🫅🏻🩵🤴🏻

4 0 0
                                    

سلطنتی با L و Light به عنوان شاهزاده
"توجه همه!" پادشاه سوئیچیرو یاگامی پادشاهی خود را صدا زد. او به همراه همسرش ساچیکو ملکه، دخترش سایو شاهزاده خانم و لایت شاهزاده پادشاهی که به زودی تاج و تخت را در دست خواهد گرفت، در بالکن قلعه خود ایستاد.
هزاران نفر در پادشاهی پایین جمع شده بودند و همه با علاقه به خانواده سلطنتی نگاه کردند.
"خانواده سلطنتی برای یافتن همسر پسرم میزبان رقص خواهند بود. او در حال حاضر 19 سال دارد و به زودی نقش پادشاه را بر عهده خواهد گرفت. بنابراین، هر خانواده سلطنتی خارج از این پادشاهی از حضور در آن استقبال می شود. میانه. و خانواده های طبقات بالاتر نیز مجاز به حضور خواهند بود."
لایت با شنیدن سخنان پدرش با چهره ای مأیوس به پایین نگاه کرد. او نمی خواست ازدواج کند. حداقل هنوز نه. او با به عهده گرفتن سلطنت خوب بود. در واقع، او مطمئن بود که پادشاه بزرگی خواهد بود و با عدالت حکومت خواهد کرد. اما او نمی خواست ازدواج کند. لایت می‌دانست که بدون داشتن یک ملکه در کنارش، پادشاهی را اداره می‌کند.
بسیاری از مردم زیر با خوشحالی از اخبار توپ تشویق می کردند، در حالی که افرادی که از موقعیت اجتماعی بالایی برخوردار نبودند، چهره های ناامید کننده ای داشتند.
لایت با ترحم به مردم پراکنده غمگین در میان جمعیت نگاه کرد. او فکر می کرد این عادلانه نیست که آنها نمی توانند بیایند، اما متأسفانه در جامعه ای زندگی می کرد که طبقات اجتماعی بالا سود می بردند و افرادی که در سلسله مراتب اجتماعی پایین تر بودند برای زندگی تلاش کردند.
توپ دو هفته دیگر برگزار خواهد شد و ما امیدواریم که بسیاری از شما را در آنجا ببینیم! پادشاه به مردم لبخند زد و دست تکان داد و راه خود را به داخل قلعه باز کرد. لایت و خواهرش نیز قبل از اینکه به داخل بروند لبخند زدند و برای جمعیت دست تکان دادند.
لایت به سمت اتاقش برگشت و با آهی روی تختش افتاد. با فکر به سقف خیره شد.
من از این توپ متنفر خواهم شد، نه؟ احتمالا مجبور می شوم با دخترهای تصادفی که حتی نمی شناسم برقصم، سپس یکی از آنها را برای ازدواج انتخاب کنم.
خدایا صداش شبیه جهنم است چرا من باید ازدواج کنم، من فقط نوزده سال دارم. من مهم نیست که سلطنت را به دست بگیرم، اما ازدواج کنم؟ نه خیلی زیاد. علاوه بر این، من شک دارم که کسی جالب در آنجا وجود داشته باشد.
لایت دوباره آهی کشید و در حالی که چشمانش را بسته بود به پهلویش غلتید و به خواب رفت.
روز توپ بود و سالن رقص به زیبایی تزئین شده بود. لوسترها از سقف آویزان بودند، کریستال ها نورهای کم نور را از اطراف اتاق منعکس می کردند. در لبه های اتاق میزهایی قرار داشت که همه آنها با انواع گل های لیلیوم و گل رز سفید در قسمت مرکزی آن قرار داشتند. همه میزها دارای رومیزی ابریشمی سفید و بشقاب هایی با تزئینات طلایی و ظروف نقره ای براق بودند.
سالن رقص پر از خانواده های سلطنتی و محترم بود. خانواده یاگامی در طبقه بالای اتاق بودند و برای مهمانانشان دست تکان می دادند.
یاگامی‌ها همگی با زیبایی‌شناسی مشکی و قرمز زیبایی پوشیده بودند. پادشاه سوئیچیرو، کت و شلوار مشکی متناسب با تزیینات توری طلایی، بالشتک‌های طلایی، و ارسی قرمز با رنگ‌های قرمز روی سرآستین‌ها و یقه‌هایش پوشیده بود.
ملکه، ساچیکو، یک لباس مجلسی بلند قرمز و مشکی با آستین‌های بلند به تن داشت، در حالی که سایو یک لباس مجلسی قرمز بلند با رنگ مشکی در وسط و برش یقه‌ی قلبی به تن داشت. شاهزاده، لایت، یک کت مشکی با جلیقه و کراوات که دارای طرح‌های قرمز هماهنگ بود پوشیده بود.
شاهزاده خانم های زیادی در میان جمعیت بودند که با چشمانی آرزومند به لایت نگاه می کردند و امیدوار بودند که این شانس را داشته باشند که عروس آینده او شوند. لایت لبخند جذابی بر لب داشت و به جمعیت زیر خود نگاه کرد. او در بیرون کاملاً خوشحال به نظر می رسید، اما در درون داشت می مرد و عاجزانه آرزو می کرد که در جای دیگری جز اینجا باشد.
لایت جمعیت را اسکن کرد. همه شبیه هم بودند.
دختران لباس‌های مجلسی زیبایی داشتند، صورت‌هایشان پر از آرایش بود، و پسرها کت و شلوارهای تمیز و شفاف و موهای ژل‌شده‌ای داشتند. لایت فکر می‌کرد هیچ‌کس به‌خصوص جالب به نظر نمی‌رسد، اما با دیدن یک جفت چشم خاکستری تیره و مسحورکننده که به او خیره شده بودند، ثابت شد که اشتباه می‌کند.چشمان خاکستری متعلق به مردی با موهای پرپشت زاغ تیره و پوست سفید کم رنگ بود. مرد یک کت و شلوار سرمه ای تیره با طرح های مشکی روی کت و یک پیراهن مشکی پوشیده بود. مرد با علاقه به لایت خیره شد و لایت به همان اندازه متحیرانه به او خیره شد. او کیست؟
"هر کس!" پدر لایت فریاد زد و او را از حالت خلسه خارج کرد.
"به توپ خانواده یاگامی خوش آمدید، جایی که امیدوارم پسرم همسر آینده اش را پیدا کنیم!"
لایت با شنیدن سخنان پدر تمام تلاشش را کرد تا اخم صورتش را پنهان کند.
"از همه شما متشکرم که آمدید، و امیدواریم از بقیه شب لذت ببرید!" جمعیت تشویق کردند و یاگامی ها برای معاشرت با مهمانان خود به سالن رقص رفتند.
سایو برای رقصیدن با پسری که اخیراً با او آشنا شده بود، به نام ریوگا هیدکی رفت و والدین لایت برای صحبت با سایر خانواده های سلطنتی رفتند.
لایت مطمئن نبود که باید چه کار کند. در واقع، او دقیقاً می‌دانست که باید چه کار کند، یعنی مکالمه و رقصیدن با دیگر شاهزاده‌های هم سن و سال خود و جستجوی همسر بالقوه‌اش. اما، لایت دقیقاً به این ایده علاقه نداشت. بنابراین در عوض او به جستجوی مرد مرموزی که زودتر توجه او را جلب کرد، رفت.
لایت در اطراف سالن رقص قدم می زد، گهگاه با مردم صحبت می کرد تا بی ادب به نظر نرسد، اما تا آخر عمر نتوانست این مرد را پیدا کند.
"سبک!"
نور با شنیدن نامش چرخید. پدرش او را صدا می کرد. با آهی به سمت پدر و مادرش رفت.
"بله پدر؟" مودبانه پرسید.
لایت، این میسا آمنه و کیومی تاکادا هستند.
شاهزاده خانم های خارج از پادشاهی. میسا از سمت غرب است، در حالی که کیومی از سمت غرب است.» مادرش گفت و کنار رفت تا دو دختر را فاش کند.
یکی از دخترها موهای بلوند طلایی به زیبایی بسته شده بود و یک لباس مجلسی خاکستری به تن داشت. دختر دیگر موهای مشکی تیره کوتاهی داشت که با یک هدبند نقره ای از صورتش بیرون کشیده بود و یک لباس مجلسی بلند بنفش به تن داشت.
دخترها به لایت بداخلاق کردند و به او لبخند زدند. هر دو مؤدبانه گفتند: «سلام شاهزاده یاگامی».
"باید با نور برقصی." پدرش به او گفت. او می دانست چه کار می کند. پدر لایت می‌خواست ببیند آیا لایت به اندازه‌ای دوست دارد که هر کدام از آنها همسرش باشد. لایت واقعاً نمی خواست با هیچ کدام از آنها برقصد، اما نمی توانست دقیقاً به پدرش نه بگوید.
نور پوزخندی روی صورتش زد و صحبت کرد. "البته بابا. خب خانم ها، ممکنه یه رقص بخورم؟" با جذابیت پرسید و دستش را دراز کرد.
این میسا بود که اول دستش را گرفت و به آرامی کیومی را به پهلوی هل داد. کیومی نگاه کثیفی به او انداخت، اما چیزی نگفت. کیومی گلویش را صاف کرد.
"آهام، بله تو می‌توانی جلوتر برو میسا.
میسا لبخندی ساختگی به کیومی زد. "مرسی کیومی!
نگران نباش، من او را برای مدت طولانی نگه نمی دارم."
لایت در برابر اصرار به چرخاندن چشمانش در تبادل کوچک آنها مقاومت کرد و میسا را به سمت زمین رقص راهنمایی کرد.
لایت از اینکه میسا چقدر در رقصیدن خوب است شگفت زده شد. به طور معمول او باید خیلی از کارهای پیشرو را انجام می‌داد، اما به نظر می‌رسید که او خیلی سریع به این حرکات دست می‌یابد.
"تو واقعا خوش تیپ هستی میدونی؟" میسا به او گفت: معاشقه.
"هه، ممنون..
آن دو برای چند دقیقه به رقصیدن ادامه دادند، و میسا در تمام مدت سعی کرد با لایت معاشقه کند، اما پاسخ های مودبانه و اجباری دریافت کرد. چاپلوس بود، اما لایت فکر می کرد که میسا بیشتر از اینکه شیرین باشد آزاردهنده است.
آهنگ تمام شد و لایت تعظیم کرد و دست میسا را بوسید تا از رقص تشکر کند. با اینکه اصلا شکرگزار نبود. تنها چیزی که از آن سپاسگزار بود این واقعیت بود که بالاخره تمام شد.
نور نفس راحتی کشید، اما سپس به سمت چپ خود نگاه کرد، جایی که کیومی تاکادا با دستانش روی هم ایستاده بود و حالتی ترش داشت.
وای خدا نه یکی دیگه من او را فراموش کردم
نور به سمت او آمد و دست او را گرفت. "من عذرخواهی می کنم که طولانی شد، اما اگر اجازه می دهید، باز هم دوست دارم با شما برقصم؟"
کیومی دماغش را در هوا بلند کرد تا وقتی لایت دستش را گرفت، سرخ شدنش را پنهان کند. " خوب.
ما می توانیم برقصیم."
لایت به راه رفتن ادامه داد تا جایی که مکان مورد علاقه اش را در باغ ها پیدا کرد. این یک آلاچیق سنگی سفید با پنج ستون بود و به جای سقف، سیم هایی در بالای آن وجود داشت که نقش های پیچیده ای را ایجاد می کردند. لایت همیشه عاشق این آلاچیق بود. او همیشه وقتی خواهرش را کوچک‌تر می‌کردند، اینجا با خواهرش بازی می‌کرد، و وقتی بزرگ‌تر می‌شد، به آلاچیق می‌رفت و روی نیمکت سنگی داخل می‌نشست تا استراحت کند و سرش را پاک کند.لایت وارد آلاچیق شد تا روی نیمکت همیشگی‌اش بنشیند، اما درست زمانی که می‌خواست این کار را انجام دهد، کسی را پیدا کرد که قبلاً آنجا نشسته بود.
نور صدای آرامی شنید که گفت: "اوه، سلام."
لایت نمی توانست صورت فرد را در تاریکی ببیند.لایت موهای تیره پرپشت فرد را دید و به کت و شلوار او نگاه کرد. آشنا به نظر می رسید. لایت قدم برداشت تا از نزدیک ببیند و دید که کت و شلوار مرد سرمه ای با طرح های مشکی است.
آن الگوها آشنا به نظر می رسند... دست نگه دارید؟..
لایت حتی نزدیکتر شد و چهره شخص را دید.به آرامی نفس نفس زد. خودش است.
لایت با چشمان خاکستری که در ابتدای شب دید مواجه شد. "س-سلام"
مرد به آرامی به لایت لبخند زد. "دوست داری بشینی؟"لایت سری تکان داد و کنار مرد نشست. به صورتش نگاه کرد و متوجه شد که چگونه نور ماه روی پوست رنگ پریده اش منعکس می شود. وای...خیلی خوشگله
"حالت خوبه؟"
لایت چشمک زد و سرش را تکان داد، حتی متوجه نشد که خیره شده است.
"آره! متاسفم. فقط اینکه بودن در سالن رقص شروع به استرس کردن من کرد."
مرد به نشانه درک سر تکان داد.
"من لایت هستم-""یاگامی." مرد تمام کرد.
"میدونم. تو خوشگل این توپ هستی، نه؟"
لایت به پایین نگاه کرد و به آرامی خندید. "آره، حدس می‌زنم هستم. راستی اسمت چیست؟"
‏"L. L Lawliet."
‏L Lawliet. یه اسم جالب بهش میاد صبر کن.. من قبلاً این نام را شنیده بودم.
"لولیت... صبر کن مگه تو شاهزاده سمت جنوبی نیستی؟"
‏L سر تکان داد. "بله، در واقع من هستم."
وای باشه پس اون هم شاهزاده هست
"خب، لایت یاگامی اینجا چیکار میکنی؟
آیا نباید به دنبال همسر احتمالی خود برگردید؟ "L" و به سمت قلعه اشاره کرد.
"باید، اما همانطور که قبلاً گفتم، شروع به استرس کردن کرده بود."
‏L سر تکان داد. "پس، آیا کسی آنجا توجه شما را جلب کرد؟"
شما. لایت سرش را تکان داد. "من با چند دختر رقصیدم، اما هیچ کدام واقعا جالب نبودند.
راستش مثل رقصیدن با یک نفر مثل پنجاه بار بود. همه آنها یا به تمجید از قیافه من ادامه می دادند، یا واضح بود که آنها فقط من را به خاطر پولم می خواستند.» شنیدن بارها و بارها یک چیز برای لایت بسیار طاقت فرسا بود.
"من می بینم. پس از یک شریک چه می خواهید، لایت یاگامی؟"
نور به جلو نگاه کرد و لحظه ای فکر کرد.
او از یک شریک چه می خواست؟ او هرگز این سوال را از خود نپرسید. نور لبش را گاز گرفت و صحبت کرد.
"من قطعاً یک فرد باهوش را می خواهم که بتوانم با او گفتگوهای جالبی داشته باشم. آنها باید من را سرپا نگه دارند و هیجان زده ام کنند. در غیر این صورت من فقط حوصله ام سر می رود."
ل لبخند زد «لایت یاگامی بسیار جالب، بسیار جالب.
"ها آره، حدس میزنم همینطور باشه..."
ال شروع کرد: میدونی.
نور به او نگاه کرد و سرش را عنوان کرد و منتظر ماند تا ادامه دهد.
"اون دخترا اشتباه نمیکنن. تو خیلی خوشتیپ لایت یاگامی."
نور به پایین نگاه کرد و احساس کرد گونه هایش گرم می شوند.
امشب بارها این را به او گفته اند، اما حتی یک بار هم که این کلمات را شنید، گیج نشده بود. تا حالا که شنید از دهن ال بیرون اومد.
"متشکرم L."
به او پوزخند زد. "فقط حقایق یاگامی، فقط حقایق."
نور پوزخندی زد، سرخی همچنان روی صورتش بود. "میدونی، تو هم خوش قیافه هستی."
ل خندید و سرش را تکان داد. "ها! بیا لایت، لازم نیست به من دروغ بگویی. می دانم که خوش قیافه نیستم."
نور با ناباوری به L خیره شد. او فکر می کند که ظاهر خوبی ندارد؟ آیا تا به حال در آینه نگاه کرده است؟
او جذاب ترین فردی است که تمام شب دیده ام!
"تو نمی توانی جدی باشی. ل، تو جذاب ترین فردی هستی که من در تمام شب دیده ام! جالب ترین آنها را هم نگویم! تو در واقع به جای اینکه فقط گوشم را قطع کنی یا الاغم را ببوسی، به من گوش می دهی."
حالا نوبت L بود که سرخ شود. ل با خجالت لبخند زد: "البته به لایت گوش میدم. به نظر من تو هم جالب هستی..." او نمی توانست باور کند که شاهزاده واقعی این پادشاهی فکر می کرد که او 1. جذاب است و
2. جالب ترین شخصی که او ملاقات کرده است. مثل یک رویا بود، و L فکر کرد که هر لحظه از خواب بیدار می شود.
ل چشمانش را برای چند ثانیه بست و دوباره به آرامی باز کرد. نور را دید که با لبخند به او نگاه می کند. عجب واقعیه او واقعی است. این یک رویا نیست.
"حالت خوبه L؟" لایت با نگرانی کوچکی در صورتش پرسید.
آرام خندید. ال برای گفتن به لایت تلاش کرد: "من خوبم، درست است."
"من نمی توانم باور کنم که شما از بین همه مردم به من علاقه مند شوید. برای من این فقط یک چیز سورئال است...
"شما شگفت انگیز هستید L. اجازه ندهید کسی چیز دیگری به شما بگوید."
"متشکرم نور.
نور به او تابید. "فقط حقایق لاولیت، فقط حقایق."
لایت با تکرار کلمات L چشمکی زد.
"به هر حال، ما در تمام این مدت در مورد من صحبت کرده ایم. از خودت بگو."
"اوه باشه، چی میخوای بدونی؟"
نور شانه بالا انداخت. "هرچیزی. دوست دارم، دوست ندارم، سرگرمی‌ها، ناراحتی‌های حیوانات خانگی. من فقط می‌خواهم شما را بشناسم.
‏L انگشت شست خود را به لبهایش آورد و فکر کرد. نگاه لایت تا لب های ال سوسو زد، اما قبل از اینکه L نگاهش را خیره کند، به سرعت به سمتش نگاه کرد.
"ببینم...من عاشق شیرینی هستم. هر جور باشه. کیک، کلوچه، شیرینی، شما اسمشو بزارید، تا وقتی شیرین باشه میخورم."
لایت قهقهه ای زد و سرش را برای ادامه تکان داد.
من هم حصار می کشم و تنیس بازی می کنم.»
"اوه واقعا؟ من هم بازی می کنم! ما باید زمانی بازی کنیم."
"البته، اما مواظب یاگامی باش. من با تو زمین را پاک می کنم." ل با پوزخندی مغرور گفت.
نور پوزخندی زد و ابرویی بالا انداخت. "اوه واقعا؟
این جمله جسورانه ای است، لاولیت. شما می دانید که من در مسابقات بی شماری برنده شده ام."
من می توانم همین را در مورد خودم بگویم، یاگامی. من از شش سالگی در مسابقات شمشیربازی و تنیس شرکت کرده ام و هر کدام را بردم.
"بنابراین من باید!" نور برگشت.
آن دو به هم خیره شدند و از خنده منفجر شدند.کمی کودکانه رفتار می کردند.
"ما بچه هستیم."
"من نمی دانم در مورد نور چه می گویید. من یک بزرگسال بالغ هستم."
لایت با بازیگوشی چشمانش را چرخاند.
‏L صورت لایت را مطالعه کرد.
چشمان کهربایی تیره، گونه های بلند و خط فک تیزش را تحسین می کرد.من به طور جدی نمی دانم چرا این مرد فکر می کند من اینقدر شگفت انگیز هستم. او را نگاه کن! او تعریف کامل است.لایت به L نزدیک تر شد و گونه اش را به آرامی با انگشت شستش نوازش کرد. به پایین نگاه کرد و احساس کرد سرخی دیگری روی گونه هایش می آید، اما لایت با انگشتانش سرش را به سمت بالا خم کرد تا بتواند به او نگاه کند.لایت صورتش را به لب‌های L نزدیک‌تر کرد، لب‌هایشان سانتی‌متر از هم دورتر بودند. چشمان لایت به ال خیره شد که انگار می خواهد بپرسد "می توانم؟"
‏L به آرامی سری تکان داد و چشمانش را بست که لایت شکاف بین آنها را بست. ل بازوهایش را دور گردن لایت حلقه کرد و انگشتانش را بین موهای ابریشمی قهوه‌ای او کشید. آهسته و لطیف یکدیگر را می بوسیدند.
لایت به آرامی مرا بوسید، قبل از اینکه خودش را کنار بکشد وقتی متوجه شد چه کاری انجام داده است. لعنتی. من او را بوسیدم. مرد دیگری را بوسیدم. اوه نه، پدر و مادرم چه فکری می کنند؟ آنها مرا می کشتند! اما از بوسیدنش بدم نیامد... چیکار کنم؟...
به صورت لایت نگاه کرد. او متوجه شد که چگونه لبخند لایت از قبل محو شد. ل اخم کرد. پشیمون شد؟..
"پشیمون شدی؟" ل با ناراحتی پرسید.
نور با چشمانی درشت به L تبدیل شد. لایت آهی کشید و دوباره صورت ال را با انگشت شستش نوازش کرد: "نه! خدایا نه! من اصلا پشیمان نیستم، قول می دهم! همین است."
"قسم می خورم که پشیمان نیستم L. فقط این است که قرار است در سالن رقص دنبال همسر باشم، اما اینجا نشسته ام و با شما صحبت می کنم. و اینطور نیست که دوست ندارم با شما صحبت کنم. این فقط من را می ترساند که چقدر از بودن در اینجا با شما لذت می برم و ما به تازگی با شما آشنا شده ایم. والدین من احتمالاً از من انتظار دارند که همسری در ذهن داشته باشم ، اما من اکنون می فهمم که تنها کسی که می خواهم شما هستید و این وحشتناک است زیرا همانطور که گفتم، ما تازه با هم آشنا شدیم، اما من از قبل می دانم که هیچ کس دیگری را نمی خواهم..
ل بازوهایش را دور لایت حلقه کرد و او را به نزدیکی کشید، در حالی که لایت نفسی را بیرون داد که حتی نمی‌دانست در حال حبس است. ل سرش را به آن تکیه داد
شانه نور. "واقعاً منظورت همه اینها بود؟" L زمزمه کرد.
لایت چانه اش را بالای سر L گذاشت.
"هر کلمه Lawliet."او زمزمه کرد.
ل به سخنان لایت لبخند زد در حالی که احساس کرد او موهایش را نوازش می کند. من واقعاً نمی‌خواهم این کار را انجام دهم، اما فکر می‌کنم الان باید برگردم. همان‌قدر که می‌خواهم اینجا با تو بمانم، احتمالاً والدینم به دنبال من هستند.» نور با اخم گفت:
ل به آرامی گفت: "من نور را درک می کنم."
نور آهی کشید. "من متاسفم L."
لایت متاسف نباش. باید کاری را که باید درست انجام دهی؟
نور به جلو خم شد و بوسه ای دیگر روی لب های ال فشار داد. "متشکرم. به زودی می بینمت L."
نور روی تختش افتاد و نفس راحتی کشید. تمام شد. بالاخره توپ تمام شد. او از اینکه نتوانست L را بعد از اینکه او را در باغ ها رها کرد، دوباره ببیند ناامید شد. لایت امیدوار بود بتواند حداقل یک بار دیگر 1 را ببیند، حتی اگر در عروسی آینده او باشد. اگر چه، اگر همدیگر را در عروسی لایت ببینند، احتمالاً به درد هر دوی آنها می خورد.
افکار لایت با شنیدن صدای تق تق از در خانه اش قطع شد. لایت بلند شد و انگشتانش را لای موهایش کشید و سعی کرد به هم ریختگی آن را از بین ببرد. نور درش را باز کرد و پدر و مادرش، یک زن، یک مرد و ال؟....
"روشن عزیز، ما خیلی متاسفیم که مزاحم شما شدیم. احتمالاً در حال حاضر خیلی خسته هستید." مامان لایت با عذرخواهی گفت.
"خیلی خوبه مامان. همه چیز خوبه؟"
پدر لایت جلو رفت. همه چیز خوب است لایت. ما می‌خواستیم شما را با خانواده لاولیت آشنا کنیم. آنها اهل جنوب هستند و یک پسر هم سن و سال شما دارند. آنها تا چند روز آینده اینجا خواهند ماند.»
نور به خانواده ای که در کنار پدر و مادرش ایستاده بودند نگاه کرد. زنی را دید با همان چشمان خاکستری تیره و موهای مشکی تیره L با چند رگه سفید اینجا و آنجا و مردی را دید با موهای سفید و سبیل و عینک سفید.
لایت فهمید که اینها والدین L هستند. با احترام تعظیم کرد. "از آشنایی با همه شما خوشحالم. امیدوارم که امشب همگی از توپ لذت برده باشید." لایت با لبخند جذاب خود گفت.
زن به نور لبخند زد. "بله، ما این کار را کردیم، متشکرم نور."
"البته، خوشحالم که همگی از آن بیزارید."
"اوه! این پسر ما L است، او تقریباً هم سن شماست." مادر L کنار رفت و L.
"آه بله ما به طور خلاصه مادر را ملاقات کردیم." L گفت.
هاها حتما L. "مختصر"
"اوه شما دو نفر قبلاً ملاقات کرده اید! من خوشحالم! آیا شما دو نفر با هم خوب هستید؟"
نور لبخند زد. اوه بله، ما قطعا با هم کنار می آییم. نگران نباش اعلیحضرت "بله ما هستیم!
پسر شما بسیار جذاب است."
به پایین نگاه کرد و سعی کرد قرمزی روی گونه هایش را پنهان کند. او به آرامی گفت: "من می توانم همین را در مورد تو لایت بگویم..."
مادر لایت از تبادل آنها لبخند زد. "خب، خوشحالم که شما دو نفر با هم کنار می آیید. لایت، آیا اشکالی داری که L را به اتاقش نشان بدهی؟ اتاق از اتاق تو پایین راهرو است."
"البته. با من بیا L."
نور در راهرو راه می رفت، L دنبالش می آمد.
آنها یک گوشه پیچیدند و در اتاق L را پیدا کردند.
"پس تو اینجا می مانی؟ چرا زودتر به من نگفتی؟" نور پرسید و به دیوار تکیه داد.
ل رفت به دیوار کنار لایت تکیه داد و صحبت کرد. "تا حالا لایت نمیدونستم، اگه میدونستم زودتر بهت میگفتم. متاسفم."
نور سرش را تکان داد. "متاسف نباش L، تو نمیدونستی. فقط امشب دلم برات تنگ شده بود همین."
با خجالت به پایین نگاه کرد.
"منم دلم برات تنگ شده."
نور به اطراف آنها نگاه کرد و مطمئن شد که کسی در اطراف آنها نیست. راهرو خالی بود و پدر و مادر او و ال در اطراف نبودند.
وقتی لایت کاملاً مطمئن شد که هیچ کس دیگری در اطراف نیست، جلوی L رفت و بوسه‌ای نرم روی لب‌هایش فشار داد.
چشمان ل از بوسه ناگهانی گشاد شد، اما چشمانش پس از شوک اولیه بسته شد و به آرامی لایت را بوسید.
لایت کنار رفت و با لبخند سرش را به پیشانی ال تکیه داد.
"از آنجایی که شما اینجا هستید و قبلاً در مورد مهارت های شمشیربازی خود بسیار صحبت کردید، چه می گویید فردا مسابقه داریم؟" لایت با پوزخند کوچکی پرسید.
"بازی در یاگامی"
لایت به آرامی خندید و بوسه سریع دیگری را روی لب های ال فشار داد. "شب بخیر L"
"شب بخیر، نور" L با نفس نفس زمزمه کرد.
‏L به سمت محوطه شمشیربازی که لایت منتظر او بود پایین رفت، یک دست او را نگه داشت (A/N: epée شمشیری است که مردم برای شمشیربازی استفاده می کنند)، بازوی دیگرش کلاه شمشیربازی خود را با لگنش متعادل می کند.
"آماده ای برای اینکه الاغت را شکست بدهی لاولیت؟" نور پوزخندی زد.
‏L به سمت لایت رفت، صورتش فقط چند سانتی متر با او فاصله داشت. او پوزخندی زد و چانه لایت را با اپه اش بالا آورد و باعث شد مستقیماً به چشمانش نگاه کند.
"تو یه بازی بزرگ یاگامی حرف میزنی. بدون هیچ سوالی تو رو شکست میدم.
نور چشمانش را گرد کرد و خرخر کرد. "مطمئنا، لاولیت.
به هر حال آماده بازی؟"
‏L سرش را تکان داد و برگشت، بنابراین او پشت به پشت با لایت بود. "برنده اولین تا سه لمس؟"
نور سر تکان داد. "به نظر من خوب است." آن دو ده قدم از یکدیگر فاصله گرفتند و با برق رقابتی در چشمانشان به اطراف برگشتند و به یکدیگر نگاه کردند.
سپس دوباره به سمت یکدیگر رفتند و مسابقه خود را آغاز کردند. L بلافاصله اپه خود را به سمت لایت چرخاند و سعی داشت ضربه ای بزند.
نور در حال دفاع از خود، اپه اش را تکان داد. لعنتی، او تهاجمی است.
همچنان به سمت لایت می چرخید و او را در خط دفاع نگه می داشت. لایت از حضور در خط دفاعی کمی ناامید می شد. L موفق شد لایت را کمی خسته کند و زمانی که گاردش را پایین آورد، ضربه ای به او وارد شد. برای کسری از ثانیه بود، اما L آن لحظه را فرصتی برای حمله دید.
"یک امتیاز به من یاگامی"
نور خفه شد "من تو را لولیت خواهم گرفت."
"ها، حتما این کار را می کنی."
نور لبش را گاز گرفت و سرش را کمی تکان داد. او باید به بازی برمی گشت. نگاهش را به سمت L برد و پوزخندی شیطنت آمیز روی صورتش داشت. او قطعا برای بازی آماده بود.
"آماده ای برای دور دوم؟"
‏L سر تکان داد. این دو قبل از مسابقه مراسم معمولی را انجام می دهند که از یکدیگر دور می شوند، سپس یک بار دیگر برمی گردند.
لایت مطمئن شد که این بار او اولین حمله کننده است. L برای دفاع از خودش تلاش کرد، اما مبارزه خوبی با لایت انجام داد.
پس از چند نوسان دیگر، لایت بالاخره موفق شد به L ضربه بزند. "بله! به من اشاره کن Lawliet." با پوزخندی پیروزمندانه گفت.
"بسیار خوب، شما مرا گرفتید. اما من شما را در دور بعدی خواهم گرفت!"
آن دو قبلاً کاملاً خسته بودند، اما خود را مجبور کردند که به راه خود ادامه دهند. آنها پیاده روی های معمول را انجام دادند و دور بعدی خود را آغاز کردند.
با این حال، این بار، هر دو به طور همزمان حمله کردند، هیچ کدام برای مدت طولانی در دفاع نبودند.
وقتی نور از L دفاع می کرد، L بلافاصله آن را برمی گرداند و نور را وادار می کرد از خود دفاع کند. این یک چرخه بی پایان دفاع و حمله بود.
تا اینکه دو اپه آن‌ها به یکدیگر ضربه زدند و در همان زمان ضربه‌ای به بدن فرد مقابل وارد کردند.
"لعنتی، به نظر می رسد که ما گره خورده ایم."
ل سر تکان داد و با خستگی نفس کشید. «آره، حدس می‌زنم اینطور باشد.
بازی خوب یاگامی.» ل دستش را دراز کرد و ماسکش را برداشت.
لایت نقابش را هم برداشت و با ال دست داد.
"بازی خوب Lawliet."
"شاهزاده یاگامی!"
نور با شنیدن نامش سرش را برگرداند. کنیزکی را دید که به طرف او دوید.
"شاهزاده یاگامی!" اصلی تکرار کمی از نفس.
"خوبید شما؟" نور پرسید، همانطور که او خدمتکار را تعظیم کرد.
"بله، من از شما متشکرم! هر چند، مادر و پدر شما می خواستند من با شما تماس بگیرم."
مادر و پدر؟ آنها چه میخواهند؟
"آنها کجا هستند؟"
"اتاق تاج و تخت. آنها گفتند می خواهند در مورد موضوع مهمی با شما صحبت کنند." خدمتکار به او گفت.
"باشه، من تا چند دقیقه دیگر آنجا خواهم بود. ممنون که به من گفتید." نور با لبخندی مهربان گفت.
خدمتکار دوباره تعظیم کرد و به داخل قلعه رفت.
نور راهش را به سمت L باز کرد و آهی کشید.
"همه چیز خوبه نور؟"
"آره، فقط والدینم می‌خواهند با من صحبت کنند و من احساس می‌کنم که می‌دانم صحبت درباره چه چیزی خواهد بود."
"می بینم، ممنون که با من بازی کردی." با یه پوزخند کوچیک گفت
نور جواب داد. "البته L. ممنون که با من هم بازی کردی."
ل سرش را تکان داد و دستش را تکان داد. "نیازی به تشکر از من لایت نیست. لذت بردم."
نور احساس کرد پوزخند روی صورتش بزرگتر شده است. "من هم لذت بردم L. کاش می توانستیم دوباره بازی کنیم اما..." لایت خاموش شد.
ال به لایت سر تکان داد.
نور به اطراف نگاه کرد و دید که آنها تنها هستند.
ل را در آغوش گرفت و در گوشش زمزمه کرد. "امشب در اتاقم با من ملاقات کن؟"
ل بازوهایش را دور لایت حلقه کرد و سر تکان داد.
"عالی، به زودی می بینمت L."
"می بینمت، نور."
نور از L دور شد و قبل از رفتن به قلعه یک لبخند دیگر به او زد. او فکر کرد که به اتاقش برگردد تا لباس‌های شمشیربازی‌اش را عوض کند، اما تصمیم گرفت که این کار را نکند زیرا احتمالاً پدر و مادرش را مدتی منتظر نگه داشته است.
نور راه خود را از میان قلعه باز کرد و به درهای اتاق تخت رسید. نگهبانان آنجا کمان لایت دارند و لایت لبخندی مؤدبانه به آنها زد و در مقابل سرش را تکان داد.
نگهبانان درها را باز کردند و لایت وارد اتاق تخت شد. در آنجا، پدر و مادرش را دید که در تاج و تخت مربوطه نشسته بودند و مشغول گفتگو بودند. نور به سمت والدینش نزدیک شد و نفس عمیقی کشید.
او احساس می کرد که گفتگو در مورد چه چیزی خواهد بود، و منتظر آن نبود.
والدین لایت به محض اینکه متوجه حضور نور شدند، نگاه خود را به سمت نور معطوف کردند.
"سبک عزیزم! تو لباس شمشیر بازیت هستی؟ امروز بازی کردی؟" مادرش با لبخندی گرم از او پرسید.
نور سر تکان داد. "بله، امروز با L مسابقه داشتم. در نهایت به تساوی رسیدیم.
"خوشحالم که شما دو نفر از نور لذت می برید." این بار پدرش بود که صحبت کرد.
اما، ما در حال حاضر موضوعات مهمی برای گفتگو داریم. پدرش ادامه داد.
نور به پایین نگاه کرد و سعی کرد اخمی را که روی صورتش احساس می کرد پنهان کند. "بله پدر؟"
"زمان آن است که تصمیم بگیری لایت. ما توپ را در اختیار داشتیم و شما ده ها شاهزاده خانم را ملاقات کردید. آیا هیچ کدام از آنها برای شما عروس مناسبی به نظر می رسید؟"
نور لبش را گاز گرفت و همچنان به پدرش نگاه نکرد.
او به آرامی گفت: نه.
"چی؟"
"نه"
"نور من صدایت را نمی شنوم، تو باید بلندتر صحبت کنی."
گفتم نه بابا! لایت گفت و بالاخره صدایش را بلند کرد و به بالا نگاه کرد. به شدت نفس می کشید و گرمای خفیفی روی صورتش احساس می کرد.
"هیچ یک از شاهزاده خانم هایی که ملاقات کردم برایم جالب نبود!"
پدر لایت برای او ابرویی بالا انداخت. "باشه...خب ما می تونیم یه توپ دیگه داشته باشیم تا برایت همسر پیدا کنیم..."
"نه پدر! من نمی‌خواهم ازدواج کنم! حداقل نه با کسی که در آن رقص ملاقات کردم! من کاملاً خوبم که خودم پادشاهی را اداره کنم! نه همسری می‌خواهم و نه به آن نیاز دارم!"
پدر لایت به او نگاه کرد و نور خشم را در چهره او دید. اوه نه من گند زدم فکر سبک.
پدرش با سختی شروع کرد: «نور».
"شما نمی توانید به تنهایی بر پادشاهی حکومت کنید. این را می دانید."
"چرا؟! چرا من نمی توانم؟! شما خوب می دانید که من خودم می توانم این کار را انجام دهم!"
پدر لایت آهی کشید. "من می دانم که شما می توانید نور را روشن کنید. اما، باید درک کنید که از ابتدا اینگونه بوده است، و ما نمی توانیم فقط آن را تغییر دهیم."
نور با ناراحتی مشت هایش را گره کرد. "مادر، لطفا. نمیفهمی چه احساسی دارم؟" با اندکی ناامیدی پرسید.
مادر لایت با دلسوزی به او نگاه کرد. "البته من نور را درک می کنم. شما هنوز جوان هستید، بنابراین احتمالاً هنوز برای ازدواج آماده نیستید."
بله، ممنون مادر. حالا می‌توانید آن را در سر پدر فرو کنید؟
مادرش ادامه داد: اما.
اوه بیا مادر فقط گفتی فهمیدی چه حسی دارم!
می دانی که بدون همسر نمی توانی پادشاهی را به دست بگیری.
نور فریاد کوچکی از عصبانیت بیرون داد. او دیگر نمی توانست اینجا باشد. بنابراین، او بدون توجه به فریادهای والدینش که سعی می کرد او را وادار به بازگشت و گوش دادن کند، اتاق تخت را ترک کرد.
لایت در رختخوابش دراز کشیده بود و به چشمان خاکستری ال خیره شده بود و با انگشتش خط فک ال را دنبال می کرد.
ل به چشمان کهربایی تیره لایت خیره شد و احساس کرد انگشتش روی فک و صورتش می دود. او متوجه شد که چگونه ابروهای لایت به هم گره خورده اند، و چگونه حالتی عبوس در چهره اش دارد. هر وقت با لایت بود، همیشه چشم‌های درخشان و لبخندهای نرمش را می‌دید، اما ال در حال حاضر نمی‌توانست هیچ‌کدام از آن‌ها را ببیند.
"خوبی نور؟"
"هوم؟"
"پرسیدم حالت خوبه؟ الان خیلی خوشحال به نظر نمیرسی. اتفاقی افتاده؟"
نور آهی کشید و نگاهش را به سمت سقف چرخاند.
فقط یه جورایی استرس دارم فقط همین.
"اوه؟ در مورد چه چیزی می توانم بپرسم؟"
"یادت میاد امروز بعد از مسابقه ما چطور پدر و مادرم با من تماس گرفتند؟" لایت پرسید و نگاهش را به سمت ال برگرداند.
ال برای لایت سر تکان داد تا ادامه دهد.
"خب من این احساس را داشتم که آنها می‌خواهند در مورد چه چیزی با من صحبت کنند، و معلوم شد که من درست می‌گفتم. آنها از من پرسیدند که آیا کسی را در توپ پیدا کردم تا عروس مناسبی باشد."
"اوه."
"آره."
"خب...چی گفتی؟"
"من به نوعی بر سر آنها فریاد زدم و به آنها گفتم که به همسری نیاز ندارم، و اتاق را ترک کردم. جالب اینجاست که با کسی روبرو شدم که ای کاش می توانستم با او حکومت کنم."
گوش های ل در آخرین جمله لایت به خود گرفت. "واقعا؟
کی؟..." با کسی آشنا شد؟.
نور به آرامی خندید. "تو احمق. چه کسی دیگری را می خواهم؟"
‏L نفس راحتی بیرون داد. "اوه هاها درسته...ببخشید"
نور سرش را تکان داد. "متاسف نباش L. من قبلاً به تو گفته بودم که تو تنها کسی هستی که می خواستم به یاد بیاورم؟"
‏L شب توپ را به یاد می آورد که لایت او را در آلاچیق نشسته یافت و چگونه ساعت ها با هم صحبت می کردند. ل به خاطره لبخند زد. "آه بله یادم می آید. چگونه می توانستم فراموش کنم؟"
لایت لبخند زد و L را به سمت خود کشید و او را در آغوشش گرفت. "خوب، من کمی دیوانه خواهم شد اگر شما قبلاً فراموش کرده باشید." توی موهای ال زمزمه کرد.
ل آرام خندید و به لایت نزدیک شد و صورتش را در گردنش فرو برد.
"میتونم یه چیزی ازت بپرسم؟" نور گفت.
ل سرش را بلند کرد تا با چشمان لایت روبرو شود.
"آره ادامه بده"
"بسیار خوب، شما از قبل می دانید که من چقدر شما را می خواهم، اما من حتی از شما نپرسیده ام که آیا مرا می خواهید."
با چشمان درشت به نور نگاه کرد. چطور ممکن است کسی نور تو را نخواهد؟ "روشن، البته من تو را می خواهم.
شما فوق العاده شیرین و مهربان هستید، شما باهوش هستید و من را بسیار خوشحال می کنید. نمی دانی چقدر تو را می خواهم و چقدر دلم می شکند که روزی باید با دیگری ازدواج کنی.»
لایت چیزی را که می شنید باور نمی کرد. نمی دانست چه بگوید. تنها کاری که می‌توانست انجام دهد این بود که لب‌هایش را به L's نزدیک کند و او را ببوسد به این امید که بداند واقعاً چقدر از او قدردانی می‌کند.نور کنار رفت و پیشانی اش را به ال تکیه داد
"ل. خیلی ممنون."
ل سرش را تکان داد و دوباره لایت را بوسید. "بس کن. من فقط چیزی را که فکر می کنم می گویم. از من تشکر نکن."
در آن لحظه، لایت به طور همزمان احساس کرد که خوش شانس ترین و بدشانس ترین فرد روی زمین است. خوش شانس است، زیرا او چنین شخص شگفت انگیزی را به دست آورده است که به او اهمیت می دهد، اما بدشانس است زیرا یک روز باید با کسی که L نیست ازدواج کند. کسی که او بیشتر از همه می خواست، حتی نمی تواند داشته باشد.
لایت نمی خواست به دومی فکر کند. او نیاز به حواس پرتی داشت. چیزی، هر چیزی. بهتر از این است که در این اتاق غرق در افکارش بمانم.
گرچه، در آغوش گرفتن با L چندان بد نبود.
ناگهان ایده ای به ذهن لایت رسید. او در حالت نشسته به سمت بالا شلیک کرد و L را از حرکت غافلگیرکننده شوکه کرد.
"سبک؟" L هم در حال نشستن پرسید.
"ل" لایت از روی تختش بلند شد.
"لطفا با من جایی می آیی؟" پرسید و دستش را به سمتش دراز کرد.
‏L ابرویی مردد را در دست لایت بالا برد. "جایی که؟"
نور سرش را تکان داد. "این یک تعجب است. پس لطفا با من بیا؟" لایت دوباره با پوزخندی کوچک پرسید.
ل با بازیگوشی چشمانش را گرد کرد و دست لایت را گرفت.
او در زمین چه می کند؟ "باشه خوب من با تو میام."
پوزخند نور بیشتر شد. "عالیه بریم"
نور ل را از اتاقش بیرون آورد و او را از راهروهای خالی قلعه کشاند و دائماً بررسی کرد که کسی در اطراف نیست. آن دو در تمام مدت با احساس سرکشی باورنکردنی می‌خندیدند.
"نور، کجا داریم میریم؟" ال در حالی که دست در دست لایت از سالن ها می دوید پرسید.
"به شما گفتم، این یک تعجب است." نور چشمکی زد.
بعد از چند دقیقه دویدن بالاخره به مقصد رسیدند. نور درها را باز کرد
"اتاق رقص؟" L سوال کرد.
لایت گفت: "بله" و L را به مرکز پیست رقص آورد.
سالن رقص کاملا تاریک بود، تنها نوری که از نور کم رنگ مهتاب به داخل می تابد، و کریستال های لوستر آن را منعکس می کردند. برخلاف شب توپ، سالن رقص کاملاً خالی بود.
"با من برقص؟" لایت با پوزخند دیگری که دوباره دستش را به سمت L دراز کرد پرسید.
"صبر کن چی، تو منو آوردی اینجا برقصم؟" من پرسیدم. او با رقصیدن با لایت مشکلی نداشت، فقط کمی گیج شده بود که چرا او را به اینجا آورده است.
"بله، من این کار را کردم. من می خواهم با شما برقصم، زیرا همانطور که بارها گفته ام، شما تنها کسی هستید که در این رقص ملاقات کردم که واقعاً به من علاقه مند بود و من واقعاً دوستش داشتم. با من برقصی؟ لطفا؟"
احساس کرد سرخی روی صورتش بلند شد و آنقدر لبخند می زد که گونه هایش شروع به درد می کردند. بدون هیچ حرفی دست لایت را گرفت.
لایت یک بار که دستش را گرفت لبخند زد و دست دیگرش را به کمر L رساند. سپس دست دیگر L را روی شانه‌اش گذاشت تا اکنون یک قاب رقص داشته باشند.
"نور را نگه دار"
نور ابرویی را بالا برد. "هوم؟"
"هیچ موسیقی وجود ندارد."
نور خندید. "ما به موسیقی نیاز نداریم. می توانیم بدون آن برقصیم."
"هاها باشه درسته"
"آماده ای برای رقصیدن؟" لایت پرسید و به L نگاه کرد.
‏L سر تکان داد. "من آماده ام."
آن دو با زیبایی شروع به رقصیدن در اطراف سالن رقص کردند، بدون اینکه چشم از یکدیگر بردارند.
نور دوباره در چشمان خاکستری ال گم شد، درست مثل اولین باری که او را در توپ دید. او همه نگرانی های خود را فراموش کرد و از لحظه ای که با L داشت لذت برد.
نور شروع به کند شدن کرد و L را به خودش نزدیک کرد. آنها اکنون به جای رقصیدن در سالن رقص، به سادگی در حال تاب خوردن بودند.
ل سرش را به شانه لایت تکیه داد و چشمانش را بست و لحظات آرامی را که با او سپری کرد سپری کرد. لایت به آرامی لبخند زد و خم شد تا در گوش ال زمزمه کند.
"ال."
"هوم؟"
"به من اعتماد داری؟"
"به نظر شما نور چیست؟" L زمزمه کرد.
"هاها من آن را به عنوان یک بله در نظر خواهم گرفت."
ل سرش را تکان داد، سرش همچنان به شانه لایت تکیه داده بود.
"اگر از شما بخواهم که با من فرار کنید، چه می گویید؟" نور به آرامی پرسید.
ل سرش را بلند کرد و به چشمان لایت نگاه کرد.
"چی؟" با او فرار کنم؟
"آیا با من فرار می کنی؟" نور تکرار شد
"آیا ... جدی می گویی؟" L پرسید، آنچه را که می شنود باور نکرد.
لایت روی گونه ال کاسه کرد و به آرامی لبخند زد. "ل، من می دانم که قرار است چیزهایی را قربانی کنم، اما اگر شما بله بگویید، حاضرم این کار را انجام دهم. پس لطفا؟" لایت به آرامی التماس کرد و پیشانی خود را به ال تکیه داد.
به جلو خم شد و لب هایش را به لب های لایت فشار داد.
"باشه."
"واقعا؟" نور با کمی ناباوری پرسید.
ل با لبخند سر تکان داد. "بله. من با تو فرار می کنم نور."
نور خنده ای شاد کرد و کمر L را گرفت و او را به صورت دایره ای چرخاند و دوباره او را بوسید. او به وجد آمده بود. پسری که او خیلی می خواست در واقع قبول کرد که فرار کند و با او باشد.
صبر کن. خانواده اش چطور؟ من حتی نپرسیدم که آیا او حاضر است آنها را ترک کند؟ شلیک. من آدم وحشتناکی هستم. باید از او بپرسم که چه احساسی دارد، من در تمام این مدت فقط در مورد خودم صحبت کردم.
لایت در حالی که از چرخش L دور خود دست کشید، گفت: «صبر کن.
"آره؟" او یکدفعه خیلی جدی به نظر می رسد. همین یک دقیقه پیش داشت دور من می چرخید چون به او گفتم با او می روم. چی شد؟
خانواده و وظایفت چطور؟
ازدواج چطور؟ پدر و مادرت دوست دارند تو هم ازدواج کنی؟! خدایا من به این چیزها توجه نکردم. خیلی متاسفم!"
"آرام باش نور، اشکالی ندارد. برای پاسخ به سوالات شما، والدینم ایده ازدواج را مطرح کردند، اما آنها متوجه شدند که من کاملاً به این ایده بی علاقه بودم، بنابراین آنها متوجه شدند که وقتی فرد مناسب را پیدا کنم، زمان مناسبی خواهد بود. برای اینکه من ازدواج کنم. در مورد وظایف، پادشاهی من کمی با شما متفاوت است. من فقط زمانی که پدرم فوت می کند، یا زمانی که تصمیم به کناره گیری می کند، مسئولیت را بر عهده می گیرم. من شک دارم که به این زودی ها کناره گیری کند. من واقعاً نباید نگران این موضوع باشم."
وای پدر و مادرش خیلی فهمیده اند کاش مال من هم اینطوری بود بگذار هر وقت خواستم با هر که خواستم ازدواج کنم. این شگفت انگیز خواهد بود.
ال به بیرون کشیدن لایت از افکارش ادامه داد: به هر حال.
"من می خواهم با تو فرار کنم، لایت. البته که دلم برای پدر و مادرم و خانه ام تنگ خواهد شد، و مطمئنم که تو هم همینطور. ؟"
نور سر تکان داد. "حق با شماست L. متشکرم.
ل سرش را تکان داد و بار دیگر لایت را بوسید. "از من تشکر نکن. من می خواهم که هر دو خوشحال باشیم و انجام این کار به ما این شانس را می دهد."
نور در اتاقش دنبال لباس و چیزهای دیگری می گشت که ممکن است برای سفر به آن نیاز داشته باشد. یک روز قبل از ترک پادشاهی L بود، و هر دو توافق کردند که به محض اینکه L به پادشاهی خود بازگردد (که تقریباً یک هفته دیگر خواهد بود)، دقیقاً 5 روز پس از بازگشت او به خانه در دهکده بین قلمروهای خود ملاقات کنند. . به این ترتیب، L این فرصت را داشت که وسایلش را جمع کند، و هر دو زمان داشتند تا راهبردهایی را برای فرار دزدکی از قلمرو خود بیابند. نور نفسی عصبی بیرون داد. او مدام به خودش می گفت که نگران نیست، اما راستش را بگویم که نگران بود. او قرار بود جایی را که در آن بزرگ شده است ترک کند و افرادی را که او را بزرگ کرده‌اند ترک کند و سپس از کجا شروع کند. او تصور روشنی از اینکه او و ال حتی در کجا مستقر خواهند شد نداشت و این حداقل می‌گوید او را مضطرب می‌کرد.
لایت آنقدر مشغول قدم زدن در اتاقش بود و در افکارش گم شده بود، که حتی متوجه نشد کسی وارد اتاقش شده است.
"سبک؟"
نور به در نگاه کرد و خواهرش را دید که آنجا ایستاده بود.
"سایو!" بد، او تعجب می کند که چرا من این لباس ها و کیف ها را روی تختم پخش کرده ام.
"چند بار باید به تو بگویم اول در بزن؟ و در را ببندی؟"
سایو در را بست و متوجه کوهی از لباس به همراه کیسه های روی تختش شد.
"نور.. این چیه؟" سایو گیج پرسید.
"این... چیزی نیست. حالا چرا اینجایی؟" کمی بدتر از آنچه لایت می خواست ظاهر شد، اما او واقعاً نیاز داشت که خواهرش از اتاقش بیرون برود تا بتواند به جمع کردن وسایل ادامه دهد.
"نه نور، تو اول جواب منو بده. چیکار میکنی؟...
"دارم چمدان را جمع می کنم."
"برای چی؟" سایو پرسید و دستانش را روی باسنش گذاشت. یادم نمی آید که مادر یا پدر به من در مورد سفر گفته باشند.
نور آهی کشید. نمی خواست به خواهرش دروغ بگوید.
آیا او باید حقیقت را به او بگوید؟ اما اگر به پدر و مادرشان بگوید چه؟
"سایو،
سایو ابروهایش را برای برادرش بالا انداخت و منتظر ماند تا او ادامه دهد.
چطوری اینو بهش بگم؟...
"اگر عاشق کسی شدی، دوست داری هر کاری کنی که با او باشی؟"
"ها؟ یعنی آره حدس میزنم اینطور باشه...چرا؟ صبر کن، عاشق یکی لایت شدی؟"
عاشق شو...آیا او L را دوست داشت؟ چند هفته پیش او را ملاقات کرد، اما آیا او را دوست داشت. او حاضر بود نقش خود را به عنوان وارث او رها کند و با او فرار کند و او را بیش از هر چیز می خواست.
‏L او را خوشحال کرد و او می دانست که L را خوشحال کرده است. بنابراین بله، واضح است که لایت یاگامی در واقع عاشق L Lawliet بود.
لایت به سایو نگاه کرد و لبخند زد. "میدونی سایو، من این کار رو کردم. من عاشق یکی هستم."
سایو با هیجان نفس نفس زد. "جدی؟! نور که شگفت انگیز است؟ آیا این کسی بود که در توپ ملاقات کردی؟! و اگر اینطور بود، چرا به مادر و پدر نگفتی، آنها قبلاً می توانستند برای شما عروسی ترتیب دهند!"
سوالات آتش سریع سایو لایت را غافلگیر کرد.
"برای پاسخ به یکی از سوالات متعدد شما، بله، این کسی بود که در توپ ملاقات کردم."
"وای! خب پس لایت به یکی از سوالات دیگرم جواب بده. کی بود؟"
"من نمی توانم این را به شما بگویم."
"چی؟ چرا نه؟"
"من فقط نمی توانم"
سایو دست هایش را روی هم گذاشت. "خوب، اما حداقل به مامان و بابا گفتی تا ترتیب عروسی بدهند؟"
نور سرش را تکان داد.
"چطور؟ من مطمئن هستم که آنها بسیار خوشحال می شوند اگر به آنها بگویید که عاشق کسی از توپ شده اید."
موضوع همین است... فکر نمی‌کنم آن‌ها دقیقاً کسی را که من به او علاقه‌مند بودم تأیید کنند. آنها آدم شگفت انگیزی هستند، فقط مادر و پدر همسر می خواهند نه شوهر.
سایو در فکر ابروهایش را در هم کشید: "چرا نه؟ همه در آن مسابقه از کلاس بالایی بودند... مادر و پدر چه چیزی را تایید نمی کردند؟"
"این شاهزاده لاولیت است، نه؟!" سایو در درک فریاد زد.
"چی؟!" چشمان نور گشاد شد. خواهرش از کجا فهمید؟
"باید او باشد! الان خیلی منطقی است! همه نگاه ها و لبخندهایی که شما بچه ها هنگام شام به یکدیگر می فرستید، مسابقات شمشیربازی شدید، نه به این واقعیت که شما دو نفر از زمانی که خانواده او در اینجا مانده اند با هم بوده اید. "
نور با ناباوری به خواهرش خیره شد.
"راستم؟" با پوزخندی رضایت بخش پرسید.
لایت نمی دانست چه بگوید. حق با او بود. او آن را فهمید. نور با آهی شکست خورده صحبت کرد.
"راست می گویی سایو. اوست."
"آره!" سایو مشتش را به هوا فشار داد. حالا چرا به مامان و بابا نمیگی؟
"دیوانه ای؟ آنها هرگز سایو را تایید نمی کنند! من در رابطه با شاهزاده دیگری هستم؟ مثل اینکه آنها اجازه داده اند این اتفاق بیفتد."
"نمی دانم لایت، شاید غافلگیرت کنند."
"بله درست است. مادر و پدر سنتی ترین مردم روی سیاره سایو هستند.
"لایت لطفا فقط در موردش باهاشون صحبت کن. من نمیخوام خوب بری! میفهمم که میخوای با شاهزاده L خوشحال باشی اما نمیخوام تنهام بذاری!"
لایت با همدردی به خواهرش اخم کرد و او را در آغوش کشید. "من سایو را می شناسم، می دانم. من هم نمی خواهم تو را ترک کنم، اما مادر و پدر هرگز اجازه نمی دهند با او خوشحال باشم."
"آره، اما لطفا فقط در مورد آن با آنها صحبت کنید! اگر آنها نه گفتند، می توانید فرار کنید. اما لطفا فقط به آنها فرصت دهید؟" سایو با ناامیدی از برادرش پرسید.
آیا او واقعاً قرار بود با والدینش در مورد رابطه اش با L صحبت کند؟ او از قبل می‌توانست تصور کند نگاه‌های ناامیدانه‌شان را که وقتی به آنها می‌گفت به او می‌کردند. اما سایو خیلی اصرار داشت که در مورد آن با آنها صحبت کند، و هنوز آن بخش کوچکی از نور وجود داشت که می خواست بماند.
نور آهی کشید. "بسیار خوب، من در مورد آن با آنها صحبت خواهم کرد."
چشمان سایو از سخنان لایت روشن شد. "واقعا؟!"
نور سر تکان داد. "بله، اما همانطور که قبلاً گفتید، اگر آنها نه بگویند من می روم."
سایو با این کار کمی اخم کرد، اما تصمیم گرفت روی نکات مثبت تمرکز کند. "باشه، من می فهمم. و وقتی به آنها بگویید، من تمام مدت با شما خواهم بود. اگر شما با آن مشکلی ندارید!"
نور خندید. "خوب است سایو. و ممنون."
"مشکلی نیست لایت. الان تنهات میذارم. احتمالا به کمی زمان نیاز داری تا فکر کنی. به زودی میبینمت باشه؟" سایو در حالی که به سمت در می رفت گفت.
"میبینمت سایو"
و با آن، سایو اتاق را ترک کرد و لایت را تنها گذاشت تا بار دیگر در افکارش غرق شود.
لایت روی تختش دراز کشیده بود و L را در آغوشش می گرفت و انگشتانش را میان موهایش می کشید. در فکر به سقف خیره شد. او باید با L در مورد آنچه که Sayu به او گفته بود صحبت می کرد.
"ل؟"
ل آرام زمزمه کرد.
"میتوانم با شما صحبت کنم؟" نور از پایین به او نگاه کرد.
‏L نگاهش را به چشمان لایت رساند. او دید که چگونه چشمان لایت از نگرانی ابری شده است. "حالت خوبه؟" آهسته پرسید.
"من خوبم، فقط باید در مورد چیز مهمی با شما صحبت کنم."
به نور نگاه کرد تا او ادامه دهد.
"پس میدونی چطوری ازت خواستم فرار کنی من؟"
"بله، چگونه می توانم فراموش کنم؟"
لایت کمی به ل لبخند زد. "خوب، امروز با خواهرم صحبت کردم و او چیزی به من پیشنهاد داد."
‏L ابرویی را بالا انداخت. "چی گفت؟"
نور قبل از صحبت نفسی کشید. او گفت که با پدر و مادرم در مورد رابطه مان صحبت کنیم و ببینم آنها تایید می کنند یا نه..
"صبر کن، چی؟" L پرسید. آیا دلیل اصلی فرار ما از اول این نبود که آنها تایید نمی کردند؟
"خواهرم گفت با پدر و مادرم در مورد ما صحبت کن و اگر آنها قبول نکنند، می توانیم فرار کنیم.
ل لبش را کمی گیج گاز گرفت. "خب...میخوای باهاشون صحبت کنی؟"
لایت آهی کشید: «یعنی می‌خواهم.» "اما اگر تو نخواهی این کار را نمی کنم!" نور به سرعت اضافه شد.
یه لحظه فکر کردم چرا خواهرش به او پیشنهاد می دهد که با آنها صحبت کند؟... صبر کنید، الان متوجه شدم.
او نمی خواهد او را ترک کند. "او از شما خواست که این کار را انجام دهید زیرا نمی خواست شما را ترک کنید، نه؟"
لایت با چهره ای غمگین سر تکان داد. "آره.. او این کار را کرد. و بخشی از من وجود دارد که نمی خواهد او یا پدر و مادرم را ترک کند. اما من می خواهم با تو باشم! فقط - اوه" لایت دوباره آهی کشید که احساس می کرد در حال از دست دادن است.
‏L حالت پریشان لایت را دید و بوسه ای بر لبان لایت فشار داد تا این استرس را از بین ببرد. به آرامی به او لبخند زد. اوکی لایت، می‌توانی با آنها صحبت کنی.
چشمان نور به امید گشاد شد. "واقعا؟ شما با آن مشکلی ندارید؟"
ل با لبخند سر تکان داد. "من با آن خوبم، لایت. می فهمم که بخشی از تو وجود دارد که نمی خواهد برود. بخشی از من نیز نمی خواهد پدر و مادرم را ترک کند."
نور L را به او نزدیک کرد. "چطور انقدر درمورد همه چیز فهمیدی؟ احساس بدی دارم میدونی. ای کاش برای ما راحت تر بود."
شانه بالا انداختم. "من معمولاً سرسخت هستم، اما شما قسمت های بهتر من را روشن می کنید. بعلاوه، اگر من نمی فهمیدم، الان اصلاً بین ما کار نمی کرد؟"
"آره، حق با شماست. من هنوز هم آرزو می کنم که همه چیز برای ما ساده تر باشد.
"من هم لایت، اما هر دوی ما با موقعیت خود به عنوان شاهزاده می دانیم که کار آسانی نخواهد بود. بنابراین تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که به یکدیگر کمک کنیم."
لایت تعجب می کند که چگونه او اینقدر خوش شانس بوده و چه کاری انجام داده تا لایق L باشد.
"چگونه می توانم تاوان شما را جبران کنم؟" نور به آرامی پرسید.
"لازم نیست نور را به من جبران کنی. تو با من بودن کافی است."
چگونه؟ چطور اینقدر خوش شانس شدم؟
"میتونم یه چیز دیگه ازت بپرسم؟"
"مهم"
"وقتی با پدر و مادرم در مورد خود صحبت می کنم، آیا با من خواهید بود؟ اگر نمی خواهید، می فهمم، اما اگر با من بودید واقعاً دوست دارم."
"البته لایت. من تمام مدت با تو خواهم بود."
"ل، خیلی ممنون." لایت در حالی که پیشانی اش را به L's تکیه داده بود زمزمه کرد.
ل چیزی نگفت و فقط یک بوسه آرام دیگر روی لب های لایت فشار داد.
نور جلوی درهای اتاق تخت در کنار L ایستاده بود و عصبی به جلو خیره شده بود. او به پدر و مادرش گفت که باید در مورد موضوع مهمی با آنها صحبت کند و آنها در آن طرف منتظر او هستند.
"اماده ای؟" ل از کنارش پرسید. L متوجه شد
نور چهره آرامی داشت، اما می دانست که واقعاً نگران اتفاقی است که قرار است بیفتد.
لایت نفس عمیقی کشید و سر تکان داد.
‏L با لبخندی دلگرم کننده به او گفت: "تو می توانی این کار را انجام دهی." "من تمام مدت با شما خواهم بود. و اگر همه چیز به جهنم برود، ما می توانیم فرار کنیم. L آرام خندید.
لایت با او آرام خندید و نفس عمیق دیگری کشید. دستانش را روی درها گذاشت و آنها را باز کرد و از پشت به دنبال او به داخل L رفت.
لایت به سمت تخت والدینش رفت و تعظیم کرد، در حالی که ل به سمتی رفت که خواهر لایت در آنجا ایستاده بود. وقتی لایت به پدر و مادرش گفت، او اصرار داشت که در اتاق باشد. لایت در ابتدا اعتراض کرد، اما به این نتیجه رسید که تا حد امکان به حمایت بیشتری نیاز دارد.
نور به پدر و مادرش نگاه کرد و خیره های شدید آنها را دید. یک نفس عمیق دیگر برای تسکین اعصابش کشید و صحبت کرد. شما می توانید این نور را انجام دهید.
"مادر، پدر"
پدرش با سختی شروع کرد: «نور». لایت متوجه شد که پس از آخرین برخورد آنها هنوز به طور کامل بخشیده نشده است، اما باید با والدینش صحبت می کرد. او باید ببیند که آیا فرصتی برای خوشحالی با L در داخل پادشاهی دارد یا خیر.
"میخواستی با ما صحبت کنی عزیزم؟" مادر لایت به خوبی پرسید. لحن گرم او باعث شد نور کمی کمتر عصبی شود که چه اتفاقی می افتد.
"بله، گفتم. من باید چیزی به هر دو بگویم."
والدین لایت منتظر ماندند تا او ادامه دهد.
می‌دانید آخرین باری که صحبت کردیم، گفتم که هیچ‌کس در توپ به من علاقه‌ای ندارد و چطور نتوانستم کسی را پیدا کنم که فکر می‌کردم شریک زندگی باشد؟
شاه و ملکه سر تکان دادند.
"خب من دروغ گفتم. کسی را پیدا کردم که کاملا شیفته او شدم و واقعاً دوست دارم با او باشم."
به سخنان لایت در کنار سایو لبخندی درخشان زدم و لایت می توانست چشمان والدینش را که در حال روشن شدن هستند ببیند.
"نور! این شگفت انگیز است! آن کیست؟" مادرش با هیجان پرسید.
لایت به جایی که ال و سایو ایستاده بودند نگاه کرد: «همین است. هر دو لبخند دلگرم کننده ای به او زدند.
"شاهزاده L Lawliet."
چشمان پادشاه و ملکه گشاد شد و هر دو نفس نفس زدند و به جایی که L ایستاده بود نگاه کردند. ل با دستانش عصبی به آنها نگاه کرد.
"پر...پرنس لاولیت؟" پدر لایت لکنت داشت.
"بله، درست است. من عاشق شاهزاده L Lawliet هستم." نور با اطمینان گفت، زیرا حقیقت بود. او او را دوست داشت و برای خوشبختی اش هر کاری می کرد.
ل به آرامی از اعتراف لایت نفس نفس زد. او می دانست که هر دو بیشتر از هر چیزی همدیگر را می خواهند، اما هنوز به طور رسمی کلمه "دوستت دارم" را به هم نگفتند. ل می خواست سر لایت فریاد بزند و به او بگوید که او را هم دوست دارد، اما می دانست که باید ساکت بماند.
چند دقیقه سکوت برقرار شد و لایت دوباره عصبی شد. اوه نه، آنها از من متنفر خواهند شد. آنها فکر می کنند من بدترین پسر تاریخ هستم، و سپس مرا از پادشاهی بیرون می کنند!
نور شروع به تهویه بیش از حد کرد و اتاق به طرز باورنکردنی خفه شد. وای خدا چه خبره؟
ناگهان احساس کرد یک جفت بازو دورش حلقه شده است. مادرش بود.
"شس لایت، آروم باش اشکالی نداره."
تنفس نور کند شد و به آرامی به حالت عادی بازگشت. نور احساس کرد که اشک چشمانش را خیس می کند. "مامان؟" با تردید پرسید. او مطمئن بود که لحظه ای که به پدر و مادرش در مورد عشقش به L بگوید، او را بیرون خواهند انداخت.
مادر لایت دستانش را به آرامی روی لایت پایین کشید. "بله عزیزم؟"
"تو ... تو عصبانی نیستی؟" نور بو کرد.
مادر نور به او لبخند زد و گونه اش را به آرامی نوازش کرد. "اوه عزیزم، چرا من عصبانی باشم؟"
"چون او یک مرد است! و آیا شما و پدر نمی خواهید من با یک زن باشیم؟"
مادر لایت سرش را تکان داد. "نه نور، چیزی که من می‌خواهم این است که تو خوشحال باشی. از لحظه‌ای که شما را به هم معرفی کردیم، شک داشتم که اتفاقی در حال رخ دادن است. شما دو نفر همیشه به هم لبخند می‌زنید و این شادترین چیزی است که من دیده‌ام. شما در مدت طولانی نور. شما به او نیاز دارید، و من مطمئن هستم که او به شما نیاز دارد."
نور اجازه داد اشکی که جلوی چشمانش را گرفته بود بریزند و مادرش را محکم در آغوش گرفت. "ممنونم مادر."
او اشک های لایت را با انگشت شستش پاک کرد: "البته عزیزم."
لایت کمی کنار رفت: «اما صبر کن». آیا من هنوز باید با یک زن ازدواج کنم؟
مادر لایت برگشت و به سویچیرو نگاه کرد که انگار در فکر فرو رفته بود. به سمتش رفت و دستش را گرفت.
"سویچیرو، آیا واقعاً می‌خواهی او را مجبور کنی با دیگری ازدواج کند؟ ما هر دو می‌دانیم که او چقدر بدبخت می‌شود، و نمی‌بینی الان چقدر خوشحال است؟"
سوئیچیرو دست همسرش را فشرد. مردد شروع کرد: «نور». "من-"
لایت با نگرانی به پدرش نگاه کرد و منتظر بود که او در ادامه چه بگوید.
"من می خواهم شما خوشحال باشید، و اگر شاهزاده لاولیت شما را خوشحال می کند، پس همینطور باشد."
نور گاز گرفت. "واقعا؟! منظورت اینه پدر؟!"
"اعتراف می کنم، کمی مردد هستم، اما این شادی شماست که در نهایت برای من مهم تر است.
پس بله لایت، من انجام می دهم.»
نور به زانو افتاد و شروع به گریه کرد. با چشمانی پر از اشک به پدر و مادرش نگاه کرد. "متشکرم!
خیلی ممنونم!"
پدر و مادر لایت کنار رفتند و او را در آغوش گرفتند. وقتی دور شدند، به سمتی که لند سایو ایستاده بود نگاه کردند. سایو در چهره اش هیجان زده بود و ال گوش تا گوشش لبخند می زد.
لایت به سمت او دوید و او را بوسید. او تمام احساس آرامش، شادی و اشتیاق خود را در آن بوسه گذاشت و با پوزخند کنار کشید.
ال به او پوزخند زد و یک چیز را به لایت گفت. تو را هم دوست دارم لایت."
دقیقا یک سال بعد سریع به جلو بروید. بالاخره این دو در حال ازدواج بودند. آنها تصمیم گرفتند بعد از اینکه لایت به والدینش گفت برای ازدواج صبر کنند زیرا آنها زمان می خواستند تا رابطه خود را کشف کنند. این دو بیشتر عاشق یکدیگر شدند. آنها مرتباً از پادشاهی یکدیگر بازدید می کردند و وقتی فرصتی برای دیدار نداشتند برای یکدیگر نامه می نوشتند.
اما حالا بالاخره آماده ازدواج بودند. این دو پادشاهی می توانند به یک پادشاهی بزرگ تبدیل شوند و دو شاهزاده می توانند با هم بر آن حکومت کنند.
لایت در کنار محراب ایستاده بود که می درخشید و ال را تماشا می کرد که در راهرو قدم می زد و پدرش در بازویش بود. پدر ال گونه او را بوسید و دستی به پشتش زد.
‏L به طرف محراب رفت و در مقابل لایت ایستاد.
آنها گوش به گوش یکدیگر لبخند می زدند و از اینکه بالاخره توانستند با هم باشند، خوشحال بودند.
کشیش گفت: «یاگامی لایت». لایت برگشت و به کشیش نگاه کرد.
"آیا ال لاولیت را شوهر قانونی خود می دانید؟"
لایت با دقت دست ال را گرفت و حلقه ازدواج را روی انگشتش انداخت. نور دوباره به چشمان ال نگاه کرد که لبخند می زد.
"آیا شما ال لاولیت، لایت یاگامی را به عنوان شوهر قانونی خود انتخاب می کنید؟"
دست لایت را گرفت و حلقه را روی انگشتش گذاشت و به لایت پوزخند زد.
کشیش لبخندی زد. اکنون می توانید داماد را ببوسید.
لایت با دستش صورت ال را محصور کرد و لب هایشان را به هم وصل کرد. با همان شور و شوق و خوشحالی که آن روز به پدر و مادرش در مورد رابطه اش گفت، او را بوسید و احساس کرد که L از لب هایش آب می شود.آن دو با لبخند به یکدیگر دور شدند و جمعیت حاضر در کلیسا با دست زدن و تشویق هیجان‌زده بلند شدند.
"دوستت دارم L Lawliet." لایت زمزمه کرد.
"من هم دوستت دارم لایت یاگامی."

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now