مرگ امید

3 0 0
                                    

لایت می خواست مثل هر بچه دیگری بدود و بپرد، و اگرچه ال خوش بینی مشابهی نداشت، اما کم کم می خواست با دوستش بدود و بپرد.
.
او را در بیمارستان ملاقات کرده بود، هر دو در یک منطقه با سایر کودکان با وضعیت او.
عده ای بیش از دیگران جدیت بیماری او را درک می کردند، اما به نظر می رسید که وقتی زمان تفریح ​​فرا می رسید، همه آن را فراموش کرده بودند. این مکان مانند هر بیمارستانی برای افراد با منابع خوب بود، آنها یک منطقه رنگارنگ پر از بازی داشتند. انگار بیماری آنجا نبود و آنجاست
لایت و ال هر روز بعدازظهر ملاقات می کردند.
- هیچ وقت به مرگ فکر نکردی؟ - ال به آرامی پرسید: پاهایش را به سینه‌اش بغل کرده بود. آن روز او بیشتر از روزهای دیگر احساس می‌کرد و این فکر از سرش بیرون نمی‌رفت.
آن‌ها در گوشه‌ای از اتاق روی زمین نشسته بودند، در حالی که بچه‌های دیگر ترجیح می‌دادند در یک گروه دور هم جمع شوند تا بازی کنند، آنها دوست داشتند جدا از هم بنشینند و دومینو بازی کنند، داستان بخوانند یا ساده صحبت کنند.
-میخوای بدونی به چی فکر میکنم؟ - نور کمی روی زمین جابجا شد و به دوستش لبخند زد: "وقتی از اینجا خارج شدیم چه کار کنیم؟" فکر می کنی مامان من واقعا آدرس پدربزرگت را فهمیده است؟
-واقعا هیچوقت بهش فکر نمیکنی؟ - او آن را از گوشه چشمش دید و کنجکاو شد.
- میدونی آخرین باری که بدون خستگی دویدم؟ آخرین باری که غذای مورد علاقه ام را بدون استفراغ خوردم؟ می خواهم به انجام کارهایی که دوست داشتم برگردم، ال، و برای آن باید زنده باشم،
چرا باید به مرگ فکر کنم؟
هر دو به چشمان یکدیگر نگاه کردند، ال از سردرگمی پلک می زد و نور بدون اینکه لبخندش را از دست بدهد، سکوتی بین آنها شکل گرفت.
-ال ... - سبزه بعد از چند ثانیه ادامه داد - بیا از این وضعیت خارج شویم. او گفت و دست او را گرفت و به او فشار داد.
لایت فقط به خاطر گفتنش آن را نمی گفت، او واقعاً آن را باور داشت. مثل هر بچه ای می خواست بدود، زیر باران خیس شود، بدون ترس از مرگ، روی ترامپولین بپرد و بخندد تا شکمش درد بگیرد.
مادرش به او گفت که او در حال بهبود است، این نیروی محرکه او بود، و رویای روزی را داشت که سالم باشد و مانند هر کودک عادی به جای بیمارستان، زمان بیشتری را در مدرسه بگذراند. به همین دلیل بود که هر روز این عبارت را برای دوستش تکرار می کرد، زیرا او شدیداً معتقد بود که هر دوی آنها از آنجا خارج خواهند شد و تنها چیزی که باید در هنگام وقوع این اتفاق به آن فکر می کردند این بود که بدانند چگونه در تماس خواهند بود.
اگرچه ال به اندازه لایت مثبت نبود، اما وقتی دوستش با چنین اعتماد به نفس و لبخندی به او گفت، حتی یک بارقه امید هم غیرممکن بود.
آنها همیشه منطقه بازی را ترک می کردند و قول می دادند که روز بعد همدیگر را ببینند، و بدون اینکه بدانند ال نیز شروع به حسرت چیزی کرد که دوستش آرزویش را داشت.
کم کم به جای اینکه بنشینند جنگا، دومینو بازی کنند یا بخوانند، آن زمان را صرف چت کردند.
آنها در مورد لباس مدرسه ای که قبلاً در آن رفته بودند صحبت کردند، در مورد باشگاه هایی که دوست دارند پس از بازگشت به مدرسه به آنها تعلق داشته باشند. لایت گفت که می‌خواهد برای تیم فوتبال ثبت‌نام کند، حتی آنقدر هم دوستش نداشت و شک داشت که خوب باشد، اما کنجکاو بود، ال گفت که تنیس را ترجیح می‌دهد.
-و دوست داری وقتی بزرگ شدی چی بشی؟
الل پرسید و از ساندویچ کوچکی که به او اجازه خوردن داده بود گاز گرفت.
آن روز.
- پلیس - لایت از پاسخ دادن تردید نکرد، او تقریباً به تمام جنبه های زندگی آینده خود فکر کرده بود. پدر من افسر پلیس است، او مسئول دستگیری افراد بد است - مو سیاه چهره متعجب نشان داد، علاقه مند شد - و شما؟
ال متوجه شد که هرگز به این موضوع فکر نکرده است، اما چیزی تقریباً بلافاصله به ذهنش رسید.
-آتش نشان. در دست گرفتن یکی از آن شلنگ های غول پیکر جالب خواهد بود، فکر نمی کنید؟
لایت خندید، اما سری تکان داد تا با دوستش موافقت کند.
آن‌ها بعدازظهرهای زیادی را همین‌طور گذراندند و به هم قول دادند که پس از خروج از بیمارستان، بهترین دوستان، دوستان باقی خواهند ماند، و به همین دلیل حتی احوالپرسی پنهانی خود را ایجاد کردند.
از لحظه‌ای تا لحظه‌ی دیگر ال تصمیم گرفته بود که وقتی زمان رفتن به منطقه‌ی بازی فرا می‌رسد، او را ببرد، اتاق لایت از کنارش گذشته بود و سبزه همیشه منتظر بود تا او با هم بروند.
اما یک روز او از راه رسید و چند زن در حال برداشتن ملحفه از روی تخت بودند و هیچ اثری از دوستش نبود. او بلافاصله متوجه نشد، فکر کرد آنها فقط اتاق را برای نور تمیز می کنند. اما وقتی آن بعدازظهر لایت برای بازی نیامد و اتاقش هنوز در شب خالی بود، ال فهمید. او فهمید که هیچ چیزی که در مورد آن صحبت کرده بودند به حقیقت نمی پیوندد و امیدی که به لطف لایت متولد شده بود به سادگی آن بعد از ظهر با او مرد.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now