ناهمخوان

20 0 0
                                    

‹‹چطور به این موضوع رسیدیم؟
آهی کشید و اجازه داد سرش به پشت تخت بیفتد، چند ثانیه چشمانش را بست و روی بدن برهنه ای که کنارش بود گذاشت.
فردی که در تخت کنارش بود آرام خوابیده بود، حتی صدای نفس های آرامش را می شنید. ‹‹اولین بار است که او را می‌بینم که خوابیده است. عجیب بود که او استراحت کرد، زمانی که با کارآگاهانی که در پرونده ای که در حال تحقیق بودند به او کمک می کردند ملاقات نمی کرد، به صفحه کامپیوتر چسبیده بود یا در تفکرات درونی خود گم شده بود.
با ذهن همیشه فعال، استنباط، مطالعه، مراقب.
یک پسر عجیب، مثل همه نابغه ها.
حتی ظاهرش هم عجیب بود. موهای تیره و ژولیده‌اش، نازک و تا حدی خمیده، تارهایی ریخته بود که پیشانی‌اش را پوشانده بود و صورت رنگ پریده‌اش را قاب می‌کرد. او بدون هیچ دغدغه ای برای خوش تیپی لباس می پوشید، لباس هایش گشاد بود و عملاً همیشه یکسان بود، ظاهراً فقط می خواست راحت باشد. او دوست داشت پابرهنه راه برود، بدیهی است که از کفش خوشش نمی آمد، کمتر دیده می شد که کفش پوشیده باشد.
او پر از شیدایی های ولخرجی بود. او هرگز به طور عادی نمی نشست، مهم نیست کجا بود، پاهایش را با زانوهای خمیده روی صندلی گذاشت و ادعا کرد که مغزش در این وضعیت بهتر کار می کند. روشی نیز وجود داشت که او چیزها را می گرفت، فقط از نوک انگشتانش استفاده می کرد، و افزودن کسالت بارش به شکر. او تمام روز را صرف قورت دادن انواع شیرینی کرد، او هیچ چیز دیگری نخورد، باور نکردنی بود که او اینقدر لاغر ماند یا از کمای دیابت نمرد.
اما هیچکدام از اینها در مقایسه با نگاه عمیق او در انتظار نیست. چشمان درشت و مشکی مایل به ابسیدین که با دایره های مشخصی در زیر چشمانشان احاطه شده بود، بدون شک نگران کننده ترین قسمت آناتومی او بود. آنها شما را مورد مطالعه قرار دادند و تمام جزئیات و رفتارها را تقریباً بدون پلک زدن مشاهده کردند و این توانایی را داشتند که هر کسی را که زیر نظر آنها قرار می گیرد احساس ناراحتی و عصبی کنند. مقاومت در برابر نفوذ آن گوی ها کار سختی بود و با تأسف او، در بیش از یک بار نتوانست در ورطه تاریک نگاه آنها گم نشود. چیزی که وجود دارد این است که با وجود شدت آنها، زیبایی آن چشم ها گیرا بود، حتی سیاهی زیر چشمان آنها زیبایی آنها را تحت الشعاع قرار نداد.
یک قاتل زنجیره ای وقف اعدام تفاله های دنیا که به خود مقام خدا را اعطا کرده بود، اعلام کرد که نظم جهانی جدیدی را اعمال خواهد کرد که در آن عدالت حاکم خواهد شد. روشی که کیرا برای پایان دادن به زندگی قربانیانش به کار برد، یک راز بود که همه را گیج کرد.
اینها می‌توانند در هر نقطه‌ای از کره زمین باشند، هر روز سقوط می‌کنند، بدون هیچ‌کس در اطرافشان، اکثراً بر اثر حمله قلبی می‌میرند، یک مرگ ظاهراً طبیعی. همانطور که او انجام داد؟ هیچ کس حتی نمی توانست آن را تصور کند. او حتی بدون اینکه در صحنه ظاهر شود، کشت، به زندگی یک سری افراد در همان زمان و زمانی که در کشورهای مختلف بودند، پایان داد. این غیر ممکن بود، ماوراء طبیعی.
به دلیل پیچیدگی این پرونده، ال چاره ای جز حضور فیزیکی در مقابل تیم کارآگاهانی که با او کار می کنند نداشت، اما اگرچه مجبور شد چهره خود را فاش کند، هویت او مخفی ماند. به همین مناسبت صریحاً از او خواست که به جای اینکه او را با نام مستعار معروفش بخوانند، او را ریوزاکی  بخوانند. واضح است که این نام ساختگی دیگری بود، نام واقعی، مانند منشأ و تمام اطلاعات مربوط به زندگی آن، پنهان ماند.
‹<تو کی هستی؟ >> او در حالی که خواب او را تماشا می کرد تعجب کرد. نام او، این تمام چیزی بود که من نیاز داشتم.
او به دلیل یکی از تئوری هایی که ارائه کرده بود، با L آشنا شد، زیرا به نظر او، این احتمال وجود داشت که کیرا فردی بسیار نزدیک به کارآگاهان پرونده باشد، به طور دقیق یکی از اعضای خانواده. پدرش سرپرست تیم تحقیق بود و به همین دلیل در گروه مظنونان قرار گرفت. از همان ابتدا نابغه لعنتی او را در نظر داشت، حتی با تشخیص احتمال کم که او قاتل است، به نظر می رسید که از آن متقاعد شده است. همین قوز باعث شد که به دانشگاهش نفوذ کند و آنجا معرفی شد.
-من ال هستم-. همینطور، بدون هیچ حرف دیگری.
از آن به بعد آنها تقریباً هر روز یکدیگر را می دیدند.
به لطف هوش و توانایی استدلال بالایی که داشت، اجازه یافت در تحقیقات کمک کند. L تنها کسی نبود که ذهن درخشانی داشت، ذهن او کاملاً می توانست با آن رقابت کند، در واقع، این چیزی بود که از ابتدا در مورد آن بود.
با وجود نداشتن هیچ مدرکی، برای L او همچنان مظنون اصلی بود، حتی در کنار هم کار می کرد. او خود کسی بود که در نهایت به او دستور داد تا بخشی از تیم باشد و او را در ساختمانی که تمام تحقیقات در آنجا انجام شد نصب کرد. مهارت‌های کارآگاهی او را به عضوی ارزشمند تبدیل کرد، اما دلیل واقعی اینکه ال او را تمام وقت نزد خود نگه داشت این بود که بتواند او را مطالعه کند و او را در معرض دید قرار دهد.
بدون شک کار را برای خودش بسیار سخت کرده بود.
روزی که او چیزی را پیدا کرد که به نظر می رسید یک دفترچه یادداشت ساده با روکش مشکی بود، زندگی او به کلی دگرگون شد. آن دفتر دارای قدرتی بود که می توانست جهان را تغییر دهد، قدرتی که فقط خدایان آن را کنترل می کردند و اکنون به هوس سرنوشت به دست آنها افتاد. قدرت کشتن فقط باید چهره و نام شخص را بدانم، با داشتن این، تنها کاری که باید انجام می دادم این بود که آن را در دفترچه و بالابر بنویسم! مقتول در چهل ثانیه جان خود را از دست داد.
اینگونه بود که او به کیرا تبدیل شد، مصمم به اجرای عدالت و پایان دادن به شرارت در جهان بود، اگرچه برای رسیدن به این هدف، او همچنین باید همه کسانی را که در راه او ایستاده بودند را بکشد.
لرا بزرگترین مانع و بدترین تهدید او بود، اما برای از بین بردن او، به نام لعنتی خود نیاز داشت.
ال از دفترچه مرگ اطلاعی نداشت، با این حال، او رمزگشایی کرده بود که کیرا برای کشتن قربانیانش باید چهره و نام آنها را ببیند. معلوم بود که این اطلاعاتی بود که هرگز به او نمی دادم.
از همان لحظه اول هر دو درگیر یک دوئل بی پایان بودند و منتظر اشتباه یکی از آنها بودند. دوئل تایتان‌ها، پنهان از چشم بقیه، اما خشن و بی‌رحمانه، و او قبلاً از آن مبارزه ابدی خسته شده بود که او را ناامید می‌کرد و تهدید می‌کرد که تمرکزش را از دست بدهد. به خصوص به این دلیل که با وجود اینکه L خطرناک ترین دشمن او بود، احساساتی که او نسبت به او داشت نفرت یا تحقیر نبود. او او را دوست داشت، در واقع، او تنها کسی بود که می‌دانست می‌تواند علاقه‌اش را حفظ کند. ذهن خارق‌العاده آن مرد او را جذب می‌کرد، حتی حرکات عجیب و غریبی که او قبلاً تشخیص داده بود، فریبنده بود.
در بیشتر مواقع با هم بودن، هر دو درجه ای از درک را پیدا کردند که برای برقراری ارتباط نیازی به کلمات نداشتند، فقط با نگاه کردن به یکدیگر، افکار یکدیگر را درک کردند. او می‌دانست که این درک متقابل خطری را به همراه دارد؛ اگر کوچک‌ترین اشتباهی مرتکب شود، ذهن استثنایی کارآگاه فوراً متوجه آن می‌شود و همه چیز به هم می‌خورد. اما حتی با وجود خطر، L نزدیکترین چیزی بود که او تا به حال به یک دوست داشت.
او هرگز علاقه ای به تعامل با دیگران نداشت؛ سرگرمی های رایجی که جوانان هم سن و سالش در آن وقت خود را در آن سپری می کردند برای او کسل کننده و حتی احمقانه به نظر می رسید. هم‌شاگردی‌هایش مدام از او دعوت می‌کردند، به‌ویژه زنان؛ زیبایی ظاهری‌اش باعث می‌شد که او را بسیار مورد توجه خود قرار دهند، اما او به ندرت می‌پذیرفت. او فردی تنها بود که مطالعه را به هدر دادن وقت ترجیح می داد و حقیقت این است که هیچ یک از آن جوانان کوچکترین توجه او را جلب نکردند.
با L متفاوت بود، حتی اگر آنها دشمنان فانی بودند. با وجود جنگ دائمی که در آن زندگی می کردند، آنها معمولاً به گفتگوهایی دور از موضوع کیرا می پرداختند، مانند استراحت بود و آن مکث ها مکرر می شد. او نمی‌توانست انکار کند که از این صحبت‌ها لذت می‌برد، هر چقدر هم که شرایطش نامتناسب بود، در جمع مخالف خود احساس خوبی داشت و اغلب می‌خواست این لحظات را با او به اشتراک بگذارد.
البته همیشه این خطر وجود داشت که این رفاقت، ترفندی از سوی حریف او باشد تا او را از گاردش پایین بیاورد. منطق به او گفت، اما احساس عجیب دوستی کاملاً متقابل بود.
"اگر تو جای کیرا بودی مشکلی بود، تو تنها دوستی هستی که تا به حال داشتم."
«این یک عمل است، باید باشد.» هر بار که این عبارت در ذهنش تکرار می شد با خود گفته بود.
<<نمی شود که مرا دوست بداند، نه زمانی که مظنون اصلی او هستم، غیر منطقی است. >>
اما آیا برای او همان اتفاقی نیفتاد که خود قاتل؟ L، تنها مانع او، تنها کسی که می‌توانست او را نابود کند، و با این حال، همدردی که او نسبت به او احساس می‌کرد، هر روز بیشتر می‌شد بدون اینکه او بتواند کاری برای اجتناب از آن انجام دهد.
بنابراین... آیا شانسی وجود داشت که L همچین چیزی را تجربه کند؟
او خیلی صمیمانه، خیلی اصیل به نظر می رسید... یا فقط خواسته هایش برای واقعی بودن آن بود که او را به این فکر انداخت؟
لعنتی، او در بهم ریختگی بود، و خسته بود، خسته از آن نبرد مداوم و احساسات متناقضی که بی امان ذهنش را شکنجه می کرد. بدتر از همه، همه چیز پیچیده تر شده بود... خیلی بیشتر.
نفس عمیقی کشید و سعی کرد ذهنش را آرام کند، در حالی که تمام اتفاقات ساعات قبل را به یاد می آورد.
قسمت ۲
در راهروهای خلوت ساختمان قدم زدم و پنجره های بزرگی را که منظره چشمگیری از شهر به من می داد را بررسی کردم. دیر شده بود و سکوتی حاکم بود که تنها با صدای مداوم باران شکست. ساعت‌ها بود که باران می‌بارید و بارش مداوم هیچ نشانه‌ای از کاهش پیدا نمی‌کرد، برعکس، شدت آن شدت می‌گرفت و پیش‌بینی می‌کرد که تمام شب باران خواهد بارید.
همانطور که به جلو حرکت کردم، پنجره های بزرگی را مشاهده کردم که توسط باران برخورد کرده بود و از منظره شبانه و طوفانی بیرون لذت می برد. هزاران چراغ برقی که هر شب شهر را دگرگون می‌کردند و آن را به منظره‌ای درخشان تبدیل می‌کردند، پرده ضخیم آبی را که از آن عبور می‌کرد با درخشش مصنوعی خود به چالش کشید.
ایستادم تا با خیال راحت از پانوراما لذت ببرم، آن وقت بود که متوجه یک چهره لاغر و بی حرکت روی تراس شدم. ابر سیل آسا میدان دید من را پنهان کرد و مانع از تشخیص آن شد، بنابراین تصمیم گرفتم برای دیدن بهتر آن بیرون بروم. شلاق سرد باران به محض اینکه از آستانه عبور کردم صورتم را غرق کرد، اما کنجکاوی من قوی تر شد، ایستاده ماندم، در حالی که توسط یک لبه بام محافظت نشده بود، و شی مرموز را مشاهده کردم. طولی نکشید که متوجه شدم، چیزی که وجود دارد هیچ شیئی ندارد. هر چقدر هم که بعید به نظر می رسید، یک آدم بود، البته نه یک آدم معمولی، نه هیچکس
"عادی" به ماندن در فضای باز و در سایه چنین آب و هوایی فکر می کند، اما مردی که در طوفان، بدون دلیل ظاهری و کاملاً بی حرکت ایستاده است، می تواند چیزی جز عادی باشد.
او نمی دانست چه مدت آنجا خواهد بود، می توانست چند دقیقه یا چند ساعت باشد، با ریوزاکی هر چیزی ممکن بود. تصویر او به شکل نیم رخ برایم آمد، به نظر می رسید در فکر فرو رفته بود، در حالی که سرش را بالا گرفته بود و نگاهش را به آسمان طوفانی خیره کرده بود، دستانش را در دو طرف بدنش آویزان کرده بود و پاهایش را موازی نگه می داشت، وضعیت بدنش کاملاً عالی بود. خط اگر نه به دلیل انحنای پشت او باشد. همانطور که انتظار می رفت خیس شده بود، همه جا چکه می کرد، موهایش به صورت و گردنش چسبیده بود و لباسش به بدنش چسبیده بود، اما به نظر می رسید هیچ کدام از اینها اصلاً او را آزار نمی دهد.
آن صحنه مرا حیرت زده کرد، اگرچه در واقعیت من را متعجب نکرد، زیرا به رفتار غیرعادی شریک تحقیقاتی من عادت کرده بودم.
ریوزاکی حضور من را احساس کرد و صورتش را به سمت موقعیت من برگرداند و با حالتی خسته به من نگاه کرد، حلقه های سیاه زیر چشمانش حتی در باران نیز مشخص بود، تاریک و به خوبی مشخص شده بود و ظاهری بیمارگونه به او می داد که توانست مرا شوکه کند. خستگی که روی صورتش خوانده می شد، ویرانگر بود. با این حال، علیرغم ظاهر دلخراش، او دارای جذابیت مغناطیسی بود که ناامیدانه مرا به خود جذب می کرد. آب درخشندگی خاصی به پوست او می داد و آن را رنگ پریده تر از حد معمول نشان می داد و این پدیده بصری به طرز چشمگیری با سیاهی مطلق چشمانش تضاد داشت.
آنها به من نگاه کردند، به شدت پلک زدند، به نظر می رسید اندوه خاصی در آنها وجود دارد و آسیب پذیری غیرمعمول آن نگاه نفس مرا بند می آورد.
خودم را مجبور به واکنش نشان دادم و افکار عجیب و غریبی که ذهنم را درگیر کرده بودند را کنار زدم.
"اینجا تنهایی چیکار میکنی؟" - در نهایت از او پرسیدم، بلافاصله متوجه شدم که او جزئیات نه چندان مهم باران را حذف کرده است.
جوابم را نداد، دستش را بالا آورد و پشت گوشش گذاشت و به من فهماند که صدایم را نمیشنود. سؤالم را تکرار کردم و صدایم را بلند کردم، اما همان پاسخ را از او گرفتم؛ ظاهراً صدای بلندی که از طوفان تولید می شد، قبل از دریافت حرف هایم را خفه کرد. با توجه به اینکه ریوزاکی قصد ترک سایت را نشان نمی دهد، تصمیم گرفتم به او ملحق شوم، باید با نیروی شدید باران روبرو شوم، اما آرزوی من برای گرفتن پاسخ است.
من بر آن مانع غلبه کردم.
پناهگاهم را ترک کردم و به استقبال او رفتم. وقتی دید که من به سمت خودش پیش میروم، صورتش را برگرداند و دوباره مشخصاتش را به من داد و سرش را پایین انداخت و چشمانش را روی زمین دوخت.
-ریوزاکی چیکار میکنی؟ -یه بار دیگه پرسیدم.
او پاسخ داد: «هیچ چیز خاصی نیست، من فقط... زنگ را شنیدم.»
-زنگ؟
من به چیزهای عجیب و غریب آن عادت کرده بودم، اما این مرا گیج کرد: به کدام زنگ اشاره می کرد؟ تا آنجا که من می‌دانستم هیچ کلیسایی در آن نزدیکی وجود نداشت، و حتی اگر چنین بود، بعید بود که ناقوس‌ها در شب به صدا درآیند، خیلی کمتر در وسط طوفان.
او تأیید کرد: "بله، صدای زنگ به طور غیرعادی بلند است."
لعنتی داشت از چی حرف میزد؟ آیا استرس و ساعت های زیاد بدون خواب در نهایت او را دچار توهم کرد؟ زنگ لعنتی وجود نداشت، مطمئناً. با این حال، نمی‌خواستم آن را زیر سوال ببرم، اینکه آیا او آن را می‌سازد یا واقعاً ذهنش تا آن مرحله آشفته شده بود، این چیزی نبود که واقعاً من را نگران کند.
ساده گفتم: "چیزی نمی شنوم."
- جدی به حرفش گوش نمی کنی؟ او تمام روز را بازی می کند، این یک حواس پرتی دائمی است.
چشمان تیره به آسمان طوفانی بلند شد.
- من نمی دانم که آیا آن متعلق به یک کلیسا است، شاید یک عروسی، یا شاید ...
- بس است، ریوزاکی. -گفتگوی بی معنیشون رو قطع کردم، آب سرد منو خیس کرده بود و حاضر نبودم بی دلیل به خیس خوردن ادامه بدم. -بیا بریم داخل.
انتظار نداشتم فوراً او را متقاعد کنم، او معمولاً وقتی از او می‌خواستم کاری را انجام دهد یا انجامش را متوقف کند، سرسخت و عمدا کند بود، اما این بار فرق می‌کرد. چند ثانیه به من نگاه کرد قبل از اینکه صورتش حالت غمگینی که قبلا در او دیده بودم به خود بگیرد.
او زمزمه کرد: متاسفم و من را مبهوت رها کرد. چیزی که من می گویم منطقی نیست. من اگه جای تو بودم هیچی رو باور نمیکردم
بی حرکتی بدنش برگشت، در حالی که نگاهش در بتن گودالی گم شده بود، ساکن ماند. برای اولین بار، چشم‌های غیرقابل‌آرام خسته به نظر می‌رسیدند، پایین می‌ماندند، گویی عمل بالا بردن پلک‌ها طاقت‌فرسا بود.
قطرات غلیظ آب بی وقفه بر روی اندام لاغر او می‌ریخت و آن اثر درخشان عجیب را روی پوست سفیدش ایجاد می‌کرد و از لای تارهای موهایش می‌چکید. یک لحظه چشمانم را بستم، نمی خواستم دوباره در طلسمی که این تصویر برایم ایجاد کرد بیفتم.
وقتی دوباره کنترلم را به دست آوردم تأیید کردم: «درست می‌گویی». راستش من خیلی حرفاتو متوجه نمیشم اگه همیشه جدی بگیرمت به دردسر می افتادم... من بهتر از همه میدونم.
- این یک جمله منصفانه است، اما من می توانم همین را در مورد شما بگویم.
-منظورت از اون چیه؟
متوجه لبخند کوتاهی روی صورت همکارم شدم.
-به من بگو لایت، از زمانی که به دنیا آمدی، آیا زمانی بوده که حقیقت را گفته باشی؟
یک فلش زودگذر نگاهش را در حالی که نگاهش را روی من دوخته بود، روشن کرد و با دقت نگاهم کرد. این همان ریوزاکی بود که من به آن عادت داشتم، ال، محقق خستگی ناپذیر، کسی که هرگز از تجزیه و تحلیل من دست برنداشت. اما آن شب خسته شده بودم، احساس می‌کردم ذهنم به خطر افتاده است و آخرین چیزی که می‌خواستم این بود که در یکی از نبردهای معمولی خود شرکت کنم.
-این در مورد ریوزاکی چیست؟
صدایم آزاردهنده به نظر می رسید، مخصوصاً به این دلیل که خودم نمی توانستم به سؤالی که از من پرسیده بود پاسخ دهم. آیا من تمام عمرم کلاهبردار بوده ام؟ مطمئناً همیشه احساس می‌کردم بی‌جا نیستم، گویی هدف واقعی ندارم، سعی می‌کنم آن احساس پوچی وجودی را با ساعات مطالعه طاقت‌فرسا پر کنم که توانستم ذهنم را درگیر نگه دارم. همه چیز از لحظه ای که قدرتی را که دفترچه مرگ به آن اعطا کرده بود به دست آوردم تغییر کرد. بالاخره من هدفی داشتم که به وجودم معنا می بخشید، یک هدف، بنابراین هر کاری که لازم بود برای تحقق آن انجام می دادم، حتی اگر مجبور باشم با دروغ زندگی کنم، پس از همه اینها تمام عمرم این کار را انجام می دادم، لایت یاگامی، درخشان مرد جوان، ستاره دانشجو، آنها فقط نماهایی بودند که پشت آنها پنهان شدم.
اعتراف کردم: "اعتراف می کنم که گاهی حقیقت را تغییر می دهم." اما کسی را به من نشان بده که هرگز دروغ نگفته است. برای شما آسان نخواهد بود، انسانها آنقدرها هم کامل نیستند. با این حال - برای مطالعه چهره همکارم مکث کردم، او سکوت کرد بنابراین تصمیم گرفتم ادامه دهم - سعی می کنم آگاهانه دروغ نگویم اگر این می تواند به دیگران آسیب برساند.
دروغ کامل، بزرگترین از همه، توانایی من در دروغ گفتن شگفت انگیز بود، من موفق شدم همه را فریب دهم، همه را به جز مرد مقابلم.
ریوزاکی قبل از اینکه نگاهم را به زمین برگرداند، لحظه ای نگاهم را نگه داشت.
او با ناراحتی قابل توجهی گفت: "احساس می کردم که شما چنین چیزی بگویید."
حالت مالیخولیایی او مرا مجذوب خود کرده بود، او قبلاً هرگز خود را اینگونه نشان نداده بود. چون همین الان؟
چه چیزی باعث این ناراحتی شما شده است؟
بالاخره قبول کرد: «بیا بریم داخل، خیس شدیم».
بعد از برداشتن حوله روی راه پله عریض اصلی ساختمان نشستم، دمپایی هایم غرق آب شده بود، بنابراین کفش هایم را در آوردم، طاقت خیس شدن پاهایم را نداشتم. لباس‌هایم چکه می‌کرد، حوله زیاد فایده‌ای نداشت، بنابراین تصمیم گرفتم موهایم را خشک کنم، حداقل از چکیدن مداوم موهایم جلوگیری می‌کرد.
- وای، این یک خروج ناجور بود.
صدای ریوزاکی از پشت سرم شنیده شد.
او را سرزنش کردم: "تقصیر توست. چه انتظاری داشتی؟"
-راست میگی ببخشید.
این دومین بار بود که در کمتر از یک ساعت عذرخواهی می کرد. قطعاً چیزی درست نبود.
دیدم نزدیک شد و حوله ای را که روی سرش بسته بود برداشت. ناگهان جلوی من خم شد و بدون اخطار پایم را گرفت تا شروع به خشک کردن کند، انگار که عادی ترین چیز دنیاست.
این مرا غافلگیر کرد و در جای خود یخ زدم.
موفق شدم بپرسم: "چیکار میکنی؟"
او در این باره توضیح داد: «فکر کردم کمکت کنم، تو مشغول خشک کردن موهایت بودی.» و به کارش ادامه داد.
-لازم نیست، من خوبم.
کیرا بودن شما فکر می کنید که خشکی من باعث می شود من به نوعی احساس قدرت کنم، اما کاملا برعکس بود.
از تصویر دیوانه دشمن فانی ام که با احتیاط پاهایم را در حوله پیچیده بود، احساس ناراحتی و عجیبی کردم.
- من هم می توانم شما را ماساژ بدهم.
که بدتر هم می شد. چه اهریمنی ریوزاکی را تسخیر کرده بود که او را وادار کرد به من ماساژ پا بدهد
-این کمترین کاری است که می توانم برای جبران گناهم انجام دهم.
او نتیجه گرفت و با مهارت شگفت انگیز شروع به ماساژ کف پایم کرد.
نمی‌توانستم جلوی ناله‌ام را بگیرم که احساس کردم انگشت‌ها در نقاط فشار فرو می‌روند. ماساژور جدیدم کمی قهقهه زد.
-آره، من در این کار خیلی خوب هستم.
نمی توانستم انکار کنم، آن ماساژ بسیار دلپذیر بود.
بعد از چند دقیقه احساس آرامش کردم، بدیهی است که ریوزاکی نکاتی را که باید فشار دهد می دانست و تنش انباشته شده را از بین می برد. مطمئناً احساس خوبی داشت... خیلی خوب، به حدی که باعث شد دندان هایم را به هم فشار دهم و نفس عمیقی بکشم تا از ناله های شرم آور که ممکن است اشتباه تعبیر شود، خودداری کنم. معضل ماساژ، آنقدر لذت بخش هستند که گاهی اوقات نمی توان از خروج صداهای رضایت که به راحتی با هیجانات جنسی اشتباه گرفته می شود جلوگیری کرد. این احتمال من را عصبی کرد، آخرین چیزی که می خواستم این بود که ریوزاکی چنین چیزی را تصور کند.
-چرا اینقدر تنش هستی؟ من دارم سعی میکنم آرامشت بدم اما انگار داری با چیزی میجنگی. به چی اهمیت میدی؟
لعنتی، این لعنتی هیچ چیز را از دست نداد، وضعیت ناخوشایندتر و سورئال تر از این نمی توانست باشد. اعصاب من قبلاً هرگز به من خیانت نکرده بود، حتی در بحرانی ترین لحظات، زمانی که او به افشای و به دام انداختن من نزدیک بود، کاملاً در حضور او کنترل می شد. با این حال، اکنون داشتم کنترل خود را از دست می‌دادم، و برایم سخت بود که باور کنم این فقط به خاطر خجالتی است که اگر گلویم یکی از آن صداهای مشکل‌ساز را می‌داد، متحمل می‌شدم. باید چیز دیگری می بود. به دستان سفیدی که اندامم را گرفته بودند نگاه کردم و فهمیدم، تا این لحظه که تماس فیزیکی ما کم بود، اولین بار بود که مرا لمس می کرد.
جواب دادم: "هیچی، فقط عادت ندارم به این شکلی بهم دست بزنن."
-از چه طریقی؟ هرکس صدایت را بشنود فکر می‌کند ما داریم کاری صمیمی انجام می‌دهیم، تنها چیزی که به تو دست زدم پاهایت بود.
نمی دانستم چه جوابی بدهم، احساس کردم گونه هایم می سوزد، آن کامنت باعث سرخی من شد، من که هرگز در زندگی ام سرخ نشده بودم. خوشبختانه نورپردازی خیلی خوب نبود و این به من امیدواری داد که ریوزاکی متوجه رنگ غیرعادی صورت من نمی شود، اگر او هیچ اشاره ای به آن نمی کرد.
-چه اشکالی دارد، تا به حال ماساژ نداده اید؟
بدون اینکه دست از کارش برداره به سوالاتش ادامه داد.
-بله ولی ماساژور رو نمیشناختم.
-اوه، تو ترجیح می دهی یک غریبه تو را لمس کند.
سکوت کردم درست بود همان طور که از معاشرت خوشم نمی آمد، تماس فیزیکی را هم دوست نداشتم، از آن اجتناب می کردم، به خصوص با افرادی که با آنها رابطه مشترکی داشتم. با غریبه ها راحت تر بود، وقتی هیچ نوع رابطه ای در کار نبود، با آنها مجبور نبودم تظاهر کنم، آنها از من یا من از آنها چیزی فراتر از دلیلی که ما را به تعامل سوق داده بود، انتظار نداشتند. در مورد سکس هم همینطور. من آن نیاز بیمار را نداشتم که باعث شود خیلی ها به اولین پاهایی که باز می شوند بپرند، اما هنوز انسان بودم و بدنم هر از گاهی آن را از من می خواست. وقتی این اتفاق افتاد، قبل از خواب با یکی از دختران متعدد دانشگاهم که مدام به سمت من پیشرفت می کردند، یک غریبه را اغوا کردم.
ریوزاکی ماساژ را تمام کرد و پایم را روی زمین گذاشت و بعد با کندی همیشگی پایم را گرفت. انگشتان او با مهارت یک حرفه ای پرس را از سر گرفتند.
وی خاطرنشان کرد: شما استرس انباشته زیادی دارید.
- مثل همه اینجا.
- بله، این مورد ما را تهدید می‌کند که دیوانه‌مان می‌کند، اگرچه من بیشتر از دیگران متوجه تنش شما هستم، شما آن را به خوبی پنهان می‌کنید، اما من می‌توانم آن را احساس کنم.
-چه اتفاقی می‌افتد، آیا به اعضای تیم ماساژ می‌دهید تا بدانید میزان استرس برای هر کدام چقدر است؟
-نه، من هم دوست ندارم مردم را لمس کنم، حدس می‌زنم این یکی دیگر از موارد مشترک ما باشد.
"پس چرا این کار را می کنی؟"
-با تو...- متوجه شدم که ریوزاکی آه کوچکی کشید، دستانش کند شدند.
میخواستم حالتون رو خوب کنم...فقط همین.
آیا او حقیقت را می گفت یا همه اینها بخشی از برنامه او بود که من را پایین بیاورد؟ شک عذابم می‌داد، نه، در واقع ترس از این که تمام لحظاتی که با هم به اشتراک گذاشتیم دروغ بود.
- ریوزاکی، ما مدت زیادی است که روی تحقیقات با هم کار می کنیم.
او با تکان دادن سرش موافقت کرد: "درست است."
-آیا هنوز باور داری که من کیرا هستم؟-حتی با دانستن پاسخی که خواهم شنید از او پرسیدم.
-اره.
احساس کردم خشم به مغزم سرازیر شده است. چرا لعنتی نتوانستم او را مجبور کنم که به من شک نکند؟ من حتی یک مدرک مشخص برای متهم کردن خودم نداشتم؛ این را به عهده گرفته بودم که دائماً آن را از بین ببرم و هر ردپایی را که می تواند مرا به افشای حقیقت سوق دهد پاک کنم. او هیچ پایانی را رها نمی کرد، حتی کوچکترین جزئیات را تماشا می کرد، حتی یک عذر داشت، برای همه غیرممکن بود که من و قاتل سریالی یک نفر باشیم. با این حال، من هرگز نتوانستم L را متقاعد کنم و شروع به ناامیدی کردم. چه کار دیگری باید انجام می دادم تا یک بار برای همیشه او را متقاعد کنم؟ چرا نگذاشت قانع شود؟ چرا مجبورم کرد چاره ای جز کشتنش نداشته باشم؟
"من شما را درک نمی کنم" من تلاش زیادی کردم تا سرد بمانم و بی تفاوت به نظر برسم. اگر آنقدر متقاعد شده‌ای که من همان قاتلی هستم که مدت‌ها در تلاش بودیم آن را بگیریم، چگونه می‌توانی با من صحبت کنی که انگار چیزی نیست؟ کیرا صدها نفر را به قتل رسانده است، برخی برای شما کار کردند، به گفته شما من آنها را کشتم، و با این حال، شما در مقابل جنایتکاری زانو زده اید که به زندگی آنها بدبختانه پایان داد.
-هنوز ثابت نشده که هستی. شاید اشتباه می کنم.
-شاید-. خشمی که برای مهار آن می جنگیدم، پیروز شدن در مبارزه بود. ریوزاکی چی میخوای؟
- صدایم لحن آرامی را که مشخصه من بود از دست داد.
دیدم با حالتی پرسشگر به من نگاه می کند و قبل از اینکه جوابم را بدهد دوباره صحبت کردم.
-همه اینا واسه همینه؟ این بخشی از استراتژی شماست، درست است؟ تو با تمام این جمله "تو نزدیک ترین چیزی به دوستی هستی که تا به حال داشته ام" به من نزدیک می شوی، اما تمام این رفاقت فقط یک تنظیم است که قرار است من را وادار کند مراقبم را ناامید کنم. تنها چیزی که به آن اهمیت می‌دهی اثبات نظریه احمقانه‌ات است، بالاخره این همان چیزی است که باعث شد در وهله اول به من نزدیک شوی، چرا الان فرق می‌کند؟
تمام این رشته را بدون توقف در مورد چیزی که می‌گویم، درهم زدم، با احساس عجیبی که دیگر نمی‌توانستم نادیده بگیرم. احساس آسیب دیدگی، کینه توزی، خیانت کردم. لعنتی چرا چنین احساسی داشتم؟ من کیرا هستم لعنتی! ریوزاکی فقط کارش را انجام می داد و اشتباه نمی کرد.
‹‹او دشمن لعنتی توست، فرقی نمی‌کند تظاهر به دوستت دارد. احساسات من نمی توانست بیشتر از این نامتجانس باشد، آنها مانند طوفانی می چرخیدند که شدت آن با آن چیزی که شهر را درنوردید قابل مقایسه بود.
غرق در احساسات مختلف، می خواستم از آنجا خارج شوم و او را از دست بدهم، سعی کردم بلند شوم، اما ریوزاکی به سرعت قوزک پایم را گرفت و مانع انجام این کارم شد.
او نام من را تلفظ کرد: "لایت"، با قدرتی که هیچ کس انتظار نداشت در بدنی به لاغری او پیدا کند، اندامم را گرفت.
او در پاسخ به تلاش جدیدم برای نشستن دوباره مرا به عقب کشید: «من متقاعد شدم که تو کیرا هستی.-اما... هرگز اینقدر نخواستم که اشتباه کنم.
سکوت لحظه ای ما را فرا گرفت، فقط غرش متناوب طوفان به گوش می رسید.
او با شکستن سکوت ادامه داد: "تو همیشه می دانستی که مظنون اصلی من هستی." چه فایده ای دارد که تظاهر به دوست داشتنت کنم در حالی که همیشه از این مزیت برخوردار بوده ای. من از همراهی شما لذت می برم، دوست دارم با شما باشم، دروغ نیست، استراتژی وجود ندارد. من تو را لایت، بیشتر از آنچه تصور می کنی دوست دارم.
همان طور که به حرف هایش گوش می دادم ایستادم و نمی دانستم دقیقا چگونه آنها را تفسیر کنم.
-...بیشتر از چیزی که باید.
ریوزاکی این آخرین مورد را با صدای آهسته ای بیان کرد، انگار که با خودش صحبت می کند، سرش را پایین انداخت و مانع از دیدن چهره اش شد. موهای تیره اش هنوز خیس بود، چند قطره آب ریخت و روی مچ پایم افتاد. بدون اینکه به چیز دیگری فکر کنم حوله ای را که کنارم بود روی زمین برداشتم و روی سرش گذاشتم. به آرامی شروع به خشک کردن موهایش کردم.
ال برای لحظه ای به چشمانم نگاه کرد، سپس مچ پایم را بلند کرد و قطراتی را که زودتر روی آن فرود آمد پاک کرد.
-متاسفم.
از او پرسیدم: «عذرخواهی نکن»، دوست نداشتم به او گوش کنم که از من عذرخواهی می کند، چیزی برای عذرخواهی وجود نداشت.
بار دیگر سکوت سنگینی بر ما حاکم شد. درون ساختمان بزرگ آرامش حاکم بود، انگار من و ال تنها روح آن مکان هستیم.
او ناگهان در حالی که زمزمه‌ای سوال‌انگیز از من دریافت کرد، گفت: «خیلی تنها خواهد بود».
صورتش را بالا گرفت، نگاه تماشایی و جت سیاهش روی من قفل شد و گلویم را گرفت. نور مصنوعی که از شیشه ی پنجره می گذشت به آرامی روی قیافه اش می افتاد و سیاهی چشمانش را با شدت بیشتری می درخشید.
او بدون اینکه چشمی از چشمانم بردارد پیش گویی کرد: «من و تو به زودی مسیرهای مختلفی را طی خواهیم کرد.
نمی‌دانستم دلیلی که باعث شد او بگوید، اگرچه دور از واقعیت نیست، دیر یا زود نتیجه اجتناب‌ناپذیری خواهد داشت. نمی‌توانستیم بدانیم چه خواهد شد، اما از یک چیز مطمئن بودیم، فقط یکی از ما زنده بیرون می‌آید.
این فکر سینه ام را فشار داد، برای اولین بار فکر کشتن L غیر قابل تحمل شد.
می‌دانستم که باید این کار را انجام دهم و وقتی زمانش فرا رسید، بدون تردید این کار را انجام می‌دهم، حتی اگر از درون من را نابود کند.
به دشمنم نگاه کردم و او زیباتر از همیشه به نظر می رسید، صورت رنگ پریده اش برجسته بود، قاب موهای سیاهی که تا حدی آن را پنهان می کرد. بدون توقف فکر کردن به کاری که انجام می دادم، آنها را کنار زدم و گونه های سفیدش را نشان دادم و با انگشتانم آنها را نوازش کردم و خط صورتش را دنبال کردم تا به چانه اش رسیدم. نگاهم روی لب‌های صورتی متمرکز شد، با هیجان انگشت شستم را روی آن‌ها لغزیدم و نرمی گوشتی را حس کردم که برایم غیرقابل مقاومت به نظر می‌رسید. من که نمی‌توانستم از آن دور نگاه کنم، طعمه جاذبه‌ای شدم که آنها برایم ایجاد کردند و به آنها نزدیکتر شدم.
احساس کردم نفس ریوزاکی به دهانم خورد و به خودم آمدم و از آنچه در حال رخ دادن بود آگاه شدم. فهمیدم که قرار بود چه کار کنم، پریدم و رفتم و تماس چشمی را قطع کردم. دست‌هایم را حرکت دادم تا آنها را از صورتش جدا کنم، اما L سریع‌تر بود و یکی از مچ‌هایم را گرفت و آن را روی گونه‌اش نگه داشت و باعث شد که با تعجب از واکنشش به او نگاه کنم.
قیافه اش نفسم را قطع کرد. گوی‌های ابسیدین او با حسرت به من نگاه می‌کرد، در حالی که دهانش کمی می‌لرزید انگار می‌خواست چیزی بگوید اما جرأت نداشت. تمام چهره‌اش حاوی یک التماس بی‌صدا بود که خواسته‌های درونی‌اش را به من منتقل می‌کرد، آرزوهایی که با خواسته‌های من همزمان بود، آن‌هایی که برای مدت طولانی مرا شکنجه می‌دادند.
دوباره در چشم آن لب های نیمه باز خود را گم کردم، تسلیم وسوسه شدم و در حالی که به خود اجازه می دادم از آن غوطه ور شوم، به آنها هجوم آوردم و آنها را به لب هایم ملحق کردم.
قسمت ۳
عملا روی هم وارد اتاق شدیم. اتاق جادار بود و تنها با آنچه لازم بود مبله بود، بدون تزئینات یا چیزی که جلب توجه می کرد، به جز سیستم کامپیوتری پیشرفته ای که ریوزاکی در امتداد یک دیوار نصب کرده بود.
بعد از اینکه روی پله ها را بوسیدیم، بلند شد و مرا با خودش بلند کرد و بدون اینکه رهایش کند، بی صدا مرا به اتاقی که الان در آن بودیم، که معلوم بود متعلق به او بود، برد.
به محض اینکه داخل شدیم لبهایش مرا جستجو کرد، مرا بین بدنش و دیوار فشرد و در بوسه ای مالکانه و نیازمند به من پیوست. زبان او به دنبال زبان من بود و هر دو نوازش کردند و در هم پیچیدند و برای ورود به حفره مقابل می جنگیدند. لب های آبدارش را گاز گرفتم و مکیدم و بوسه را تهاجمی تر کردم، طعم بزاقش شیرین و لذیذ بود، تمام دهانش بود. عمیق تر رفتم، زبانم را فرو بردم و هر گوشه ای را کاوش کردم و آن را با حرکات زبانش که تسلیم نشد، جفت کردم. ما برای دقایقی در آن بوسه گم شدیم، در یک مبارزه بی امان که هیچ کدام تسلیم نشدیم، همراه با صدای آبکی برخورد دهانمان.
ریوزاکی دکمه های پیراهنم را باز کرد و با انگشتان نازکش سینه و شکمم را نوازش کرد. او بوسه را شکست تا در گردنم فرو برود، دهانش گرمتر از حد معمول روی پوست سرد و خیس من بود. آن تضاد حرارتی باعث شد من به لرزه بیفتم و موهای کنارم زیر لمس او بلند شوند. دستانش بالا و پایین می رفت و دنده ها و کمرم را نوازش می کرد، در حالی که بوسه های سوزان را روی گردن، استخوان ترقوه و شانه هایم می گذاشت.
به سختی نفس کشیدم، فهمیدم که تا به حال اینقدر هیجان زده نشده بودم، هیچ کس نتوانست چنین آرزوی بزرگ و ناامیدکننده ای را در من بیدار کند. احساس می کردم بدنم از شدت گرما آب می شود و ذهنم تهدید می کند تمرکزم را از دست می دهد. <<این خطرناک است>> وجدان من هنوز در مورد آن به من هشدار می دهد، اگر به جلو ادامه دهم، خطر این را داشتم که در وضعیت بسیار آسیب پذیری قرار بگیرم. <<دیوانه است>> مدام به من می گفت.
<< این بزرگترین دشمن شماست لعنت به آن. >>
از او پرسیدم: «ریوزاکی بس کن، ما نباید این کار را می‌کردیم». ما با هم کار می کنیم، درست نیست.
این توجیه در واقع کاملاً معتبر بود.
لب هایش ایستاد اما از من دور نشد، صورتش را بالا آورد تا به من خیره شود.
- و چه کاری درست است، لایت؟
-بس...و فراموش کن چه اتفاقی افتاده.
- به همین سادگی نیست، فکر نمی‌کنم ممکن باشد.
حتی اگر الان بروی هیچ چیز مثل قبل نمی شود، درست باشد یا نه، دیگر مهم نیست.
می خواستم مخالفت کنم، اما حق با او بود، تنش جنسی که بین ما وجود داشت تازه آشکار شده بود، جاذبه شدیدی که ما را وادار به افتادن در آغوش یکدیگر می کرد، محسوس بود و از بین نمی رفت. ما با خشونت همدیگر را می خواستیم.
با این حال بخشی از من هنوز بی میل بود.
آیا L اعمال من را می سنجد؟ اگر از ادامه دادن امتناع می‌کردم، ممکن بود شک او بیشتر شود، زیرا به عنوان یک کیرا، عاقلانه نیست که با او بخوابم. از طرف دیگر، اگر تسلیم می شد، ممکن بود فکر کند که این کار را انجام می دهد تا او را از فکر کردن به موارد بالا باز دارد.
لعنتی! او از اینکه مجبور بود به هر احتمال لعنتی فکر کند بسیار خسته شده بود. خسته از تظاهر و ادامه دادن به رفتارم همیشه. من کیرا هستم اما هنوز انسان هستم. آیا هرگز نمی توانستم یک احساس واقعی را به اشتراک بگذارم؟ آیا این بهایی بود که او باید برای داشتن یک قدرت ماوراء طبیعی برای کشتن می پرداخت؟
-لایت-صداش منو از فکرم بیرون آورد- نکن.
درخواست او من را پرت کرد، نمی دانستم به چه چیزی اشاره می کند.
-چه چیزی؟
-فکر. اجازه دهید هیچ کدام از ما این کار را انجام ندهیم.
من قبل از پاسخ او ثابت ایستادم. چهره اش بار دیگر غمگین و مالیخولیایی شد.
-من خسته ام، گاهی تنها چیزی که می خواهم این است که فراموش کنم کی هستم و فقط یک مرد معمولی باشم. من نمی خواهم دعوا کنم، لطفاً امشب آتش بس داشته باشیم.
به آرامی کنارم را ترک کرد، چند قدمی عقب رفت، ایستاد، ژاکتی را که پوشیده بود از لبه پایینی گرفت و درآورد و اجازه داد بی‌اعتنا روی زمین بیفتد. تصویر نیم تنه او مرا تحت تأثیر قرار داد، بدن او در واقع نازک بود، اما فیبری و فشرده بود. خطوط ماهیچه هایش به خوبی مشخص بود، شکمش مشخص بود و کمرش به شدت باریک بود.
به آن منظره نگاه کردم، نگاهم پایین آمد تا به خط شلوارش رسیدم، گشادتر از آن چیزی بود که باید باشد، به طوری که زیر باسنش افتاد و لگنش را آشکار کرد. لب پایینم بین دندان‌هایم قرار گرفت و خطوط متضاد شکم صافش را مشاهده کردم.
می خواهم کمی بیشتر از دوستان باشیم.» صدای او مالیخولیایی و فریبنده به نظر می رسید. میترسم هیچوقت راضی نباشی، وانمود بازی میکنیم و میترسم زنده از پسش برنیام... اما... من بیشتر میخوام.
دوباره مرا گوشه ای به دیوار چسباند و با چشمانی که از اشتیاق می درخشید به من نگاه کرد.
-منتظر چی هستی؟ امشب یه لقمه از دلم بگیر
حرف‌هایش عجیب بود، مثل او عجیب، به نظر نمی‌رسید که خیلی منطقی باشند، اما من دقیقاً می‌دانستم که آنها چه چیزی را نشان می‌دهند. من که نمی توانستم خودم را کنترل کنم، به دهانش حمله کردم، او را نزدیک نگه داشتم، و پوست او را در برابر دهانم احساس کردم.
هوس درونم را می خورد و می دانستم که هیچ راه برگشتی وجود نخواهد داشت.
ریوزاکی دکمه شلوارم را باز کرد و زیپش را پایین آورد و یکی از دستانش راه را باز کرد. در حالی که انگشتانش مرا روی لباس زیرم نوازش می‌کردند نفس تندی بیرون دادم. مدت زیادی بود که سخت گرفته بودم و هیجان به حدی افزایش یافته بود که نعوظم آنقدر سفت، دردناک و حساس بود که همین نوازش ساده تمام بدنم را به لرزه در آورد. ضربانم تند شد وقتی احساس کردم دست وارد لباسی شد که سر راه بود، وقتی روی آلت تناسلیم بسته شد ناله ای خفه کردم و آن را رها کردم.
انگشتانش را به سمت دهانش برد، آنها را با بزاق مرطوب کرد قبل از اینکه آنها را به فاق من برگرداند، و از مردانگی متورم من حمایت کرد که حتی سنگین تر و سفت تر شد. او یک حرکت ملایم به عقب و جلو را آغاز کرد و تمام سفر را با بزاق آغشته به انگشتانش روان کرد. آنها روی سر چشم ایستادند و نوک آن را با چنان کارآمدی ماساژ دادند که به زودی پراکوم ظاهر شد و بین آنها چکه کرد. نفس هایم سنگین شد و نفس های نامنظمی را بیرون دادم که نمی توانستم کنترلش کنم.
-هنوز میخوای توقف کنی؟
این سوال مغرورانه نبود و به نظر نمی رسید قصد بازی با من را داشته باشد. از لحن او می‌توانستم بفهمم که او کاملاً جدی است، حتی حاوی مقداری نگرانی.
پاسخ دادم: «می‌خواهم فرار کنم و پنهان شوم»، تا حدی درست بود، بقایای آگاهی که غالب بود به من گفت که این کار را بکن.
-از من پنهان شوی؟ شما هرگز نیاز به انجام آن نداشته اید.
"حالا تو داری منو می کشی... و من نمی توانم تو را انکار کنم." باسنش را گرفتم و به سمت خودم کشیدمش، لبهایم روی گوشش معلق بود. با تکرار کلماتش زمزمه کردم: "من بیشتر می خواهم."
اشتیاق پست من آزاد شد، دکمه های شلوارش را باز کردم و با یک کشش آنها را به همراه لباس زیرش روی زمین انداختم و او را کاملا برهنه رها کردم. ریوزاکی از لباسی که زیر پایش افتاده بود بیرون آمد و آنها را از سر راه بیرون کرد، سپس با در آغوش گرفتن پیراهنم پس از جدا شدن، درآوردن آن را تمام کرد. به خودم اجازه دادم که با اشتیاق همراه شوم، عمیقاً او را بوسیدم، دهانش را ادعا کردم، دستانم از پشتش پایین آمد تا به باسن محکمش رسید، آنها را محکم فشار دادم و لگنش را به لگنم فشار دادم.
ناله ای را که از گلویش بیرون زد، قورت دادم که اعضایمان به هم رسیدند. باسنم را تکان دادم تا اصطکاک بیشتر شود و او هم همین کار را کرد، بوسه به خاطر نفس های سرکوب ناپذیر هر دوی ما شکست. به پایین نگاه کردم تا ببینم چه کار می کنیم و تصویری که دریافت کردم مغزم را شوکه کرد. آلت متورم او که به آلت تناسلی من می‌مالد، چشمش قرمز شده و قطرات پرکوم که از روی آن می‌لغزند می‌درخشد. میل غیرقابل کنترلی برای لمس کردنش احساس کردم و با گذاشتن دستی بین بدنمان او را به آرامی فشار دادم. انگشتانم در اطراف هر دو نعوظ بسته شدند و با استفاده از مایع سفید رنگی که به طور فزاینده‌ای فراوان و توسط الاکلنگ پمپاژ می‌شد، به آرامی شروع به خودارضایی کردم.
ریوزاکی از خوشحالی زمزمه کرد، انگشتانش از پشت گردنم بالا رفت و در موهایم پیچید و به عقب کشید تا مجبورم کند به صورتش نگاه کنم. آرزوی تمام صورتش نوشته شده بود. نفس تندش به پوستم برخورد کرد، بازدم را از دهان نیمه بازش بیرون داد، چشمان نیمه بسته اش از هیجان می درخشیدند و با شدت زیاد به من نگاه می کردند. من تحت تأثیر قدرتی که گوی های تاریک از آن استفاده می کردند غرق شدم.
تقریباً با شیفتگی اعتراف کردم: "من چشمانت را می ستایم، آنها زیبا هستند."
حرکات دستم سفت شد و باعث شد به شدت و مداوم نفس بکشیم. سرم را فشار دادم و نوک آن را با انگشت شستم مالیدم و لگنم را حرکت دادم تا اصطکاک بیشتر شود.
ریوزاکی اولین ناله بلند را بیرون داد و در اتاق طنین انداز شد.
او را به طرز تحریک آمیزی ساکت کردم. دنیا ساکت است.
او پاسخ داد: «ما نمی توانیم با آن مبارزه کنیم.ما این آشفتگی را درست کردیم. چرا نمیتونی بفهمی
لبخندی شیطانی زدم و با دست آزادم گونه اش را نوازش کردم.
-دارم شوخی می کنم ریوزاکی، برایم مهم نیست که ناله می کنی، من عاشق گوش دادن به تو هستم. امشب نمیرم بخوابم من بیشتر می خواهم.
سرعتم را زیاد کردم و ناله های بیشتری از او دریافت کردم، وقتی به او گفتم چه چیزی را دوست دارم دروغ نگفتم، ملودی عالی ساختند که کنجکاوی من را برانگیخت و من می خواستم بیشتر بگیرم. وارد گردنش شدم و با زبانم طعم پوست حساس را چشیدم، مکیدم و گاز می‌گرفتم و ردپای صورتی از خود به جای گذاشتم. ریوزاکی از این پرخاشگری غرغر کرد، من با گاز گرفتن او از حد خود فراتر رفته بودم، با این حال، خروسش به کف دستم می کوبید و مانند فولاد سخت می شد و به من نشان می داد که چقدر از احساس دندان هایم هیجان زده است.
آنها را به سختی در عضله ذوزنقه‌اش فرو کردم و ناله‌ای کم آورد و موهایم را کشید که سرم را بالا برد.
-کثیف بازی نکن لایت. چرا میخوای منو علامت بزنی؟
دلیل خاصی نداشتم، فقط از دیدن آثار دهانم روی پوست ساتنش خوشم آمد.
او در حالی که سرش را پایین انداخته بود، اعلام کرد: «من هم می توانم با دهانم بازی کنم».
احساس کردم که لب‌هایش ردی از بوسه‌ها را روی خطی که سینه‌هایم را از هم جدا می‌کند، ترک می‌کنند، آنها روی سینه‌ام می‌چرخند و در نهایت روی یکی از نوک سینه‌هایم بسته می‌شوند. زبانش را به صورت دایره ای روی آن حرکت داد و سپس بین دندان هایش گرفت. شکمم منقبض شد، نیش باعث شد که عجله ای در من ایجاد شود که از طریق شکمم پخش شد و در آلت تناسلی ام متمرکز شد. ریوزاکی به نوک پستان دیگر حمله کرد و همین حس را برای من ایجاد کرد.تا آن زمان نمی دانستم آن قسمت از بدنم چقدر می تواند حساس باشد. چند دقیقه دیگر به تحریک نوک سینه هایم ادامه داد و بعد آنها را پشت سر گذاشت و دهانش به شکمم رسید. هنگام پایین آمدن زانوهایش خم شد و نعوظش از دستم لیز خورد، مچ دستم را گرفت و باعث شد زانوهایم را هم رها کنم.
او در برابر من زانو زده بود و نگاهش به مردانگی من که مستقیماً به صورتش بود خیره شده بود. متوجه شدم که لب هایش را می لیسد، کاری که همیشه قبل از آماده شدن برای خوردن یکی از شیرینی های عجیب و غریب که خیلی دوست داشت انجام می داد. او مرا بین انگشتانش نگه داشت و به آرامی تمام طول آلت تناسلی مرا نوازش کرد و باعث شد از سر تا پا به لرزه در بیایم.چشم هایم را بستم و متوجه اتفاقات بعدی شدم.
زیر شکمم را بوسید و بوسه های زودگذری را روی خطوط لگن گذاشت تا به مردانگی من رسید، گوشت سفت را گاز گرفت قبل از اینکه زبانش را که پر از بزاق گرم بود از قاعده تا نوک آن بکشد. او به طور مداوم مرا لیسید و لقمه های نرم و متناوب به جا گذاشت. یکی از دستانش بیضه هایم را ماساژ داد و دیگری هر طور که می خواست نعوظم را دستکاری کرد، دهانش را از یک طرف آن بالا و پایین کشید و لب هایش را از هم جدا کرد و زبانش را بیرون آورد.
پاهایم میلرزید، حرارتی که در شکمم جمع شده بود، درونم را سوزاند. احساس می کردم چقدر سخت و سفت است، حتی می توانستم رگ های متورم را احساس کنم که از لذتی که مرا فرا گرفته بود، ضربان می زند. چشمانم را باز کردم تا به او نگاه کنم، تصویر L که با لذت آشکار مرا می مکد نورون هایم را ذوب کرد، لعنتی حسی بود.
متوجه شد که دارم او را تماشا می کنم، نگاهش را بلند کرد و با نگاه من روبرو شد، دهانش مرا ترک کرد، نخی از بزاق دراز شد تا زمانی که او از آنجا دور شد ناپدید شد.
- دوست داری چطوری این کار رو انجام بدم؟
به طور باور نکردنی، این نیز یک سوال جدی بود.
-تو منو نمیبینی؟ - با صدای آشفته ای که از وقفه گیج شده بودم جواب دادم.
-واکنش‌های شما نشان می‌دهد که بله، اما می‌خواستم مطمئن باشم.
"لعنتی، حالا روش نشو." ناامیدی من قابل لمس بود، بدنم می خواست تحریک شود. از پشت گردنش گرفتم و دوباره به نعوظ دردناکم نزدیکش کردم. دنبالش برو
با التماس پرسیدم
التماس زیاد قبول نکرد، دهانش را باز کرد و مرا عمیقا قورت داد.
موجی از لذت سپید و داغ بر من چیره شد که احساس کردم آن دهان داغ خروس مرا می خورد. تکنیک او بی عیب و نقص بود، لعنتی چگونه این مرد توانسته در همه چیز اینقدر خوب باشد؟ با لذت خالص ناله کردم و انگشتانم را در موهایش گره کردم.
بدون شرمندگی التماس کردم: "آآآآآآآآآآآآآآآآآآه
او این کار را نکرد، با جدیت تمام مرا قورت داد و سپس عقب نشینی کرد و هر بار که به آن می رسید، سرم را به سختی می مکید و صدای مکیدنی اروتیک تولید می کرد. توپ هایم را فشرد و سرعت بلعیدنم را افزایش داد و دستش را همراه با دهانش بالا و پایین کرد. اجازه دادم به زور شور و شوق مرا با خودش بردارد، موهایش را گرفتم و باسنم را تکان دادم، لعنتی به دهانش. ل محکم ایستاد و حتی فشارهایی را که به گلویش می رسید و خفه اش می کرد، تحمل می کرد. با غلبه بر لذتی که در امواج وحشی جاری می شد، کاملاً متقاعد شدم که ارگاسم نزدیک است. سوزن سوزن سوزن شدن در شکمم بیشتر شد و از طریق سیستم عصبی ام منشعب شد. ذهنم خالی شد، برای اولین بار که قادر به فکر کردن نبودم، غرق در احساس شدیدی شدم که استدلالم را باطل کرد.
«آه!» بدون خودداری فریاد زدم، غیرممکن بود. iRyuz... آخه... دارم میرم آه!
نتوانستم جمله را تمام کنم، ارگاسم داشت من را ویران می کرد. هنگامی که به سختی وارد دهان ریوزاکی شدم، پشتم به طرز چشمگیری قوس شد، و او مرا در داخل نگه داشت و تمام جهش های تقدیر را وارد بدنم کرد و مطمئن شد که آخرین قطره را هم می ریزم. در حالی که نفس‌هایم کنترل نشده بود، به دیوار تکیه دادم، با این باور که هر لحظه ممکن است بیفتم، سرگیجه از اوج فوق‌العاده‌ای که به تازگی داشتم.
-فکر می کنم عملکردم راضی کننده بود.
من حرف های او را در مه های پس از ارگاسم شنیدم، حدس می زنی؟ کاملاً واضح بود که او بهترین دمنوش عمرم را به من داده است. آیا او متوجه وضعیتی که مرا در آن رها کرد، نبود؟
به زانو زدن جلوی پای من ادامه داد. تنفس من شروع به عادی شدن کرد و دوباره توانستم خودم را متمرکز کنم.
نگاهش کردم، صورتش هنوز از تلاش گلویش سرخ بود، لب‌هایش متورم و سرخ شده بود، آغشته به منی. کنجکاوی من ناگهان با آن دید دوباره فعال شد، او را بلند کردم و به دنبال دهانش گشتم، مشتاق این بودم که طعم بزاق او را با ذاتم مخلوط کنم. بدون اینکه از لباش جدا بشم باسنش رو هل دادم و مجبورش کردم برعکس راه بره و قدمهامون رو به سمت تخت هدایت کردم.
ران های ریوزاکی به تشک برخورد کرد و او روی تشک رفت و به انتهای دیگر سر خورد تا جایی برای من باز کند. قبل از اینکه روی تخت بروم و در آغوش معشوقم که بی صبرانه منتظرم بود بیفتم از شر شلوار و لباس زیرم خلاص شدم.
در نهایت با پشتم به تخت خواب و او در بالا، رو به من و زانوهایش در دو طرف بدنم ایستادم. سطح برانگیختگی او بالا بود و نشان داد که من به ارگاسم رسیده بودم و با وجود اینکه دوباره شاخ شده بودم و پر از اشتیاق بودم، باز هم ناامید نبودم، بنابراین تصمیم گرفتم وقتم را برای یکسان کردن نمره بگذارم.
بدون عجله گردن و گلویش را بوسیدم، استخوان های ترقوه عمیقش را مشخص کردم، سینه اش را پایین رفتم و در حالی که به پهلو برگشتم، یکی از نوک سینه های صورتی اش را لیسیدم. ریوزاکی پشتش را با قفسه سینه به جلو خم کرد و سرم را روی پوستش گرفت و درجه هیجان حساسیت بدنش را افزایش داد.
زبانم را به طور مداوم از پایین به بالا حرکت دادم و وقتی احساس کردم نوک پستان او به حداکثر سفت می شود، آن را بین دندان های ثنایا گرفتم. لرزش بدنش و ناله ای که از گلویش می آمد شنیدم. فشار بیشتری به دندان هایم وارد کردم و از صدای خش خش لذت بخش و احساس محکم بسته شدن انگشتان بلند در موهایم لذت بردم.
انگشت اشاره و شستم جای دهانم را گرفتند و نوک سینه را بین آنها فشار دادم و با تکرار همان عمل به سراغ دیگری رفتم. دست آزاد من به سمت آلت تناسلی او رفت و روی سر بسته شد و آن را با کف دستم مالیدم.
باسن ریوزاکی خم شد و شروع به تکان دادن کرد، الاغش عمداً به مردانگی بیدار من مالیده شد. نیش هوس مرا برانگیخت، اما خودم را مهار کردم، نمی خواستم عجله کنم، می خواستم از هر لحظه با جزئیات و بدون عجله لذت ببرم. بدون اینکه از مالیدن نعوظش دست بکشم دست دیگرم را به پشتش بردم و با نوازشی روی ستون فقراتش به سمت باسنش رفتم و انگشتانم را بین آنها گذاشتم، جلوتر رفتم و درست بالای دهانه اش ایستادم. وقتی احساس کرد که صمیمی ترین قسمتش را لمس می کنم، از جا پرید و نفس هایش آشفته شد، گردنم را در آغوش گرفت و باسنش را بالا آورد و به من این امکان را داد که تمایل او برای ادامه جلب توجه در آن موقعیت را درک کنم.
بخشی از آناتومی شما
او با اشاره به میز خواب کنار تخت پرسید: «آن کشو را باز کن. داخل یک کوزه است، آن را بگیرید.
من با کنجکاوی اطاعت کردم و مشتاق بودم بدانم چه می پرسد، در واقع، داخل کشو یک بطری پلاستیکی با یک ماده شفاف وجود داشت. من آن را گرفتم و به زودی متوجه محتویات آن شدم، روان کننده. با تعجب به او خیره شدم، هرگز انتظار نداشتم چنین چیزی را در اتاق کارآگاه بزرگ پیدا کنم.
-چی شده، هیچ وقت هول نمی کنی؟
"ها؟" این سوال مرا غافلگیر کرد.
-اگر این کار را نمی کردی مردی فوق العاده عجیب می شدی.
-البته که... گهگاهی.
-باید این کار را بیشتر انجام دهید، برای سلامتی شما مفید است.
تصویر L در حال خودارضایی در خلوت اتاقش در ذهنم شکل گرفت. آیا او واقعاً زمان زیادی را به آن فعالیت اختصاص داده است؟ من آن را تصور نمی کردم.
او با توجه به بیان ناباورانه من اشاره کرد: "لایت من انسان هستم."
البته اینطور بود و حالا بیشتر از همیشه متوجه این موضوع شدم. احمقانه است اگر فکر کنیم موقعیت او به عنوان یک نابغه استثنایی او را از لذت های نفسانی دور می کند.
درب شیشه را برداشتم و گفتم: می بینم.
مقدار قابل توجهی از روان کننده را روی نعوظش ریختم، آن را با دستم در تمام طول آن پخش کردم، سپس مایع را بین باسنش ریختم.
بطری را روی میز برگرداندم و انگشتانم را به ورودی آن برگرداندم. به آرامی شروع به توصیف دایره ها کردم و هر از گاهی به آرامی فشار می دادم، در حالی که بدون مکث او را خودارضایی می کردم.
‏L با ترحم پایین تنه اش را حرکت داد.
-لایت... بیشتر نیاز دارم.
برای فهمیدن نیازی به گفتن نداشتم، نوازش هایم عمدا سطحی بود، آرزو داشتم او را مستاصل و از دست دادن کنترلش ببینم.
-لطفا لایت
لعنتی، شنیدن اسمم خونم سوخت.
"خیلی خوب" قبول کردم و خیلی آهسته انگشت وسطم را داخل حفره داغ فرو کردم و به همان شکل بیرون آوردم و تکرار کردم.
-خوبه؟
می‌دانی که من نمی‌دانم، ریوزاکی شانه‌هایم را تا حد درد فشار داد. داری عذابم میدی، خیلی مثل خودت.
-بیا، انکار نکن که بهت خوش میگذره.
-تکذیب نمیکنم ولی کافی نیست...اااا.
جمله او را با درج یک رقم دیگر بریدم و شروع کردم به حرکت دادن آنها به صورت دایره ای و مالیدن دیوارهای داخلی.
-آخرین باری که از این روان کننده استفاده کردید کی بود؟ - از او پرسیدم و اجازه دادم با این بیماری که همه چیز در من برانگیخته بود، منحرف شوم.
-چرا می خواهی بدانی؟
صدای نفس گیرش بر شاخ من افزود، با این حال، گرچه میل به تصاحب او مرا می خورد، می خواستم بازی را تمدید کنم، زیر دستانم آب شدن او را تماشا کنم و هنگام آمدن، عبارات لذت را در چهره اش مشاهده کنم.
-کنجکاوی
-سه روز قبل.
-یه چیزی به من بگو، ال-بنا به دلایلی او را با نام مستعار معروفش صدا زدم، من را بیشتر هول داد.
- آیا شما هم انگشتانتان را داخل می کنید؟
او با تکان دادن سر پاسخ داد و من به طور خودکار صحنه را تصور کردم، شوک شهوت در ستون فقراتم جاری شد.
"پس حدس می‌زنم اینجا را دوست داشته باشی." -دو انگشتم را تا انتها فرو کردم و به سمت بالا خم کردم و به پروستاتش رسیدم، ناله بلندی که دریافت کردم جواب کافی بود.
من یک مرد هستم و بنابراین آناتومی مردانه را به خوبی می شناسم، می دانم چگونه نقطه ای را که بیشتر از هر چیز دیگری لذت می برد را کاملاً تحریک کنم، این را بیش از همه می دانم، زیرا من نیز آن را تجربه کرده ام.
لمس اون قسمت از بدنم
سپس نقطه سحرآمیز او را فشار دادم، او را روی خودم پیچیدم، و در ناله های پر زرق و برق حل شد.
به دنبال یک قاطعیت به خود جرأت دادم: «مطمئنم که در آن کشو چیزی بیش از روغن دارید. ما می توانیم از آن استفاده کنیم، اگر می خواهید آن را جستجو کنید.
بدون مقدمه، ریوزاکی برای رسیدن به اثاثیه کشش کشید، به دلیل تحریک مداومی که تحت آن قرار می گرفت، حفظ تعادل برای او دشوار بود. به
با وجود آن، او موفق شد آنچه را که به دنبالش می‌گشت، پیدا کند، همانطور که گمان می‌کرد، با یک ویبراتور برگشت. قرمز مایل به قرمز و منحنی، به ویژه برای رسیدن به نقطه G مردانه طراحی شده است.
-آیا همیشه اسباب بازی های خود را می آورید؟ شما یک منحرف هستید
-من هستم؟
این بار نمی‌دانستم جدی می‌پرسد یا با هم بازی می‌کند، آنقدر شاخ بودم که نمی‌توانستم تفاوت را بگویم و راستش برایم مهم نبود. انگشتانم را از درونش برداشتم و دستم را دراز کردم، ژست را فهمیدم، ریوزاکی ویبراتور را به من داد، آن را روی سوراخش گذاشتم و دکمه پاور را فشار دادم، صدای وزوز همراه با ناله های رقت انگیز کارآگاه در تمام اتاق پخش شد.
-میخوای بذارمش؟
-بله لطفا
-پس به من بگو وقتی سه روز پیش داشتی به چی فکر می کردی.
-چرا الان اینکارو میکنی...
-میخوام بدونم
با دیدن اینکه او سکوت کرد، شروع کردم به گذاشتن و برداشتن نوک اسباب بازی. او زمزمه کرد و باسنش را تکان داد تا بیشتر وارد شود، اما من کسی بودم که دستگاه را کنترل می کردم.
-بگو ال-صدای من متاثر از شهوت و هیجان عجیب به نظر می رسید. به من بگو و من تو را تمام می کنم، قول می دهم خیلی بهتر از زمانی باشد که خودت این کار را انجام دهی.
- شما همیشه می خواهید به راه خود بروید لایت یاگامی.
تأیید کردم و لرزاننده را در او فرو کردم: «تو از قبل من را می‌شناسی. برای چند ثانیه آن را روی پروستاتش گذاشتم و بعد آن را بیرون کشیدم و فریاد اعتراضی برانگیخت.
-در تو، لعنت به تو، در تو! - بالاخره اعتراف کرد.
در حالی که تمام بدنت را می بوسیدم،تو را برهنه و نفس نفس می زدی، با تصور طعم خروست، احساسی که در دهانم دارد، خودم را لمس کردم و وقتی از ویبراتور استفاده کردم تصور کردم که این تو هستی که لعنتی می کنی. من، سخت، قوی و بی رحم.
ریوزاکی همه اینها را بدون نفس کشیدن گفت و وقتی کارش تمام شد سرش را در گردن من فرو برد. جمله اول کافی بود، اطلاعاتی که او به من داد بیشتر از آن چیزی بود که انتظار داشتم و تأثیری که روی من گذاشت ویرانگر بود.
"قبلاً گفتم... قبلاً گفته بودم." او در پوستم ناله کرد، التماس در صدایش شنیده می شد.
هیچ دلیلی برای انکار لذتی که او برایش التماس می کرد وجود نداشت. ویبراتور را تا جایی که می‌توانست وارد کردم و با کج کردن آن در زاویه مناسب، آن را حرکت دادم تا با نقطه لذت برخورد کرد و با ارتعاشات قوی آن را تحریک کرد. ل از خوشحالی گریه کرد، شانه هایم را فشار داد و باسنش را حرکت داد و به دنبال افزایش تماس بود. من عضو او را فشار دادم و دستم را با سرعت فزاینده حرکت دادم، به لطف روان کننده می توانستم او را محکم بمالم بدون اینکه آسیبی به او وارد شود.
-آآآآآآهه... لایت...آره.
با اشتیاق برای دیدن چهره اش که هنوز پنهان نگه داشته بود، پرسیدم: «بگذار ببینمت.
از جایش بلند شد و پشتش را صاف کرد و به من اجازه داد با خیال راحت به او نگاه کنم.
گونه های گلگون، لب های قرمز روشن با بزاق، و یک بار دیگر، آن چشمانی که بی چاره ذهنم را گرفته بودند. چرخش دستانم را تسریع کردم و روی صحنه داغی که در مقابلم آشکار می شد تمرکز کردم. نگاهی به آن انداختم و در آن منظره ی زیبا نوشیدند. قفسه سینه‌اش در اثر نفس‌های تندش بالا و پایین می‌شد، در حالی که شکمش تحت تأثیر اسپاسم‌های لذت قرار می‌گرفت، آلت تناسلی‌اش، متورم و از هیجان تپش می‌زد، و با هر حرکت مچ دستم چرک می‌چکید.
او خواست: "بیشتر ... قوی تر!"
فهمیدم او چه می خواهد و سطح ارتعاش را به حداکثر رساندم. ریوزاکی به طور ناگهانی به ستون فقرات خود قوس داد و از حس فوق العاده درونش شوکه شد.
صدای وزوز اسباب‌بازی حتی زمانی که کاملاً داخل بود شنیده می‌شد و با صداهای گستاخانه‌ای که از دستم می‌آمد در حالی که با سرعت زیاد آن را خودارضایی می‌کردم، شنیده می‌شد. ناله‌ها با صدای بلندتر از گلویش بیرون می‌رفتند و با سمفونی مزخرف همراه می‌شدند.
ماهیچه هایش منقبض شد و ناخن هایش را در آغوشم فرو کرد. احساس کردم آلت تناسلی اش می تپد که نشان می دهد ارگاسمش نزدیک است. صدایش با بالا رفتن از قله شروع به تبدیل شدن به یک ایده بلند و خشن کرد، شکمش را منقبض کرد و در آخرین اسپاسم به اوج رسید. مایع منی با قدرت بیرون می زند، با هر انقباض آزاد می شود، سینه ام را پاشیده و دستم را خیس می کند. از شدت ارگاسم خفه شده بود، یک بار که تمام شد روی من افتاد و پیشانی اش را بین گردن و شانه ام گذاشت.
نفس هایش پوستم را غوطه ور کرد و صدای زمزمه های ملایم رضایت از سینه اش را می شنیدم. ویبراتور را خاموش کردم و بعد از بیرون آوردنش آن را به گوشه دیگر تخت پرتاب کردم، در این مرحله از قبل به طرز دردناکی سخت شده بودم و تب من بدتر از آتشفشانی بود که در شرف فوران بود. L را از کمر گرفتم و او را روی تشکی که بالای سرش گذاشته بود انداختم. در حالی که بین پاهایش جا گرفتم با اشتیاق بوسیدمش.
"من تو را می خواهم" به او اطلاع دادم. خیلی برات آرزو میکنم
-پس با من انجامش بده، ما خیلی منتظریم.
پاهایش را باز کرد و با دعوتی بی صدا از من برای تصاحب او استقبال کرد. انگشتانم را از در ورودی او عبور دادم و بررسی کردم که هنوز از روان کننده لیز است، دو تا از آنها را معرفی کردم و به راحتی حرکت دادم و سپس سومی را اضافه کردم که آن هم بدون کوچکترین اکراهی وارد شد.
از او پرسیدم: «آماده ای؟» و با تکان دادن سرش را تأیید کردم.
نعوظم را نگه داشتم و آن را به جایی که انگشتانم بود هدایت کردم و آن را با آنها عوض کردم.
وقتی نوک آن را روی صمیمیت او زدم، ضربات لذت از شکمم پخش شد. با احتیاط شروع به نفوذ به او کردم، میل مرا بر آن داشت که کاملاً در بدنش فرو بروم، اما با اصرارهایم مبارزه کردم، زیرا بیش از هر چیز می خواستم به او لذت بدهم، نه درد. با این حال، این احساس خیلی خوشایند بود و علیرغم تلاشم برای کنترل خودم، تمرکزم را از دست دادم، باسنم به طور غریزی فشار آورد و تمام سر آلت تناسلی به یکباره وارد شد.
ریوزاکی ناله ای کشید و به طور خودکار منقبض شد. نفس نفس زدم که احساس کردم حساس ترین قسمت خروسم در راهروی محکم فشار داده شده و تمام اراده ام طول کشید تا متوقف شود.
عذرخواهی کردم و به خاطر این ناشیانه احساس بدی کردم: «ببخشید... قصد نداشتم. آن رفته.
او با خونسردی گفت: اشکالی ندارد، معمولاً این اتفاق می افتد، اگرچه متوجه شدم نفس عمیقی کشید و بازدم را از دهانش بیرون داد، نشانه این بود که او با درد دست و پنجه نرم می کند.
-دنبال می کنم؟
-روشن
ادامه دادم و یک تاب ملایم را شروع کردم تا کم کم راهم را باز کنم. من موفق شدم چند سانتی متر پیشروی کنم و عقب رفتم و سپس دوباره به داخل رفتم و چندین بار این کار را تکرار کردم، اما بدن او به مقاومت ادامه داد. محکم تر فشار دادم و ناخن هایش را در شانه هایم فرو بردم.
-درد می کند؟ میخوای متوقفش کنم...
"نه" سوال را قطع کرد و کمرم را با پاهایش گرفت. - چیز مهمی نیست، من می توانم درد را تحمل کنم.
-مطمئن؟
-حتما ادامه میدی
دوباره تلاش کردم اما هیچ راهی وجود نداشت که بتوانم بدون استفاده از زور وحشیانه آن را تمام کنم، کاری که نمی خواستم انجام دهم. حتی من را هم آزار می‌داد، اگرچه در مقایسه با احساس دیوانه‌کننده‌ای که عضلات درونی او به دور خروس من می‌چسبند، چیزی نبود. میل به احساس کامل درونی مرا ناامید کرد، می ترسیدم لحظه ای به لحظه دیگر کنترل خود را از دست بدهم و در نهایت در یک حمله خشونت آمیز به طور کامل به او نفوذ کنم.
در حالی که در مبارزه ام برای مقاومت در برابر تکانه هایم، ملحفه را با مشت هایم گره می کردم، به او گفتم: "تو خیلی منقبض هستی، نمی خواهم به تو صدمه بزنم."
-روشن، قرار نیست بشکنم. مدتی بود که با همچین کسی نبودم.
به او نگاه کردم، او به همان اندازه که من او را می خواستم مرا می خواست و مصمم بود که بدون توجه به عواقب آن ادامه دهد.
-بدن من به لرزاننده شاد عادت کرده است، انحنای آن و قدرت ارتعاشات برای رسیدن به ارگاسم کافی است، نیازی به ضخیم بودن آن نیست و مشکل همین است.
- منطقی است، بنابراین فکر می کنم ...
-یه چیز دیگه - ریوزاکی دوباره حرفم رو قطع کرد - اون
متوسط ​​اندازه آلت تناسلی در حالت نعوظ 13.26 است
سانتی متر طول و 11.66 دور.
* اندازه شما بسیار بیشتر از این میانگین است، به جرات می توانم بگویم طول آن حدود 18.32 با قطر 14.85 است.
طبیعی بودن او این اطلاعات را به من داد حیرت آور بود. چند ثانیه بی حرکت ایستادم و با دهن باز بهش خیره شدم.
نمی‌توانستم باور کنم که او شروع به صحبت در مورد آمار اندازه آلت تناسلی کرده است، و حتی شگفت‌انگیزتر، در نقطه‌ای ذهنش توانست اندازه‌های من را محاسبه کند که انگار چیزی نیست.
من از قبل می دانستم که آن را بزرگ دارم، همانطور که منطقی است به من گفته اند، اما هرگز با این دقت و جدیت.
نمی توانم از ته دل بخندم.
-چرا میخندی؟ - حالت ناباورانه صورت او نشان می دهد که ارائه این داده ها برای او بسیار عادی است و دلیلی برای خندیدن پیدا نمی کند.
-تو هرگز دست از متحیر کردن من برنمی‌داری، حتی الان هم که مرا در رختخوابت می‌داری و سعی می‌کنی
آن را در
کمی رنگ گونه هایش را نگاه کردم و او به پایین نگاه کرد، شرط می بندم این اولین بار نبود که کسی چنین چیزی به او می گفت. L عجیب و غریب است و به سادگی نمی تواند تحت هیچ شرایطی از بودن او دست بکشد، این چیزی است که او را خاص می کند... و من آن را دوست دارم.
نه تنها به او، بلکه به خودم اعتراف کردم: «به همین دلیل من تو را خیلی دوست دارم».
بدون شک مرا جذب کرد و میل جنسی را در من برانگیخت که هرگز آن را تجربه نکرده بودم، اما به آن کاسته نشد.
چیزی که ما داشتیم غیرقابل انکار بود و دیگر نمی‌توانستم تشخیص دهم که آنچه برای او احساس می‌کردم بسیار فراتر از رابطه جنسی بود.
چشمانش از تعجب گشاد شد و به چشمان من خیره شد.
او را بوسیدم، با لطافتی که هرگز فکر نمی کردم در خودم پیدا کنم.
- نیازی به تند کردن نیست، بیایید کارها را با آرامش انجام دهیم.
ازش بیرون اومدم و خودم رو از دست پاهاش رها کردم، رفتم سراغ روان کننده و نزدیک دستم گذاشتمش.
از او پرسیدم: پشتت را بگردان. بدون هیچ حرفی این کار را کرد.

Lawlight oneshotWhere stories live. Discover now