🔥🔞

13 0 0
                                    

نفس عمیقی می کشد، چشمانش را می بندد و محکم مشت می کند. سریع و چابک بود، در عرض چند ثانیه، لایت گونه ام را بوسید و با عجله از اتاق خارج شد و در را بست و من را در آن اتاق تنها گذاشت، لبخندی مثل احمق ها و گونه هایم بیش از آتش سوزان. دستم را به سمت گونه ام می آورم، هنوز احساس خیس شدن لب های نرمش را حس می کنم و یک بار دیگر خنده ای کوچک و پیروزمندانه می کنم.
او وقتی خجالت میکشه ناز نیست؟ واقعا شایان ستایش
او از دیشب از نگاه کردن به چشمان من اجتناب می کند. سرش را برمی‌گرداند و وقتی به او نگاه می‌کنم نگاهش را برمی‌گرداند. و وقتی می بینم که به من خیره شده خجالت می کشد... دوست داشتنی، فکر نمی کنی؟
نمی توانم به آن بوسه ای که او به من داد فکر نکنم... آن بوسه روی گونه بود، اما از قبل می توانم تصور کنم که بوسیدن آن دهان کوچک زیبا چگونه خواهد بود.
من قبلاً در مورد اینکه چه مزه ای باید داشته باشد خیال پردازی کرده ام. قهوه و مقداری نعناع از خمیر دندان و دهانشویه، که تقریباً تمام چیزی است که او در طول روز مصرف می کند.
تصور کنید اگر دور کمر او را بگیرم و دهانم را روی دهانش بگذارم چه شکلی می شود؟ لب‌هایش را درست مثل آب نبات‌های میوه‌ای مزه می‌کردم، زبانم را درونش می‌گذاشتم و هر اینچ درونش را جستجو می‌کردم، در حالی که به ناله‌هایش گوش می‌دادم و موهایم را می‌کشید و مرا به خودش نزدیک‌تر می‌کرد. فقط تصورش من را سخت می کند... کی من یک منحرف کامل شدم؟
شب برای همیشه طول کشید، اما من بالاخره اینجا هستم، لایت یاگامی، پسر بیست ساله و احتمالی کیرا را تماشا می کنم، که از بوسیدن من در شب گذشته کاملاً خجالت زده شده است.
•لایت پشتش به من است و ملحفه ها را با احتیاط صاف می کند. اعتراف می کنم، چشمانم کمی پایین تر است.
او در حالی که دارد جلدها را مرتب می کند به اطراف می چرخد ​​و این کمی من را متحیر می کند. او کار بزرگی انجام نمی دهد، اما از نظر من بسیار تحریک کننده است. این باید به این دلیل باشد که باسن او کاملاً گرد و سفت است که حاصل تمرین و تلاش زیاد بدنی است.
تصور می کنم چقدر باید تنگ باشد ...
- پس - می گویم سرم را تکان می دهم و به واقعیت برمی گردم - دیشب... - شروع به تماشای سفت شدن بدن کوچکتر می کنم و سرش را بالا می گیرد و به دیوار نگاه می کند.
"چه مشکلی دارد؟"
-تو منو بوسید...
- و - با لفاظی پرسید و به من اشاره کرد که ادامه دهم
- این درست بعد از این بود که گفتم یکی دیگر را دوست دارم - قلبم تندتر می زند
- بله...- نفس هایش را کمی احساس می کنم، بالاخره در حالی که به زمین خیره شده به سمت من برمی گردد- و؟
- من هم خیلی دوستت دارم لایت... در واقع... فکر می کنم عاشقتم- نتیجه می گیرم، لایت سرش را تند بالا می گیرد تا با صورتش کاملا متعجب به من نگاه کند.
کارآگاه از روی تخت بلند می شود و به آرامی به جوان ترین فرد نزدیک می شود که بلافاصله سرخ می شود و از موهای اوزوماکی قرمزتر می شود.
‏L کمر لایت را با دست چپ و با دست راست صورتش را گرفته و با انگشت شست لب هایش را نوازش می کند. کوچکترین با دو دست مچ دستش را گرفته و گونه اش را به دست کارآگاه می مالد و او را نوازش می کند.
که فوق العاده دوست داشتنی بود بزرگتر لایت را کمی به خود نزدیک می کند و چانه اش را گرفته و صورت کوچکتر را به صورتش نزدیک می کند. کمی او را هیجان زده می کند، اما به زودی دهان لایت را کاملا می گیرد.
ابتدا یک بوسه آرام، ملایم... عاشقانه بود.
اما اکنون جنگ زبانها شد، کارآگاه به دهان مرد جوان هجوم برد و از بلعیدن لبهای او لذت برد، در حالی که لایت او را نزدیکتر کرد و صورتش را نگه داشت، گویی او بیشتر می خواهد. سیری ناپذیر بودند و جوری طعم لب های یکدیگر را می چشیدند که انگار حیوانات وحشی هستند.
ریوزاکی به آرامی لب پایین مرد جوان را گاز می گیرد، آن رشته های قهوه ای ابریشمی را چنگ می زند و با نیرویی متوسط ​​می کشد و لایت را نفس نفس می زند. کارآگاه شروع به پخش بوسه در سراسر گردن مرد جوانی می کند که آهسته ناله می کند.
-ریوزاکی- لایت با کمی سختی کارآگاه را صدا کرد. پیرمرد چندین بار شروع به مکیدن گردن او در بسیاری از جاها کرد، با چنان قدرتی که به نظر می رسید هدف او مکیدن خون لایت بود - آه ریوزاکی.
کارآگاه به چشمان مرد جوانتر نگاه می کند، او سرخ شده بود و خجالتی بود.
"تو خیلی زیبا هستی لایت. نمیدونی چقدر روی من تاثیر داری...نمیخوام اعتراف کنم اما...اگه واقعا کیرا باشی...من توان کشتن تو رو ندارم" - در حالی که از بیانی که کوچکترین نشان می داد تحسین می کرد، فکر کرد
به کوچکترین لبخند می زند، سپس دوباره او را به خود نزدیک می کند. به آرامی پیشانی او را بوسید و سپس به سمت گونه اش حرکت کرد. و در آنجا او یک بار دیگر دهان لایت را در اختیار دارد. لایت زبانش را مکید و بوسه را تشدید کرد.
ریوزاکی پشت ران‌های کوچک‌ترین را گرفت و او را بلند کرد و باعث شد لایت پاهایش را دور کمرش در هم بپیچد، او کوچک‌ترین را حمل کرد.
‏L روی تخت نشست و لایت روی بغلش بود بدون اینکه بوسه را بشکند، که سرانجام آن دو به دلیل کمبود هوا متوقف شدند. لایت شروع به بوسیدن و مکیدن گردن مرد بزرگتر کرد در حالی که دستش را از زیر پیراهنش رد می کرد، دستانش پوست بدن ریوزاکی را بررسی می کرد که با کمی نیروی الاغ او را فشرد و باعث شد در گوش او نفس بکشد. لایت شروع به بالا کشیدن پیراهن مرد مسن کرد و شروع به بوسیدن سینه و شکم او کرد و پایین و پایین تر می رفت تا اینکه بین پاهای کارآگاه قرار گرفت و به تسکین بین آنها خیره شد. لایت لب پایینش را گاز می گیرد و دستش را به آرامی به سمت نعوظ مرد بزرگ‌تر می برد که با دقت نگاه می کرد.
مرد جوان سپس به زیپ شلوار ریوزاکی نزدیک می شود، پارچه ای را که نعوظ زیر شلوار جین را پوشانده بود می بوسد و لیس می زند، او یک بار دیگر پارچه را لمس می کند و با نگاهی متعجب به مرد بزرگ‌تر نگاه می کند. L بلافاصله دکمه شلوارش را باز کرد و عضوش را بیرون آورد و آن را به خوبی در معرض لایت قرار داد. او لب هایش را لیسید و شروع به بوسیدن نوک آلت تناسلی ریوزاکی در حالت نعوظ کرد.
پسر تمام طول را به شکلی تحریک آمیز بوسید و لیسید، این شکنجه بود، L داشت دیوانه می شد. وقتی لایت آن را در دهانش گذاشت و فقط نوک آن را به شدت مکید، کارآگاه دیگر نتوانست جلوی خود را بگیرد. موهای لایت را گرفت و خود را نزدیک دهان جوان‌ترین پسر گذاشت که تقریباً از حرکت ناگهانی خفه می‌شد. ریوزاکی لایت را دهانش پر کرد. رانش‌ها متوسط ​​بود تا به کوچک‌تر آسیب نرساند، اما لایت او را به شدت بلعید و با تمام قدرتی که داشت او را مکید.
- آه لایت آه~
طولی نکشید که کارآگاه در دهان جوان جوانی که هر قطره از آن مایع سفید را می بلعید ذوب شد.
- ببخشید - بزرگتر با نفس نفس زدن پرسید
- خوشم اومد - لایت در حالی که لبهایش را می لیسید گفت - گرسنه ای - در حالی که بلند شد با شیطنت پرسید. سینه مرد مسن را که قبلاً در معرض دید قرار گرفته بود لمس می‌کند و با انگشت اشاره‌اش آن را نوازش می‌کند.
- خیلی - گفت ریوزاکی که با نگاهی وحشی به کوچکترین نگاه می کرد، کمر لایت را گرفت و او را نزدیکتر کرد - و تو شام من می شوی - کامل کرد، کوچکترین را گرفت و روی تخت انداخت و خود را بالای سر او گذاشت.
کارآگاه پیراهن نازک پسر را کشید و در همین حین آن را پاره کرد در حالی که تمام بدن او را به شدت بوسید. سپس شلوارش و شلوار کوچکترین را که صورتش کاملا قرمز شده بود، در می آورد. ریوزاکی به آرامی می‌خندد، مچ‌های جوان‌تر را می‌گیرد و آن‌ها را بالای سرش قرار می‌دهد و صورتش را بسیار نزدیک به لایت می‌گذارد.
لایت در حالی که چهره زیبایش را تحسین می کند، رنگ پریده مثل برف، بزرگتر یک بار دیگر دهانش را می بوسد، لب های کوچکتر را گاز می گیرد و می مکد، در حالی که شلوار و بوکسرش را تقریباً پاره می کند و بدن لایت را کاملاً برهنه می کند.
او بدن زیبای کوچکترین را تحسین می کرد. لایت شکم کمی فشرده داشت و انحناهایش برای پسری هم سن و سال او عالی بود. آنها می گویند که همجنس گرایان چهره ندارند، زیرا با آن بدن هیچ کس نمی گوید که آنها مستقیم نیستند.
کارآگاه روی بدن مرد جوان خم می شود و شروع به بوسیدن و مکیدن نوک سینه های او می کند. آنها صورتی و حساس بودند، هر نیش ریوزاکی به آنها باعث می شد لایت بیشتر و بیشتر روی تخت حرکت کند. نوک سینه راستش را با ذوق می مکید در حالی که سمت چپش را می بوسید، چون لایت در آنجا حساس تر بود. صدای ناله ها بلندتر می شد، بنابراین کارآگاه دوباره دهان مرد جوان را می بوسد.
لایت در گوشش زمزمه کرد
--لط...آه~ لطفا~
- لطفا؟ چی - کارآگاه تحریک شد، از قبل می دانست که لایت چه می خواهد - شما چه می خواهید - در حالی که گردنش را می مکید شروع به فشردن نوک سینه لایت کرد.
- لطفا ~
- می خواهم بشنوم که می گویی - او در گوش او زمزمه کرد
-آهه~
-بیا...تو می تونی- نوک سینه ی کوچکترین رو پیچوند
-آاااهههه~- لایت دهانش را می پوشاند تا ناله را خفه کند- من من-- پسر در حالی که نفس نفس می زد سعی کرد جمله را تلفظ کند.
-من...
-لعنت به من ریوزاکی~- با زحمت زیاد پرسید
- آرزوی تو دستور من است... لایت یاگامی.
کارآگاه بلند می شود، روی تخت زانو زده، پاهای لایت را باز می کند و بین آنها می ایستد و با دقت به ورودی او نگاه می کند که عملاً او را صدا می کند. طولی نکشید که او عضو خود را در او قرار داد و احساس کرد که کوچکتر کمی تحریک آمیز به اطراف می چرخد.
این اولین باری بود که کارآگاه در ذهنش کاملاً کنترل خود را از دست داد. او به یکباره خود را در لایت قرار داد و باعث شد که جوان‌تر از تهاجم ناگهانی با صدای بلند ناله کند.
فشارهای او سریع و خشن شروع شد و باعث شد لایت به سختی بتواند نفس بکشد، تنها چیزی که از دهانش بیرون می آمد فریادها و ناله های بلند بود، مرد جوان ستاره ها را می دید، اما L متوقف نشد. او گردن لایت را بوسید و به روشی خشن و متمکنانه مکید در حالی که مرد جوان پوست پشتش را با ناخن هایش پاره کرد.
-لایت ~
- ریوزاکی~ آاهههه~ من فکر می کنم من ~ آههه~-مال موفق شد حرف جوانتر را نتیجه بگیرد، قبل از اینکه به طور کامل روی سینه کارآگاه فرو برود. ال با رضایت لبخند می زند.
‏L با دقت از لایت خارج شد.
به سمت عضو مرد جوان رفت و شروع به لیسیدن طول آن کرد. او عضو لایت را به طور کامل در دهان خود قرار می دهد و در حالی که تمام مایع منی او را می نوشد شروع به مکیدن شدید می کند. لایت وقتی احساس کرد عضوش توسط مرد مسن‌تری مکیده می‌شود، ناله کرد.
لایت دوباره در شرف پایان بود که
ریوزاکی ایستاد، لایت به سختی می‌توانست شکایت کند، تنها چیزی که از دهانش بیرون می‌آمد یک غرغر حیله‌گرانه بود که باعث خنده L شد.
- لایت برای من چهار دست و پا شو - گفت و این کار را کرد.
لایت در حالی که پاهایش می‌لرزید از جایش بلند شد و خود را در مقابل کارآگاه قرار داد و الاغش را به سمت او برد.
- الاغ کوچولوی خوشمزه - کارآگاه گفت: سیلی محکمی به باسن راست لایت که با عمل غرش می کرد زد - می رم تو رو به عنوان یکی از دسرهایم می خورم... می فهمی... - زمزمه کرد. در گوش کوچکترین که از خوشحالی آهی کشید، وقتی بزرگتر الاغش را محکم فشار داد.
- بله...خواهش می کنم...-- بین ناله ها التماس کرد، در حالی که تهاجم شدید و ناگهانی مرد بزرگ‌تر را احساس کرده بود-آااهههه~ بله~
—-
ال:
الان صبح شده؟... چه سردردی... چی شده؟
روی تخت دراز می کشم و بدنم را شل می کنم.
به پهلوی خود نگاه می کنم و هیچ کس دیگری را نمی بینم یاگامی لایت، پشت به من دراز کشیده است.
او تا کمرش پوشیده شده است و من می توانم آثار گزش و هیک را روی گردن و شانه هایش ببینم.
من ابتدا گیج می شوم، اما با دیدن تصاویری از آنچه در آن شب اتفاق افتاده است، با رضایت لبخند می زنم.
خم می شوم و کنارش دراز می کشم، دستم را روی شانه اش می گذارم و به تشک تکیه می دهم تا صورتش را ببینم. با دست دیگرم چتری هایش را کنار می زنم و صورتش را در معرض دیدم قرار می دهم.
گونه اش را می بوسم و بینی ام را به آرامی نزدیک لاله گوشش می کشم.
- صبح بخیر - با دیدن خنده ی آهسته در گوشش زمزمه می کنم.
او دست هایش را دراز می کند و من صدایی کوچک از مفاصلش می شنوم.
- صبح بخیر - با خجالت جواب داد و بدنش را به سمت من چرخاند.
"حالت چطوره؟"
- غیرممکن است - با لبخند جواب داد و نوک آرامی به من زد و من به او لبخند می زنم.
-باید بلند شیم - میگم با نگاه کردن به قیچی حیله گر
- اوه حالا - می پرسد و به من پلک می زند. نمی توانم جلوی صورتش را بگیرم و چندین بوسه روی صورتش بدهم و او را بخندانم.
—-
لایت عشق من نمی خواستم دوباره این را تحلیل کنم اما نمی توانم کمکی نکنم ... یک بار دیگر مظنون اصلی من می شوی عزیز در این تحقیق ...
‏HOLY SHIT، من واقعاً نمی خواهم به آن فکر کنم، اما لازم است."
وارد اتاقی می شوم که لایت در آن استراحت می کند. من او را در حالی که خواب می بیند نگاه می کنم، چتری هایش از پیشانی اش جدا شده و حروف "K-I-R-A" را نشان می دهد که در آن دوخته شده است.
تقریباً مغز لایت هم سوراخ نشده بود، می‌توانست عواقب جدی داشته باشد... اما من احساس می‌کنم... ضربه‌ای زده نشده است، زیرا همه اینها برنامه‌ریزی شده بود... مطمئنم که قطعاً همینطور است. کاری که کیرا انجام خواهد داد...
‏AAAAAAAAAAA
دیگر طاقت ندارم، نمی‌خواهم به لایت مشکوک شوم، نه به لایت. اما دوباره همه چیز به او اشاره می‌کند... نمی‌دانم می‌توانم بیشتر از این را تحمل کنم یا نه.
شاید مدت زیادی است که در تار عنکبوت شما بوده ام
"تو می خواهی من گیج شوم، تا جایی که بهانه ای بیابم تا ثابت کنم که کیرا نیستی. تو سعی می کنی خود برای من بی گناه کنی، نه... بالاخره... اگر بهترین کارآگاه جهان اعتراف می‌کند که کسی قطعاً کیرا نیست... لطفاً با این استدلال مخالفت کنید... درست است، شاید دارم پارانوئید می‌شوم...
چند روز گذشته است. داشتم افکارم را سر جایش می گذاشتم، بالای تراس.
بارون زیاد بود، خوب بود. باران همیشه به من کمک می کند آرام شوم و واضح تر فکر کنم، من واقعاً آرامشی را که برای من به ارمغان می آورد دوست دارم.
- تو تنهايي زير بارون اونجا چيكار مي كني صداي شیرین لایت در گوشم طنين انداز شد؟
تصمیم گرفتم کمی باهاش ​​بازی کنم، دستمو گذاشتم پشت گوشش و سرم رو به سمتش بردم که نشنیده بودم- گفتم...تنها تو بارون اونجا چیکار میکنی- کمی تکرار کرد. بلندتر، و من یک بار دیگر شوخی کردم.
سپس به روش بی تفاوت روزمره ام برمی گردم
- من فقط کمی فکر می کردم ...
به من بگو لایت یاگامی... از روزی که به دنیا آمدی، آیا تا به حال راستش را گفته ای ؟
- عشق از چی میگی؟
- میگه داره بهم نزدیک میشه. وقتی خیس است جذاب تر به نظر می رسد
- با صدای غمگینی می پرسد... هنوز به من مشکوک هستی.
- نه تنها که...
چگونه...لایت تو تنها مظنون من شدی...
او در حالی که لحنش را تغییر داد، گفت: "باید شوخی کنی."
-لطفا آرام باش لایت- پرسیدم. من باید سکوت می کردم، این فقط همه چیز را بدتر می کرد
- من را آرام کنی؟؟ من را آرام کنی؟
از من نخواه که آرام بمانم، آیا واقعاً می‌دانی که این اتهام چه تأثیری بر من دارد؟
- او به من داد زد و من فقط در سکوت نگاه کردم. واکنش او عادی بود، هر کسی پس از چنین اتهامی چنین می شود، من او را سرزنش نمی کنم
- آیا واقعاً به این فکر نکردید که من چه احساسی دارم؟ نه، تو متوقف نشدی.
از آنجایی که نمی دانید متهم شدن به قاتل ال. چه چیزی است، آیا می دانید شنیدن این حرف از کسی که دوستش دارید چقدر دردناک است؟ نه، تو نمی دانی... چون من هرگز این کار را با تو انجام نمی دهم...- و صدایش را پایین آورد، نتیجه گرفت. با این درد، ترجیح می دادم با مشت به صورتم می زد.
نفس هایش شدید بود و دست هایش می لرزید، با چشم های عصبانی اش در حالی که مشت هایش را گره کرده بود و لب پایینش را محکم گاز می گرفت نگاهم کرد.
- بریم داخل ... قبل از اینکه سرما بخوریم - پشتش رو به من کرد ... میبینم که صورتشو پاک کرده روی پیراهنش گریه میکرد ... نمیخوام مجبورش کنم گریه کنه
"لایت یاگامی... تو واقعا کیرا هستی؟"- و برای اولین بار، این جمله در ذهن من معنی نداشت.
وارد ساختمان شدیم و لایت روی کاناپه نشست و حوله ای در دست داشت. او به خشک کردن موهای قهوه ای زیبا خود ادامه می دهد. حوله دیگری برمی دارم و به او نزدیک می شوم، جلوی او خم می شوم و شروع به خشک کردن پاهایش می کنم.
-چیکار میکنی- میپرسه که اوضاع عجیبه
در حالی که به خشک کردن ادامه می داد با خونسردی گفت فکر کردم می توانم کمک کنم.
-لایت با تعجب به من نگاه می کند و کمی سرخ می شود. به نظر من او ناز است، زیبا نیست؟
لایت حوله ای که استفاده می کرد را می گیرد و با کمک هر دو دست شروع به خشک کردن موهای من می کند. سرم را بلند می کنم تا به چشمان قهوه ای زیبایش نگاه کنم.
- من به تو ایمان دارم - کارآگاه در حالی که موهاش را توسط جوانتر خشک می کرد، گفت: او کمی استراحت کرد تا به حرف های بزرگتر توجه کند - من معتقدم که لایت من مثل کسی مانند کیرا هرگز به من آسیب نمی رساند... من به تو ایمان دارم
کارآگاه توسط لایت قطع شد و خود را در آغوش او انداخت. حالا آن دو روی زمین زانو زده بودند، لایت سرش را روی سینه پیرمرد که موهای قهوه‌ای او را نوازش می‌کرد، گذاشت. جوان‌تر به بالا نگاه می‌کند و سریع کارآگاه را می‌بوسد، او عمل را برمی‌گرداند، سپس آن دو بوسه را تشدید می‌کنند، لایت موهای سیاه پیرمرد را می‌کشد و او را حتی نزدیک‌تر می‌کند.
‏L با زبانش درخواست عبور می کند که به زودی توسط کوچکترین زبان تسلیم می شود. این یک نقل قول شدید بود، لایت پیرمرد را کشید تا بالای سرش قرار گرفت و آن دو به دلیل کمبود هوا از هم جدا شدند.
• کارآگاه پیشانی‌اش را به پیشانی کوچک‌تر می‌گذارد، و همچنان نفس نفس می‌زند، تقریباً دکمه‌های پیراهن لایت را باز می‌کند، سپس شلوار و بوکس کوچک‌تر را در می‌آورد.
- من تو را می خواهم ... تو هم من را می خواهی؟ - با بدخواهی در گوش کوچکترین پرسید.
ریوزاکی پشت ران های لایت را می گیرد که روی گردنش می گیرد و او را بلند می کند. لایت را حمل می کند و او را به دیوار فشار می دهد.
- من می خواهم
- لایت در گوشش پاسخ داد لایت کاملاً در معرض دید پیرمرد بود که با شهوت به او نگاه می کرد. L. لب پایینش را گاز می گیرد، زیپ شلوارش را باز می کند و عضوش را بیرون می آورد و به صورت لایت نزدیک می شود.
ریوزاکی بلافاصله عضو خود را در ورودی لایت قرار داد و بدون هیچ گونه ترحمی اولین ضربه را سریع و قوی مانند بار اول انجام داد.
لایت شانه پیرمرد را گاز گرفت تا ناله هایش را خفه کند و ریوزاکی را مجبور کرد به ران او سیلی بزند، لایت نفس نفس زد.
- مثل یک فاحشه کوچک ناله می کنی
- ریوزاکی زمزمه کرد و سیلی دیگری به ران لایت زد که با این عمل غرش کرد.
رانش‌ها به طور فزاینده‌ای قوی‌تر می‌شدند و لایت تمام تلاشش را می‌کرد که خیلی بلند ناله نکند.
ریوزاکی دست‌هایش را کنار سر مرد جوان گذاشته بود و اجازه می‌داد دیوار از لایت حمایت کند در حالی که رانش‌هایش را تشدید می‌کرد.
- خیلی تنگ ~
- آه ~ ریوزاکی ~ بیشتر ~
کارآگاه لایت را به آرامی بوسید و او را از دیوار پایین انداخت. پسر را رو به دیوار چرخاند و پای چپش را بلند کرد و عضوش را دوباره در مسیر لایت قرار داد و بدون اینکه بوسه را بشکند دوباره خودش را داخل یاگامی قرار داد، با فشارهای خشن تر.
آههههه~ریوزاکی~آههه~این خیلی خوبه~
سپس کارآگاه عضو مرد جوان را با دست آزاد خود می گیرد و بدون قطع کردن فشارهای او شروع به خودارضایی می کند.
-ااااااهههه بله~
- لایت...تو یه عوضی خوشمزه هستی- در گوش کوچکترین زمزمه کرد و احساس کرد موهای بدنش بلند شده.
‏- L. ~ من می خواهم ~
قبل از اینکه بتواند صحبتش را تمام کند، لایت به طور کامل در دست کارآگاه از هم جدا شد و پس از چند ضربه دیگر وارد لایت شد.
ریوزاکی از درون مرد جوان عقب نشینی می کند و دوباره بدنش را به سمت او می چرخاند و اجازه می دهد لایت روی سینه اش بیفتد.
لایت به بالا نگاه می کند، فقط می بیند که کارآگاه تمام چیزهایی را که باقی مانده بود می لیسد.
ال به کوچکترین لبخند می زند، چانه اش را بالا می گیرد و لب هایش را با محبت می بوسد. لایت می تواند طعم تقدیر خود را بچشد. سپس به دلیل کمبود هوا از هم جدا می شوند.
- دوستت دارم
ریوزاکی گفت: چتری ها را از پیشانی لایت دور کرد و جای زخم را برای خودش آشکار کرد. او را می بوسد.
"کیرا... از اینکه او را آزار دادی پشیمان خواهی شد... من مطمئن می شوم که قبل از اینکه به خاطر آن رنج بکشی نمیری."

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now