سقوط عدالت

10 0 0
                                    

عشقی که او احساس می کرد قوی تر از احساس عدالت او بود، اگرچه ممکن است غیر منطقی به نظر برسد. بردن او به زندان یا صندلی برقی وظیفه او بود - و برایش سخت جنگیده بود - تا حالا این کنجکاوی نسبت به لایت تبدیل به همدردی شود، سپس... به عشق.
این به او اجازه تمرکز، تجزیه و تحلیل و تفکر واضح را نمی داد. با اضافه کردن احساس مرگ - که آن روز یک حواس پرتی دائمی بود - او فقط می خواست ارتباطش را با دنیا قطع کند.
آن روزهایی بود که ریوزاکی می خواست فقط یک انسان دیگر باشد و نه مهم ترین کارآگاه در کل جهان.
رفت بالای پشت بام، برایش مهم نبود که باران می بارد، می خواست به خودش اجازه دهد فکر کند، تنها باشد. قبل از محکومیت به اعدام باید گفته می شد وگرنه خودش بمیرد.
چند دقیقه بعد دید که لایت از راه رسید و چیزی به او گفت که به دلیل صدای باران قابل درک نبود و به او اشاره کرد تا بفهمد به او گوش نمی دهد. لایت دوباره فریاد زد.
-چیکار میکنی اونجا تنها ایستاده ای؟!-ریوزاکی دوباره علامت زد، اون صحنه خنده دار بود. حتی اگر فقط برای یک لحظه باشد.
لایت نزدیک شد، می دانست ادامه دادن فریاد بی فایده است.
او نگاه می کرد که او از تماس چشمی خودداری می کرد. که برایش اهمیتی نداشت، او به شیوه زندگی اسراف و غیرعادی خود عادت کرده بود.
-ریوزاکی...اینجا تنها وسط طوفان چیکار میکنی؟-برای بار سوم تکرار میکنم. ریوزاکی به بالا نگاه کرد و دستانش را در جیب هایش گذاشت.
-کار خاصی نمیکنم فقط...زنگ ها رو میشنوم. امروز صدای آنها بلندتر از حد معمول است. من تعجب می کنم ... اگر آنها از یک عروسی یا یک ...
-جمله اش را تمام نکرد. غرق افکارش در سکوتی متراکم.
زنگ ها... این چیزی بود که در مراسم تشییع جنازه والدینش شنید، وقتی به یتیم خانه رسید، چیزی بود که وقتی با لایت بود شنید. وقتی کسی او را نمی‌فهمد، وقتی او را «دانشمند دیوانه» می‌خوانند، به آن گوش می‌دهد. سکوت بود، لایت سعی کرد به زنگ‌های شادی گوش دهد، اما، به دلایل واضح، نمی‌توانم، او تا حدودی گیج شده گفت.
-چی داری میگی ریوزاکی...؟-آخر این جمله یه خنده خفیف اضافه کردم.
این باعث شد که ریوزاکی با خجالت تقریباً نامحسوس سرش را آویزان کند.
-متاسفم. چیزی که من می گویم منطقی نیست. من اگه جای تو بودم هیچ کدوم رو باور نمیکردم
- بیشتر با خودش گفت و لایت متوجه شد. او می خواست ناپدید شود، می خواست بداند... اما می ترسید که پاسخ آن چیزی باشد که او فکر می کند.
-میدونی؟ حق با شماست. راستش من خیلی از حرفات نمیفهمم...اگه مدام تو رو جدی بگیرم به مشکل میخورم! من بهتر از هر کسی می دانم
او به خوبی از نادر بودن "همسفر" خود می دانست. او مشتاق بود که او را مرده ببیند، ببیند چگونه جسد را در قبر انداختند. او خود را در حال اجرای یک سخنرانی ملودراماتیک تصور کرد، در حالی که از درون می خندید.
-این درسته، لایت. اما... در مورد تو هم همینطور.- حرفش خشک بود.
-منظورت چیه؟-احساس کرد توهین شده.
-به من بگو لایت. از زمانی که به دنیا آمده اید، آیا زمانی بوده که حقیقت را گفته باشید؟
-سکوت هرگز اینقدر کر کننده نبوده است.
6.58 ثانیه بود، 6.58 ثانیه اخلاص.
و 6.58 ثانیه برای لایت که به یک دروغ باورپذیر فکر کند.
ریوزاکی به بالا نگاه کرد و منتظر پاسخ بود.
او به آرامی گفت: "در مورد چه چیزی صحبت می کنی، ریوزاکی؟" او به آرامی گفت: "مطمئناً چند بار دروغ گفته ام، اما مطمئناً هیچ کس نمی تواند در تمام زندگی خود حقیقت را بگوید." مردم کامل نیستند. همه ما هر از گاهی دروغ می گوییم.
او دیدگاه خود را از جهان توضیح داد و تقریباً توضیح داد که چرا کاری را انجام داده است. - اما من این پیشنهاد را داده ام که وقتی به دیگران صدمه می زند، دروغ نگوییم.-مکث کوتاهی کرد-
این پاسخ من است.
ریوزاکی لحظه ای به او خیره شد و سپس به پایین نگاه کرد. فکر میکردم اینو بگی...
«اما، لایت. شما قبلاً خسارت وارد کرده اید؛ به خودت، به خانواده ات، به دوستانت... به من..." ریوزاکی فکر کرد.
لایت بدون اینکه چیزی بگوید با اخم به او نگاه کرد.
-برگردیم داخل، خیس شدیم.-پس از ورود، ریوزاکی به دنبال حوله هایی گشت و به او لایت داد.
لباس هایشان به پوستشان چسبیده بود و سینه و شکمشان را آشکار می کرد.
دیدن لایت که در سکوها نشسته بود و می دانست که آنها تنها هستند و دوربین ها کار نمی کنند.
فرصت عالی، تنها فرصت.
او نزدیک شد، بلافاصله پشیمان شد، اما با نگرش آرامی که مشخصه او بود، ادامه داد. زانو زد، پای لایت را گرفت و شروع کرد به آرامی اطرافش را محاصره کرد.
او که تا حدودی از اقدام خودجوش خود متحیر شده بود، گفت: "چکار می کنی، ریوزاکی؟"
-میخواستم یه دستی بهت بدم کمکت میکنم خشک بشی.
-با گفتن این حرف سرش را پایین انداخت و نگاهش را روی پاهای لایت دوخت.
-نه لازم نیست...-اصرار کرد.
هر چند با دیدن او به این شکل، کمی احساس برتری به او دست داد.
-منم قرار بود برات ماساژ بدم، من خوبم. -به حرفش فکر نکرد، فقط حرفش را زد.
می دانستم که هر لحظه قرار است منفجر شوم. اما برای اولین بار در زندگی خود می خواست پیاده روی تخته باشد.
-باشه هرکاری میخوای بکن
-چشماش رو می چرخوند و به سمت دیگری نگاه میکرد.
وضعیت او را کمی ناراحت کرد.
ریوزاکی کف پای راستش را فشار داد، این باعث شد لایت یک پرش کوچک همراه با غرغر انجام دهد.ریوزاکی سعی کرد سر او فریاد نزند. می خواستم او را ببوسد، اما نمی توانست، نباید.
-هوی...
-لایت فریاد زد. بیرون کشیدن ریوزاکی از افکارش و همچنین نشان دادن نارضایتی خود.
-متاسفم.-چشم هایش را بالا نیاورد و پایش را عوض کرد
-به زودی عادت می کنی.-دوباره پای لایت را فشار داد، این بار با ظرافت بیشتری.
لایت متوجه روش مطیعانه ای که ریوزاکی پاهایش را خشک می کرد و همچنین موهای خیس شده اش را متوجه شد.
به عنوان راهی برای جبران لطف، حوله‌اش را برمی‌دارد و لای موهای همسرش می‌گذراند.
-موهایت خیس شده.
چند بار به آرامی حوله را پاک کرد.
-ببخشید... با صدای کوچیکی جواب داد.
وقتی حوله روی گونه ریوزاکی کشید، مچ لایت را گرفت و در پارچه ای که بوی هر دوی آنها را در بر می گرفت نفس کشید.
-چ-چی شده...؟-با تعجب گفت و سعی کرد محیط رو راحت کنه-
آ- آیا بوی باران را دوست دارید؟
-این آخری به عنوان شوخی لایت.
-نه-غم تو صدایش محسوس بود.
دیگه طاقت نداشت
-من تو رو دوست دارم.
او فقط آن را رها کرد بدون اینکه زیاد به اتفاقی که می افتد فکر کند. هوا و باران قطع شد.
سه ثانیه که ساعت ها به نظر می رسید سکوت کرد. هیچ کدام جرأت پاسخگویی نداشتند.
«وای... ریوزاکی عاشق من است. این ... آن را جالب تر می کند.فکر لایت.
آنچه گفت ریوزاکی روی او تاثیری نداشت.
-هی من...
او اجرای خود را شروع کرد و مثل همیشه بی عیب و نقص. -ریو...
-من را اینطور صدا نکن! من ... من لاولیت هستم ...
او حرفش را قطع کرد.
او به نام مستعار علاقه مند بود، او می خواست از کسی بشنود که نام واقعی او را بگوید.حتی اگر به قیمت جانش تمام شود.
لایت به سختی می توانست جلوی خنده اش را بگیرد.
اینگونه دیدن دشمنش... شکست خورده، ناپایدار و درمانده، چیزی شبیه به لذت ایجاد می کرد.
من می توانستم چشمان ریوزاکی را ببینم، خوب، لاولیت حتی یک اشاره دروغ در آنها منعکس نشده بود.
"من-باورم نمیشه!"
فکر کرد که در سکوت از لحظه لذت ببرد
"من عاشق دشمنم شدم...دشمنم!"
که باعث شد لبخند بزند. "خدایا... این سرگرم کننده است."
-لاولیت با کلمات زیر سکوت را شکست.
- ه-هر وقت تو را با امانه یا با زن دیگری می بینم... من... توانایی های قیاسی ام تحت تأثیر قرار می گیرد.
و-و من...- نمی توانستم به بیان کلمات ادامه دهم، فقط نمی توانستم.
-لاولیت!- فریاد زد و در اتاق طنین انداخت.
لاولیت سرش را بلند کرد. لب‌های لایت با لب‌هایش در هم آمیخت. زبانش روی لایت می لغزد، با یک دست پیراهنش را بلند می کند و با دست دیگر شروع به نوازش سینه سفیدش می کند.
لاولیت او را کنار زد و برگشت، دستی روی لب های لرزانش گذاشت.
-من هم همینطور...
-اگه ممکن بود گلویش بیشتر بسته شد.
-چی شده...تو منو دوست نداری؟- با خونسردی گفت و یه جوری شوخی کرد.
-بیا... ما تنهایم
درست است، واقعی؟ - نگاهش بر لبان دشمنش دوخته شد و حالا برای دقایقی «عشق».
لاولیت با ترس نزدیک شد و در کنار افراد فوق الذکر نشست. دست لایت دست همسرش را به شکلی تحریک آمیز نوازش کرد.
لاولیت به سختی متوجه شد که آنها چگونه در این وضعیت قرار گرفته اند.
می خواستم چند کلمه را بیان کنم، اما خیلی تعجب کردم. که ذهنش برای اولین بار در زندگیش خالی بود.
-پس...؟-با سوال قبلیش اصرار کرد.
-بله. ما تنهایم -با عصبانیت جواب داد.
ضربان قلبش را از قفسه سینه اش حس می کرد، چنان که قبلاً هرگز احساس نکرده بود. او به این باور رسید که این یک حمله قلبی است که ارزشمندتر است. حمله قلبی ناشی از کیرا. فکر می کردم جلوی او می میرم. که در نهایت او قرار بود برنده شود.
او از این حقیقت که عاشق شده بود افسرده بود، می دانست که این ضعف بزرگ انسان هاست: عشق. به همین دلیل سال ها پیش تصمیم گرفتم تنها باشم تا به کسی علاقه نداشته باشم. و وقتی این اتفاق افتاد... برای خودش دشمن بود.
-عالی!-با این حرف. او خود را به سمت لاولیت پرتاب کرد و او را با شور و شوق بوسید. او وقت واکنش نشان نداد، اجازه داد غریزه اش را ببرد.
لایت با این وضعیت سرگرم شده است. وقتی کارآگاه را تماشا می‌کردم که دست‌هایش به سمت پیراهنش می‌لرزید، و او هیچ تلاشی برای متوقف کردن آن نکرد. و احساس کنید که چگونه دستانش روی سینه اش بود و بدون اینکه واقعاً بداند چه باید بکند نوازش می کرد.
«بسیار خوب .... L, Ryuzaki, Lawliet... این را اینگونه بگیرید:
"آخرین آرزو قبل از مردن"» با خود گفت، در حالی که سرگرم می شود و سعی می کند تا حد امکان مطلوب به نظر برسد.
دیگه هیچ کدوم پیراهن نپوشیدند. رفته بودند بالا. باز هم لایت بالای لاولیت بود. او شروع به بوسیدن گردن او کرد، از استخوان ترقوه او عبور کرد و تا شکمش پایین آمد.
لاولیت سعی کرد ساکت بماند، احساس کرد که دست های سرد لایت از روی بدنش عبور می کند، هم لذت و هم انزجار به او می داد. به راحتی شلوارش را پایین می کشید، با ساعدش چشمانش را می پوشاند، خیلی خجالت می کشید که اینطور باشد.
-لولیت به من نگاه کن...
-با لطافت ظاهری ساعدش را از روی صورتش برداشت.
او ایستاد، در حالی که حریفش طبق معمول روی زانوهایش نشسته بود. لاولیت مستقیم به چشمانش نگاه کرد، به آرامی زیر شلوارش. از جمله لباس زیرش
او دوباره نشست و لاولیت را بوسید، به دلیل انگیزه فوق الذکر به زمین افتاد و دستانش را روی کمر لایت گذاشت. که به نوبه خود آخرین تکه لباس کارآگاه را پایین می آورد.
دستان مرد مو سیاه شروع به پایین آمدن کرد، جایی که کمرش نام خود را از دست داد. لاولیت دستانش را تکان داد. به پشت نشست
لاولیت، او نیاز به بهبودی داشت.
"آیا مطمئن هستم که می توانم تا این حد پیش بروم؟"
از خود پرسید.
«...فقط با گفتن
"من هم آن را دوست دارم" کافی است، اما به نظر می رسد ..."
همراهش که او هم از همین چیز و بیشتر متعجب بود حرفش را قطع کرد.
-ببخشید، فکر کنم خیلی سریع پیش میره... هر چی که هست... - زمزمه ی آخری میکنم.
گوش دادن به زنگ هایی که دوباره بلندتر از قبل به صدا درآمدند.
میدونستم آخر بازیه و من آن را می پذیرم.
-من-فقط نیاز داشتم نفس بکشم.
- خودشو بهانه کرد - میدونی...؟
شما خیلی خوب بوسه می زنید، برای کسی که هرگز رابطه نداشته است. - با خودش خندید و انگشتش را لای موهایش فرو برد.
لاولیت نزدیک شد، پیشانی اش را روی پیشانی لایت قرار داد، کمی عقب رفت و کارآگاه را وادار کرد که روی او خم شود. در نهایت اجازه داد خودش را ببوسند.
دستانش تا قسمت فاقش پایین رفت، او شروع به لمس کردن بیش از حدش کرد و بارها و بارها او را بوسید.
هم دست های لاولیت و هم بوسه ها متوقف شد.
لاولیت کمی دور شده است و با رضایت آنچه را که در لایت ایجاد کرده بود مشاهده می کند. و او این را دوست داشت.
-همانطور که می بینید، من می توانم بیش از یک بوسیدن خوب انجام دهم. - در حالی که لبخند می زد با کمی بدخواهی گفت.
-لایت لبخند زد - به من نشون بده...-با نفس های سخت و خسته، بدون توجه گفت، دیگه هیچی. آرزو تمام وجودش را فرا گرفت
لولیت نزدیکتر شد و اجازه داد سرش روی سینه لایت بیفتد. او شروع به نفس نفس زدن کرد که توسط دشمنش تحریک شده بود. از زیر شکمش گذشت، و آنجا بود که لایت لذت واقعی را احساس کرد. احساس می‌کردم که لاولیت چگونه با او بازی می‌کند، به نظر می‌رسد که دهانش دقیقاً برای این لحظه ساخته شده است، مانند زبانش، و دست‌های بلند و قوی‌اش برای این کار عالی بودند.
بیشتر از این لازم نبود تا به زودی به اوج هیجان برسد. لایت موهای لاولیت را کشید و به دنبال آن بوسه او را زد و بار دیگر به سمت او رفت. دستانش بارها و بارها بالا و پایین می رفت.
تا اینکه بالاخره انگشتانش از باسن حریفش وارد شد،او در حالی که ناخن هایش را در عضله دوسر ال فرو می کرد ناله کرد.
هر دوی آنها آسیب می بینند، اما آنچه را که اتفاق می افتد دوست دارند.
هنگامی که لایت آزمایش خاصیت ارتجاعی لاولیت را متوقف کرد، او را رو به پایین قرار داد و دستانش را پشت سر خود نگه داشت.
با احتیاط وارد آن شد. درونش گرم بود، به روشی بسیار تحریک آمیز.
لایت بیشتر می خواست... بیشتر از آن... بیشتر از لاولیت.
به نوبه خود، لاولیت، او بین لذت و درد، میل و انزجار بود. وارد شد تا جلوی او را بگیرد و ترکش کند. آنقدر برایش غیرقابل وصف بود، دردش غیرقابل تحمل بود و هر چه بیشتر لایت را وارد می کرد، غیر قابل تحمل تر می شد.
لایت برای لحظه ای متوقف شد و صحنه را کامل کرد، بدون اخطار شروع به حرکت کرد و ویژگی لاولیت را در دست گرفت.
حرکات به سرعت افزایش یافت، برخی نرم و ظریف بودند. و دیگران ناگهانی و عمیق بودند. برای چند دقیقه، چند دقیقه طولانی و دردناک هیجان انگیز بود.
‏-لا-لایت..!-فریاد زد کارآگاه که دیگر طاقت نداشت.
و فقط همین بس که اسمش را گفت تا آنجا باشد به لذت مطلق برسد.
ترک لاولیت در همان شرایط.
پس از مدتی دوباره نفس های سختشان آرام شد.
همه چیز به حالت عادی بازگشت؛ انگار رویای او بوده است
در حالی که آنها تغییر می کردند، سکوت متفکرانه ای در اتاق ظاهر شد.
-تنها بودن خیلی ناراحت کننده است، اینطور نیست؟
-لاولیت پرسید و پیراهنش را پوشید.
-چطور..؟
-لایت تا زمانی که سرش را بلند نکرد نفهمید همسرش چه می خواهد بگوید.
چشمان او به چشم کارآگاه برخورد کرد و ناراحتی عمیقی داشت.
هی فقط دهنشو باز کرد بدون اینکه چیزی بگه.
من و تو به زودی از هم جدا می شویم...
-با آرامشی آغشته به غم و ترس گفت.
قبل از اینکه لایت چیزی بگوید، تلفن همراه مرد سیاه‌مو شروع به زنگ زدن کرد.
-آره...؟ من میفهمم. الان دارم میرم
- ایستاد، پشتش را قوز کرده بود.
لایت فقط به او خیره شد "ظاهرا "این" چیزی را تغییر نمی دهد، او "باهوش ترین کارآگاه جهان" است و من کیرا هستم "خدای دنیای جدید""
در حالی که کلمات "ریوزاکی" از ذهنش می گذشت فکر می کرد.
"خب، بهتر است این کار را بکنم. بعداً خودم را از دردسر صحبت کردن با او نجات می دهم." او منتظر نشست.
ریوزاکی تماس را پایان می دهد.
-بیا بریم لایت. - بدون اینکه نگاهش کنه گفت.
- به نظر می رسد همه چیز درست است.
آنها در سکوت شروع به راه رفتن کردند و هر کدام به یک چیز فکر می کردند. "مرگ کارآگاه برتر جهان توسط کیرا."

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now