☕️

3 0 0
                                    

قهوه نوشیدنی مورد علاقه یک کارآگاه افسرده خاص است. به نظر می رسید که او هیچ چیز دیگری نمی نوشید، یا بهتر است بگوییم همین طور بود، فقط آن نوشیدنی، مهم نبود چه چیزی جلویش می گذاشتید، همیشه همان چیزی بود که او انتخاب می کرد.
آیا دلیلی پشت آن بود؟چه چیز خاصی در مورد قهوه وجود داشت؟
- شکلات داغ می خوای؟ - از مرد شاه بلوطی که در آشپزخانه بود پرسید.
- لطفا یک قهوه - پرسید یا بهتر بگویم سفارش داد.
- هوم - پوزخند زد -
مطمئن؟.
- بله - در حالی که سعی می کرد پرونده ای را در رایانه خود حل کند، پاسخ داد.
- شما همیشه قهوه می خورید، هیچ چیز دیگری نمی خواهید و نمی توانید آنطور بخوابید.
- اوهوم - در حالی که یک صفحه بسیار مهم را تجزیه و تحلیل می کرد با انگشت در دهان پاسخ داد.
- لاولیت، حداقل به حرف من گوش می کنی؟
-هن؟ - او با شنیدن نامش توسط سبزه واکنش نشان داد، می دانست که اگر بگوید چیز مهمی است.
- هیچی، بذارش کنار - لایت وسایلش رو گذاشت تو آشپزخونه و تا حدودی ناراحت به اتاقش رفت.
باز گذاشتن مرد سیاه پوستی که از اتفاقی که افتاده گیج شده بود و دوباره به او توجهی نمی کرد.
او مشغول یک پرونده مهم بود، چند روزی بود که روی آن کار می کرد، نزدیک بود به آن برسد، به حل آن نزدیک بود، به همین دلیل نمی خواست حواسش پرت شود.
با این حال، او کسی بود که لایت را به آپارتمانش دعوت کرد، حالا آنها با هم زندگی می کردند، نادیده گرفتن او بهترین گزینه برای درمان او نبود.
کامپیوتر را کنار گذاشت و به سمت آشپزخانه رفت.
لایت روی تختش دراز کشید، گیج شده بود، فقط می‌خواست مهربان باشد و به شریک زندگی‌اش رسیدگی کند، نمی‌دانست چه زمانی واقعاً سرش شلوغ است و چه زمانی نه، از کجا می‌داند که آیا همیشه خیلی سرش شلوغ است. ساکت.
و او از شریک زندگی خود عصبانی نبود، او می دانست که ریوزاکی چگونه است، با نامی که او را می شناخت، همیشه آنقدر بی اعتماد و بسته بود، حتی اولین باری که ملاقات کردند یک نام جعلی به او داده بود.
برایش سخت بود که به قلبش برسد، کاری کند که به او اعتماد کند، بتواند با هم باشیم، زیرا او را خیلی دوست داشت و هنوز هم دوستش داشت، این احساس تغییر نمی کرد.
با این حال، او از عدم ارتباطی که این دو با هم داشتند، ناامید شده بود، و این همان چیزی بود که در آن زمان چیزهایی گفته نمی شد و ناهماهنگی ها در هوا باقی می ماند.
شاید باید می‌پرسید که آیا او سرش شلوغ است یا شاید باید قبلاً به او می‌گفت، هر چه بود قبلاً اتفاق افتاده بود و آنها به رفتار ناامن و کودکانه‌شان برمی‌گشتند، چیزی که هر دو داشتند.
حالا هر دو طرفشان بودند، گیج و گیج از رفتار او.
پس از مدتی، در حالی که لایت در حال بحث بود که آیا برود و چیزها را روشن کند یا دیگر مزاحم نشوید، صدای بلندی را در آشپزخانه شنید، انگار انبوهی از ظروف ریخته شده بود، ترسیده بود با حداکثر سرعت ممکن به آشپزخانه رفت. .
وقتی رسید، مرد سیاهپوستی متعجب را دید که به همه چیز روی زمین نگاه می‌کرد، و همه جا آغشته به قند بود، شبیه پسر بچه‌ای بود که نمی‌دانست چه اتفاقی می‌افتد.
آن صحنه قلبش را به تپش انداخت و آرام آرام نزدیک شد.
- لاولیت، چی شد؟ - با خونسردی از او پرسیدم، او واقعاً عصبانی نبود، فقط از هر کاری که کرده بود گیج شده بود.
- فقط اینو بگیر - اون چیزی که تو دستش بود رو بهش نشون داد - و همه چی افتاد، من هم نمیفهمم، سعی کردم جوری بگیرمش که پشته هیچ تغییری نداشته باشه، انگار اشتباه کردم .
- نگران نباش، من آن را می گیرم، شما می توانید به تحقیقات مهم خود ادامه دهید.
- سبک.
- چه اتفاقی می افتد؟ - در حالی که وسایل را جمع می کرد، بدون اینکه برای دیدن او برگردد، گفت.
او اعتراف کرد: متاسفم.
سبزه با تعجب چشمانش را باز کرد و عذرخواهی و همچنین عذرخواهی برای چه چیزی جت سیاه نبود.
- لازم نیست عذرخواهی کنی، تصادف بود، آن چیزها اتفاق می افتد.
- میدونم تصادف بوده اون باتری بی دلیل افتاد ولی بابت اتفاقی که چند وقت پیش افتاد عذرخواهی میکنم واقعا متاسفم.
- اشکالی نداره سرت شلوغ بود فهمیدم.
- نه، باید حواسم به تو بود و اگر واقعاً سرم شلوغ بود به حدی که با من صحبت نمی کردند، باید به تو می گفتم.
-میفهمم باید صبورتر میشدم بیخودی عصبانی شدم.
- فقط باید ارتباط بیشتری بین ما وجود داشته باشد، زیرا من شما را خیلی دوست دارم.
سبزه از چنین اعترافی سرخ شد، او قبلاً آن را می دانست اما هر بار که آن را می گفت به همان اندازه هیجان زده می شد.
لایت با دقت مشاهده کرد و متوجه آشفتگی در آشپزخانه شد، با چنین اقدامی لبخند زد.
- چه کار کردین؟ - از او می پرسم، در حال حاضر دوباره خوشحال هستم.
- قهوه - جواب داد.
- مم، تو و وسواس قهوه.
-میدونی چرا اینقدر دوستش دارم؟
- چون با آن می توانید مدت بیشتری بیدار بمانید، و در نتیجه بتوانید بدون نگرانی در مورد خواب، تحقیقات خود را انجام دهید - او به سادگی پاسخ داد.
- بله، اما دلیلی وجود دارد که از مصرف آن لذت می برم.
- بنابراین؟.
گفت: چون منو یاد تو میندازه و بهش لبخند زد.
لایت دوباره متعجب به نظر می رسید، این روز یکی از شگفتی های شریک زندگی او بود.
- چی میگی تو؟.
-دلایل زیادی داره، رنگش منو یاد تو میندازه، رنگ مو و چشمت، طعمش خیلی شیرینه، مثل بوسه هایت، هرچند شاید به خاطر این باشه که شکر زیادی توش ریختم - با فکر کردن به اینکه چی بود گفت. قهوه ای گفت: او با مهربانی خندید - علاوه بر این که چند بار با هم قهوه نخوردیم، من خاطرات زیادی با شما دارم و یک فنجان قهوه، به همین دلیل است که از آن بسیار لذت می برم.
-لاولیت...
- برات درست کردم - نوشیدنیشو دادم که اون مدت رویش کار کرده بود، یه نقاشی قشنگ با خامه کشیده بود، یه قلب قشنگ، حتما هزینه زیادی براش داشت و از زحماتش قدردانی کرد. خیلی خوشگل بود و واقعا بو داشت و خوشمزه به نظر می رسید.
- دوستت دارم ال
- دوستت دارم لایت، تو و قهوه - به شوخی نگاهش می کنم - خوب نه به اندازه تو - با این حرف آنها را بوسیدند.
گاهی اوقات می توانستند به عنوان یک زن و شوهر با هم دعوا کنند، هیچ کس کامل نبود، اما مهم حل آن بود، همراه با عشقی که به یکدیگر دارند.و چه بهتر از لذت بردن از آن لحظات با هم، شما دو نفر و فنجان قهوه تان.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now