شد، او می دانست که کارآگاه اجازه نمی داد این تغییر رفتار اتفاق بیفتد. "آنها شخصیت های متفاوتی هستند" قبل از دستگیری دانشجو سردتر و متمرکزتر به نظر می رسید، همیشه با نقاب دروغین خود، همیشه با لبخندهای ساختگی پشت ذهنی بسیار حسابگر، تحمل این همه فشار بدون شکستگی قابل تحسین بود، اما در عین حال زمان او در پشت چهره معصوم خود به شدت مغرور و خودشیفته بود.
قبلاً پس از زندان، لایت یک فرد عادی به نظر می رسید، دانش آموزی باهوش با عقل رشک برانگیز. ناگفته نماند که اکنون به نظر نمی رسید که ماسک به چهره نداشته باشد، او واقعاً بی گناه و بدون هیچ گناهی به نظر می رسید که گویی احساس می کرد. سبک تر، انگار واقعاً می خواست در تحقیقات کمک کند. واضح بود که این می تواند نقشه ی کیرا باشد، "شاید یک قربانی" کارآگاه به سرعت این احتمال را رد کرد، لایت آنقدر باهوش بود که نمی توانست فقط یک پیاده در این بازی باشد. در هر صورت، کارآگاه خود را فریب نمی دهد یا اجازه نمی دهد توسط این نور جدید برده شود، او می تواند بی گناه به نظر برسد، اما تا زمانی که خلاف آن ثابت نشود، لایت یاگامی کیرا است. یک قاتل جدی، روانی بیوجدان.
وقتی لایت چشمانش را باز کرد، به زودی متوجه شد که چیزی بالای سرش وجود دارد، ریوزاکی در همان تخت با او بود و فضای شخصی بسیار دوست داشتنی او را اشغال می کرد.
ذهنش از بیدار شدن گیج شده بود، اما به محض اینکه توانست استدلال کند صورتش رنگ زرشکی دوست داشتنی به خود گرفت، رسمی بود که دیوانه می شود، او در مورد ریوزاکی خواب می بیند، و گویی این به اندازه کافی آزاردهنده نبود، هنوز یک رویای خیس بود، رویایی بسیار شرم آور و پر از بدخواهی، حتی او به آنچه ذهنش پیش بینی کرده بود باور نمی کرد، بدن و ذهنش باید نقشه ای کشیده باشند تا او را شرمنده کنند.
اغراق نیست اگر بگوییم این اتفاق هرگز برای دانش آموز نیفتاده بود، حقیقت این است که او هرگز به کسی علاقه نداشت، او هرگز نیازی به جستجوی اشتیاق یا احساسی نزدیک به آن احساس نکرد، او همه چیز را بسیار یافت. سطحی و بی معنی، هرکسی که با آن نیت به او مراجعه می کرد، فقط به دنبال موقعیت بود، چه افتخار آشنایی با اعجوبه مدرسه باشد و چه خوش قیافه اش، هیچ کس علاقه ای به این که او واقعاً کیست و صادقانه بگویم، او را نداشت. یکم بدم نمیاد
اما البته، با ریوزاکی باید این اتفاق می افتاد، و حتی زمانی که آنها فقط برای شادی مرد جوان در یک تخت مشترک بودند.
لایت سعی کرد موقعیتی را پیدا کند که کارآگاه مدرکی دال بر جرم خود پیدا نکند، عاقلانه نباشد که پیرترین را اکنون بیدار کند، او صبر کند تا صبح برسد و سپس بفهمد که چرا آنها در یک تخت مشترک هستند.
-لایت کان؟ - ریوزاکی به محض اینکه احساس کرد او حرکت می کند به او زنگ زد.
-...— دانشجو وانمود کرد که خواب است، عاقلانه ترین کار در آن لحظه بود.
-... یه چیزی سفت به پایم مالیده میشه - روش سردی که حرف میزد انگار اتفاقی که داره میفته یه چیز کاملا عادیه. - مهم نیست، من فقط کنجکاو شده ام... - لایت توانست تمام شهامتش را جمع کند تا دهان پیرمرد را بپوشاند، او طاقت چیزهای شرم آوری را که از آن لب ها بیرون می آمد را نداشت.
-... ب... بیا بریم حموم، مرتبش می کنم. - صورتش از شدت گرما قرمز شده بود، سعی می کرد این احساس را به او منتقل کند که بر او تأثیر نمی گذارد، خجالت نمی کشد، که با احساسات واقعی او مطابقت نداشت، که اتفاقاً در درون متضاد بودند. خودش
-...— ریوزاکی فرصت را در آنجا دید تا تردیدهای خود را در مورد دانش آموز برطرف کند، می خواست بداند آیا لایت می تواند مانند او احساس کند، حتی اگر نتیجه این امر می تواند فاجعه بار باشد، کنجکاوی بلندتر صحبت می کند. - شما، نمی توانید این کار را اینجا انجام دهید؟
- وجود دارد؟ - لایت می دانست که کارآگاه درباره چه چیزی صحبت می کند، اما باید مطمئن می شد.
- نمیخواهم به هوس تو دستشویی بروم - قیافهاش تزلزلناپذیر بود، اما درونش جوش میزد، مضطرب بود و این تازه بود. - دستمال کاغذی در کشو وجود دارد.
لایت با ناباوری به او نگاه کرد، "هیچ راهی وجود ندارد که او واقعاً چنین چیزی را پیشنهاد کند."
- ریوزاکی، آیا مسیر خود را گم کرده اید؟ زود بلند شو، میخواهم به رختخواب برگردم. قبل از اینکه لایت حتی بتواند بدنش را بلند کند، کارآگاه دستانش را بالای سرش گرفته بود. - ریوزاکی!!
لایت همچنان می خواست چیزی بگوید اما به محض اینکه متوجه شد کارآگاه جدی است، از این ایده دست کشید.
ریوزاکی دستش را روی بدن جلویش پایین برد، از زیر شکمش رد شد و روی عضوش ایستاد و آن را روی شلوارش فشار داد. خودش که نتوانست چیزی بگوید تا او را از کشیدن کمربند شلوارش باز دارد. لایت این را می خواست. اما بدیهی است که آن را با صدای بلند نمی پذیرد. دانش آموز نمی خواست اعتراف کند که می تواند این قدر بد اخلاق و بی پروا باشد. آنقدر مغرور در برابر خواسته هایش. او به سادگی نمی توانست به آن نه بگوید، میل قدیمی و شناخته شده توسط بشر نمی توانست آنقدر روی او تأثیر بگذارد، او همیشه کنترل شده بود، امیال نفسانی نمی توانستند او را به این شکل تحت تأثیر قرار دهند، ناپاک ترین و سیری ناپذیرترین. مواردی که به نوبه خود وقتی وارد سر انسان می شوند می توانند صدمات جبران ناپذیری به بار آورند.
وقتی کارآگاه واقعا دستش را داخل شلوار طرف مقابل برد، پسر کمی دهانش را باز کرد و فقط یک آه کوتاه کشید.
- لایت کان، نمیخوای چیزی بگی؟ - در حالی که حرکات ملایمی با دستش انجام می داد، شروع به حمله به گردن لایت کرد و لقمه های ضعیف و نیش های ضعیفی را به جای گذاشت که برای علامت زدن کافی نبود.
-چه... چی... امم... میخوای... من بگم؟ - لایت نمی توانست فکر کند، افکارش جای دیگری بود، دستان کارآگاه نرم و سرد بود، بادی که از پنجره باز می آمد به سردی دستان بزرگی بود که او را نوازش می کردند.
- می تونی با دلیل بیدار شدنت شروع کنی...در این حالت. - بدون صحبت بیشتر از قفسه سینه پایین رفت و به طور متناوب بین گاز گرفتن و لیس زدن بدون اینکه حرکات دستش را متوقف کند، تا به پایین شکم رسید.
وقتی لایت نفس پیرمرد را آنقدر نزدیک به عضوش احساس کرد، شکمش منقبض شد که نشان دهنده بی قراری درونش بود، از بیرون فقط به شدت نفس میکشید، انگار هوا کافی نبود، اما درونش گردبادی از احساسات بود. این حس مانند قرار گرفتن در لبه پرتگاه بود و او به طور جدی به این فکر می کرد که بپرد یا نه.
- فکر نمی کنم... این ربطی داشته باشد. - در همین حین کارآگاه با احتیاط لباس های باقیمانده را از تن جلوی خود خارج کرد و با احتیاط شلوار را درآورد و باکسرها را با خود برد، هر چه پوست بیشتر نمایان شد، ضربان قلب دانش آموز بیشتر شد، کارآگاه به آرامی آنها را از تن خارج کرد. انگار شکنجه بود، تا اینکه بالاخره به زمین رسیدند و بقیه شب را در آنجا ماندند.
- ریوزاکی، تا ... تا کجا می خواهی بروی؟ - طولی نکشید که کارآگاه ردی از بوسه ها را شروع کرد که از پای کوچکتر شروع می شد و بوسه های آرام و لطیف پخش می کرد و فقط در قسمت داخلی ران ها توقف می کرد و در آنجا گاز می گرفت و می مکید و نزدیک می شد و به عضو نزدیک تر
- من قصد ندارم جایی بروم رایتو کان. - وقتی بالاخره به عضو ایستاده رسید، رانهای مرد ژاپنی را محکم گرفت و فشار داد، سپس دهانش را نزدیکتر کرد تا سر قطعه را لمس کرد.
- آه~ او - وقتی ریوزاکی او را در دهان گرفت، دانش آموز نتوانست ناله آهسته را مهار کند.
مهارتی که کارآگاه با لب هایش داشت چشمگیر بود، او دهانش را بی شرمانه بالا و پایین می کرد، لیس می زد و می مکید تا اینکه دانش آموز از خوشحالی به خود پیچید، ناخودآگاه لایت پاهایش را بازتر کرد که کار ریوزاکی را آسان کرد.
کارآگاه همچنان به آرامی ران های مرد جوان و بیضه ها را نوازش می کرد. لایت به نوبه خود به سقف خیره شد و سعی کرد تنفس خود را عادی کند، که تقریباً غیرممکن بود، زیرا با هر حرکتی که دهان ماهر او انجام می داد، به نظر می رسید هوای بیشتری در او وجود نداشته باشد، و بیشتر احساس می کرد که نیاز به ابراز وجود دارد. نامناسب ترین صداها که می توانست.
- هوم... - وقتی دهان کارآگاه به پایه او برخورد کرد، دانش آموز نتوانست جلوی خروج صدا را از لب هایش بگیرد.
لایت ملحفه ها را تا جایی نگه داشت که بند انگشتانش سفید شد، به سقف خیره شد که انگار جالب ترین چیز در اتاق است، و همه می دانیم که اینطور نیست، او به هر قیمتی سعی کرد جلوی ناله هایش را بگیرد. لب هایش را گاز گرفت تا جایی که خون بیرون آمد. فقط برای اینکه به "حیثیت" لطمه ای وارد نشود، اما همه اینها زمانی به پایان رسید که کارآگاه زبانش را به طرز عجیبی حرکت داد، در این لحظه دانش آموز کمرش را قوس داد و بیرون ناله طولانی داد.
- R-Ryuuzaki huh~ - "بعد از آن لکنت زبان زدم، لایت احساس کرد که چشمانش سنگین شده اند، گویی پلک هایش توسط نیروی بیشتری کشیده شده اند، بدون اینکه زیاد فکر کند آنها را بست و در نهایت به خواب رفت.
کارآگاه مایع تا حدودی غلیظ را بدون هیچ گونه زواید و بیپرده قورت داد، گویی که به طور دقیقتر آب است.
وقتی دوباره در کنار دانش آموز دراز کشید، شروع به فکر کردن به همه چیز کرد، "آیا کیرا اینطور خودش را رها می کند؟" او نمی خواست باور کند که لایت آنقدر جعلی است که سعی می کند اعتماد کارآگاه را از طریق روابط به دست آورد، "یا این فقط یک بازی است" البته، کیرا فقط می تواند یک بازی انجام دهد، چیز جدیدی نیست، اما... کارآگاه نمی خواست بازی کند، احساساتی که نسبت به لایت یا کیرا یا هرکسی که کنارش دراز کشیده بود، آنها واقعی هستند، آنقدر واقعی هستند که قلبش را آزار دهند، مثل یک چاقو، آنقدر واقعی هستند که با هر نگاهی که دانشجو می انداخت بدنش را در آتش رها می کرد، با هر نگاهی که لمس می کرد، احساس می کرد که از هر کجا که چشمان لایت می گذرد، یک خط بنزین باقی می ماند که فقط جرقه ای برای مشتعل شدن نیاز دارد.
نگاهش را به سمت کوچکترین فرد برگرداند و صورت برافروختهاش را دید، قطرهای عرق از کنار پیشانیاش میریخت، چتریهایش به هم چسبیده بود و دهانش باز بود، چه لعنتی.
لایت به زودی احساس کرد که صورتش داغ شد، اشعه های خورشیدی که از میان پرده ها می گذشت خوابش را مختل کرد، سعی کرد چشمانش را باز کند اما آنها می سوختند و احساس سنگینی می کرد.
- لایت کان؟ - این سوال باعث شد نورون های لایت مانند یک لامپ واقعی روشن شوند، دانش آموز بلافاصله روی تخت نشست و منتظر پاسخ دیگری بود. - فکر می کنم باید صحبت کنیم.
"مثل رودخانه، مثل رودخانه خفه شو و مثل رودخانه از من بگذر"
وقتی لایت این کلمات را شنید که انگار اهمیتی برای گفتن آنها ندارد، خونش سرد شد.
- رایتو کان؟ - ریوزاکی در تلاش برای نزدیک شدن پرسید.
در حالی که پسر در جواب فقط لبخند زردی زد، بلند شد و به دنبال لباسش رفت.
ریوزاکی به زودی متوجه شد که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، بنابراین او میخواهد وانمود کند که هیچ اتفاقی نیفتاده است.
در مورد لایت، همه چیز بهم ریخته بود، دلیل اینکه او نمی خواست در مورد اتفاقی که افتاده صحبت کند این بود که هنوز نفهمیده بود چه اتفاقی افتاده است، از این که اینقدر رکیک با کارآگاه داشت احساس ناراحتی می کرد، اما در عین حال او نمی توانست این حرف را بزند، حتی بدتر از آن، او فکر می کرد که این می تواند به دوستی که آنها پرورش می دهند آسیب برساند، می ترسید دوستی سبزه را از دست بدهد، از بازی ای که انجام می داد می ترسید، بالاخره اگر او مشکوک بود، چرا ریوزاکی انجام این کار؟
- صبح همگی بخیر - ماتسودا اولین کسی بود که این دو را پیدا کرد. - چرا بی پیراهن هستند؟ - خنده دار بود که چطور افسر پلیس بیشتر به پسرها توجه کرد تا خود پرونده.
-... برای دوش گرفتن مجبور شدیم لباس هایمان را در بیاوریم و چون دستبند به واتاری است، دیگر راهی برای پوشیدن دستبندهای جدید نیست. - لایت از این واقعیت که کارآگاه مودب بود کمی متعجب بود، معمولاً اگر ماتسودا این نوع سؤال را می پرسید، یک عبارت "به تو ربطی ندارد" یا هر عبارت دیگری که همان معنی را داشت دریافت می کرد، حتی ریوزاکی حتی بیشتر به نظر می رسید. با ادب .
- حمام؟ پس شما همدیگر را برهنه دیدید؟ - پلیس جوان دستش را روی دهانش گذاشت و نگاهی متهم کننده داشت، دیدن یک مرد بالغ که اینقدر کودکانه رفتار می کند خنده دار بود.
- بریم، نمی تونیم با حرف زدن وقت تلف کنیم. - از بیرون هر کسی می گفت که لایت پسری فداکار و جدی بود، نمونه ای برای پیروی از آن، اما در درون، او از شرم می مرد، او نمی خواست درگیر دیدن یکدیگر بدون لباس هایشان شود، که باز شد راهی برای فکر کردن به اتفاقی که بعداً رخ داد و مرد جوان فعلاً نمی خواست سر خود را با آن مشغول کند. - بیا ریووزاکی! - در آن زمان بود که لایت کارآگاه را از زنجیر کشید.
---
در اتاق کامپیوتر، لایت روش روشمند وقوع مرگ را ضبط کرد و قبل از اینکه بتواند در مورد پرونده اظهار نظر کند، صدای عجیبی را شنید که از کنارش می آمد و نگاهش را به سمت جایی که صدا از آنجا می آمد هدایت کرد، با چیزی برخورد کرد. ... عجیب و غریب، به اصطلاح.
- ... - ریوزاکی یک ظرف شیشه ای داشت که داخلش توت فرنگی بود، و یک قوطی خامه فرم گرفته در دستانش بود، نیازی به نابغه نبود تا بداند کارآگاه با این وسایل چه خواهد کرد.
- آیا رایتو کان مشکلی دارد؟ - مثل همیشه، نحوه صحبت L سرد و دور بود، در حالی که او صحبت می کرد، چشمش را از صفحه کامپیوتر بر نمی داشت و با توت فرنگی ها هم همین کار را می کرد.
اسلپ.
کارآگاه توت فرنگی ها را با زبانی که لیگث می دانست مانند مخمل نرم است لیس می زد و به گرمی اخگر با دهانی که می دانست مهارت دارد، توت فرنگی ها را یکی یکی می رباید، تا جایی که فقط شیشه خالی باقی می ماند. روی میز، و خیلی زود شروع به تمرکز روی خامه فرم گرفته روی انگشتانش کرد، دانش آموز حتی سعی کرد نگاهش را برگرداند، و هر چقدر هم که سعی می کرد روی کارش تمرکز کند، ذهنش اصرار داشت که به چشمانش دستور دهد که حرکات کارآگاه که زبانش را از کف دست تا نوک انگشتانش برد و بدنش شروع به انتقال گرمای خجالتی کرد که از سینه اش شروع شد و به بقیه سرایت کرد و پسر را عرق کرد.
و درست همینطور، L او را گرفت و بدنش را روی میزی که کامپیوترها بود انداخت، او به ناچار شروع به درآوردن لباسهایش کرد، با عجله هر دکمهای را که هنگام برداشتن قطعه خیلی اذیتش میکرد، بیرون میآورد، تقریباً آنها را پاره میکرد. بدون اینکه رهایش کند، به هیچ کس در اتاق اهمیت نداد، شروع به حمله به گردنش کرد و او را درگیر نوازش های بدخواهانه کرد تا اینکه به شلوارش رسید، جایی که در زمان بی سابقه ای آن را در آورد و شروع به بازی با عضو راستش کرد.
لایت!!! - دانش آموز توسط پدرش از خواب و خیال بیرون آمد. - به حرف من گوش نمی دادی؟ ممکن است باهوش باشید اما اگر به آن علاقه نداشته باشید بی ارزش است.
- ببخشید حواسم پرت شد. - لایت با یک نبرد درونی روبرو بود، بین سرخ شدن یا نشدن به خاطر آنچه که تازه تصور می کرد، او ریوزاکی را به شکلی خشن و وحشی تصور می کرد و بدنش اجازه نمی داد دروغ بگوید که این موضوع او را هیجان زده کرده است.
♥♥
روی تراس، لایت خیلی نزدیک به میلههای امنیتی ایستاده بود، به بالای خانهها خیره شد و تصور کرد که چه اتفاقی در داخل خانهها میافتد، دیوارهای چهارم چه رازهایی را حفظ میکردند، چه اتفاقی برای آنها وحشتناک بود که آنطور مخفی شوند.
او آنقدر در فکر فرو رفته بود که متوجه نشد وقتی ریوزاکی نزدیک شد، آرام راه می رفت و با دستانش در جیب، حالت همیشه خمیده بود.
- این باعث می شود که شک من در مورد کیرا بودن تو رایتو کان را افزایش دهد. - کارآگاه به محض قرار گرفتن در کنار مرد جوان گفت.
ببخشید، من باید کمی هوا بخورم، و نمی خواستم شما را بیدار کنم. - لایت یواشکی خود را از دستبند رها کرده بود و سپس در تراس پنهان شده بود.
-خب من نخوابیدم و تو اینو میدونی.
- ال به بالای خانه ها نیز خیره شده بود، اما برخلاف لیگث، همیشه خانواده ای شاد را تصور می کرد که در آن ها زندگی می کنند، شاد و بدون پشیمانی، آماده اند تا برای ابد در خانه هایشان پناه بگیرند. - برخلاف شما، مهارت های اجرایی من چندان استثنایی نیست.
با شنیدن این حرف، لیگث احساس کرد که کارآگاه اسلحه را به سمت سینهاش نشانه رفته است، و این کلمات مهمات او بود، بدون اجازه به درونش حمله کرد، در قلبش جای گرفت و زخمهایی بر جای گذاشت که فقط با گذشت زمان خوب میشدند.
- پس میخوای یه چیزی بگی ریوزاکی؟
چرا به من نمیگی؟ اگر خیلی مطمئن هستید که من کیرا هستم، چرا این کارها را شب ها پیش انجام دادید؟ به نظر من درست نیست که یک کارآگاه با مظنونش درگیر شود. - لایت می توانست خون او را بشنود، صدایی مانند بال زدن با شکوه.
"عشق چیست؟ عزیزم، به من صدمه نزن، به من آسیب نزن، دیگر نه"
- من کسی هستم که از تو می پرسم، کیرا کان. - در حین صحبت، ریوزاکی بدن لایت را به نرده فشار داد. - چرا این بازی را ادامه می دهید؟
فکر نمی کنی زیاد جلو می روی؟ نمی بینی که می خواهم به تو کمک کنم؟
در آن لحظه اشک انفرادی روی گونه لایت جاری شد، حتی دانش آموز هم نمی دانست که چرا آن اشک بدون اجازه صورتش را بررسی می کند.
- ببخشید... من... - پسر در حالی که اشک را با پشت دستش خشک می کرد گفت.
کارآگاه سعی کرد دور شود و دوباره به وسعت آن شهر نگاه کند، ساختمانها و خانههای اطراف قبلاً به دلیل وقت روز چراغهایشان خاموش شده بود، اما تابلوهای فروشگاه و چراغهای راهنمایی و رانندگی، صورتهای فلکی خاص خود را تشکیل میدادند. اگر کسی به آسمان نگاه میکرد، حتی در شب نور آنقدر روشن بود که نمیتوانست ستارههای دوستداشتنی را ببیند که در گذشته در آسمان زندگی میکردند.
- می دانی، - پس از چند دقیقه سکوت کامل، کارآگاه کسی بود که صحبت را در اختیار گرفت. - وقتی کارم را روی پرونده کیرا شروع کردم، او را قربانی تصور کردم، صادقانه بگویم، او فقط یک فرد بچه گانه با احساس عدالت کاملاً مخدوش بود. اما زمانی که کیرا چهره، شخصیت و ویژگیهای منحصر به فردی پیدا کرد، متوجه شدم که او فقط یک نابغه است که توسط یک حس عدالت افراطی و مبتذل فاسد شده است، او میخواهد دنیا را تغییر دهد، اما این کار را به شیوهای وحشیانه و انفرادی انجام میدهد. حتی می تواند نیت خوبی داشته باشد، در ابتدا، اما به نظر می رسد قدرت به سرش رفته و حالا فکر می کند خداست.
- و شما فکر می کنید من کیرا هستم ... - لایت در ریووزاکی ناامید شد.
- من فکر می کنم. - جو بین آنها عجیب شد و لایت از قبل آماده رفتن بود که کارآگاه ادامه داد. - کیرا ذهن درخشانی دارد رایتو کان، او می تواند به دنیا کمک کند، در مبارزه با خیر و شر کمک کند، اما راهی که او می رود، خیلی زود دیر خواهد شد، اگر بتوانم به موقع او را بگیرم، می توانم کمک کنم. او در راه خود یک مسیر درست است، من می توانم به کیرا کمک کنم مسیر درست را پیدا کند. اگر شما کیرا هستید، میخواهم به شما رایتو کان کمک کنم. - وقتی کارآگاه صحبتش را تمام کرد، دست لایت را گرفت و دستبندها را بست. - تو اولین دوستی هستی که من داشتم، نمیخوام کیرا باشی، در عین حال که اگر نباشی ناامید میشم، از دوستیمون دست نمیکشم.
"به من صدمه نزن، دیگر نه"
هادوی - عشق چیست
------
تقریبا 1 ماه بعد
- میسا این اواخر خیلی ساکت بوده، فکر نمی کنی؟ - کارآگاه به راحتی اظهار نظر کرد.
- من هم متوجه شدم که او فقط سر کار می رود و در سکوت برمی گردد. - نور از قبل با این همه آرامش داشت نگران می شد.
در همان لحظه ای که شاگرد این را گفت، در باز شد.
- رایتوو~ - میسا پرید روی گردن یکی دیگه. -دلت تنگ شده بود؟ میسا تمام این روزها فقط برای امروز رفتار می کرد.
- میسا چان بیرون اتاقت چیکار میکنی؟
- این کارآگاه بود که پرسید.
- نگران نباش آقای منحرف، ماتسودا با من است. - میسا با اشاره به در گفت.
- سلام به همه - چهره آشنا از آنجا ظاهر شد.
- و چرا امروز اینقدر خاص است؟ - بالاخره لایت پرسید.
- به این دلیل است که تولد میسا میسا است. - دختر با غش گفت. - نگو که رایتو فراموش کردی.
- رایتو کان، نگو فراموشت کردی. - ریوزاکی با مشاهده عبارات لیگث گفت.
ماتسودا فقط سرش را به آرامی با دستان روی هم تکان داد.
-و دقیقا چرا اینجایی؟ -
- جشن! - دختر در حالی که با هیجان صحبت می کرد بطری را بالا آورد.
- میسا چان، در یک اتاق پر از مرد در مورد شما چه فکری خواهند کرد؟ - ریوزاکی بدون علاقه زیاد صحبت کرد.
- چه کسی به فکر دیگران است. - بلوند با چهره ای عصبانی گفت.
- درست است میسا، ناگفته نماند که اینجا ستاد تحقیقات است، نه اتاق مهمانی، فردا باید زود بیدار شویم، زندگی اینجا در خطر است. - این لایت بود که این بار سعی کرد با دختر بحث کند.
- شما دوتا چه بدجنس هستید، شبیه دو پیرمرد بداخلاق هستید. میسا میسا بدون جشن از اینجا نمیره، مگر اینکه قدرتم ازم گرفته بشه.
- دختر در حالی که روی صندلی راحتی نشسته بود گفت.
- و همچنین شما مستحق استراحت هستید، روزها بی وقفه کار کرده اید، در این صورت یکی دو روز استراحت هم فرقی نمی کند. - ماتسودا بود که تمام کرد
- فکر می کنم ماتسودا درست می گوید - همه با تعجب به کارآگاه نگاه کردند - من قبلاً به کار شبانه روزی عادت کرده ام، اما رایتو کان تا همین اواخر یک دانش آموز عادی بود، فکر می کنم ذهن آرام بسیار کارآمدتر است.
لایت با حالتی ناباورانه به ریوزاکی خیره شد، "او این را پیشنهاد نمی کند، ممکن نیست" در حالی که میسا و ماتسودا در اتاق راحت بودند، دانش آموز متعجب بود که چه خبر است.
- این باید یک جوک باشه...
بعد از آن هیچ کلمه ای گفته نشد، هیچ حرکتی انجام نشد، فقط سکوت صبح زود، باد به پنجره برخورد کرد و آن را پژواک کرد، موش ها کلیک کردند و آن صدای آرامش بخش را تولید کردند، صداهایی که کلیدهای دستگاه ها تولید می کردند، نور. بین پرسیدن یا نپرسیدن تقسیم شد، واقعیت این بود که یک ماه از آن اتفاق گذشته بود، و به جز یک روز در تراس، آنها دیگر در مورد قضیه صحبت نکردند، هیچ اتفاق دیگری نیفتاد، حالا لیگث حریم خصوصی داشت. حمام، بدیهی است که با دوربین های مخفی و ریوزاکی بیرون دقیقا حریم خصوصی نبود، اما انگار هیچ اتفاقی نیفتاده، انگار چیزی نبود.
- Ryuuzaki ... - دانش آموز خود را از نظر ذهنی آماده کرد، هم برای پرسیدن و هم برای دریافت پاسخ. - اولین شبی که اینجا گذروندم رو یادت هست؟
- ... روشن.
- آه ... - دوباره چشمانش را بست و نفس عمیقی کشید. - برای تو معنی داشت؟
چشمان کارآگاه کمی گشاد شد، "واقعاً این را از من میپرسی؟"
سبزه بدون اینکه زیاد فکر کند به سمت مرد جوان رفت، بی توجه به اینکه او را از روی صندلی بیاندازد، او بالا بود، در حالی که دستانش را کنار سر مرد جوان گذاشته بود و یکی از زانوهایش را در وسط ران هایش قرار داده بود. لایت حالت تعجب، ترس و شرم را در چهره اش داشت، نمی دانست دقیقا چه احساسی داشته باشد، تنها چیزی که می دانست این بود که قلبش می تپد، مثل طبل می تپد، کارآگاه دیدن آن چهره لایت را هیجان انگیز می دید. درمانده، شوکه شده، شاید حتی با ترس.
-ریوزاکی! - دانشجو به محض اینکه به هوش آمد فریاد زد.
- رایتو کان، نمی تونی جیغ بزنی، همه رو بیدار می کنی، لطفا ساکت باش. - مرد انگلیسی لب هایش را به گوش لایت رسانده بود و با صدایی آهسته و خشن صحبت می کرد که معمولی او بود. - این بهتر است.
کارآگاه شروع به رد کردن دست هایش از زیر پیراهن مرد جوان کرد، احساس کرد که هر ماهیچه در لمس جمع می شود، تک تک استخوان های بدن باریک او را با نوک انگشتانش حس می کند، نفس لایت را روی صورتش احساس می کند و این نفس بیشتر و بیشتر می شود.
دهانهایشان دور بود، لبهای صورتی لایت به لبهای رنگ پریده کارآگاه نزدیک بود، هر دو نفس یکدیگر را حس کردند، به هم خیره شدند و چهرههایشان را تجزیه و تحلیل کردند تا اینکه لایت چشمانش را بست و نزدیکتر شد.
- من... جی.. - صحنه توسط کامپیوتر مرد مسن قطع شد.
- ریوزاکی؟ - آن طرف خط واتاری بود، شکی در آن وجود نداشت.
کارآگاه با اکراه از جایش بلند شد و زبانش را فشار داد.
- آره؟ - تنفس سبزه حالا عادی شده بود.
- رسیدند، در اتاق اصلی هستند!
- متشکرم واتاری. - کارآگاه دستگاه را خاموش کرد و حواسش را به مرد جوان با موهای ژولیده و لباس های ژولیده معطوف کرد و از چهره کاملاً قرمزش هم نگذرد. - آنها آمدند، ما باید تیم را جمع کنیم.
لایت بین پاهایش نعوظ عظیمی داشت و فاش کردن آن خیلی شرم آور بود، او فقط نفس عمیقی کشید و سعی کرد آرام شود.
-...— کارآگاه دستش را برای کمک به دانش آموز دراز کرد. - بعداً در این مورد صحبت می کنیم.
- بله... - بعد از آن به دیدار اعضای جدید تیم رفتند.
- با همه اینجا تماس گرفتی، اما تا الان چیزی نگفتی. - ماتسودا در حالی که چشمانش را مالید و خمیازه می کشید گفت.
- در واقع، من نمی دانم چگونه شما هنوز متوجه نشده اید. - ریوزاکی در حال مخلوط کردن قهوه گفت. -خب به اعضای جدید گروه ضربت خوش آمدید.
دو غریبه از روی مبل بلند شدند،
- اسم من آیبر است، من یک استریونیست هستم. - مردی بلند قد با موهای طلایی و چهره ای برجسته گفت و دستش را بالا برد.
- من ودی هستم، من دزدی می کنم. - زن خوش لباس و شیک بود، با موهایی به همان اندازه زرد، با لحنی نامناسب برای جمله صحبت می کرد.
- دزد و دزد؟! - سوئیچیرو با ناباوری گفت.
- درسته، ایبر سالهاست که جنایتکار است، می تواند نزدیک شود و اعتماد هرکسی را جلب کند، از او برای نفوذ استفاده کنیم.
Wedy یک دزد متخصص در شکستن سیستم های امنیتی اصلی است، به عنوان مدرک، او بدون ایجاد یک زنگ هشدار وارد اینجا شد.
- می خواهی با مجرمان کار کنیم؟ -
سوئیچیرو هنوز چیزی را که چشمانش می بیند باور نمی کرد.
- دقیقا، اما این دو هرگز دستگیر نشدند، بنابراین بعید است که کیرا آنها را بکشد. آنها را به عنوان متخصصان دنیای زیرزمینی در نظر بگیرید.
- می فهمم، پس برای بدست آوردن کیرا به این نوع افراد نیاز داریم - لیگث واقعاً متفکر به نظر می رسید. - بیایید هر کدام سهم خود را برای دستگیری یوتوسوبا انجام دهیم. - دانش آموز شبیه یک شخصیت انیمه به نظر می رسید که خوش بینی را در همه جا پخش می کند و همه را تشویق می کند تا به یک افسانه زیبا با پایانی خوش ایمان بیاورند ، جایی که همه یکدیگر را دوست داشته باشند و در مشکلات به یکدیگر کمک کنند ، گویی دنیا مکانی جادویی و زیبا است. از دید کارآگاه غافل نشد، اما خوشبختانه برای آرامش لحظه ای از اظهار نظر خودداری کرد.
- یوتوسوبا؟... - ماتسودا با کمی ترس از پاسخ پرسید.
- آیا اصلاً می دانید این تحقیق در مورد چیست؟ - ریوزاکی بدون اینکه لحن رباتیک خود را ترک کند، با تندی پرسید.
- ما متوجه شدیم که برخی از مرگهای مفید برای Yotosuba با برخی مکرر اتفاق افتاده است، آنها مظنون اصلی هستند. - نور با هوای ناامیدی توضیح داد. - کاملا رک و پوست کنده. - پلیس با خجالت کمی سرش را مالید.
- اکنون تنها چیزی که باید بدانیم این است که آیا کیرا برای آن کار می کند یا خیر
Yotosuba یا اگر عضو شرکت هستید.
- کارآگاه گفت: صندلی خود را برگرداند.
"من مطمئن هستم که این کیرا کسی نیست که من با آن روبرو بودم، باید هر چه سریعتر او را پیدا کنم، و به محض اینکه او در بازداشت باشد، لیگث را تماشا خواهم کرد تا زمانی که چیزی به من ثابت کند که او کیرا نیست." بهتر است بفهمم که او چگونه از قدرت عبور کرده و به سادگی از بازگشت آن جلوگیری می کنم.
ماتسودا آه سنگینی کشید، روز ضبط بود و بهعنوان مدیر میسا باید آنجا میبود، تنها چیزی که برایش خوب بود، بازی مدیر و آوردن قهوه ریوزاکی بود، نه اینکه ناراضی بود، بلکه میخواست در برخی موارد کمک کند. به طور موثرتر، ماتسودا نمیخواست در تحقیقات نقش بسزایی داشته باشد، او میخواست تا آنجا که میتوانست کمک کند.
پلیس جوان یک بار دیگر آهی کشید.
- میسا-میسا نمیتونه ببوسه، اون داره قراره. - خنده دار بود که می دیدم تیم مجبور می شود فقط برای برآورده کردن هوس های خود به عقب خم شود
میسا.
«دفتر مرکزی گروه در توکیو... یادم میآید که رئیس میگفت مرگهای مفید برای شرکت چندملیتی در آخر هفتهها اتفاق میافتد!»
ماتسودا بدون اینکه زیاد فکر کند به سمت ساختمان دوید.
"من به نوعی کمک خواهم کرد"
افسر پلیس نگاهی مصمم به هاله اش داشت.
--- ---
آیا اگر بتوانم فقط با دیدن یک نام و یک چهره، بدکاران و جنایتکاران را مجازات کنم؟... درست است که افراد زیادی وجود دارند که می توانند ناپدید شوند، اما فکر نمی کنم من فقط یک قاتل شوم. برای آن'
نور چشمانش را مستقیماً به جلو خیره کرده بود، با نگاه ماهی مرده.
"فکر میکنم دارم بیش از حد به این موضوع فکر میکنم، هیچ راهی وجود ندارد که کسی بتواند این همه مردم را بکشد و به یاد نیاورد."
-چی بود؟ تو دو دقیقه آخر منو نگاه میکردی - ریوزاکی بی تفاوت پرسید. - حتما ناراحت شدی چون من الان کل کیک رو می خورم. درست میگم؟
- نه، این نیست.
- اینجا.
_جدی نگرانش نباش
- Ryuuzaki، - مانیتور بزرگ حرف "W" را با فونتی به زیبایی فونتی که کارآگاه برای L خود استفاده کرده بود نمایش می داد.
- آره چی بود؟
- کارآگاه ارالدو کویل درخواستی برای شناسایی L.
- آیا ارالدو کویل دومین کارآگاه بزرگ جهان نخواهد بود؟ - یاگامی بزرگتر صحبت کرد -چه کسی این درخواست را خواهد کرد؟
مانیتور کامپیوتر L هویت مردی را نشان می داد، او پوستی تیره با چشمان سیاه داشت و عینک طبی زده بود.
- مردی که خدمات کویل را درخواست کرد ماساهیکو کیدا است - در آن لحظه چشمان لیگث گشاد شد - مدیر صدور مجوز دفتر مرکزی گروه Yotsuba در توکیو.
- پس یوتسوبا است. - سوئیچیرو با خستگی خبر داد.
- ما می دانیم که Yotsuba باید با Kira مرتبط باشد، و آنها سعی می کنند هویت L را کشف کنند، باید به این دلیل باشد که می خواهند او را بکشند. - لایت داشت نگران می شد، اگر کیرا نام واقعی ال را می دانست، در کشتن او تردید نمی کرد.
- این خوب نیست. - یاگامی بزرگتر یک بار دیگر صحبت کرد.
- همه چیز خوب است. کارآگاه معروف به ارالدو کویل من هستم. - ریوزاکی بی حوصله گفت، در حالی که همه فقط یک علامت سوال روی پیشانی خود داشتند. - ساده است، سه تا از بزرگترین کارآگاهان جهان: L، Coil و Deneuse در واقع من هستند، معمولاً افرادی که سعی می کنند من را پیدا کنند به آن علاقه دارند. -صندلي رو به طرف موگي چرخوند - اگه رازش كني اين توت فرنگي رو بهت ميدم، باشه؟ - و توت فرنگی را که به درستی ذخیره شده بود به او داد.
- مثل همیشه تاثیرگذار ریوزاکی، - قلب جوان هنوز به شدت می تپید، فقط به این فکر می کرد که L واقعاً می تواند در خطر باشد... "نباید نگران این باشم، او هنوز زنده است و من احتمالاً خواهم مرد. با هم اگر کیرا ما را پیدا کند، باید بیشتر نگران پدرم باشم که باید به آنجا برگردد
خانه زنده است.
- میرم هوا بخورم. - ریوزاکی گفت، بلند شد و لایت را به سمت خود کشید.
-ریوزاکی!
- من فقط می روم هوا بخورم، اما نمی توانم دستبند را بردارم. - به زنجیر اشاره کرد.
وقتی به تراس رسیدند، کارآگاه با آرامی به سمت لبه رفت، همیشه در حالی که دستانش در جیب بود و حالتی عجیب و غریب داشت.
- خیلی عجیب است - شروع به نگاه کردن به دریای ساختمان های پیش رو کرد، شب از قبل شروع شده بود و نسیم سردی روی آنها می وزید و بینی هر دو را قرمز می کرد.
"نگاهی که به من میکنی میبینم، فکر نمیکنی لایق وقتت باشم"
- ... چه چیز عجیبی است؟ - لایت به مونولوگ ظاهری کارآگاه پیوست.
- رفتارش - حالا به زمین خیره شد.
- آیا کیرا می تواند فقط برای فرار با یک کارآگاه درگیر شود؟ خوب البته بله
"او مهم نیست کیست، او از اینکه من در صف راه می روم توهین شده است"
- ... با این کجا میری؟
- با تکرار خط استدلال، نمی خواستم باور کنم که به همین دلیل درگیر شدیم، اما هیچ جایگزین دیگری برای من باقی نگذاشت.
"پس اگه نروم چی"
- با افشای این موضوع چه چیزی به دست می آورید؟ - لایت به پشت ریووزاکی خیره شد که دوباره با ساختمان های بیکران روبرو شد. - اگر این یک آزمایش است که ببینم عکس العمل من چه خواهد بود، وقت تلف کردن است، در ضمن، گفتن این حرف به مظنون فرضی چیست؟ آیا می خواهید دعوا راه بیندازید؟
"پس اگر من آن چیزی نباشم که می خواستی باشم، چه؟"
- خوب، وقتی شروع به کشتن مردم کردی، این کار را ترتیب دادی، و بعد، به نوعی، این قدرت را منتقل کردی، نمی توانم بگویم که آیا حافظه خود را از دست داده ای یا نه.
—... تو فکر می کنی یا من قاتل هستم یا من قاتل. آیا تا به حال به احتمال بی گناهی من فکر کرده اید؟ شما حداقل می توانید این افکار را در ذهن خود نگه دارید، این برای کسی فایده ای ندارد که همیشه مورد سؤال قرار بگیرد. - لایت مشت هایش را گره کرد و دوباره صحبت کرد. - این ناامید کننده است.
"اما اگر من بیشتر از آن چیزی باشم که شما می توانید ببینید چه؟"
-خب منم همینو می تونم بگم، تو اولین کسی هستی که خیلی دوست دارم کنارم باشم. - کارآگاه برگشت. - اما اگر شما کیرا هستید، همانطور که من 87٪ مطمئن هستم، در کشاندن شما به عدالت دریغ نخواهم کرد.
"وقتی با من اینطور رفتار میکنی، وقتی با من اینطور رفتار میکنی"
اولین مشت خشک بود و باعث شد ریوزاکی چند قدم به عقب برود، صورتش درد می کرد و گزگز می کرد، زنجیر در هوا پاره می شد، لایت واقعاً نمی فهمید چرا، اما احساس می کرد که توسط زندانی مورد خیانت قرار گرفته است، طوری صحبت می کرد که انگار چیزی نبود. او را به زندان میبرد، مجازات اعدام، آن شیوهی بیمارگونه صحبت میکرد، حتی وقتی حرفهای خوبی میگفت، آنها هیچ احساسی نداشتند.
"این به من انگیزه بیشتری می دهد، بیشتر به من انگیزه می دهد"
- مثل همیشه Raito-kun، این درصد را 91٪ افزایش می دهد. - ریوزاکی گفت، گوشه دهانش را پاک کرد، دانش آموز احساس کرد خونش هجوم می آورد انگار رگ هایش می خواهد منفجر شود، یک بار دیگر دندان هایش را به هم فشار داد و قبل از هر چیز خود را به طرف دیگری پرت کرد و اجساد را روی زمین برد، یک دست خود را روی زمین بگذارید و دست دیگر را به عقب برگردانید و حرکتی انجام دهید تا دوباره به کارآگاه ضربه بزنید.
"وقتی به من خرابکاری می کنی، وقتی به من خرابکاری می کنی"
- هاااا - او احساس کرد که به شکمش لگد می زند، ریوزاکی دست هایش را جلوی خود گرفت و هر دو پا را کمی بالاتر از نافش فشار داد و آن را به سمت بالا فشار داد و باعث شد لایت به محض تماس با کمر از روی بدنش با زمین به عنوان مقصدش عبور کند. جای سخت و صافی که احساس می کرد چیزی شکسته است. - آخ.
"من فقط قوی تر می شوم، فقط قوی تر می شوم"
مرد مو قهوه ای مدتی را روی زمین گذراند، زمانی که کارآگاه سعی کرد به لایت کمک کند، زنجیر را با قدرت کشید، که باعث شد ریوزاکی آنقدر نزدیک شود که بتواند دستش را بکشد و باعث شد که سبزه نیز به همان سرنوشت دچار شود. زمین سخت و صاف، به محض اینکه فرصت را دید، لایت از آن استفاده کرد، دستانش را دور گردنش انداخت و در یک چوک برهنه عقب پایان داد.
"من باید یک سال پیش می رفتم که به من گفتی نمی توانم زنده از اینجا بیرون بیایم."
ریوزاکی به دام افتاده بود، لایت برای این کار به اندازه کافی سفت بود، اما راهی برای غش کردن دیگری با این کم وجود نداشت، کارآگاه در تلاش برای آزادی، بینی دانش آموز را که از سرما حساس بود مشت کرد.
"وقتی با من اینطور رفتار میکنی، وقتی با من اینطور رفتار میکنی"
- اوه - بلافاصله لایت او را رها کرد و دستش را روی صورتش گذاشت.
ریوزاکی در بالا آمدن دریغ نکرد و سر لایت را بدون نیروی زیاد به زمین فشار داد تا او را بی حرکت کند.
- باید آرام باشی، رایتو کان. - لایت، دید او با دست مرد انگلیسی تیره شد، وقتی دانش آموز خود را بدون جایگزین یافت، سعی کرد از پاهای خود استفاده کند، با لگد به ران سبزه موفق شد خود را آزاد کند و بدن ها را بچرخاند.
"من فقط قوی تر می شوم، فقط قوی تر می شوم"
صورتش از تمرین سرخ شده بود، چشمانش از میل به گریه سرخ شده بود و چشمانش از عصبانیت ترک خورده بود، ریوزاکی همیشه او را متهم می کرد، اما این بار توانست بر خود غلبه کند.
آنها در اطراف محل می چرخیدند و لایت حتی سعی کرد به بالای صفحه برسد، اما ریوزاکی یک مشت پرتاب کرد و سریع دوباره چرخید.
"وقتی با من اینطور رفتار میکنی"
- مایوس کننده است. - قهوه ای بالاخره گفت، - فکر می کردم همه چیز خوب است، اما تو باور نمی کنی، هرگز نمی توانی، حتی اگر این کیرا را بگیریم، حتی اگر همه چیز به بی گناهی من اشاره کند، هرگز 100% من را باور نخواهی کرد. هرگز راضی نمی شوی، آیا قصد داری تا آخر عمر به من دستبند بزنی؟ - پیراهن سفید کهنه را محکم گرفت و بدنشان را به هم نزدیک کرد.
"تو داری همه رو متقاعد میکنی که میتونی نجاتم بدی اما تو کسی هستی که منو سرنگون کردی"
ریوزاکی هیچ عکس العملی نداشت، در واقع او اینطور فکر نمی کرد، اگر او را قاب می کردند، تنها کاری که باید انجام می داد این بود که منتظر آشکار شدن حقیقت بود، ساده.
«خیلی نزدیک» چهرهها نزدیک بودند، نفسها متقابل، بدنها مثل تکههای پازل به هم میچسبند، حتی با وجود این مبارزه که همین حالا لایت هنوز میخواهد لبهایی را بچشد که اکنون بسیار در دسترس، بسیار آسان برای دستیابی، ژاپنی او چشمانش را بست و اجازه داد او را از خود دور کند، عصبانیت چند ثانیه پیش هنوز وجود داشت، وقتی لب هایشان را لمس کردند، با محبتی خفیف، لایت کنترل اوضاع را در دست گرفت و دهانشان را محکم به هم نزدیک کرد و در نهایت لب های نرم کارآگاه را گاز گرفت. درخواستی بی سر و صدا از او برای پاسخگویی، از آنجایی که یاگامی تجربه ای در این زمینه نداشت، پشیمان شد که نتوانست سبزه را با تعجب ترک کند، گویی ریوزاکی در حال خواندن افکارش، لب هایش را گرفت و با زبانش درخواست عبور کرد. بلافاصله اعطا شد، اگرچه لیگت نمی دانست چه انتظاری دارد او به کارآگاه اعتماد کرد، هوا گرم و خیس بود، لایت از احساس اینکه زبان ریوزاکی در حال کاوش در دهانش بود لذت می برد، سبزه قبلاً بدن لاغر را نزدیکترکرده بود، در حالی که لایت تلاش می کرد. برای اینکه ناراحتی خود را نشان ندهد، و وقتی به هوای لعنتی نیاز داشتند، بدون عجله لب های خود را باز کردند و بلافاصله بعد از آن به یکدیگر نگاه کردند.
- فکر کنم... بهتره برگردیم. - لایت گفت: نفس نفس زدن و با تنفس تغییر یافته.
"وقتی با من اینطور رفتار میکنی"