ال پشت میزش نشسته بود و در حالی که کلاسورهای مختلف را ورق می زد، دسرهای معمولی اش را می خورد. آنها حاوی پرونده هایی از بسیاری از کشورهای جهان بودند که خواستار کمک او بودند. او ساعت آخر را صرف گذاشتن چند کلاسور با مواردی کرده بود که پتانسیل جالب بودن را داشتند، اگرچه هیچ کدام واقعاً علاقه او را برانگیخت.
"امروز صبح، شینجوکو خیابان های خود را برای یک رویداد بسیار خاص می بندد." L به آرامی از تلویزیون شنید و کار او را قطع کرد.
ال برای یک کوکی دست برد و نگاهی کوتاه به تلویزیون انداخت. او ایستگاه خبری محلی را دید که تصویری از جمعیت عظیمی را نشان میدهد که در خیابانهای شینجوکو پر شدهاند و بسیاری از آنها پرچمهای رنگارنگ مختلف را تکان میدهند. کنجکاو، L کنترل از راه دور را گرفت و صدا را افزایش داد.
گوینده خبر گفت: برای جشن گرفتن ماه غرور، شینجوکو بسیاری از خیابان های خود را می بندد تا رژه غرور برگزار کند.
رژه؟ L ابروهایش را به نشانه علاقه بالا انداخت در حالی که مشغول خوردن شیرینی اش بود و به تماشای اخبار ادامه می داد.
گوینده خبر ادامه داد: این رژه از ساعت 9 صبح امروز آغاز شد و تا ساعت 12 بعد از ظهر ادامه خواهد داشت. "بسیاری پرچم های خود را خریدند تا به افتخار این مناسبت به اهتزاز در بیایند. همچنین لباس هایی به رنگ های مختلف برای تطبیق با پرچم های خود به تن می کنند تا نشان دهند که چه کسی هستند. ما اکنون تصاویر زنده از این رژه را برای شما می آوریم."
صفحه تلویزیون به یک ویدیوی زنده از تعداد زیادی از مردم که با لباس های رنگی پر جنب و جوش در وسط خیابان های شینجوکو قدم می زنند، قطع شد.
برخی لبخند زدند و در حالی که دوربین به سمت آنها رفت، دست تکان دادند. در حالی که دیگران با افتخار پرچم های رنگارنگ را به اهتزاز در می آوردند، برخی حتی بدون شرم و شرم، شریک زندگی خود را بدون توجه به اینکه چه کسی بودند می بوسیدند و در آغوش می گرفتند.
به اتاق خوابش نگاه کردم، جایی که دوست پسر خودش، لایت، آرام روی تختشان نشسته بود و کتاب می خواند. منتظر بود تا کارش تمام شود تا بتوانند مدتی را با هم بگذرانند. پخش رژه باعث شد L به تمام دفعاتی که او و لایت با هم در انظار عمومی بیرون می رفتند فکر کند.
آنها هرگز واقعاً یکدیگر را در آغوش نگرفتند، همانطور که او می دید که بسیاری از مردم این کار را در تلویزیون انجام می دهند، اما این به دلایل مختلفی بود. یکی از دلایل این بود که L و Light در وهله اول طرفداران زیادی از نمایش عمومی محبت نبودند. حتی اگر آنها بودند، ل شک داشت که لایت راحت او را در فضای باز ببوسد.
اگرچه، L نمیتوانست از خود بپرسد زندگی در دنیایی که در آن نیازی به نگرانی در مورد نظرات دیگران در مورد رابطه خود و افرادی که جذب آنها شده است، چگونه است. دنیایی که در آن میتوانست دوست پسرش را در پارک ببوسد، بدون اینکه نگران کسی باشد که سر او فریاد بزند و بگوید کاری که آنها انجام میدهند اشتباه یا منزجرکننده است. حتی اگر در وهله اول کاری غیرعادی انجام نمی دادند.
مسلماً دلایل زیادی وجود دارد که L و لایت هر دو در نمایش عمومی محبت شرکت نمی کنند. اما هر دوی آنها دروغ می گویند اگر بگویند نظرات جامعه نیز عاملی نیست.
اما حالا، وقتی تلویزیون را تماشا میکردم، او فرصتی را دید که شاید، فقط شاید بتواند با دوست پسرش در انظار عمومی باشد و اطرافیانش اهمیتی ندهند. در واقع، او توسط افرادی که دقیقاً مانند او بودند احاطه می شد.
مردمی که سختی هایی که او باید تحمل می کرد را درک می کردند.
ال برای چند لحظه به اتاق خواب خیره شد و تصمیم گرفت به داخل اتاق برود و با لایت صحبت کند و در راه یک جعبه جیب از روی میزش برداشت.
لایت صدای قدم های آرامی شنید و بلافاصله کتابی را که داشت می خواند بست. او فکر کرد که کار L باید تمام شده باشد و او را دید که وارد اتاق شد. قبل از اینکه حتی فرصتی برای احوالپرسی پیدا کند، ال شروع به صحبت کرد.
"لایت، می دانی امروز چیست؟" L در حالی که کنار لایت نشسته بود، در حال خوردن یک چوب توت فرنگی پوکی پرسید.
لایت ابرویی را بالا برد. "چهار شنبه؟"
نیشخندی زدم و سرش را تکان دادم. ببخشید یه چیز دیگه بپرسم میدونی لایت چه ماهیه؟
لایت در L چشمک زد و گیج شد که چرا او اینقدر نگران تاریخ است. "ژوئن؟"
"میدونی ژوئن چیه؟" ال سوال کرد و چوب دیگری را به دهانش فرو کرد.
لایت دستانش را جمع کرد و انگشتش را به چانه اش رساند و فکر کرد. او هیچ چیز مهمی را در ماه ژوئن به یاد نمی آورد. او ابتدا فکر می کرد که L به تولدش اشاره می کند، اما لایت آنقدر دوست پسر وحشتناکی نبود که نداند تولد L در هالووین است.
"من L را نمی شناسم." لایت شانه هایش را بالا انداخت و تسلیم شد. "چه چیز خاصی در مورد ژوئن وجود دارد؟"
ال به او گفت: «این لایت ماه پراید است.
لایت به آرامی در حال درک گفت: اوه. چرا او اینقدر نگران این موضوع است؟
"شما احتمالا تعجب می کنید که چرا من در وهله اول اینقدر نگران ماه پراید هستم. شما نیستید؟" ال پرسید، به نحوی ذهن لایت را می خواند.
چشمان لایت گشاد شد، متعجب شد که L دقیقاً همان چیزی را که در ذهنش بود دریافت کرد. چشمانش به سمت گوشه دهان L حرکت کرد و متوجه چند خرده پوکی شد.
او به آرامی آنها را با انگشت شست خود دور کرد و به لا نگاه کرد تا به توضیح آنچه می خواست بگوید ادامه دهد.
"خب..." L نگاهی از دوست پسرش گرفت و متوجه شد که از چیزی که می خواهد بپرسد عصبی شده است. ال، به نور نگاه کرد که با دقت او را تماشا می کرد، گفت: "من قبلاً اخبار را تماشا می کردم و دیدم که آنها امروز یک رژه غرور در شینجوکو برگزار می کنند." لبش را گاز گرفت و ادامه داد:
«و من فکر میکردم که میخواهی بروی...» او بلافاصله با پیشبینی پاسخ لایت، چوب دیگری را گرفت تا در دهانش ببرد.
L لایت را مثل پشت دستش میشناخت و میدانست که لایت خودش را مجبور به انجام کاری میکند که نمیخواهد انجام دهد اگر این کار او را خوشحال کند. اگر رفتن به این رژه باعث خوشحالی L می شد، لایت احتمالا این کار را انجام می داد. اما در عین حال، L نمیخواهد لایت را مجبور به انجام کاری کند که او نمیخواست.
نگاه سختی به صورت لایت درخشید و به جلو نگاه کرد و از L دور شد. "چرا می خواهی بروی؟" پرسید، صدایش مثل زمزمه بیرون می آمد.
ال آهی کشید، اخمی روی صورتش نشست. او می دانست که این در حال آمدن است. او میدانست که به محض اینکه این سوال را بپرسد، میلیونها فکر در سر لایت میچرخند و به او دلایلی میدهد که در رژه شرکت نکند.
ال به آرامی گفت: «فقط فکر میکردم خوب است» و اجازه داد سرش روی شانه لایت بیفتد. "و اگر به دلیل پشت رژه فکر کنید، بسیار شگفت انگیز است، اینطور نیست؟ به کسی که هستید و کسی که با او هستید افتخار کنید." با این فکر، اخم ال با لبخند ضعیفی جایگزین شد. اگرچه رابطه ما ممکن است کامل نباشد، من هنوز هم خوشحالم و به آن افتخار می کنم.» او نگاه می کرد که لایت به سمت او نگاه می کرد، لبخند کوچکی هم اکنون روی صورتش بود.
"من فقط میخواهم مردم این را بدانند. من میخواهم در جایی باشم که نیازی به نگرانی در مورد این که هستیم نباشیم، لایت. آیا این اشتباه است؟" دست لایت را گرفت و انگشتانش را با انگشتانش در هم آمیخت و کمی فشار داد.
لایت لبش را گاز گرفت، موجی از احساس گناه او را فرا گرفت.
لحظه ای که L سوال را پرسید، ذهن او بلافاصله گفت نه. بزرگترین نگرانی او این واقعیت بود که این یک رژه بسیار بزرگ بود که منطقه وسیعی از شینجوکو را اشغال کرد، که قبلاً در ایستگاه های خبری محلی پخش می شد. به این معنی که مردم به طور بالقوه میتوانند او را در این رژه ببینند، چه حضوری یا در تلویزیون، و لایت هنوز بیرون نیامده است.
علاوه بر آن، این رویداد بزرگ مستلزم حضور پلیس نیز خواهد بود. این بدان معنی بود که این احتمال وجود دارد که پدرش نیز او را در آنجا ببیند. یعنی اگر قبلاً او را در تلویزیون ندیده باشد.
اما به محض اینکه L آن نگاه غمگین را به او انداخت و شروع کرد به صحبت کردن در مورد اینکه چقدر او را خوشحال کرده است، نتوانست خودش را به نه گفتن مجبور کند. از این گذشته، L او را نیز بسیار خوشحال کرد. در پایان روز، تنها چیزی که برای لایت اهمیت داشت، خوشحالی L بود. اگر L خوشحال بود، او هم خوشحال بود.
لایت بازوهایش را دور L حلقه کرد، او را نزدیک کرد و احساس کرد صورتش را در گردنش فرو کرده است. آهسته در گوشش زمزمه کرد: باشه.
سر L تکه تکه شد و با چشمانی امیدوار به لایت نگاه کرد. "تو میری؟"
لایت به او لبخند زد و سری تکان داد. "بله، من با شما میایم L"
چشمان ال روشن شد و با رضایت دوست پسرش را بوسید. او با سپاسگزاری زمزمه کرد و پیشانی خود را به لایت تکیه داد.
لایت پاسخ داد، خوشحال بود که توانسته ال را خوشحال کند. "البته ال"
L از لایت دور شد، دستانش را دور گردنش نگه داشت و چشمانش را به او گره زد. "هرچقدر که میخواهم اینجا با تو بمانم و همین الان بروم، هنوز کارهایی دارم که باید انجام دهم." نگاهش را از لایت گرفت و به ساعت نگاه کرد. "تا ساعت 10 باید تمام شود و احتمالاً تا ساعت 10:30 میتوانیم آنجا را ترک کنیم. اگر نه، حتی زودتر. اشکالی ندارد؟" او به لایت نگاه کرد که سرش را تکان داد. "کامل." ال لبخند زد نوک زد
لب های لایت برای آخرین بار و از اتاق خارج شد.
لایت نگاه کرد که از اتاق خارج شد و هنگامی که از خط دید خود خارج شد، با آهی به چارچوب تخت تکیه داد. او احساس کرد که احساس آنی شادی او با احساس ترس جایگزین شده است.
او بدش نمی آمد که برای L. به رژه برود. اما این احساس عمیق و غرق شدنی و ترس از این که کسی او را در رژه ببیند، به خصوص پدرش، او را از بین برد. این اولین فکری بود که به محض اینکه L این ایده را مطرح کرد به ذهنش خطور کرد.
لایت به کسی تمایلات جنسی خود را نگفته است. چه رسد به خانواده خودش. از دیدن عکس العمل آنها وحشت کرد. او خیلی وقت بود بیرون آمدن را به تعویق انداخته بود، و لایت میتوانست ظاهر ناامید و ناپسند خانوادهاش را در ثانیهای که کلمات «من همجنسگرام» را به زبان میآورد، به تصویر بکشد. به هر حال، آنها او را به عنوان یک پسر الگوی عالی بزرگ کرده بودند که روزی این تصویر زندگی عالی را خواهد داشت. کار کردن و قرار ملاقات با بزرگترین کارآگاه جهان که اتفاقاً مرد دیگری بود، بخشی از این تصویر نبود.
اگر خانواده لایت یا هر کس دیگری که انتظارات زیادی از او داشت میفهمید که او همجنسگرا است، فقط میدیدند که چگونه لایت تصویر بینقص و بیعیب او را در هم میشکند. تصویری که او خیلی تلاش کرد تا تمام عمرش را حفظ کند.
نور آهی کشید و دستی به موهایش کشید. او نمی خواست به این موضوع فکر کند. او این کار را به خاطر L انجام می داد و به خاطر او این کار را انجام می داد. نور خود را مجبور کرد از رختخواب بلند شود و برای بیرون رفتن آماده شود.
به امید اینکه ذهنش را پاک کند، زیر دوش پرید، اما فایده ای نداشت. همانطور که اجازه می داد آب گرم روی بدنش جاری شود، ذهنش همچنان به او سناریوهای متعددی می داد که اگر پدرش یا هرکس دیگری او را در رژه ببینند چه اتفاقی می افتد. هیچکدام به خوبی تمام نشد.
وقتی دوش گرفتنش تمام شد، لایت حوله ای دور کمرش پیچید و کمدش را باز کرد. او امیدوار بود که بفهمد چه لباسی برای این مناسبت بپوشد برای منحرف کردن افکارش کافی باشد. او مطمئن نبود چه بپوشد، زیرا تمام لباس هایی که می پوشید عمدتاً شامل پیراهن های دکمه دار، ژاکت و یقه لاک پشت بود.
لایت کمدش را ورق زد و در نهایت یک دکمه زرشکی آستین کوتاه پیدا کرد. به خوبی به او چسبیده بود، و او دو دکمه بالایی را خالی گذاشت و استخوان ترقوهاش نمایان شد. او تصمیم گرفت پیراهن خود را با شورت آبی تیره و سرمه ای ست کند. لایت در آینه نگاه کرد و از لباس او قدردانی کرد. ساده بود و میدانست که احتمالاً باید چیزی رنگارنگتر و مفصلتر میپوشید. بالاخره رژه افتخار بود. اما لایت ترجیح میدهد لباسهای کمرنگتر، تیرهتر و خنثیتر بپوشد. بنابراین او در وهله اول چیزهای رنگارنگ زیادی برای انتخاب نداشت.
لبخند کوچکی به خودش زد و لحظه ای نگرانی هایش را فراموش کرد. اما به محض اینکه به ساعت نگاه کرد و ساعت را 10:15 دید، دوباره مضطرب شد. او از احساس ناراحتی برای چنین چیزی متنفر بود. لایت می دانست که او غیرمنطقی است. این رژه در سراسر شینجوکو گسترش یافت و مملو از هزاران نفر بود. اجتناب از هر دوربینی که به او یا افراد دیگری که او میشناخت که میتوانستند در آنجا باشند، دشوار نخواهد بود. حتی اگر پدرش یا هر کس دیگری او را آنجا ببیند، احتمالاً میتواند بهانهای بیاورد که چرا در وهله اول در رژه حضور داشته است.
اما متأسفانه، لایت تابع این واقعیت بود که مغز انسان دوست داشت فوراً به بدترین سناریو فکر کند. او شروع کرد به جلو و عقب رفتن جلوی آینه و چندین نفس عمیق کشید تا خودش را آرام کند.
وقتی به سمت در رفت، L را دید که آنجا ایستاده بود و سرش را به پهلو کج کرده بود.
"حالت خوبه؟" L، نگران پرسید. او تازه کارش را تمام کرده بود و می خواست ببیند لایت آماده است یا نه. اما در عوض او را می بیند که با ظاهری ناراحت کننده به جلو و عقب می رود.
لایت از راه رفتن باز ایستاد و دستانش را روی باسنش گذاشت. در حالی که به نفس های عمیق و سنگین ادامه می داد، چشمانش را روی زمین متمرکز کرد. نگاهش را به سمت ال گرفت که با نگرانی در چشمانش به او نگاه می کرد. به خودش گفت و با پوزخندی روی صورتش گفت نور را جمع کن. "من خوبم L، نگران نباش. آماده ای برای رفتن؟"
ال اخمی کرد و به سمت دوست پسرش رفت داخل اتاق. او به وضوح یک پوزخند جعلی داشت و مشخصاً چیزی اشتباه بود. "لایت این را انجام نده." دستی روی گونه لایت گذاشت و در چشمانش نگاه کرد. "من شما را می شناسم و می توانم بگویم که نگران چیزی هستید. به من بگویید که چیست اشتباه؟"
لایت آهی کشید و چشمانش را بست و به کف دست ل خم شد. "این یک رژه بزرگ است که در حال حاضر در اخبار پخش می شود. آنقدر بزرگ است که پلیس نیز باید آنجا باشد. درست است؟" او چشمانش را در ملاقات با L باز کرد.
به پایین نگاه کرد و سری تکان داد. او متوجه شد. در واقع، او از همان ابتدا می دانست که این یکی از چیزهایی است که لایت بیشتر به آن توجه می کند.
"شما نگران این هستید که دوربین شما را بگیرد و کسی شما را ببیند. به این فکر می کنید که چگونه از آنجایی که پلیس آنجا است، اگر پدرتان نیز حضور داشته باشد، ممکن است شما را ببیند." آرام گفت.
لایت از راه رفتن باز ایستاد و دستانش را روی باسنش گذاشت. در حالی که به نفس های عمیق و سنگین ادامه می داد، چشمانش را روی زمین متمرکز کرد. نگاهش را به سمت ال گرفت که با نگرانی در چشمانش به او نگاه می کرد. به خودش گفت و با پوزخندی روی صورتش گفت نور را جمع کن. "من خوبم L، نگران نباش. آماده ای برای رفتن؟"
لایت سر تکان داد. او آه سنگینی کشید: "می دانم که مکان بزرگی است و احتمالاً احتمال کمی وجود دارد که او را ببینیم. ناگفته نماند که مطمئناً راه هایی وجود دارد که بتوانیم از دوربین ها دوری کنیم." "من نمی دانم L.
من هنوز بیرون نیامده ام و راستش از انجام آن وحشت دارم.
خانواده من به طرز باورنکردنی سنتی هستند و من از قبل می دانم که آنها آن را خوب نخواهند پذیرفت. آنها این تصویر از این زندگی عالی را دارند که میخواهند من داشته باشم.» آهی دیگر. «میدانم این چیزی نیست که آنها از من میخواهند. این چیزی نیست که کسی از من می خواهد.» او با شوخی خندید. مخصوصاً پدرم.» او به L نگاه کرد، با حالتی دردناک روی صورتش. از اینکه چگونه واقعیت این وضعیت بود متنفر بود و نمی توانست فقط با ترس هایش روبرو شود و برود.
"من نور را درک می کنم." ل دستش را از روی گونه لایت برداشت و دستانش را دور گردنش حلقه کرد و او را در آغوش کشید. او می دانست که بیرون آمدن آسان نخواهد بود و خانواده لایت تمام این انتظارات را از او داشتند که می خواستند او برآورده کند. همجنس گرا بودن قطعا یکی از آنها نبود.
ما مجبور نیستیم برویم. به سینه لایت تکیه داد و احساس کرد که دستانش را دور کمرش حلقه کرده است. "من می دانم که ترسناک است، و نمی خواهم شما را مجبور به انجام کاری کنم که با آن راحت نیستید. ما فقط می توانیم غذای خود را سفارش دهیم و تمام روز فیلم تماشا کنیم. تنها کاری که واقعاً می خواهم انجام دهم این است که با شما وقت بگذرانم. " لبخند کوچکی به لایت زد.
لایت لبخند ال را برگرداند و با هیجان نفسش را بیرون داد. L را به خودش نزدیک کرد و چانه اش را بالای سرش گذاشت. "متشکرم L" او صدای خفه ای "خوش آمدید" را شنید و بوسه ای روی سر ل فشار داد. چند لحظه در سکوت ایستادند و یکدیگر را در آغوش گرفتند.
نور نگاهش را به سمت آینه برد، جایی که انعکاس خود و L را دید. آنها یکدیگر را محکم گرفته بودند، سر L روی سینه لایت قرار گرفته بود، همانطور که لایت چانه اش را بالای سر L قرار داده بود.
همانطور که لایت به بازتاب خود و L خیره شد، متوجه شد. او متوجه شد که L چقدر برایش مهم است و چقدر در زندگی اش به L نیاز دارد. بدون او، زندگی او خسته کننده و پیش پا افتاده خواهد بود. او چیزی برای دیدن هر روز نخواهد داشت و کسی را نخواهد داشت که او را به بهترین شکل ممکن به چالش بکشد.
او فوق العاده خوش شانس بود که L را داشت، و در آن زمان بود که لایت تصمیم گرفت. دنیا باید این را بداند. او می خواست مردم بدانند که L تنها فردی است که برایش مهم است و کسی که بیشتر به آن نیاز دارد. نباید مهم باشد که دیگران در مورد این واقعیت چه فکر می کنند. خواه خانواده اش باشد یا هر کس دیگری در زندگی اش. هیچ کس این حق را نداشت که به او بگوید چه کسی باید در زندگی خود داشته باشد و با چه کسی باید باشد. لایت میخواست با ترسهایش روبرو شود و به این رژه برود تا نشان دهد که چقدر به داشتن L و داشتن این چیز فوقالعاده خاص که با یکدیگر به اشتراک گذاشتهاند افتخار میکند.
"بیا بریم رژه."
سر L از قفسه سینه لایت بیرون زد و با شوک به او نگاه کرد. همین چند لحظه پیش لایت می گفت که چطور نمی خواهد برود. ل متحیر پرسید: «فکر کردم نمیخواهی بروی چون ممکن است مردم تو را ببینند؟»
لایت خندید و سرش را تکان داد و اضطراب و نگرانی خود را کاملاً از بدنش خارج کرد. "میدونم، اما فهمیدم که نباید به L اهمیت بدم. برایم مهم نیست که پدرم یا هر کس دیگری ما را ببیند، زیرا مهمترین چیز این است که من تو را دارم." گونه های من را در دستانش گرفت. "پدر من یا جامعه نباید در مورد اینکه من چه کسی را در زندگی ام می خواهم بگوید. زیرا من شما را می خواهم. من شما را دوست دارم." پیشانی اش را به L فشار داد. "من به این واقعیت افتخار می کنم و می خواهم مردم آن را بدانند.
ال زمزمه کرد: «لایت»، ساختمانی احساس سوزش در چشمانش. همه چیزهایی که لایت گفته بود آنقدر زیبا بود که تقریباً اشک او را درآورد. با چشمانی شیشهای و لبخندی گشاد روی صورتش به لایت نگاه کرد: «نمیدانم چه بگویم.» "مطمئنی که میخوای بری و اینا رو فقط برای راضی کردن من نمیگی؟"
لایت دوباره سرش را تکان داد و بوسه ای را روی لب های ال فشار داد. "البته که نه. من این چیزها را گفتم چون منظورم L است. من می خواهم مردم بدانند که چقدر من را خوشحال می کنید و چقدر از شما و این رابطه قدردانی می کنم. رفتن به این رویداد یک فرصت عالی برای انجام این کار است."
خندید و لایت را به خودش نزدیک کرد. "متشکرم لایت" او احساس کرد که اشکی که از قبل جمع شده بود روی صورتش ریخت.
"گریه نکن L!" لایت فریاد زد و به آرامی اشک های ال را با انگشتان شستش پاک کرد.
آنها اشک های شادی هستند. نگران نباش لایت،" او با پوزخند گشاد همچنان روی صورتش اطمینان داد. L نگاهی به ساعت انداخت و متوجه شد که ساعت 10:30 است.
"خب" او به نور نگاه کرد و چشمانش را پاک کرد. "به نظر می رسد در حال حاضر ساعت 10:30 است. احتمالاً باید همین الان حرکت کنیم."
لایت سر تکان داد. خودش را کنار کشید و کلیدها و تلفنش را گرفت و در جیبش فرو کرد. او دست L را در دست خود گرفت و آنها را به سمت درب آپارتمانشان برد. هر دو کفش هایشان را پوشیدند و به داخل سالن رفتند.
لایت در را قفل کرد و دست در دست دوست پسرش در راهرو شروع به راه رفتن کرد. او با چشمانی عاشق L را در حالی که راه می رفتند تماشا کرد و ناگهان در وسط راهرو توقف کرد.
"هی ال"
L نیز راه رفتن را متوقف کرد و نگاهی گیج به لایت داد. "آره؟"
"پراید مبارک." لایت لبخند زد.
ال به او لبخند زد و به طرفش خم شد تا دوست پسرش را ببوسد.
"لایت پراید مبارک."